Oud 15-01-2002, 01:56
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Wat vinden jullie er nou van?

Check eerst het
volgende even

Jullie meningen, en een b-tje argumentatie, als je wilt schelden, sorry maar dan moet hier niet! You know what I mean!
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Advertentie
Oud 15-01-2002, 02:06
Verwijderd
ben et er op zich wel mee eens, maar dan is er alweer een diersoort die uitsterft!!, kan toch ook nooit goed zyn als er met zoveel honderd jaar nog maar een paar over zyn
( soorten)????? ben het niet helemaal eens met het hele evolutie idee....
Oud 15-01-2002, 10:39
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ze zijn fantastisch. Ik durf te wedden dat er niemand van de aanhangers van die onzin is, die een zeehond in het wild heeft gezien. Met tientallen op een zandbank liggend of opeens een kopje boven water naast je boot...Sinds wanneer moeten bepaalde dieren opeens uitsterven? Je gaat toch ook niet zomaar bijvoorbeeld alle tijgers in Afrika doodschieten?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 15-01-2002, 10:44
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
wat maakt de kindjes in afrika zich belangrijker voelen dan een ander dier?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 15-01-2002, 10:57
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
autodropje schreef:
wat maakt de kindjes in afrika zich belangrijker voelen dan een ander dier?

Gelieve niet te discrimineren
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Oud 15-01-2002, 11:10
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
Naaahh dit slaat echt nergens op......
Waarom mogen mensen wel vis eten en geld kosten en alles, en zeehonden niet....
Get a life!!
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Oud 15-01-2002, 11:46
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Doc schreef:
Gelieve niet te discrimineren
Jullie stellen de kindjes in afrika belangrijker dan zeehonden, ik stel dat alle mensen en dieren gelijk zijn en niemand belangrijker is. (geld trouwens ook voor alle vis etende mensen)

Is dat tegenwoordig ook al discriminatie?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 15-01-2002, 11:50
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Jullie stellen de kindjes in afrika belangrijker dan zeehonden, ik stel dat alle mensen en dieren gelijk zijn en niemand belangrijker is.

Is dat tegenwoordig ook al discriminatie?

Ik stel idd dat mensen voor gaan op dieren...als ik een zeehond in de olie zie drijven, en daarnaast een mens, dan ga ik niet nadenken over wie ik er als eerste uit zou halen, dat wordt de mens ofcourse...mensen zijn meer, omdat ze ziel en lichaam zijn, diertjes zijn slechts lichaam...

__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Oud 15-01-2002, 12:01
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Doc schreef:
Ik stel idd dat mensen voor gaan op dieren...als ik een zeehond in de olie zie drijven, en daarnaast een mens, dan ga ik niet nadenken over wie ik er als eerste uit zou halen, dat wordt de mens ofcourse...mensen zijn meer, omdat ze ziel en lichaam zijn, diertjes zijn slechts lichaam...
dan is het toch nog geen discriminatie als ik stel dat ze allemaal gelijk zijn?

Hoe weet jij dat diertjes slechts lichaam zijn?

En mensen zijn misschien meer, net alsof we daar trots op moeten zijn. Kijk naar wat de mensen met de aarde doen, je kunt beter alle mensen uitroeien.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 15-01-2002, 12:05
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
autodropje schreef:
wat maakt de kindjes in afrika zich belangrijker voelen dan een ander dier?

hier benniket mee eens. Die mensen ik afrika kosten vele malen meer dan et oplappen van een zeehond. En een zeehond roeit geen vissoorten uit omdat ie wil eten.(natural balance)Deze balans verstoort de mens zelf en als er 1 soort moet verdwijnen zijnet de mensen wel...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-01-2002, 12:08
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
D@mien schreef:
hier benniket mee eens. Die mensen ik afrika kosten vele malen meer dan et oplappen van een zeehond. En een zeehond roeit geen vissoorten uit omdat ie wil eten.(natural balance)Deze balans verstoort de mens zelf en als er 1 soort moet verdwijnen zijnet de mensen wel...
Als de mensen verdwijnen verdwijnt die zeehondenzorg alsnog, en gaan ze ook dood, want die beesten kunnen nu niet goed meer voorzichzelf zorgen...'t is 'tzelfde als dat je nu een olifant uit Artis in Afrika gaat neerzetten, dan is 'ie binnen de kortste tijd dood, omdat 'ie 't gewoon niet gewend is en zich niet meer kan aanpassen...

