Oud 31-05-2007, 18:42
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
...en meer! Het oude topic van Dusjcrib is bijna vier jaar meegegaan en staat vol leuke bezigheden, hier kun je nieuwe tips en/of aanvullingen kwijt. Veel plezier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2007, 18:46
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Op een zonnige dag een dak beklimmen met een paar stoelen en een krat bier is echt een aanrader
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 19:57
Vreemde-eend
Vreemde-eend is offline
ik vraag me af hoe ik een paar stoelen en een bak bier het dak opkrijg
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 20:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Vreemde-eend schreef op 31-05-2007 @ 19:57 :
ik vraag me af hoe ik een paar stoelen en een bak bier het dak opkrijg
Een ladder en een plat dak.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 10:52
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vreemde-eend schreef op 31-05-2007 @ 19:57 :
ik vraag me af hoe ik een paar stoelen en een bak bier het dak opkrijg
Men neme een plat dak en eventueel een ladder. Ben zelf het 1 verdieping hoge platte dak van de ingang van mijn pand beklommen met een container, 2 stoelen en een touw.

Beetje improviseren, maar op een dak zitten is gaaf.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 00:16
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
deefeketje schreef op 01-06-2007 @ 10:52 :
hehe Fosca, leuk ideetje.
"Probleem" is dat we sinds een maand ook samenwonen.
Dus iets laten leveren zou al op ons eigen adres zijn :-) (niet echt zo'n ramp vermoed ik)

Het kuuroord ga ik denkik vervangen door een privé-sauna, ze heeft me er gisteren wat kleine hintjes en tipjes voor gegeven dat ze dit eens graag zou doen..

@Fosca: je kan mss eens zo'n hintje geven aan je vriend?
Enkel eten & limo kost niet zoveel als je dat in een pakket neemt.
Je kan zo'n cadeau ook aan haar voeteneind leggen in een witte doos met een rode roos erop en een kaartje *zwijmel*
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 00:18
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Het leek me een leuk idee om met m'n vriend deze vakantie een paar dagen naar Texel te gaan. De boot kost bijna niks als je niet met de auto bent (en ik neem aan dat Den Helder met het OV makkelijk te bereiken is?)

Iemand nog tips voor op Texel? Behalve de lange wandelingen en de tandem bijvoorbeeld voor (goedkope) overnachtingen?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 18:20
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Fosca schreef op 02-06-2007 @ 00:18 :
Het leek me een leuk idee om met m'n vriend deze vakantie een paar dagen naar Texel te gaan. De boot kost bijna niks als je niet met de auto bent (en ik neem aan dat Den Helder met het OV makkelijk te bereiken is?)

Iemand nog tips voor op Texel? Behalve de lange wandelingen en de tandem bijvoorbeeld voor (goedkope) overnachtingen?
Den Helder is te bereiken via een directe intercityverbinding vanuit Nijmegen/Utrecht/Amsterdam.
En texel, je hebt er leuke dorpjes om terrasje te pakken, je hebt Juttersmusea (leuk), bootje varen over de wadden, parachute-springen. Daarnaast zitten er best veel mini-campings en bed & breakfasts op dat kleine eilandje.

Leuk idee.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 10:55
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Dankje!

