Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 12:56
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 17-06-2004 @ 20:45 :
Niet dat ik ook maar verwacht heb dat een enkele moslim hier zelfs maar wil overwegen dat het zo zou kunnen zijn, maar toch.
Ten eerste geef een bron, ten tweede denk je dat als ik nu een stukje in de Koran ga veranderen, dat ik opeens geraakt wordt door bliksem, zodat ik het niet meer verander. Het gaat erom dat er nog steeds originele Korans bestaan.
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2004, 12:59
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 20-06-2004 @ 13:56 :
Ten eerste geef een bron, ten tweede denk je dat als ik nu een stukje in de Koran ga veranderen, dat ik opeens geraakt wordt door bliksem, zodat ik het niet meer verander. Het gaat erom dat er nog steeds originele Korans bestaan.
NRC handelsblad van wanneer weet ik niet pcies, moet ik opzoeken mocht je dat willen.
Of je hebt het stukje niet gelezen, of niet willen begrijpen wat dat tweede betreft.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 13:02
Gubbe
Gubbe is offline
allebei gebaseerd op een mooi dik sprookjesboek
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 13:17
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Die Korans die ze hebben gevonden in jemen lijkt niet eens op de oudste Koran.
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 14:27
Realmoslim
Realmoslim is offline
Ze hebben een Quran gevonden(oudste) van de tijd van de profeet. Als je het vergelijkt met die van nu zijn ze precies hetzelfde. Genoeg bewijs dat de Koran die we nu gebruiken de Koran is die de Profeet zelf heeft goedgekeurd. Ga maar naar verschillende landen en vergelijk de Quran, deze test hebben ze al zo vaak gedaan. God beschermd de Koran.

Zoals Rafik al zei, als je nu een arabische tekst schrijft en zegt dat het de Koran is dan is het de Koran niet, want het lijkt niet op de Koran en is lang niet zo goed als de Koran.

En wat je zegt met die versen, dat ze in de verkeerde volgorde zitten, dat kan niet. Want de verzen in de Koran horen bij elkaar, ze maken samen een hoofdstuk. Als een Moslim of een Arabier een vers hoort dan weet hij gelijk ongeveer wat erna komt(zonder het ooit gehoord te hebben), want alles rijmt op een speciale manier, je kan het moeilijk uitleggen.(je moet er naar luisteren, dan weet je wat ik bedoel) en het is allemaal zo gemaakt dat je het makkelijk kan onthouden. De verzen en hoofdstukken hebben allemaal samen een connectie met elkaar.
Je kan gelijk zien wat vals is en wat niet, als jullie er geen verstand van hebben dan moeten jullie er ook over zwijgen.

Het is een feit dat de Koran niet is veranderd en dat deze Koran de Koran is van de tijd van de Profeet Mohammed(vzmh). Kom alsjeblieft met betere bewijs. Geleerde hebben zo vaak geprobeerd het tegen te bewijzen, maar het is ze niet gelukt, ze houden hen zelf alleen voor de gek.

If you have any doubt regarding what we revealed to our servant, then produce one sura like these, and call upon your own witnesses against GOD, if you are truthful. (Holy Quran 2:23)

"He fabricated it," say, "Then produce one sura like these, and invite whomever you wish, other than GOD, if you are truthful."
(Holy Quran 10:37-38)

Then produce ten suras like these, fabricated, and invite
whomever you can, other than GOD, if you are truthful."
(Holy Quran 11:13)

Say, "If all the humans and all the jinns banded together in order to produce a QURAN like this, they could never produce anything like it, no matter how much assistance they lent one another."(Holy Quran 17:88)


Bezoek deze sites :
http://www.submission.org/easy.html
http://www.bismikaallahuma.org/f_pnl_quran.htm
http://www.answering-christianity.co...ual-reply.html
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 15:06
Verwijderd
'Je kan het niet uitleggen... Het is...het is...Het is een gevoel!...'


Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:51
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 20-06-2004 @ 14:17 :
Die Korans die ze hebben gevonden in jemen lijkt niet eens op de oudste Koran.
nee ze zijn ouder, bleek uit eerste onderzoek, verder onderzoek mocht niet gedaan worden
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:04
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 17-06-2004 @ 11:38 :
Veranderd door mensenhanden (dus niet meer puur van god)

Ik begrijp jou niet Joeri, ik bedoel waarom probeer je eerst te provoceren door te zeggen dat de Quraan slaven niet afkeurd, maar zodra er een bewijs tegen jou geloof en boek wordt aangehaald, waarin de behandeling van ene slaaf superslecht is, kom je met een of ander dom argument dat het van dezelfde God komt.
Terwijl je weet (toen je je nog voor Islaam intresseerde) dat wij moslims geloven dat het veranderd is.
So stupid
jah leuk excuus voor alles in de bijbel wat je niet zint. laat ik jouw eens wat zeggen jullie praten over wiskundige codes en wetenschappelijke feiten in de koran, in de torah staat gecodeerd ongelofelijk veel toekomstvoorspellingen over israel vooral en de eindtijd en vanalles.
bv als je de eerste letter neemt, en dan de 13de en zo steeds 12 opschuift staat er door de gehele zogenaamd veranderde torah 'my name is yashua'(jezus) in het hebreeuws dat wel.
waarom accepteer je niet dat je god niet westers is en best om wat voor reden dan ook slaven minder waard vond dan joden?
ik provoceer niet, jullie zeggen iets over hoe goed antislaaf islam wel niet is, ik geef bewijs dat die slavernij toestaat. en nee duh natuurlijk moet je niemand slehct behandelen.