PS: lees dit ook ff...
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Oud 15-01-2002, 12:17
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Doc schreef:
[bAls de mensen verdwijnen verdwijnt die zeehondenzorg alsnog, en gaan ze ook dood, want die beesten kunnen nu niet goed meer voorzichzelf zorgen...'t is 'tzelfde als dat je nu een olifant uit Artis in Afrika gaat neerzetten, dan is 'ie binnen de kortste tijd dood, omdat 'ie 't gewoon niet gewend is en zich niet meer kan aanpassen...

PS: lees dit ook ff...[/B]
er is een verschil tussen minder opvangen en uitroeien.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 15-01-2002, 13:05
FAZisme
FAZisme is offline
Ik ben absoluut voor het Front Anti Zeehond (FAZ). Het is echt een must dat de zeehond uitgeroeid wordt. De almachtige Pim, onze profeet, heeft ons het inzicht gegeven. De miljoenen onschuldige visjes die sterven, de 1000en zielige Afrika ventjes en vrouwtjes die gered kunnen worden en het gevaar.

Uit wetenschappelijk onderzoek (bron vermelding volgt) aan de Rijks Universiteit Groningen (RUG) heeft uitgewezen dat zeehonden regelmatig door fundementalistische groeperingen wordt gebruikt. Men denkt de oorzaak gevonden te hebben in een oude Koran, uit de vroege middeleeuwen. Hierin staat een passage waarin staat: 'Het geheime wapen, door de Almachtige geschonken, zal onderleiding staan van een Christen. Echter wordt zij onze profeet, en dan zullen de kloten van 's werelds grootste land naar de grond gebracht worden'.
Volgens de onderzoekers werd hierbij duidelijk gedoeld op de terorristische aanslag in de VS, die 1000en onschuldigen het leven hebben gekost. Verder onderzoek heeft uitgewezen dat Lenie t Hart regelmatig contact heeft onderhouden met duistere figuren. Denk hierbij aan de geruchtmakende ontmoeting in stationsrestauratie op het centraal station van Utrecht. Hier heeft Lenie medio jaren tachtig gesprekken gevoerd met een hoofd van de KGB. Later is er in de IRT affaire duidelijk geworden dat er zelfs personen van de BVD hebben gewerkt in het restaurantje. Uiteindelijk is er één ondenkt en vermoord. Dat was de geruchtmakende zaak van de in stukken gehakte en met miltvuur besmette Bas K.

Uit vertrouwelijke stukken waar de onderzoekers van de RUG de hand op wisten te leggen blijkt ook dat Lenie betrokken is geweest bij de miltvuur acties in de VS. Uit de stukken, hoofdzakelijk van de KGB, blijkt dat er zeehonden zijn gebruikt voor de smokkel van het miltvuur.

Echter was de meeste schokkende ondekking de voorspellingen in de koran. Hierboven staat al het één en ander genoemd maar één belangrijke ontdekking onbreekt; in de koran werd voorspeld dat een groepering de zeehond zal proberen uit te schakelen. Daarbij staat dat het de aarde in een tweekamp gaat splitsen met aan de ene kant Lenie t Hart en de moslims en aan de andere kant de westerse wereld onder leiding van Pim. (overigens werden de namen Pim en Lenie niet letterlijk genoemd, maar een 100 pagina's tellend raport kan dat wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aantonen). Over de winnaar wordt niet gerept maar het slot woord is duidelijk:
'broeders, help elkander, zorg dat wij ons wapen behouden. Stel uw Almachtige niet teleur. In naam van Allah: versla ze!'.

