Oud 10-05-2005, 15:16
brinta
brinta is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 10-05-2005 @ 10:47 :
Wat denk je later te gaan worden dan? Toch niet iets wat veel geld verdiend?
bedoel je niet te zeggen: Toch niet iets iets waar je veel geld mee verdiend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2005, 22:13
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-05-2005 @ 11:41 :

Ten 3e speel ik sowieso op veilig
Nu je het zegt..over anderhalve maand ben ik ingenieur, dus ik dek me ook fijn in Als ik later kan rondkomen door mijn studie aan de kunstacademie ben ik tevreden. Lukt dat niet, kan ik altijd nog iets technisch gaan doen..

Brinta: inderdaad
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:30
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik hoop de volgorde om te draaien. eerst kunstacademie en dan (als het nodig is) nog iets anders.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:33
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Jupz me to... wil na Minerva nog iets van communicatie of journalistiek doen als avondopleiding...

maar eerst de wereld rond reizen

en dus werken om centjes daarvoor te verdienen...

en kunstacademie ga je doen omdat het je ziel en je passie is niet om er een boel geld mee te gaan verdienen dan was ik wel adcovaat of notaris geworden.
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 15:14
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
heeft iemand hier de test gedaan als je geen havo hebt en 21+ bent?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 15:36
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 12-05-2005 @ 22:33 :
en kunstacademie ga je doen omdat het je ziel en je passie is niet om er een boel geld mee te gaan verdienen dan was ik wel adcovaat of notaris geworden.
Ik denk dat als ik mijn kunst niet op een gegeven moment kan uitwerken, dat ik dan helemaal gek word...

Ik moest een opzet voor een korte film schrijven, die zich in hedendaags Nederland moest afspelen.
Daarbij moest ik een karakterbeschrijving maken van de belangrijkste persoon / belangrijkste twee personen.
Opleiding: BDes Media & Technology aan de HKU.

resultaat: Monster!
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:01
Type
Avatar van Type
Type is offline
Oh, en ik ga me aanmelden op verschillende buitenlandse scholen (UCD Ierland, Kulturama Stockholm, LFS London, en als ik het lef er voor heb zelfs op de Nihon in Tokyo)

Allemaal filmopleidingen. Maar van enkele wacht ik nog op uitgebreidere informatie. (ook met betrekking tot benodigde diploma's en dergelijke)
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 21:07
brinta
brinta is offline
Maastrichtplan is herbezien, ik ga op 6 juni toelating doen voor Beeldende Kunst in Den Haag......spannend weer
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 21:55
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
succes

mmm.. nah ik ben dus toegelaten.. maar ik ga misschien mn vwo niet halen. iemand ideeen hoe ik alsnog eropkom? ik ga gewoon smeken. ik zak toch op wiskunde als ik zak dus dat hoeft niks uit te maken...want het is wiskunde. 'niveau' is aanwezig, en ik ken mensen die ook zonder diploma onder hun 21e op de academie zijn gekomen.. maar heeft iemand nog ideen?
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 11:22
brinta
brinta is offline
Citaat:
snarl schreef op 23-05-2005 @ 21:55 :
succes

mmm.. nah ik ben dus toegelaten.. maar ik ga misschien mn vwo niet halen. iemand ideeen hoe ik alsnog eropkom? ik ga gewoon smeken. ik zak toch op wiskunde als ik zak dus dat hoeft niks uit te maken...want het is wiskunde. 'niveau' is aanwezig, en ik ken mensen die ook zonder diploma onder hun 21e op de academie zijn gekomen.. maar heeft iemand nog ideen?
dat je 5VWO gehaald hebt geldt mijns inziens hetzelfde als of nog beter dan Havo....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:15
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ja.. het 'voelt' als beter... maar officieel is het dat niet. en dat is het zure...

helphelphelp
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:05
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 12-05-2005 @ 22:33 :
en kunstacademie ga je doen omdat het je ziel en je passie is niet om er een boel geld mee te gaan verdienen dan was ik wel adcovaat of notaris geworden.
Het is nog altijd mijn doel om goed geld te verdienen als Grafisch Vormgever.