Citaat:


Nee!
waarom xzou hij dat niet doen dan.
en hoe komt het dan dattie 99 schone namen heeft, lekker handig ik kan ook wel vanuit een altijddurende gelukzaligheid mijzelf de meest barmhartige en vergevingsgezinde noemen, ik hoef blijkbaar toch alleen maar mensen te vergeven die anderen, niet mij , pijn doen. hoe onrechtvaardig en zwak van hem. ik ben immers zogenaamd behoefteloos,.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:17
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 20-06-2004 @ 18:51 :
nee ze zijn ouder, bleek uit eerste onderzoek, verder onderzoek mocht niet gedaan worden
De oudste is van de vierde khalifa, Ali, hij is de schoonzoon van de profeet Mohammed(vzmh) en hij leefde natuurlijk in zijn tijd en was altijd bij hem. Er zit zelfs bloed op de Koran die ze hebben gevonden...dus wil je alsjeblieft niet meer liegen.

Zoveel mensen hebben geprobeerd te bewijzen dat de Koran is veranderd, omdat ze jaloers zijn, ze kunnen er niet tegen. Ze kwamen allemaal met zwakke argumenten en hebben er zelfs boeken over geschreven, maar ze zijn allemaal tegenbewezen. Bezoek die sites die ik je heb gegeven,

Dat de Koran niet is veranderd is een feit.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:25
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-06-2004 @ 19:04 :
[B]jah leuk excuus voor alles in de bijbel wat je niet zint. laat ik jouw eens wat zeggen jullie praten over wiskundige codes en wetenschappelijke feiten in de koran, in de torah staat gecodeerd ongelofelijk veel toekomstvoorspellingen over israel vooral en de eindtijd en vanalles.
bv als je de eerste letter neemt, en dan de 13de en zo steeds 12 opschuift staat er door de gehele zogenaamd veranderde torah 'my name is yashua'(jezus) in het hebreeuws dat wel.
waarom accepteer je niet dat je god niet westers is en best om wat voor reden dan ook slaven minder waard vond dan joden?
ik provoceer niet, jullie zeggen iets over hoe goed antislaaf islam wel niet is, ik geef bewijs dat die slavernij toestaat. en nee duh natuurlijk moet je niemand slehct behandelen.
Waarom haat jij Islam? Ik kan je ook een lijst geven van voorspellingen in de Torah en Bijbel die niet zijn uitgekomen.... De voorspellingen in de Koran zijn wonderbaarlijker en zijn allemaal uitgekomen. De code die je hebt opgenoemd stelt niks voor vergeleken met de code 19 in de Koran. De code die jij hebt opgenoemd kun je ook vinden in Moby Dick, iedereen kent die code al en veel gebruikten het. Als je niks weet over de Islam, of je kent alleen leugens, zwijg dan. Kom met je bewijs dan dat de Koran slavernij goedkeurd, ik daag je uit!!
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:52
El_Nour
Avatar van El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-06-2004 @ 19:04 :
jah leuk excuus voor alles in de bijbel wat je niet zint. laat ik jouw eens wat zeggen jullie praten over wiskundige codes en wetenschappelijke feiten in de koran, in de torah staat gecodeerd ongelofelijk veel toekomstvoorspellingen over israel vooral en de eindtijd en vanalles.
bv als je de eerste letter neemt, en dan de 13de en zo steeds 12 opschuift staat er door de gehele zogenaamd veranderde torah 'my name is yashua'(jezus) in het hebreeuws dat wel.
waarom accepteer je niet dat je god niet westers is en best om wat voor reden dan ook slaven minder waard vond dan joden?
Beide boeken zijn afkomstig van het woord van god, en daar dient een moslim niet aan te twijfelen.
Bespaar je liever de moeite om men te overtuigen van de wonderen/wetenschap/hoogstandjes van de Thora. Simpelweg omdat die heel erg aannemelijk zijn voor een moslim.

Citaat:
Isa schreef op 20-06-2004 @ 19:04 :
ik provoceer niet, jullie zeggen iets over hoe goed antislaaf islam wel niet is, ik geef bewijs dat die slavernij toestaat. en nee duh natuurlijk moet je niemand slehct behandelen.
Toestaan is iets anders dan verbieden. Je kan iets toestaan met bepaalde voorwaarden.
Zo zou je kunnen stellen dat een schoonmaakster, een schilder of een loodgieter in weze ook slaven zijn. Zij zijn namelijk in dienst van jou.
Een slaaf/slavin, een helpster, a nanny, whatever you name it, heeft in de Islam rechten, die niet zouden stroken met bijvoorbeeld de negriode katoenplukkers in Amerika, wat slavendrijven was!

Citaat:
Isa schreef op 20-06-2004 @ 19:04 :

waarom xzou hij dat niet doen dan.
en hoe komt het dan dattie 99 schone namen heeft, lekker handig ik kan ook wel vanuit een altijddurende gelukzaligheid mijzelf de meest barmhartige en vergevingsgezinde noemen, ik hoef blijkbaar toch alleen maar mensen te vergeven die anderen, niet mij , pijn doen. hoe onrechtvaardig en zwak van hem. ik ben immers zogenaamd behoefteloos,.
Waarom zou god in mensvorm op aarde moeten komen?

Persoonlijk vraagje: ik meen me te herinneren dat jij meer dan (lees: praktiserend moslim) geinteresseerd was in de Islam. Sinds wanneer ben je 180 graden gekeerd?
__________________
Mijn berichten moet je op se Amsterdamsj uitsjpreken. Fight Zionism and free Marwan Barghouti: http://www.freebarghouti.org/
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 20-06-2004 @ 19:04 :


waarom xzou hij dat niet doen dan.
en hoe komt het dan dattie 99 schone namen heeft, lekker handig ik kan ook wel vanuit een altijddurende gelukzaligheid mijzelf de meest barmhartige en vergevingsgezinde noemen, ik hoef blijkbaar toch alleen maar mensen te vergeven die anderen, niet mij , pijn doen. hoe onrechtvaardig en zwak van hem. ik ben immers zogenaamd behoefteloos,.
Tjonge, ik heb nog nooit een Christelijk iemand zoo respectloos over God (Allah is immers God) horen praten! Weet je dat je nu ook in 'overtreding' gaat, de Bijbel zegt namelijk dat je elkaars geloof moet respecteren en wat jij hier doet is alles behalve respect tonen tov de Islamieten!!

