Oud 16-02-2016, 15:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ot: Ik ben vanochtend om half 9 al opgestaan zodat ik huiswerk kon doen en goed voorbereid bij m'n werkgroep kon verschijnen, maar het is nu al 3 uur en ik ben nog steeds niet buiten geweest.
Ik had zelfs moeite gedaan om er een beetje okee uit te zien, maar van die opdrachten is m'n hoofd al zo moe dat ik alleen nog maar wil slapen. En ik moet ook nog zo veel doen voor morgen.
*aai*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 16-02-2016, 15:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Cuddles for Oaty!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-02-2016, 15:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Thanks, bbs. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-02-2016, 00:29
Verwijderd
WAAR IS BBC3 HEEN, HOE MOET IK NU AAN MIJN OBSCURE FAMILY GUY AFLEVERINGEN KOMEN OMG ALLES IS STUK
Oud 21-02-2016, 01:24
Verwijderd
Oates gaat het inmiddels een beetje beterrrrrr?
Oud 21-02-2016, 02:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
WAAR IS BBC3 HEEN, HOE MOET IK NU AAN MIJN OBSCURE FAMILY GUY AFLEVERINGEN KOMEN OMG ALLES IS STUK
BBC3 is alleen nog maar online, want de beeb vond 't teveel geld kosten.

Citaat:
Oates gaat het inmiddels een beetje beterrrrrr?
Ja hoor, gaat nu wel weer. In het weekend werk ik en dan staat m'n hoofd op de sociale modus, en als ik dan vrij ben en studiedingen moet doen ben ik mentaal nogal op (Vandaar dat het al jaren zo moeizaam loopt).
Grote kans dat ik me dinsdag weer zo gaar voel, maar hee, we blijven 't gewoon proberen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-02-2016, 08:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omg beeb is de bb in bbc wat een ontknopingen op de vroege ochtend! !!
Oud 21-02-2016, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, gaat nu wel weer. In het weekend werk ik en dan staat m'n hoofd op de sociale modus, en als ik dan vrij ben en studiedingen moet doen ben ik mentaal nogal op (Vandaar dat het al jaren zo moeizaam loopt).
Grote kans dat ik me dinsdag weer zo gaar voel, maar hee, we blijven 't gewoon proberen.
Ha je nog naar die psych? Klote dat het zo loopt. Hoop dat je dinsdag wel een hoop gedaan krijgt!
Oud 21-02-2016, 12:30
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
BBC3 is alleen nog maar online, want de beeb vond 't teveel geld kosten.
En met die geoblocking-nonsens zal het dan wel alleen met een Brits ip-adres te zien zijn?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-02-2016, 12:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb niet gewaardeerd dat er een bekertje met terpentine en een verfkwast omviel in de venterbank. Hele vensterbank wit en ook een deel van de vloer. Fijn, laminaat met veel reliëf
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-02-2016, 13:15
Verwijderd
Citaat:
in de venterbank.
Oud 21-02-2016, 13:34
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
BBC3 is alleen nog maar online, want de beeb vond 't teveel geld kosten.
En zonder Family Guy.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 21-02-2016, 14:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vensterbank. Moeilijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-02-2016, 00:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Omg beeb is de bb in bbc wat een ontknopingen op de vroege ochtend! !!
Dacht je eerst dat ik 't over me sgatje had ofzo?
Google maar es op 'auntie beeb'.

Citaat:
Ha je nog naar die psych? Klote dat het zo loopt. Hoop dat je dinsdag wel een hoop gedaan krijgt!
Ja, das nog een heel verhaal. Beknopte variant: Ik heb een intake-gesprek gehad bij 't ggz en heb nog afspraken met die eerste psych totdat ze eruit zijn wtf er met me aan de hand is en wat ze daar aan gaan doen. Ben benieuwd wat dat gaat worden.
Dank je wel, btw. Fingors crossed dat ik me morgen een beetje okee voel.

Citaat:
En met die geoblocking-nonsens zal het dan wel alleen met een Brits ip-adres te zien zijn?
Sowieso is de BBC I-player alleen maar voor de UK en de mensen die daar hun 'license fee' betalen. Maar alles is te omzeilen.

Citaat:
En zonder Family Guy.
Tsja, nou en. *shrug* Je kan alles downloaden.
Ik ben er meer rouwig om dat er geen geld meer wordt gestoken in originele Britse comedies voor een jonger publiek.