Je ziel en zaligheid blootleggen is best leuk, maar ik wil later wel brood op de plank.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:06
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
En een dikke vette Dual G5 met twee 30" schermen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:58
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ach joh dan is er al lang weer een g6 of zo
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:08
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
brinta schreef op 23-05-2005 @ 21:07 :
Maastrichtplan is herbezien, ik ga op 6 juni toelating doen voor Beeldende Kunst in Den Haag......spannend weer
succes ik wist alleen niet dat je nu nog toelating kon doen, het is toch al heel laat?

toen ik toelating deed waren er al 4 mensen voor mij aangenomen (en mn achternaam begint met C ).
waar laten ze al die mensen?
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 16:57
brinta
brinta is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 26-05-2005 @ 00:08 :
succes ik wist alleen niet dat je nu nog toelating kon doen, het is toch al heel laat?

toen ik toelating deed waren er al 4 mensen voor mij aangenomen (en mn achternaam begint met C ).
waar laten ze al die mensen?
idunno
ik was erg blij dat het nog kon iig, maar ik hou rekening met krappere kansen omdat de groep al bijna vol zit, dus ik neem Extra Indrukwekkend Werk mee
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:04
Verwijderd
HELL YEAH

ik ben alsnog aangenomen bij de eindhovense school

Damn wat ben ik blij!!!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:34
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
ShootingStar schreef op 10-06-2005 @ 17:04 :
HELL YEAH

ik ben alsnog aangenomen bij de eindhovense school

Damn wat ben ik blij!!!
goedzo!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 15:11
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
snarl schreef op 23-05-2005 @ 21:55 :
succes

mmm.. nah ik ben dus toegelaten.. maar ik ga misschien mn vwo niet halen. iemand ideeen hoe ik alsnog eropkom? ik ga gewoon smeken. ik zak toch op wiskunde als ik zak dus dat hoeft niks uit te maken...want het is wiskunde. 'niveau' is aanwezig, en ik ken mensen die ook zonder diploma onder hun 21e op de academie zijn gekomen.. maar heeft iemand nog ideen?
op sommige scholen is een regeling met mensen die op 1 a 2 vakken zijn gezakt dat ze in het propodeuse jaar tegelijk deelcertificaten moeten halen voor de vakken waar ze op gezakt zijn. dan zou je al wel dit jaar kunnen beginnen moet je alleen wiskunde er nog bij doen....

missschien even vragen bij 'die' school?

ik heb vorige week donderdag toelating gehad voor st. joost in breda en ik heb net brieg gekregen dat ik ben toegelaten

happy girl, alleen zit propodeuse jaar in breda vol dus wordt eerste jaar in den bosch doen, maar what ever, ik twijfelde onwijs, en ik ben toegelaten
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 16:49
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Feli! Ik mag wel naar Breda ^^ kheb dan ook al enkele maanden geleden toelating gedaan. Stond er verder nog meer interessants in voor mij?
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 19:12
brinta
brinta is offline
Toegelaten in Den Haag Beeldende Kunsten Jippieeeeeeeeeeee
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 20:27
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
feli
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 20:33
brinta
brinta is offline
Citaat:
sicilion schreef op 28-06-2005 @ 20:27 :
feli
merci
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 20:35
morgana le fay
Avatar van morgana le fay
morgana le fay is offline
hey brinta!!!
wat goed, gefeliciteerd!!!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 20:54
Zylverstar
Avatar van Zylverstar
Zylverstar is offline
niemand die naar de rietveld gaat/wil? waarom niet/wel?
__________________
Get a life or die trying!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 23:11
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Ik ben geweigerd
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 11:29
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
toegelaten voor schilderkunst in St-Lucas, Gent
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 11:54
brinta
brinta is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-06-2005 @ 23:11 :
Ik ben geweigerd
oh nee! Waarom?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 11:57
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 29-06-2005 @ 11:29 :
toegelaten voor schilderkunst in St-Lucas, Gent

mn zus zit daar ook, doet wel keramiek. maar naar tschijnt is de theorie wel zwaar maarja
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:13
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 29-06-2005 @ 11:29 :
toegelaten voor schilderkunst in St-Lucas, Gent
Ik ben daar geweigerd voor Vrije Grafiek en Illustratie

gefeliciteerd trouwens
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:15
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
brinta schreef op 29-06-2005 @ 11:54 :
oh nee! Waarom?
Waarom zeiden ze niet, ze vonden bijna alles zwak, eigenlijk hebben ze me gewoon in m'n gezicht uitgelachen en vernederd.