Effe over vergevingsgezindheid..Hoe kom je dáár nou weer bij? Wat een onzin..!
Allah (swt) heeft ons gezegd als je vergeving over iets wilt tonen, iets wat een ander persoon aangaat (of wat je je ander persoon aangedaan hebt), bij diegene moet je vergeving vragen. Allah (swt) heeft ons dan ook gevraagd om vergevingd te zijn. Maar dat is natuurlijk altijd aan jou.
En over Zijn grote Vergevingsgezindheid...Allah zal iemand die de regels van de Quran ooit heeft overtreden, vergeven als diegene er daadwerkelijk spijt van heeft. Daar wordt dus die vergevingsgezindheid mee bedoeld. En dat je er zo makkelijk over wilt doen, slaat natuurlijk nergens op: 'vergevingsgezinde noemen, ik hoef blijkbaar toch alleen maar mensen te vergeven die anderen, niet mij , pijn doen. hoe onrechtvaardig en zwak van hem.'
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:40
Realmoslim
Realmoslim is offline
Oudste(meer dan 1300jaar) Koran van de tijd van de profeet(vzmh) :

Part Of Surah al-`Imran

Part Of Surah al-Shura & Surah al-Zukhruf

The Quran Manuscripts

On The Origins Of Kufic Script

Quran Manuscripts
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 20-06-2004 @ 23:17 :
De oudste is van de vierde khalifa, Ali, hij is de schoonzoon van de profeet Mohammed(vzmh) en hij leefde natuurlijk in zijn tijd en was altijd bij hem. Er zit zelfs bloed op de Koran die ze hebben gevonden...dus wil je alsjeblieft niet meer liegen.

Zoveel mensen hebben geprobeerd te bewijzen dat de Koran is veranderd, omdat ze jaloers zijn, ze kunnen er niet tegen. Ze kwamen allemaal met zwakke argumenten en hebben er zelfs boeken over geschreven, maar ze zijn allemaal tegenbewezen. Bezoek die sites die ik je heb gegeven,

Dat de Koran niet is veranderd is een feit.
welk jaar, de meeste mensen tellen niet in khaliefas?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:54
professor2
professor2 is offline
Citaat:
S. schreef op 20-06-2004 @ 23:59 :
Weet je dat je nu ook in 'overtreding' gaat, de Bijbel zegt namelijk dat je elkaars geloof moet respecteren en wat jij hier doet is alles behalve respect tonen tov de Islamieten!!
in zowel de bijbel als de koran staan wat niet zo aardige toespelingen op niet gelovigen niets over respecteren
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 21-06-2004 @ 18:54 :
in zowel de bijbel als de koran staan wat niet zo aardige toespelingen op niet gelovigen niets over respecteren
o jawel hoor, misschien niet in zoveel woorden, maar het komt er wel op neer
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:25
professor2
professor2 is offline
Citaat:
S. schreef op 21-06-2004 @ 19:18 :
o jawel hoor, misschien niet in zoveel woorden, maar het komt er wel op neer
das dus jou interpetatie
zeg dan neit dat het erin staat


maar al die dingen zoals dood aand e ongelovigen enzo die tellend an ook niet mee ?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 21-06-2004 @ 19:25 :
das dus jou interpetatie
zeg dan neit dat het erin staat

maar al die dingen zoals dood aand e ongelovigen enzo die tellend an ook niet mee ?
Kijk dat is het nou juist! Dat is weer jouw interpretatie over de Islam. Naast de Quran zijn er trouwens ook overleveringen van de profeet. Hierin wordt duidelijk wél aangegeven wat ik al eerder gezegd heb.

En over de bijbel: Één van de tien geboden: Heb je naasten lief zoals je jezelf lief hebt. Zegt dat niet genoeg dan..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:54
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 20-06-2004 @ 23:25 :
Waarom haat jij Islam? Ik kan je ook een lijst geven van voorspellingen in de Torah en Bijbel die niet zijn uitgekomen.... De voorspellingen in de Koran zijn wonderbaarlijker en zijn allemaal uitgekomen. De code die je hebt opgenoemd stelt niks voor vergeleken met de code 19 in de Koran. De code die jij hebt opgenoemd kun je ook vinden in Moby Dick, iedereen kent die code al en veel gebruikten het. Als je niks weet over de Islam, of je kent alleen leugens, zwijg dan. Kom met je bewijs dan dat de Koran slavernij goedkeurd, ik daag je uit!!
Ik haat de Islam niet, ik weet niet precies wat de origine is van de islam maar ik denk niet dat het zo is als de islamieten zeggen en ik denk dat jullie dwalen, zoals eigenlijk zo ongeveer iedereen. de een meer dan de ander. welke voorspellingen? ik vind het wel een stuk wonderbaarlijker als gecodeerd staat dat rabin vermoord zal worden dan ehm wat staat er eigenlijk voor voorspelling in de koran.oja, waarom staat die code dan alleen in de torah en zeggen ze dat er niks uitkwam bij ieder ander boek, inclusief de rest van de bijbel? dan kan ik vast een code 18 in moby dick vinden. ik ben zelf moslim geweest hoewel onconventioneel ik weet best wel. het gaat me niet om die hele slavernij maargoed ze gebruiken vaak zat het woord slaaf in de koran en bovendien zeggen jullie dat de torah verandert is, nu bewijsik van niet, dus daarmee bewijs ik tevens dat god voor slavernij is, daar hij erover spreekt in de torah
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:56
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
El_Nour schreef op 20-06-2004 @ 23:52 :
Beide boeken zijn afkomstig van het woord van god, en daar dient een moslim niet aan te twijfelen.
Bespaar je liever de moeite om men te overtuigen van de wonderen/wetenschap/hoogstandjes van de Thora. Simpelweg omdat die heel erg aannemelijk zijn voor een moslim.