Ik heb zin
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 15:09
Jenni
Avatar van Jenni
Jenni is offline
Is samen uitgaan al genoemd? Dansen in een leuke club.. Dat is echt wel leuk
__________________
liefs
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:35
Verwijderd
Dronken in de haven liggen op een zaterdagnacht
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 01:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Random een trein pakken en random ergens uitstappen en ronddwalen is ook leuk, maar je moet er wel van houden.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 16:05
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Vanuit mijn woonplaats kan je over het IJsselmeer, door de sluizen een robbentocht maken over de waddenzee, zeehondjes spotten. Lijkt me best leuk, kost ook maar 12,50.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 16:36
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
wandelen op een strandje
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 10:56
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 02-08-2007 @ 16:36 :
wandelen op een strandje
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 22:50
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
spelVout schreef op 27-07-2007 @ 16:05 :
Vanuit mijn woonplaats kan je over het IJsselmeer, door de sluizen een robbentocht maken over de waddenzee, zeehondjes spotten. Lijkt me best leuk, kost ook maar 12,50.
Waar kan je dat vinden? Dat klinkt best leuk
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 11:39
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Nou sowieso in mijn woonplaats, Makkum, maar ook in Harlingen is het, en volgens mij ook in Den Helder.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 22:36
jovink+normaal
Avatar van jovink+normaal
jovink+normaal is offline
gewoon ouder wets dineetje wandellingetje gewoon lekker zwijmelen
__________________
Volhòöól'n!* (met drie o's en een umlaut)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2007, 16:02
Music Junky
Avatar van Music Junky
Music Junky is offline
Of 's nachts op het dak klimmen, lekker tegen elkaar aan zitten en naar de sterren kijken ..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 15:52
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
spelVout schreef op 04-08-2007 @ 10:56 :
wat?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 22:06
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Hoi,

Ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad en ook nog nooit echt een jonge gezoend (wel op wang ofsow maar dat telt niej vind k)
Neej ben GEEN pot!!! Ik schaam me hier ook btje voor!
Ik heb nu contact met een jonge van 19 die telkens naar me smst enzow, alleen ik vind hem een btje player. Misschien ben k ook wel een btje te kieskeurig! Alleen echt de juiste jonge (niej gelijk aan de ware denken! ) zeg maar ben k nog niej tege gekome voor een relatie. Vannacht had ik ineens een rare droom: Ik had verkering met een jonge van de middelbare school (ik vind um eigenlijk best wel leuk) en we zoenden heel de tijd enzow echt zo raar. Bedoel, ik hem nog nooit zo'n droom gehad. Misschien betekent het wat???
Ik zie die jonge nog best vaak, en we begroeten elkaar dan ook, hij woont ook bij mij in de buurt, alleen hij s heel druk, maar wel heel aardig. Me vriendinne weten dat k nog nooit een vriendje heb gehad, en vrage elke keer is da niej wat voor jou?? (NIET waar die jonge bij was, gelukkig!!) en dat was precies die jonge van de middelbare school waar ik die droom over had! Ik heb hem op hyves, maar die vriendin zei vraag dan ze nummer via hyves. Ik vind dat zo opvalle enzow, wat vinde jullie, is da raar of niet?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 22:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fosca schreef op 03-06-2007 @ 10:55 :
Dankje!

Ik heb zin
Hoe was het?
Haha, ik zal mijn vriendje maar niet op een weekendje Texel trakteren, heeft ie nog niet het gevoel dat ie weg is volgens mij
(woon in Den Helder)
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 22:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*laf_ya* schreef op 27-08-2007 @ 22:06 :
Hoi,

Ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad en ook nog nooit echt een jonge gezoend (wel op wang ofsow maar dat telt niej vind k)
Neej ben GEEN pot!!! Ik schaam me hier ook btje voor!
Ik heb nu contact met een jonge van 19 die telkens naar me smst enzow, alleen ik vind hem een btje player. Misschien ben k ook wel een btje te kieskeurig! Alleen echt de juiste jonge (niej gelijk aan de ware denken! ) zeg maar ben k nog niej tege gekome voor een relatie. Vannacht had ik ineens een rare droom: Ik had verkering met een jonge van de middelbare school (ik vind um eigenlijk best wel leuk) en we zoenden heel de tijd enzow echt zo raar. Bedoel, ik hem nog nooit zo'n droom gehad. Misschien betekent het wat???
Ik zie die jonge nog best vaak, en we begroeten elkaar dan ook, hij woont ook bij mij in de buurt, alleen hij s heel druk, maar wel heel aardig. Me vriendinne weten dat k nog nooit een vriendje heb gehad, en vrage elke keer is da niej wat voor jou?? (NIET waar die jonge bij was, gelukkig!!) en dat was precies die jonge van de middelbare school waar ik die droom over had! Ik heb hem op hyves, maar die vriendin zei vraag dan ze nummer via hyves. Ik vind dat zo opvalle enzow, wat vinde jullie, is da raar of niet?
ik denk niet dat deze vraag in dit topic hoort, maargoed...


nou, dat je nog niet hebt gezoend of geen vriend hebt gehad, hoef je je niet voor te schamen hoor. Ik bedoel... (cliché) je kunt het niet dwingen en je moet maar net díe jongen tegenkomen waar je verliefd op wordt.