Ik kan hier morgen verder op in gaan. Dan zal ook het rapport dat ik nu bezit, mijn bron, op internet verschijnen. Dan zal ik ook verdere uitleg geven.

Maar onderschat dit niet, de wereld is in gevaar!
Oud 15-01-2002, 13:11
Verwijderd
een mens is toch ook een dier dus als je der van uit gaat dat de sterkste moeten overleven dan boeien die zeehonden en die mensen in afrika me helemaal niets
Oud 15-01-2002, 13:23
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Doc schreef:

Check eerst het
volgende even
wat een hoop onzin. ik kan er niet eens om lachen.
Oud 15-01-2002, 13:23
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef:
een mens is toch ook een dier dus als je der van uit gaat dat de sterkste moeten overleven dan boeien die zeehonden en die mensen in afrika me helemaal niets

http://www.netcetera.nl/dvg/0297socdier.html



[Dit bericht is aangepast door Doc (15-01-2002).]
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Oud 15-01-2002, 13:32
Verwijderd
zeer mooi
Oud 15-01-2002, 14:21
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef:
zeer mooi


__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Ads door Google
Oud 15-01-2002, 14:25
De Zeehond
De Zeehond is offline
Citaat:
silver_kane_freakje schreef:
Naaahh dit slaat echt nergens op......
Vind ik ook...
Oud 15-01-2002, 14:43
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Een beetje je eigen forum volspammen...
heb je geen hobbies ofzo
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 15-01-2002, 14:46
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
-niels- schreef:
Een beetje je eigen forum volspammen...
heb je geen hobbies ofzo

er staat op dit foum wel geteld één topic over zeehonden, en het is een Flora en Fauna topic, dus is er geen probleem ofzow
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Oud 15-01-2002, 14:53
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
er staat op dit foum wel geteld één topic over zeehonden, en het is een Flora en Fauna topic, dus is er geen probleem ofzow

Mkay... maar kijk eens op de andere fora (kantine, F&L) maakt niet uit hoe je het verpakt het blijft gewoon spam...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 15-01-2002, 14:57
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
-niels- schreef:
Mkay... maar kijk eens op de andere fora (kantine, F&L) maakt niet uit hoe je het verpakt het blijft gewoon spam...

Amen.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-01-2002, 15:03
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ben t er een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL klein beetje mee eens.. dat wil eigenlijk zeggen dat ik hun mening wel begrijp.. maar laten we dan meteen ook onszelf maar uitroein.. want hoeveel onschuldigen koeien, varkens, konijnen, eenden, OOK VISSEN, kippen en ga zo maar door, eten wij dan wel niet op jaarbasis?????????????

dan eet die zeehond toch heel wat eenzijdiger dan wij
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-01-2002, 15:41
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Mensen ik ga dit topic nu dicht gooien, het betreft hier namelijk een grap, ga dus niet met z'n allen naar Pieterburen mailen dat 't zo vrezelijk is enzo...this is where we draw the line!

Als je er toch nog iets over kwijt wilt: http://forum.scholieren.com/Forum7/HTML/012936.html
Op De Kantine staat nog een topic!

Voor de rest...

*sluit eigen topic*
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna [stelling] Opvangcentra voor zeehonden moeten afgeschaft worden
Kapee
15 20-12-2004 23:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Canada begint massale slacht zeehonden
Gatara
144 21-04-2004 21:42
De Kantine Zeehonden maken misbruik van voorzieningen
Unexplained
20 01-12-2002 20:33
De Kantine Front Anti Zeehond boekt wederom succes!
Unexplained
63 30-09-2002 20:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Noorwegen lokt touristen met zeehonden
martijn1985
18 25-02-2002 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.