blijkbaar niet want bij alles wat ik zeg waarvan jullie zeggen dat het niet van god komt (zoals slavernij) :ja maar jullie hebben dat door de tijd heen evranderd. nou die code niet dus!
Citaat:

Toestaan is iets anders dan verbieden. Je kan iets toestaan met bepaalde voorwaarden.
Zo zou je kunnen stellen dat een schoonmaakster, een schilder of een loodgieter in weze ook slaven zijn. Zij zijn namelijk in dienst van jou.
Een slaaf/slavin, een helpster, a nanny, whatever you name it, heeft in de Islam rechten, die niet zouden stroken met bijvoorbeeld de negriode katoenplukkers in Amerika, wat slavendrijven was!
precies
Citaat:

Waarom zou god in mensvorm op aarde moeten komen?
Dan heeft hij pas echt recht op zijn schone namen.
Citaat:

Persoonlijk vraagje: ik meen me te herinneren dat jij meer dan (lees: praktiserend moslim) geinteresseerd was in de Islam. Sinds wanneer ben je 180 graden gekeerd?
niet 180 graden is geleidelijk gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
S. schreef op 21-06-2004 @ 19:31 :
Kijk dat is het nou juist! Dat is weer jouw interpretatie over de Islam. Naast de Quran zijn er trouwens ook overleveringen van de profeet.
De Hadit? dat wat 200 jaar later gemaakt is?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:00
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
S. schreef op 20-06-2004 @ 23:59 :
Tjonge, ik heb nog nooit een Christelijk iemand zoo respectloos over God (Allah is immers God) horen praten! Weet je dat je nu ook in 'overtreding' gaat, de Bijbel zegt namelijk dat je elkaars geloof moet respecteren en wat jij hier doet is alles behalve respect tonen tov de Islamieten!!


dat zegt de bijbel niet. ik ben volkomen respectloos. ik heb lief.
als ik aan respect denk, dan denk ik aan regelnichten die zeuren over de regeltjes op hetw erk dat ik niet terecht boos mag worden en emotioneel als het me de strot uit komt. het staat lijnrecht tegenover de andere wang toekeren.
ik heb lief, dat kan lijken op respect, want ik geef liever geen aanstoot aan mijn naasten.
Citaat:

Effe over vergevingsgezindheid..Hoe kom je dáár nou weer bij? Wat een onzin..!
Allah (swt) heeft ons gezegd als je vergeving over iets wilt tonen, iets wat een ander persoon aangaat (of wat je je ander persoon aangedaan hebt), bij diegene moet je vergeving vragen. Allah (swt) heeft ons dan ook gevraagd om vergevingd te zijn. Maar dat is natuurlijk altijd aan jou.
En over Zijn grote Vergevingsgezindheid...Allah zal iemand die de regels van de Quran ooit heeft overtreden, vergeven als diegene er daadwerkelijk spijt van heeft. Daar wordt dus die vergevingsgezindheid mee bedoeld.
ik vind dat als je alleen maar gelukzalig op een troon zit, en dan mensen vergeeft die dat soort regels overtreden, je niet recht hebt op de naam de meest vergevingsgezinde laat staan dat je die jezelf toemeet. nee recht op die naam heb je als je aan een kruis hangt en de zondes van alle mensen door de tijd heen en alle pijn die ze veroorzaken gelijktijdig voelt. recht opd ie naam heb je als je zwaar mishandeld bent en dan zegt:goed zand erover je wist niet wat je deed.
Citaat:

En dat je er zo makkelijk over wilt doen, slaat natuurlijk nergens op: 'vergevingsgezinde noemen, ik hoef blijkbaar toch alleen maar mensen te vergeven die anderen, niet mij , pijn doen. hoe onrechtvaardig en zwak van hem.'
snap je niet wat ik bedoel dan? wat is er nou meest vergevensgezind als je alleen maar mensen vergeeft die anderen pijn doen, die stelen en anderen pijn doen, die liegen en anderen pijn doen, maar niet mijzelf? ik kan wel lekker zeggen dat ik een kinderverkrachter in de armen kan sluiten want dat kan ik, maar echt vergevingsgezind ben ik als ik dat ook kan wanneer ik zelf verkracht ben. en verkrachting is nog niet eens zo erg in vergelijking met veel dingen op deze aarde.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:02
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
S. schreef op 21-06-2004 @ 19:31 :


En over de bijbel: Één van de tien geboden: Heb je naasten lief zoals je jezelf lief hebt. Zegt dat niet genoeg dan..
Wie is je naaste. is trouwens niet een van de 10. is een gebod van jezus dat alle 10 omvat, samen met het gebod om god lief te hebben en te aanbidden met geheel je alles.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:17
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Isa schreef op 21-06-2004 @ 20:02 :
Wie is je naaste.
Vraag ik me ook af, je familie? Je vrienden? Dan is het een flutgebod, iedereen heeft zijn naasten lief. Het is pas bewonderenswaardig als je ook andere mensen liefhebt, die niet tot je vriendenkring behoren. En dan niet het zwervertje in de stad wat je een kwartje geeft, dat is geen naastenliefde.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:20
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 21-06-2004 @ 20:17 :
Vraag ik me ook af, je familie? Je vrienden? Dan is het een flutgebod, iedereen heeft zijn naasten lief. Het is pas bewonderenswaardig als je ook andere mensen liefhebt, die niet tot je vriendenkring behoren. En dan niet het zwervertje in de stad wat je een kwartje geeft, dat is geen naastenliefde.
dat is het wel of kan het iig wel zijn
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:55
El_Nour
Avatar van El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:
Isa schreef op 21-06-2004 @ 19:56 :