Ik ben eigenlijk al een hele tijd klaar met BBC1 en 2. Alleen maar meuk voor ouwe lullen en de tig panel-shows die steeds dezelfde gasten hebben. Het boeit me iig niet meer zoals het ooit deed.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-02-2016, 09:14
Verwijderd
Ik werd om half acht wakker, terwijl ik vakantie heb. Ik wilde uitslapen, zodat ik vanacht een nachtje kan doorhalen.

Gaat hem vast niet meer worden 😠
Oud 22-02-2016, 09:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het feit dat ik de camera van mijn vriend mag (lees: moet) lenen voor woensdagavond, maar dat hij die afgelopen week niet meegenomen had toen hij mij zag/ bij mij thuis was, en dat ik hem nu pas donderdag weer zie
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-02-2016, 11:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tsja, nou en. *shrug* Je kan alles downloaden.
Ik ben er meer rouwig om dat er geen geld meer wordt gestoken in originele Britse comedies voor een jonger publiek.

Ik ben eigenlijk al een hele tijd klaar met BBC1 en 2. Alleen maar meuk voor ouwe lullen en de tig panel-shows die steeds dezelfde gasten hebben. Het boeit me iig niet meer zoals het ooit deed.
Ik werd best wel gelukkig van Dickensian laatst, maar dat is ook geen comedy en niet voor jeugd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-02-2016, 14:38
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik werd om half acht wakker, terwijl ik vakantie heb. Ik wilde uitslapen, zodat ik vanacht een nachtje kan doorhalen.

Gaat hem vast niet meer worden 😠
Amfetamine is het antwoord.
__________________
Time is Illmatic
Oud 23-02-2016, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Amfetamine is het antwoord.
Amfetamine?
Nou ja, ik heb het toch gered hoor. Viel weer mee~
Oud 24-02-2016, 02:23
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Amfetamine?
Nou ja, ik heb het toch gered hoor. Viel weer mee~
Wat ging je doen tijdens het nachtje doorhalen?
__________________
Time is Illmatic
Oud 24-02-2016, 07:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Normaal haal ik nachten door, maar nu ben ik al voor de 2e keer op rij erg vroeg in slaap gepleurd.
Maandag werd ik om 5 uur 's middags pas wakker en lag ik er voor 12'en alweer in, gister stond ik om 8 uur op en gingen om 8 uur 's avonds al de lichtjes uit. Wtf is deze? Ik ben nog niet eens begonnen met m'n medcijnen. Dat wordt leuk straks.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-02-2016, 08:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heftige migraine gehad vannacht Door mijn allergische reactie gister.Overgeven hoofdpijn alles.
Oud 24-02-2016, 08:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Achgos. Migraines zijn the worst. Heb je dat vaker?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-02-2016, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Wat ging je doen tijdens het nachtje doorhalen?
Oh, niks bijzonders hoor. Ik had met een aantal meiden afgesproken. We hebben vier films gekeken, en verder veel gepraat.

Ik heb de hele nacht op een bank gezeten/gelegen met een vriendin die ik leuk vond/nog beetje vind.
Oud 25-02-2016, 10:06
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Vacature voor een fulltime functie, HBO/WO vereist, voor een half jaar. Ok cool.

Alleen noemen ze het geen baan, maar een """"werkervaringsplaats""", met een """stagevergoeding""" van 375,-. Per maand. Hoezo uitbuiten :kots:
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-02-2016, 10:25
Verwijderd
Word je wel als volledig ingezet of sta je als extra om puinhoop op te ruimen?
Oud 25-02-2016, 10:40
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Weet niet, de omschrijving is vaag. Maar ik vind het in beide gevallen schofterig.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-02-2016, 10:42
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Weet niet, de omschrijving is vaag. Maar ik vind het in beide gevallen schofterig.
Dat is het ook.
Ik kom bijna dagelijks dit soort dingen tegen. Niet fulltime, maar wel een flinke tijdsinvestering waar dan een onkostenvergoeding of überhaupt niks (maar natuurlijk wel een geweldige ervaring en "een podium"!!) voor geboden wordt. Ugh
Oud 25-02-2016, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Weet niet, de omschrijving is vaag. Maar ik vind het in beide gevallen schofterig.
Dat is het ook. Pfff. Blijkbaar zijn er wel mensne die reageren, anders zou het niet gevraagd worden
Oud 25-02-2016, 11:27
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat is het ook. Pfff. Blijkbaar zijn er wel mensne die reageren, anders zou het niet gevraagd worden
Jep. Die mensen maken hun eigen vak kapot
Oud 25-02-2016, 12:16
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Oh, niks bijzonders hoor. Ik had met een aantal meiden afgesproken. We hebben vier films gekeken, en verder veel gepraat.

