Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 17:04
model
model is offline
Haloo mensen, zelf ben ik een student, en heb heel veel ervaringen mee, met werk,school , recht, kwil via deze site,ten eerste wil ik scholieren waarschuwen voor oplichting voor model worden, en je ziet dat in een advertentie in dagblad, voor Try Out models, Hun zoeken verschillende type mensen, en voor de fotosessie moet je €100,- betalen, als je denkt dat je een goed model bent hoef je niet te gaan betalen, je krijgt geld, kheb dat meegmaakt, kheb nog steeds niks van ze gehoord, je komt gwn in hun database , en er gebeurt verder niks ermee, v**le oplichters die ze zijn,. er zijn modellenbureau zat, Probeer die uit, en Niet die van Try Out Models, de naam zegt al verleidelijk,, Wie dit leest waarschuw het ook in je eigen vriendenkring,aub
Advertentie
Oud 14-06-2007, 17:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als je 100 euro betaalt voor het laten nemen van foto's kom je zeker in hun 'dom blondje' catalogus?
Oud 14-06-2007, 18:15
Verwijderd
Hahaha ze heet ook echt 'model'.
Oud 14-06-2007, 18:27
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-06-2007 @ 19:15 :
Hahaha ze heet ook echt 'model'.
Hij.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Oud 14-06-2007, 18:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Haha wat kut dit
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 14-06-2007, 19:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nu ben je al een ernstig geval als je überhaupt een dergelijke 'carrière' nastreeft, maar dan ook nog in zo'n goedkope scam tuinen...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 14-06-2007, 21:48
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Ik ga er wel vanuit dat we hier allemaal slim genoeg zijn om te bedenken dat je geen 100 euro betaalt om foto's te laten maken.

Verder hou ik van afwisseling van interpunctie, maar dat kan aan mij liggen.

Dus volgens mij gaat dit niet zoveel zinnigers opleveren. Dankjewel, maar ik doe 'm dicht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.