blijkbaar niet want bij alles wat ik zeg waarvan jullie zeggen dat het niet van god komt (zoals slavernij) :ja maar jullie hebben dat door de tijd heen evranderd. nou die code niet dus![/B]
Je raakt noch kant noch wal.
__________________
Mijn berichten moet je op se Amsterdamsj uitsjpreken. Fight Zionism and free Marwan Barghouti: http://www.freebarghouti.org/
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:09
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 21-06-2004 @ 18:45 :
welk jaar, de meeste mensen tellen niet in khaliefas?
Weet je wel wat khalifas zijn?
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 00:09 :
Weet je wel wat khalifas zijn?
Lekker relevant.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:44
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
professor2 schreef op 21-06-2004 @ 19:25 :
das dus jou interpetatie
zeg dan neit dat het erin staat


maar al die dingen zoals dood aand e ongelovigen enzo die tellend an ook niet mee ?
Professor 2, als je de Koran niet heb gelezen moet je je mond houden. Er staat niks over ongelovigen doden, er staat alleen dat je je zelf mag verdedigen als je word aangevallen, maar als je vrede kan sluiten dan is dat veel beter. Bewijs me tegen dan...

De Koran is de enige religieuze boek dat zegt dat je andere geloven moet respecteren. In Islam zijn het niet alleen de Moslims die naar de hemel gaan, ook mensen die nooit van de Islam hebben gehoord(je moet dan wel in een God geloven en goede dingen doen) of sommige goede Christenen, Joden enz die in 1 God geloven, allemaal goede dingen doen, bijvoorbeeld een priester enz. Meeste Christenen zijn niet eens christenen ze doen alles wat ze willen...

God zegt tegen ons dat we respect moeten tonen zowel aan de gelovigen en aan de ongelovigen, God spreekt ook over hun met respect, hij noemt hun dan bijvoorbeeld bij de naam "people of the scriptures", "children of Isreal" enz :

O you who believe, if you strike in the cause of GOD, you shall be absolutely sure. Do not say to one who offers you peace, "You are not a believer," seeking the spoils of this world. For GOD possesses infinite spoils. Remember that you used to be like them, and GOD blessed you. Therefore, you shall be absolutely sure (before you strike). GOD is fully Cognizant of everything you do.(Holy Qoran 4:94)

When those who believe in our revelations come to you, you shall say, "Salamun `Alaykum (Peace be upon you). Your Lord has decreed that mercy is His attribute. Thus, anyone among you who commits a transgression out of ignorance, and repents thereafter and reforms, then He is Forgiving, Most Merciful." (Holy Qoran 6:54)

who give to charity during the good times, as well as the bad times. They are suppressors of anger, and pardoners of the people. GOD loves the charitable.(Holy Qoran 3:134)

It was mercy from GOD that you became compassionate towards them. Had you been harsh and mean-hearted, they would have abandoned you. Therefore, you shall pardon them and ask forgiveness for them, and consult them. Once you make a decision, carry out your plan, and trust in GOD. GOD loves those who trust in Him.*(Holy Qoran 3:159) (Het gaat over de profeet Mohammed(vzmh)

Do not curse the idols they set up beside GOD, lest they blaspheme and curse GOD, out of ignorance. We have adorned the works of every group in their eyes. Ultimately, they return to their Lord, then He informs them of everything they had done.(Holy Qoran 6:108)

They steadfastly persevere in seeking their Lord, observe the Contact Prayers (Salat), spend from our provisions to them secretly and publicly, and counter evil with good. These have deserved the best abode.(Holy Qoran 13:22)

You shall invite to the path of your Lord with wisdom and kind enlightenment, and debate with them in the best possible manner. Your Lord knows best who has strayed from His path, and He knows best who are the guided ones.(Holy Quran 16:125)

Your Lord has decreed that you shall not worship except Him, and your parents shall be honored. As long as one or both of them live, you shall never say to them, "Uff" (the slightest gesture of annoyance), nor shall you shout at them; you shall treat them amicably. And lower for them the wings of humility, and kindness, and say, "My Lord, have mercy on them, for they have raised me from infancy." (Holy Quran 17:23-24) (Ouders die ongelovig zijn, beide verzen lezen om te weten waar het over gaat)

"You shall not treat the people with arrogance, nor shall you roam the earth proudly. GOD does not like the arrogant showoffs.
"Walk humbly and lower your voice - the ugliest voice is the donkey's voice." (Holy Koran 31:18-19)

Not equal is the good response and the bad response. You shall resort to the nicest possible response. Thus, the one who used to be your enemy, may become your best friend.(Holy Quran 41:34)

Proclaim, "Believe in it, or do not believe in it." Those who possess knowledge from the previous scriptures, when it is recited to them, they fall down to their chins, prostrating.(Holy Quran 17:107)

Hele sura 109 : The Disbelievers / (Al-Kaaferoon)

In the name of God, Most Gracious, Most Merciful
Say, "O you disbelievers.
"I do not worship what you worship.
"Nor do you worship what I worship.
"Nor will I ever worship what you worship.
"Nor will you ever worship what I worship.
"To you is your religion, and to me is my religion."


