Oud 18-11-2018, 20:51
Verwijderd
Jaja, deze discussie wil ik in de openbaarheid voeren.

Ik heb mijn laatste waarschuwing gekregen:

Namelijk:

*knip*

Als ik vraag om welke posts het gaat, krijg ik geen antwoord.

Nu moet ik zelf terugzoeken en nu zie ik dat er een post is verwijderd over observationeel onderzoek bij ratten in de topic over sterrenbeelden?

Waarom?

Het is totaal onduidelijk wat hier wel en niet mag, dat ik ooit permanent ben verbannen sta ik 100% achter, maar dit?

Ik zou graag hiervoor een verklaring willen. Lijkt me sowieso goed om hier eens over te discussiëren.

MVG,

xGSTQx

Laatst gewijzigd op 18-11-2018 om 22:20. Reden: Waarschuwing posten mag niet
Advertentie
Oud 18-11-2018, 21:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt een samenvatting van je banman aanvragen, maar daarbij worden volgens mij individuele opgeslagen berichten ook niet uitgebreid besproken.

Ik ga er trouwens vanuit dat de betreffende forumbaas simpelweg nog geen reactie heeft gegeven op jouw bericht, en dat je deze reactie nog wel kunt verwachten. Ik weet niet wanneer je om opheldering hebt gevraagd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-11-2018, 22:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Uit de forumregels:

Citaat:
Communicatie tussen forumers en forumbazen blijft tussen hen; het is dus niet toegestaan om waarschuwingen of banmails te posten. De tegenwoordige samenvattingen van een banman vallen hier ook onder.
wij hebben ook een privé leven, maar ik weet zeker dat je nog een pm terug krijgt met de posts die wij niet acceptabel vonden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 18-11-2018, 22:49
Verwijderd
Een leven hebben.. Gaat heen. Dit forum wordt bestierd door meer forumbazen dan leden, waarvan iedereen 30-plus is. Nieuwe aanwas wordt, mits remotely reasonable, met open armen ontvangen. Drek krijgt wat het hoort te krijgen. Dit forum kan prima zonder forumbazen.
Oud 19-11-2018, 04:47
Verwijderd
Citaat:
Uit de forumregels:



wij hebben ook een privé leven, maar ik weet zeker dat je nog een pm terug krijgt met de posts die wij niet acceptabel vonden.
Wat een kutsmoesjes. Beide stukken.
Oud 19-11-2018, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Je kunt een samenvatting van je banman aanvragen, maar daarbij worden volgens mij individuele opgeslagen berichten ook niet uitgebreid besproken.

Ik ga er trouwens vanuit dat de betreffende forumbaas simpelweg nog geen reactie heeft gegeven op jouw bericht, en dat je deze reactie nog wel kunt verwachten. Ik weet niet wanneer je om opheldering hebt gevraagd?
De zestiende, en ik weet zeker dat de betreffende forumbaas mijn verzoek gelezen heeft. Ik logde ook pas de zestiende in, maar de waarschuwing had ik de dertiende al.

Ik snap werkelijk niet waarom een post over observationeel onderzoek verwijderd wordt en bijv: "bespreek dit maar met je therapeut" er nog wel staat. Zo'n post is namelijk behoorlijk onaardig.

Het lijkt mij dat het dus een persoonlijk iets is. Terwijl er genoeg papers te vinden zijn over ratten en hun gedrag, dit is helemaal niet kwetsend. Dit is zoals het is. Zou ik van een laborant ook verwachten dat zij dat zou weten.

edit: nu staat de post er ineens wel weer?
Oud 19-11-2018, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Uit de forumregels:



wij hebben ook een privé leven, maar ik weet zeker dat je nog een pm terug krijgt met de posts die wij niet acceptabel vonden.
Duurt lang!
Oud 19-11-2018, 13:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De zestiende, en ik weet zeker dat de betreffende forumbaas mijn verzoek gelezen heeft. Ik logde ook pas de zestiende in, maar de waarschuwing had ik de dertiende al.

Ik snap werkelijk niet waarom een post over observationeel onderzoek verwijderd wordt en bijv: "bespreek dit maar met je therapeut" er nog wel staat. Zo'n post is namelijk behoorlijk onaardig.

Het lijkt mij dat het dus een persoonlijk iets is. Terwijl er genoeg papers te vinden zijn over ratten en hun gedrag, dit is helemaal niet kwetsend. Dit is zoals het is. Zou ik van een laborant ook verwachten dat zij dat zou weten.

edit: nu staat de post er ineens wel weer?
De 16e, nou nou. Forumbazen hebben ook dingen naast het forum te doen, en ik kan me goed voorstellen dat je voor zo'n bericht even rustig wil gaan zitten. De banman is niet zo mobiel-vriendelijk, helaas. Dus ja, daar kunnen een paar dagen overheen gaan.

Inhoudelijk worden waarschuwingen niet openbaar besproken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-11-2018, 16:13
Verwijderd
Jeetje
Oud 19-11-2018, 16:20
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wat een kutsmoesjes. Beide stukken.
Neen, dat is gewoon zoals het is. Deal er maar mee.
Oud 19-11-2018, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Neen, dat is gewoon zoals het is. Deal er maar mee.
Hahahahahahaha, coming from you
Oud 19-11-2018, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Neen, dat is gewoon zoals het is. Deal er maar mee.
Ah ja hmhm.
Oud 19-11-2018, 17:33
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Hahahahahahaha, coming from you
Ja? Coming from me ja. Maar is daar een probleem mee ofzo?
Oud 19-11-2018, 17:33
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ah ja hmhm.
Ja precies hmhm.
Oud 19-11-2018, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Bekijk berichtOud Vandaag, 17:33
Verwijder gebruiker van negeerlijstDaniël24
Dit bericht is niet zichtbaar omdat Daniël24 op je negeerlijst staat.
Ah ja ach zo!
Oud 19-11-2018, 17:40
Verwijderd
Ah goeie, ga ik ook gelijk even doen. Weg met die keutel. Mag hij gezellig met pr0xy op staan.
Oud 19-11-2018, 17:44
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Jullie moeten vooral doen wat jullie niet laten kunnen. Is misschien ook beter voor jullie bloeddruk.
Oud 19-11-2018, 17:58
Verwijderd
deadlock, liet jij die scheet?
Ads door Google
Oud 19-11-2018, 19:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het is mooi geweest zo. Ouwehoeren doen jullie maar op onzin.

Straatmeid als je ontevreden bent over de pm die je echt nog wel gaat krijgen mag je je beklag doen bij een plus of beheerder naar keuze.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 14:01
Levensbeschouwing & Filosofie Manipulatie in de kerk.
Freddy Godskind
42 02-08-2007 20:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 11:35
Beleidszaken Denigrerend/beledigend gedrag?
Mark Almighty
82 13-05-2005 19:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.