Ik heb de hele nacht op een bank gezeten/gelegen met een vriendin die ik leuk vond/nog beetje vind.
Gezellig
Haha, weet ze dat ook?
__________________
Time is Illmatic
Oud 25-02-2016, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Jep. Die mensen maken hun eigen vak kapot
Zo klote is dat. Dat komt in mijn gebied vrijwel niet voor, maar we kennen best wel wat beroepsmuzikanten die vaak tegen hetzelfde aanlopen. Lijkt me heel moeilijk, vooral als je wel serieus genomen wil worden.
Oud 25-02-2016, 17:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zo klote is dat. Dat komt in mijn gebied vrijwel niet voor, maar we kennen best wel wat beroepsmuzikanten die vaak tegen hetzelfde aanlopen. Lijkt me heel moeilijk, vooral als je wel serieus genomen wil worden.
Precies dat. En mensen snappen echt niet dat je het niet voor een knaak en een bounty wil doen, want "het is toch leuk?" etc.
Oud 25-02-2016, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Vacature voor een fulltime functie, HBO/WO vereist, voor een half jaar. Ok cool.

Alleen noemen ze het geen baan, maar een """"werkervaringsplaats""", met een """stagevergoeding""" van 375,-. Per maand. Hoezo uitbuiten :kots:
Dit is al jaaaaaren heel normaal. Ze hopen op een herplaatser, iemand die boventallig is bij huidige werkgever en daarom toch volledig doorbetaald wordt met een extra vergoeding van bedrag X bovenop hun salaris.
Oud 25-02-2016, 17:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Precies dat. En mensen snappen echt niet dat je het niet voor een knaak en een bounty wil doen, want "het is toch leuk?" etc.
En 'het staat goed op je CV! '
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-02-2016, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Precies dat. En mensen snappen echt niet dat je het niet voor een knaak en een bounty wil doen, want "het is toch leuk?" etc.
Ik vond #tegendebakker een tijd terug ook best goed gevonden. Soms een beetje flauw, maar wel een kern van waarheid. Ik moet de eerste manager nog tegen komen die komt opdagen omdat "het een mooie ervaring is en je een goede referentie krijgt."
Oud 25-02-2016, 21:00
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vond #tegendebakker een tijd terug ook best goed gevonden. Soms een beetje flauw, maar wel een kern van waarheid. Ik moet de eerste manager nog tegen komen die komt opdagen omdat "het een mooie ervaring is en je een goede referentie krijgt."
Ja, vond ik ook een goeie. Pijnlijk herkenbaar ook vaak.
Oud 25-02-2016, 21:00
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En 'het staat goed op je CV! '
Jep
Oud 25-02-2016, 21:12
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik gebruik die bakker-logicia ook al vanaf dag 1 bij mijn klanten! Althans, meestal worden het geen klanten maar een blokkade, want als je al meteen gaat lopen zeiken en eisen ben ik er heel snel klaar mee.

'ik heb vorige keer al het volle pond betaald, dan kan ik toch nu wel voor half geld?'
'ah kom op, ik weet helemaal niet of het het geld wel waard is. Mag ik de eerste keer gratis? Als het bevalt word ik zeker een vaste klant.'
'ik vind het wel een beetje duur hoor, als ik nou gewoon 50 euro betaal kan je voor mij toch wel een uitzondering maken?'
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.

Laatst gewijzigd op 26-02-2016 om 06:00. Reden: onvergeeflijke d/t fout. Little Pheebs is onderweg om namens het hele forum 40 zweepslagen uit te delen.
Oud 25-02-2016, 21:22
Verwijderd
ik vind dat echt hondsbrutaal en snap ook niet zo goed dat mensen dat doen. Je gaat zelf toch ook niet voor half geld werken? Waarom verwacht je dat dan wel van een ander. Zo af en toe krijg ik korting bij de groenteboer op de markt, of als het druk is mag ik een week later betalen en dan voel ik me helemaal vereerd. En laatst ging ik met de kat voor het eerst naar een trimmer en kreeg ik ook geheel onverwachts en zonder reden een tientje korting. Dan vind ik het heel leuk dat ik die korting krijg, maar geen haar oo mijn hoofd die er aan denkt om het te vragen. Zelf ga ik ook niet voor niks werken, kom nou.
Oud 25-02-2016, 21:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik gebruik die bakker-logicia ook al vanaf dag 1 bij mijn klanten! Althans, meestal worden het geen klanten maar een blokkade, want als je al meteen gaat lopen zeiken en eisen ben ik er heel snel klaar mee.