Proclaim: "This is the truth from your Lord," then whoever wills let him believe, and whoever wills let him disbelieve. We have prepared for the transgressors a fire that will completely surround them. When they scream for help, they will be given a liquid like concentrated acid that scalds the faces. What a miserable drink! What a miserable destiny!(Holy Quran 18:29)

O you who believe, no people shall ridicule other people, for they may be better than they. Nor shall any women ridicule other women, for they may be better than they. Nor shall you mock one another, or make fun of your names. Evil indeed is the reversion to wickedness after attaining faith. Anyone who does not repent after this, these are the transgressors.(Holy Quran 49:11)

"There shall be no compulsion in religion : the right way is now distinct from the wrong way. Anyone who denounces the devil and believes in GOD has grasped the strongest bond; one that never breaks. GOD is Hearer, Omniscient." (Holy Quran 2:256)

Wil je nog meer verzen? Of is dit genoeg voor je...ga de Koran helemaal lezen, je kan het in een paar dagen af krijgen, het is niet zo groot. Voordat het te laat is :

"And for those who disbelieve in their Lord is the punishment of hell, and evil is the resort. When they are cast into it, they hear its roaring as it boils up--almost bursting for fury. Whenever a group is cast into it, its keeper shall ask them: 'Did there not come to you a warner?' They will say: 'Yes! Indeed, there came to us a warner, but we rejected (him) and said: GOD has not revealed anything, you are only in a great error.' And they will say: 'Had we but listened or pondered, we should not have been among the inmates of the burning fire.' " (Holy Qur'an, 67:8-10)
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 23:50.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:49
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-06-2004 @ 00:15 :
Lekker relevant.
Als je weet wie de khalifas waren dan krijg je automatisch de antwoord. Als je weinig kennis hebt over de Islam moet je er niet over praten of zomaar dingen beweren die niet waar zijn.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 21-06-2004 @ 20:00 :


ik vind dat als je alleen maar gelukzalig op een troon zit, en dan mensen vergeeft die dat soort regels overtreden, je niet recht hebt op de naam de meest vergevingsgezinde laat staan dat je die jezelf toemeet. nee recht op die naam heb je als je aan een kruis hangt en de zondes van alle mensen door de tijd heen en alle pijn die ze veroorzaken gelijktijdig voelt. recht opd ie naam heb je als je zwaar mishandeld bent en dan zegt:goed zand erover je wist niet wat je deed.

snap je niet wat ik bedoel dan? wat is er nou meest vergevensgezind als je alleen maar mensen vergeeft die anderen pijn doen, die stelen en anderen pijn doen, die liegen en anderen pijn doen, maar niet mijzelf? ik kan wel lekker zeggen dat ik een kinderverkrachter in de armen kan sluiten want dat kan ik, maar echt vergevingsgezind ben ik als ik dat ook kan wanneer ik zelf verkracht ben. en verkrachting is nog niet eens zo erg in vergelijking met veel dingen op deze aarde. [/B]
kijk, je begrijp et niet. God heeft niet gezegd dat je mag moorden, verkrachten, stelen..etc en dat God je daavoor dan wel zal vergeven. Neen, dit is niet zo..God zal je iets vergeven als je bijv. iets doet wat God zelf verboden heeft, iets dat God alleen aangaat. Maar als je vergiffenis wilt om iets dat je een ander aan hebt gedaan, moet je die vergiffenis persoonlijk vragen. Dus als je iemand hebt bestolen en je hebt daar later spijt van, dan moet je diegene die je bestolen hebt om vergiffenis vragen en God vraagt dan ook van ons om vergevensgezind te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 21-06-2004 @ 20:02 :
Wie is je naaste. is trouwens niet een van de 10. is een gebod van jezus dat alle 10 omvat, samen met het gebod om god lief te hebben en te aanbidden met geheel je alles.
Je naaste is je medemens. Heel simpel..dat je daar nog niet over uit bent..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 00:44 :
Professor 2, als je de Koran niet heb gelezen moet je je mond houden. Er staat niks over ongelovigen doden, er staat alleen dat je je zelf mag verdedigen als je word aangevallen, maar als je vrede kan sluiten dan is dat veel beter. Bewijs me tegen dan...

De Koran is de enige religieuze boek dat zegt dat je andere geloven moet respecteren. In Islam zijn het niet alleen de Moslims die naar de hemel gaan, ook mensen die nooit van de Islam hebben gehoord(je moet dan wel in een God geloven en goede dingen doen) of sommige goede Christenen, Joden enz die in 1 God geloven, allemaal goede dingen doen, bijvoorbeeld een priester enz.

God zegt tegen ons dat we respect moeten tonen zowel aan de gelovigen en aan de ongelovigen, God spreekt ook over hun met respect, hij noemt hun dan bijvoorbeeld bij de naam "people of the scriptures", "children of Isreal" enz :


O you who believe, if you strike in the cause of GOD, you shall be absolutely sure. Do not say to one who offers you peace, "You are not a believer," seeking the spoils of this world. For GOD possesses infinite spoils. Remember that you used to be like them, and GOD blessed you. Therefore, you shall be absolutely sure (before you strike). GOD is fully Cognizant of everything you do.(Holy Qoran 4:94)

When those who believe in our revelations come to you, you shall say, "Salamun `Alaykum (Peace be upon you). Your Lord has decreed that mercy is His attribute. Thus, anyone among you who commits a transgression out of ignorance, and repents thereafter and reforms, then He is Forgiving, Most Merciful." (Holy Qoran 6:54)

who give to charity during the good times, as well as the bad times. They are suppressors of anger, and pardoners of the people. GOD loves the charitable.(Holy Qoran 3:134)

It was mercy from GOD that you became compassionate towards them. Had you been harsh and mean-hearted, they would have abandoned you. Therefore, you shall pardon them and ask forgiveness for them, and consult them. Once you make a decision, carry out your plan, and trust in GOD. GOD loves those who trust in Him.*(Holy Qoran 3:159) (Het gaat over de profeet Mohammed(vzmh)

Do not curse the idols they set up beside GOD, lest they blaspheme and curse GOD, out of ignorance. We have adorned the works of every group in their eyes. Ultimately, they return to their Lord, then He informs them of everything they had done.(Holy Qoran 6:108)