Trouwens het merendeel van de mensen liepen huilend naar buiten.
Ik inclusief.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 17:42
brinta
brinta is offline
Citaat:
Fainne schreef op 29-06-2005 @ 17:15 :
Waarom zeiden ze niet, ze vonden bijna alles zwak, eigenlijk hebben ze me gewoon in m'n gezicht uitgelachen en vernederd.
Tsss, belachelijk. Raar volk altijd die toelatingscommissies. Hoe leuk die docenten in het dagelijks lesgeven ook zijn, tijdens toelatingen worden ze machtsbelust
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 20:38
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Fainne schreef op 29-06-2005 @ 17:15 :
Waarom zeiden ze niet, ze vonden bijna alles zwak, eigenlijk hebben ze me gewoon in m'n gezicht uitgelachen en vernederd.

Trouwens het merendeel van de mensen liepen huilend naar buiten.
Ik inclusief.
je kan het ook zo zien: veel KEIGOEDE illustrators, schilderaars ect. zijn ook vroeger jankend weggelopen. Zij kunnen nu de commissie in hun gezicht uitlachen

En als je het écht wilt, doe je het gewoon "picasso style": neem wat werk mee (hoe ongewoner hoe beter) en zeg tegen de jury: "luister eens, ik weet dat ik veel beter ben dan jullie allemaal bij elkaar, ik wil alleen dat papiertje halen, gesnopen?" (nou ja... niet precies zo, maar hij zei wel iets in die richting)

Attitude baby!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 21:10.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:33
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 30-06-2005 @ 20:38 :
je kan het ook zo zien: veel KEIGOEDE illustrators, schilderaars ect. zijn ook vroeger jankend weggelopen. Zij kunnen nu de commissie in hun gezicht uitlachen

En als je het écht wilt, doe je het gewoon "picasso style": neem wat werk mee (hoe ongewoner hoe beter) en zeg tegen de jury: "luister eens, ik weet dat ik veel beter ben dan jullie allemaal bij elkaar, ik wil alleen dat papiertje halen, gesnopen?" (nou ja... niet precies zo, maar hij zei wel iets in die richting)

Attitude baby!
hehe, bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:56
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
brinta schreef op 30-06-2005 @ 17:42 :
Tsss, belachelijk. Raar volk altijd die toelatingscommissies. Hoe leuk die docenten in het dagelijks lesgeven ook zijn, tijdens toelatingen worden ze machtsbelust
Tja, zo wispelturig als het maar kan inderdaad.

Tijdens de open dag van de KABK in januari liet ik mijn portfolio zien aan twee leraren. Een was erg enthousiast over mijn werk en zag het wel zitten, de ander was een stuk terughoudender en plaatste van tijd tot tijd cynische opmerkingen.
Twee en een halve maand later op de toelatingsdag zat diezelfde cynische leraar in de toelatingscomissie. Nu was hij ineens wel enthousiast over mijn portfolio, terwijl de inhoud nagenoeg ongewijzigd was..
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 23:31
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
OnLyMe schreef op 30-06-2005 @ 22:56 :
Tja, zo wispelturig als het maar kan inderdaad.

Tijdens de open dag van de KABK in januari liet ik mijn portfolio zien aan twee leraren. Een was erg enthousiast over mijn werk en zag het wel zitten, de ander was een stuk terughoudender en plaatste van tijd tot tijd cynische opmerkingen.
Twee en een halve maand later op de toelatingsdag zat diezelfde cynische leraar in de toelatingscomissie. Nu was hij ineens wel enthousiast over mijn portfolio, terwijl de inhoud nagenoeg ongewijzigd was..
Ja dat was echt enorm frustrerend dat ze zichzelf altijd tegenspraken! Had ik een opdracht gemaakt op voorhand, exact wat er op het papier stond, zeggen ze opeens dat het anders moest zijn!
En diegenen die het niet eens hadden gemaakt, lieten ze door
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 23:34
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Fainne schreef op 30-06-2005 @ 23:31 :
Ja dat was echt enorm frustrerend dat ze zichzelf altijd tegenspraken! Had ik een opdracht gemaakt op voorhand, exact wat er op het papier stond, zeggen ze opeens dat het anders moest zijn!
En diegenen die het niet eens hadden gemaakt, lieten ze door
artistieke vrijheid
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 23:49
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 30-06-2005 @ 23:34 :
artistieke vrijheid

Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 23:59
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Fainne schreef op 30-06-2005 @ 23:49 :
geintje, geintje...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 00:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Fainne schreef op 29-06-2005 @ 17:15 :
Waarom zeiden ze niet, ze vonden bijna alles zwak, eigenlijk hebben ze me gewoon in m'n gezicht uitgelachen en vernederd.