'ik heb vorige keer al het volle pond betaalt, dan kan ik toch nu weer voor half geld?'
'ah kom op, ik weet helemaal niet of het het geld wel waard is. Mag ik de eerste keer gratis? Als het bevalt word ik zeker een vaste klant.'
'ik vind het wel een beetje duur hoor, als ik nou gewoon 50 euro betaal kan je voor mij toch wel een uitzondering maken?'
Niet te geloven
Oud 25-02-2016, 22:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mocht vandaag 'gratis' sporten (zonder af te stempelen op mijn stempelkaart) maar dat was meer omdat de administratie van de fysio niet klopte met de mijne
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-02-2016, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Vacature voor een fulltime functie, HBO/WO vereist, voor een half jaar. Ok cool.

Alleen noemen ze het geen baan, maar een """"werkervaringsplaats""", met een """stagevergoeding""" van 375,-. Per maand. Hoezo uitbuiten :kots:
Een vriendin van T (psycholoog) heeft zoiets. Ze zeiden haar "zodra er een vacature is wordt het een echte baan".... Inmiddels al tweeënhalf jaar geleden. En "je draait geen productie, maar krijgt vooral veel kansen om te leren" maar intussen zit ze vooral iedereens kutklusjes te doen.
Oud 26-02-2016, 10:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom blijft ze daar twee jaar zitten? Is er in haar branche niks beters?
Oud 26-02-2016, 10:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, ik zou dan na een half jaar of een jaar ook mn heil ergens anders proberen te zoeken. Maar goed, misschien houdt men haar een te sappige wortel (of worst) voor en heeft ze geen goede alternatieven.

(alhoewel ik nog liever weer ga vakkenvullen dan 'onbetaald ervaring' op ga doen)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-02-2016, 10:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom blijft ze daar twee jaar zitten? Is er in haar branche niks beters?
Volgens mij studeren er meer mensen af in die branch dat dat er nodig zijn...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-02-2016, 10:28
Verwijderd
Voor basispsychologen is het moeilijk werk vinden inderdaad. Maar ze werkt er ook aan een aanvullend diploma (wat ze in 6-12 maanden had kunnen halen als ze haar er genoeg tijd voor hadden gegeven!) en daar heeft ze voor haar gevoel inmiddels al te veel in geïnvesteerd om er op een andere plek nog aan te beginnen. Dus beetje combinatie van dingen.
Ze heeft ook een bijbaantje trouwens. Anders kan ze niet rondkomen.
Oud 26-02-2016, 10:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus belachelijk.
Ik heb ook tijdens mijn studie te vaak concerten gegeven waar mensen een "vrijwillige bijdrage" mochten leveren. Of waarik een boekenbon of een boek over iets waar ik niks mee heb kreeg.
Vooral bij staatsinstellingen zoals stadhuizen en bibliotheken.
Ik geef eigenlijk liever les dan een concert aan zo'n onwillig publiek.
Oud 26-02-2016, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Gezellig
Haha, weet ze dat ook?
Ja, ze weet het. En ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik het haar verteld heb. Laatst vroeg ze me of ik haar nog steeds leuk vond, maar daar heb ik maar overheen gepraat. .-.
Oud 27-02-2016, 15:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik zou dan na een half jaar of een jaar ook mn heil ergens anders proberen te zoeken. Maar goed, misschien houdt men haar een te sappige wortel (of worst) voor en heeft ze geen goede alternatieven.

(alhoewel ik nog liever weer ga vakkenvullen dan 'onbetaald ervaring' op ga doen)
Ja alleen heb je met een werkervaringsplek dan wel weer iets wat je op je CV kunt zetten, met vakkenvullen heb je dat dan niet, plus dat de werkervaringsplek je in ieder geval nog op je eigen niveau uitdaagt (niet dat ik t goedkeur overigens).
Citaat:
Voor basispsychologen is het moeilijk werk vinden inderdaad. Maar ze werkt er ook aan een aanvullend diploma (wat ze in 6-12 maanden had kunnen halen als ze haar er genoeg tijd voor hadden gegeven!) en daar heeft ze voor haar gevoel inmiddels al te veel in geïnvesteerd om er op een andere plek nog aan te beginnen. Dus beetje combinatie van dingen.
Ze heeft ook een bijbaantje trouwens. Anders kan ze niet rondkomen.
Ik ken ook een paar psychologen die idd lastig aan de bak komen. Gewoon veel te veel afgestudeerden.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag
Dingaantouwtje
60 26-02-2010 23:59
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 22:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Femke Halsema is niet geschikt als lijsttrekker
Boogie
107 02-02-2003 20:19
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.