Ik denk dat die droom niet zoveel zegt. Ik heb zovaak dromen en als ik dan wakker wordt denk ik; waarom droom ik dat? het zijn dan dingen die ik in het echt niet zou willen.

Je moet je afvragen hoe leuk je die jongen vind (aardig of écht leuk) en of je het je niet in je hoofd haalt juist omdat je je ervoor schaamt dat je geen vriend hebt gehad, je weet dat je goedkeuring hebt van je vriendinnen (want die zeggen ook al van 'is hij niet wat voor jou') en agh, hij kan er ook wel mee door.... (volg je me nog?)
Laat het ff gaan..
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 13:36
Verwijderd
laat dat lekker in een ander topic

ennu.. als t helder is een wandeling gaan maken s nachts en dan sterren kijken

of.. wil gaan spotten (bijvoorbeeld op de veluwe. In groningen of in de stad lijkt het me apart wild
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 11:56
senorita_01
senorita_01 is offline
Weekendje Texel.. haha ja gezellig!
Als je specefieke vragen hebt, stel ze gerust.. ik woon er namelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2007, 13:46
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik heb zin om vanavond iets met mijn vriend te doen. Ben om 20:20u thuis van mijn werk, dan eten we wat en rond 21:00u zijn we dan klaar. Maar wát kunnen we doen dat niet überveel geld kost en toch leuk is ?
En dat je het ook niet al te laat maakt (hij moet morgen om 08:45u weer in de schoolbanken zitten ).
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:18
WombatRudi
Avatar van WombatRudi
WombatRudi is offline
Ik wil een meisje uitnodigen / verassen met een leuke date. Iemand suggesties?
__________________
Waste Of Money Brains And Time:
[url]www.wombatentertainment.nl[/url]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:18
WombatRudi
Avatar van WombatRudi
WombatRudi is offline
18 jaar oud, is het meisje
__________________
Waste Of Money Brains And Time:
[url]www.wombatentertainment.nl[/url]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:19
Ireth69
Ireth69 is offline
Misschien is het ook wel zo handig als je dan even vertelt waar haar interesses liggen, wat voor hobbies ze heeft etc.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om vanavond iets met mijn vriend te doen. Ben om 20:20u thuis van mijn werk, dan eten we wat en rond 21:00u zijn we dan klaar. Maar wát kunnen we doen dat niet überveel geld kost en toch leuk is ?
En dat je het ook niet al te laat maakt (hij moet morgen om 08:45u weer in de schoolbanken zitten ).
Donderdagavond terras avond?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb zin om vanavond iets met mijn vriend te doen. Ben om 20:20u thuis van mijn werk, dan eten we wat en rond 21:00u zijn we dan klaar. Maar wát kunnen we doen dat niet überveel geld kost en toch leuk is ?
En dat je het ook niet al te laat maakt (hij moet morgen om 08:45u weer in de schoolbanken zitten ).
Ik kan maar 1 ding verzinnen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:08
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Ik (ben 18 en) heb sinds eergisteren nog geen vriendin, maar er zijn wel wat dingen gebeurd die dag. Ik wil nu weer iets leuks gaan doen, alleen een aantal dingen vallen al af. 'S avonds iets doen gaat niet, aangezien haar (zij is 16,5) ouders dit niet toelaten. Stukje fietsen vind ze niet leuk, zwemmen heeft ze geen zin in.