Trouwens het merendeel van de mensen liepen huilend naar buiten.
Ik inclusief.
Ik vind het eigenlijk best wel slecht dat ze niet verteld hebben wat niet goed aan je werk was. Nu weet je nog niks.
Maar heb je je ook aangemeld bij andere scholen? Je bent nu iedergeval op het ergste voorbereid.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 00:14
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Dat snap ik ook niet helemaal, gillen dat iemand z'n werk verschrikkelijk is kan iedereen wel, maar als ze vervolgens weigeren te zeggen wát er dat mis mee is, zou ik ze niet echt serieus nemen
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 22:08
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 01-07-2005 @ 00:14 :
Dat snap ik ook niet helemaal, gillen dat iemand z'n werk verschrikkelijk is kan iedereen wel, maar als ze vervolgens weigeren te zeggen wát er dat mis mee is, zou ik ze niet echt serieus nemen
Ik zat te denken dat ze misschien van de artist zelf verwachten dat deze feedback vraagt? Feedback vragen is een belangrijke vaardigheid in de beroepenwereld. Maarja, voor een toelating is dat ook weer wat anders natuurlijk... Wel balen als leraren zo met je omgaan.



Citaat:
ShootingStar schreef op 10-06-2005 @ 17:04 :
HELL YEAH

ik ben alsnog aangenomen bij de eindhovense school

Damn wat ben ik blij!!!
Hé daar zit ik ook op!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 00:34
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 30-06-2005 @ 23:59 :
geintje, geintje...
weetwel
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 00:35
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Dragonda schreef op 02-07-2005 @ 22:08 :
Ik zat te denken dat ze misschien van de artist zelf verwachten dat deze feedback vraagt? Feedback vragen is een belangrijke vaardigheid in de beroepenwereld. Maarja, voor een toelating is dat ook weer wat anders natuurlijk... Wel balen als leraren zo met je omgaan.



Dat heb ik ook gedaan, maar als ze een werk van je uitlachen en afwimpelen kun je de jury moeilijk dwingen er toch naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 00:36
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
IK heb trouwens ook nog toelatingsproef gedaan ergens anders, en daar gebeurde het heel correct, wat een verschil!

Maandag weet ik mijn uitlsag, maar ik heb er ene positief gevoel over.
De teleurstelling van Gent is al aan het wegzakken
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:18
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Citaat:
Fainne schreef op 03-07-2005 @ 00:36 :
IK heb trouwens ook nog toelatingsproef gedaan ergens anders, en daar gebeurde het heel correct, wat een verschil!

Maandag weet ik mijn uitlsag, maar ik heb er ene positief gevoel over.
De teleurstelling van Gent is al aan het wegzakken
Waar heb je nog een toelatingsproef gedaan?
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 15:38
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 03-07-2005 @ 13:18 :
Waar heb je nog een toelatingsproef gedaan?
Hasselt
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 07:21
Verwijderd
Iemand enig idee hoe het zit met de Academie voor Hoge Kunsten in Amsterdam? Ik wil er proberen binnen te komen met m'n onafgemaakte VWO. Overgangsbewijs van V4 naar V5, schijnt mee te tellen als VMBO-t diploma ofzo.. Beetje vaag gedoe met een toelatingsexamen ook.

Iemand zich al aangemeld? Toelatingsexamen gedaan? Wat dan ook? (a)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:15
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ok. ik ben op een of andere manier geslaagd. (ik had een her, eco, moest van 3,1 naar 5,7 en ik haalde een 6,8 en iedereen ging er al vanuit dat ik gezakt was. ) dus ik ben bestwelblij. vanmiddag krijg ik de sleutel van mn kamer..

@ paranoide, het is wel lullig dat je pas vanaf je 21e echt 'iets' kan zonder diploma, ik zat er dus ook over in. ik zou die academie gewoon opbellen... dan weet je meteen hoe het zit.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:14
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
geslaagd in antwerpen
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Waar doen jullie toelating?
Verwijderd
115 29-07-2007 17:53
ARTistiek Werken toelating
Sawna
60 27-09-2006 20:43
ARTistiek toelatingsopdracht
Fearless
113 24-05-2006 17:49
Algemene schoolzaken binnenhuisarchitectuur
AnneCath
3 26-10-2002 12:09
Lifestyle Kleding ontwerpen...
icegirl.com
48 07-10-2002 21:54
Algemene schoolzaken geluidstechnicus/audiovisueel medewerker
7 08-12-2001 22:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.