They steadfastly persevere in seeking their Lord, observe the Contact Prayers (Salat), spend from our provisions to them secretly and publicly, and counter evil with good. These have deserved the best abode.(Holy Qoran 13:22)

You shall invite to the path of your Lord with wisdom and kind enlightenment, and debate with them in the best possible manner. Your Lord knows best who has strayed from His path, and He knows best who are the guided ones.(Holy Quran 16:125)

Your Lord has decreed that you shall not worship except Him, and your parents shall be honored. As long as one or both of them live, you shall never say to them, "Uff" (the slightest gesture of annoyance), nor shall you shout at them; you shall treat them amicably. And lower for them the wings of humility, and kindness, and say, "My Lord, have mercy on them, for they have raised me from infancy." (Holy Quran 17:23-24) (Ouders die ongelovig zijn, beide verzen lezen om te weten waar het over gaat)

"You shall not treat the people with arrogance, nor shall you roam the earth proudly. GOD does not like the arrogant showoffs.
"Walk humbly and lower your voice - the ugliest voice is the donkey's voice." (Holy Koran 31:18-19)

Not equal is the good response and the bad response. You shall resort to the nicest possible response. Thus, the one who used to be your enemy, may become your best friend.(Holy Quran 41:34)

Proclaim, "Believe in it, or do not believe in it." Those who possess knowledge from the previous scriptures, when it is recited to them, they fall down to their chins, prostrating.(Holy Quran 17:107)

Hele sura 109 : The Disbelievers / (Al-Kaaferoon)

In the name of God, Most Gracious, Most Merciful
Say, "O you disbelievers.
"I do not worship what you worship.
"Nor do you worship what I worship.
"Nor will I ever worship what you worship.
"Nor will you ever worship what I worship.
"To you is your religion, and to me is my religion."


Proclaim: "This is the truth from your Lord," then whoever wills let him believe, and whoever wills let him disbelieve. We have prepared for the transgressors a fire that will completely surround them. When they scream for help, they will be given a liquid like concentrated acid that scalds the faces. What a miserable drink! What a miserable destiny!(Holy Quran 18:29)

O you who believe, no people shall ridicule other people, for they may be better than they. Nor shall any women ridicule other women, for they may be better than they. Nor shall you mock one another, or make fun of your names. Evil indeed is the reversion to wickedness after attaining faith. Anyone who does not repent after this, these are the transgressors.(Holy Quran 49:11)

"There shall be no compulsion in religion : the right way is now distinct from the wrong way. Anyone who denounces the devil and believes in GOD has grasped the strongest bond; one that never breaks. GOD is Hearer, Omniscient." (Holy Quran 2:256)

Wil je nog meer verzen? Of is dit genoeg voor je...ga de Koran helemaal lezen, je kan het in een paar dagen af krijgen, het is niet zo groot. Voordat het te laat is :

"And for those who disbelieve in their Lord is the punishment of hell, and evil is the resort. When they are cast into it, they hear its roaring as it boils up--almost bursting for fury. Whenever a group is cast into it, its keeper shall ask them: 'Did there not come to you a warner?' They will say: 'Yes! Indeed, there came to us a warner, but we rejected (him) and said: GOD has not revealed anything, you are only in a great error.' And they will say: 'Had we but listened or pondered, we should not have been among the inmates of the burning fire.' " (Holy Qur'an, 67:8-10)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:29
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
S. schreef op 22-06-2004 @ 11:10 :
kijk, je begrijp et niet. God heeft niet gezegd dat je mag moorden, verkrachten, stelen..etc en dat God je daavoor dan wel zal vergeven. Neen, dit is niet zo..God zal je iets vergeven als je bijv. iets doet wat God zelf verboden heeft, iets dat God alleen aangaat. Maar als je vergiffenis wilt om iets dat je een ander aan hebt gedaan, moet je die vergiffenis persoonlijk vragen. Dus als je iemand hebt bestolen en je hebt daar later spijt van, dan moet je diegene die je bestolen hebt om vergiffenis vragen en God vraagt dan ook van ons om vergevensgezind te zijn.
noem me 1 ding wat de Behoefteloze persoonlijk kan aangaan???
hij staat toch overal boven hoe kan ik hem pijn doen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 22-06-2004 @ 12:29 :
noem me 1 ding wat de Behoefteloze persoonlijk kan aangaan???
hij staat toch overal boven hoe kan ik hem pijn doen?