Poeh, klinkt best dramatisch zoals ik het nu typ. Maargoed, iemand misschien een ideetje? Wandeling over het strand zou leuk zijn, alleen Limburg ligt nu niet direct aan zee.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 11:39
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ga een terrasje pikken met d'r, even de stad in (halfslachtig winkelen en een ijsje eten), zoiets?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 14:35
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Citaat:
Ik (ben 18 en) heb sinds eergisteren nog geen vriendin, maar er zijn wel wat dingen gebeurd die dag. Ik wil nu weer iets leuks gaan doen, alleen een aantal dingen vallen al af. 'S avonds iets doen gaat niet, aangezien haar (zij is 16,5) ouders dit niet toelaten. Stukje fietsen vind ze niet leuk, zwemmen heeft ze geen zin in.

Poeh, klinkt best dramatisch zoals ik het nu typ. Maargoed, iemand misschien een ideetje? Wandeling over het strand zou leuk zijn, alleen Limburg ligt nu niet direct aan zee.
Ik weet niet waar je in Limburg woont, maar als je in het zuiden zit kun je naar het Gaiapark in Kerkrade, gaan wandelen/winkelen in Aken, naar het stadspark in Maastricht, een rondleiding door Sint Pieter of de Kazematten doen, wandelen door Ingendael (natuurgebied bij Houthem), van Valkenburg via kasteel Oost naar de 3 beeldjes en kasteel Schaloen lopen waar een kasteeltuin/heemtuin ligt en als je teruggaat in het centrum een terrasje pakken, etcetc.

Er zijn zeker genoeg plekken om mooi te wandelen ookal is er geen strand
__________________
♪ VNV Nation ♪
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:38
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Als het weer winter is, is schaatsen leuk om te doen. Vooral als je warme chocolademelk meeneemt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi,
Hoi. Jij bent vast niet écht 17. Toch?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2007, 03:09
Verwijderd
Citaat:
Hoi. Jij bent vast niet écht 17. Toch?
Mijn zusje praat ook net zo. (Maar dan in het engels) Dus dat is best mogelijk.

OT: Samen glow-in-the-dark sterren op je plafond plakken.
Best wel lachen. Heb ik al eenmaal gedaan met een goede vriend, was best een succes. Moet je trouwens wel in een goeie bui zijn, ik vond het erg leuk, we hebben heerlijk gelachen en daarna lekker gezellig gelegen om het resultaat te bekijken....

En natuurlijk de herinneringen later, af en toe reminiscen wij daar nog wel eens over: "Weet je nog de sterren op het plafond?"...."Ja...dat was leuk heh"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 23:49
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Hoi,
blah
Citaat:
Hoi. Jij bent vast niet écht 17. Toch?
Hoi,

Mag ik je even voorstellen aan mijn grote vriend Zyklon-B?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 22:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik weet niet waar je in Limburg woont, maar als je in het zuiden zit kun je naar het Gaiapark in Kerkrade, gaan wandelen/winkelen in Aken, naar het stadspark in Maastricht, een rondleiding door Sint Pieter of de Kazematten doen, wandelen door Ingendael (natuurgebied bij Houthem), van Valkenburg via kasteel Oost naar de 3 beeldjes en kasteel Schaloen lopen waar een kasteeltuin/heemtuin ligt en als je teruggaat in het centrum een terrasje pakken, etcetc.

Er zijn zeker genoeg plekken om mooi te wandelen ookal is er geen strand
Gaiapark is erg leuk (en daar kregen mijn vriend en ik min of meer wat )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 00:11
Mjestic
Mjestic is offline
Is naar een concert gaan voor een eerste date done of not done? En is het gepast dat ik de tickets betaal, omdat het mijn idee is?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Is naar een concert gaan voor een eerste date done of not done? En is het gepast dat ik de tickets betaal, omdat het mijn idee is?
als je graag wilt, vind ik dat je wel moet betalen. maar als het erg duur is, is het sowieso geen goed idee, ivm schuldgevoelens.
ik zou een concert geweldig vinden, maar het ligt er natuurlijk wel heel erg aan van welke band. zou je me meenemen naar iets wat ik echt afschuwelijk vind, dan zou ik echt direct daar op afknappen.
een concert heeft verder ook zo zijn voor- en nadelen. makkelijk gespreksonderwerp, maar moeilijk om echt leuk te praten (je staat wel in een zaal met veel mensen en harde muziek)...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 14:48
Ireth69
Ireth69 is offline
20 oktober zijn we 2 jaar samen. En ik heb geen idee wat we kunnen gaan doen, ben nogal inspiratieloos . In een hotelletje ofzo logeren zien we niet zo zitten, ook qua het financiële plaatje. Maar we willen 't liefst wel een dagje iets leuks gaan doen, maar wát ? Iemand tips/ideën?
__________________
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 23:26
Amariss
Avatar van Amariss
Amariss is offline
ik heb volgend weekend een eerste date met een jongen die ik leuk vind.. ik dacht dat we misschien naar de bios konden gaan, want hij vind horror leuk en er draait een nieuwe horror in de bios.. zou nog best romantisch kunnen worden.. wat vinden jullie ervan of nog andere suggesties?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 23:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
20 oktober zijn we 2 jaar samen. En ik heb geen idee wat we kunnen gaan doen, ben nogal inspiratieloos . In een hotelletje ofzo logeren zien we niet zo zitten, ook qua het financiële plaatje. Maar we willen 't liefst wel een dagje iets leuks gaan doen, maar wát ? Iemand tips/ideën?

dierentuin?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 23:30
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Dierentuin kan inderdaad heel leuk en gezellig zijn! Hand in hand door het park wandelen, diertjes kijken...
Heb dat samen met mijn vriendinnetje gedaan toen we 2 weken hadden, en we kijken er allebei heel leuk op terug!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 13:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dierentuin?
Jaaaa <3 Dat heb ik met mijn vriend gedaan, eigenlijk ons eerste uitstapje samen (al wisten we toen nog niet hoe het verder zou lopen ) was onwijs leuk en gezellig Wij zijn toen naar het Gaiapark in Kerkrade geweest, was leuk Beetje mooi weer is alleen wel mooi meegenomen, dat hadden wij absoluut niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Dierentuin kan inderdaad heel leuk en gezellig zijn! Hand in hand door het park wandelen, diertjes kijken...
Heb dat samen met mijn vriendinnetje gedaan toen we 2 weken hadden, en we kijken er allebei heel leuk op terug!
Ehhm...
Of de V staat verkeerd of het is gewoon een vriendin of je bent ehh.... lesbi.
Ik heb er geen problemen mee, met lesbi, maar het stond wat raar
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 23:03
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Citaat:
Ehhm...
Of de V staat verkeerd of het is gewoon een vriendin of je bent ehh.... lesbi.
Ik heb er geen problemen mee, met lesbi, maar het stond wat raar
Die V staat goed en ja ik heb met een meisje
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:15
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Àls het straks weer winter is heel romantisch s'avonds een wandeling gaan maken als het sneeuwd.

Mijn vriend praat hier altijd met veel liefde over de wandeling die wij vorig jaar maakten. Ga onder een lantaren paal staan met zacht licht, als het dan heel mooi zacht sneeuwd elkaar zoenen. Romantischer kan het bijna niet.
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Àls het straks weer winter is heel romantisch s'avonds een wandeling gaan maken als het sneeuwd.

Mijn vriend praat hier altijd met veel liefde over de wandeling die wij vorig jaar maakten. Ga onder een lantaren paal staan met zacht licht, als het dan heel mooi zacht sneeuwd elkaar zoenen. Romantischer kan het bijna niet.


op een mooie dag naar het bos en dan en rustig plekje opzoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 10:05
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 15:03
Liefde & Relatie Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben?
immortelle
24 01-03-2011 06:16
Liefde & Relatie meisjes mee nemen
Pieropinto
2 07-06-2010 06:16
Liefde & Relatie date
frukii
3 04-09-2009 10:04
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.