pff, wat meer respect graag ey..
Ik heb het ook niet over pijn doen. Er zijn bijv. in de Islam 5 zuilen waar iedere moslim zich aan moet voldoen, indien je daartoe in staat bent. Nu kan het zo zijn dat je één van de zuilen naast je neerlegde, en dat je daat later spijt van hebt gekregen. Zo kun je dus vergiffenis vragen aan de Almachtige. Want Hij is de Enige die je kan vergeven voor dergelijke zonden.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 12:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 00:09 :
Weet je wel wat khalifas zijn?
ik meen de opvolgers van mohammedje, vrede zij met hem en met zijn vrouwen, maar nu heb ik nog geen antwoord?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 14:25
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 22-06-2004 @ 13:09 :
ik meen de opvolgers van mohammedje, vrede zij met hem en met zijn vrouwen, maar nu heb ik nog geen antwoord?
De hel zal uit 7 lagen bestaan, jij wil naar de laagste gaan he?. Zal zeker gebeuren als je zo door gaat met die dooie grapjes van jou. Als je niet eens weet wie de khalifas waren, wat kom je hier dan nog dingen beweren!!! Heb je wel die sites opgezocht die ik je heb gegeven? Al deze tijd had je het kunnen opzoeken, ik zie dat je niet serieus bent. Ga eerst leren wat de Islam is en wat een Moslim betekent.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 17:33
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 15:25 :
De hel zal uit 7 lagen bestaan, jij wil naar de laagste gaan he?. Zal zeker gebeuren als je zo door gaat met die dooie grapjes van jou. Als je niet eens weet wie de khalifas waren, wat kom je hier dan nog dingen beweren!!! Heb je wel die sites opgezocht die ik je heb gegeven? Al deze tijd had je het kunnen opzoeken, ik zie dat je niet serieus bent. Ga eerst leren wat de Islam is en wat een Moslim betekent.
OMFG
Realmoslim begint weer met zijn hel
Geil je der op ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:31
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-06-2004 @ 18:33 :
OMFG
Realmoslim begint weer met zijn hel
Geil je der op ofzo?
Omdat hij zomaar beledigdt, hij moet wat meer respect tonen.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:40
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 15:25 :
De hel zal uit 7 lagen bestaan, jij wil naar de laagste gaan he?. Zal zeker gebeuren als je zo door gaat met die dooie grapjes van jou. Als je niet eens weet wie de khalifas waren, wat kom je hier dan nog dingen beweren!!! Heb je wel die sites opgezocht die ik je heb gegeven? Al deze tijd had je het kunnen opzoeken, ik zie dat je niet serieus bent. Ga eerst leren wat de Islam is en wat een Moslim betekent.
Edit: personal mailfunction.
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:40
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 19:31 :
Omdat hij zomaar beledigd, hij moet wat meer respect tonen.
and again: OMFG.
Dan beledigt hij iets, tering
wat heeft daar de hel mee te maken.
Pas op, als je dit doet kom je in de hel
als je dat doet kom je in de hel
etc.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:55
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-06-2004 @ 19:41 :
Chil gast, zo hoef je nou ook weer niet te reageren.
Nee heb je gelijk in, maar de aanhangers van allah hebben vandaag mn broertje een extra gat in zn wang gemaakt dus ik was een beetje opgewonden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:06
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 22-06-2004 @ 19:40 :
yeah right, flikker lekker een eindje op stomme zandhapper. wtf doe je dan op een forum, als ik niet eens een normaal antwoord op een normale vraag kan verwachten. veel plezier met je kutgod in je kuthemel
Gothic, Wie zegt dat jouw vraag normaal was... Vind je dit normaal, wat voor antwoord verwacht je hierop...

Lelijkerd, kom hier naar schilderswijk en dan moet je die woorden herhalen, dan gaan we zien wat er met je tabak hoofd gaat gebeuren. Eh vieze duivel aanbidder, je gaat branden, grillen...
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:17
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:18
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 20:06 :
Gothic, Wie zegt dat jouw vraag normaal was... Vind je dit normaal, wat voor antwoord verwacht je hierop...

Lelijkerd, kom hier naar schilderswijk en dan moet je die woorden herhalen, dan gaan we zien wat er met je tabak hoofd gaat gebeuren. Eh vieze duivel aanbidder, je gaat branden, grillen...
Man, hij is volgens mij geen gothic, en doe jij ook eens even gauw normaal.
Ga je hem met al je coole vriendjes in elkaar meppen dan?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:35
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-06-2004 @ 20:18 :
Man, hij is volgens mij geen gothic, en doe jij ook eens even gauw normaal.
Ga je hem met al je coole vriendjes in elkaar meppen dan?
Hij moet andere mensen respecteren, vooral God en pofeten. Ik weet dat de duivel dat niet van hem wil, maar ik sla hem toch wel toto, die skinny gothic, devil worshipper, stelt niks voor. Je weet wie begonnen is...
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:44
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-06-2004 @ 20:19 :
Okee, okee, maar dat is nog geen reden om ze allemaal over 1 kam te scheren. Ik heb ook zo vaak ruzie met, zoals jij ze noemt, allah volgelingen, maar leer er maar mee leven. De meeste doen dat niet, realmoslim wel aan zijn reactie te zien
Wat doe ik? Wie komt hier met "geil je d'r op of zo", heb je de post van die gothic wel gezien!!!! Hij is gewoon een viezerik, een gluiperd, een drugs hoofd, zijn posts zijn stiekem, ga goed kijken.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 20:06 :
Gothic, Wie zegt dat jouw vraag normaal was... Vind je dit normaal, wat voor antwoord verwacht je hierop...

Lelijkerd, kom hier naar schilderswijk en dan moet je die woorden herhalen, dan gaan we zien wat er met je tabak hoofd gaat gebeuren. Eh vieze duivel aanbidder, je gaat branden, grillen...
met liefde en plezier, roep maar een tijd en plaats
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-06-2004 @ 20:19 :
Okee, okee, maar dat is nog geen reden om ze allemaal over 1 kam te scheren. Ik heb ook zo vaak ruzie met, zoals jij ze noemt, allah volgelingen, maar leer er maar mee leven. De meeste doen dat niet, realmoslim wel aan zijn reactie te zien
Heb je gelijk in, dit was de eerste keer. Excuses aan eenieder die zich aangesproken voelt door mijn post, behalve aan diegene wat met hel en verdoemenis dreigen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 22-06-2004 @ 20:35 :
Je weet wie begonnen is...
Niet té volwassen, hè.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Deel 1: De ontkrachting van het Christendom
Ketter
500 27-04-2010 00:50
Levensbeschouwing & Filosofie islam `
=zwart wit=
193 25-02-2005 20:37
Levensbeschouwing & Filosofie thema kerkdienst
shy gurl
17 10-02-2005 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie Islam?Christendom?
Silvia19
30 11-05-2004 19:55
Levensbeschouwing & Filosofie overeenkomsten Christendom, Jodendom, Islam
Wendy Lynn
7 09-12-2003 22:35
Levensbeschouwing & Filosofie Islam, christendom en engelen.
JantjePietje
19 01-04-2003 05:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.