Oud 13-11-2002, 19:55
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
Misschien klintk dit raar hor, maar ik hou eerlijk gezegt meer van knuffelen dan van zoenen, al vanaf de eerst keer dat ik met eimand zoedne vond ik er niks aan en na een aantal jongens te hebben gezoend vind ik het nog steeds nie lekker, je hoort wel es van dat als je zonet bijv met eimand je dan kriebels in je buik krijgt een een speciaal gevoel van binnen.
Nou ik kan er eigelijk niet echt van genieten en het niet lekker vinden, kvind het eerder saai ik voel me zo vreemd want iedereen vind het lekker enzo maar ik ben volgens mij de enige die het lekker vidn om gewoon met iemand te knuffelen dan te zoenen..pfoe best kwou dat ik er van kon genieten enzo en ook dat speciaale gevoel bij zoenen kreeg maarjah dat heb ik nie


en jullie
Liever een knuffel dan een zoen
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2002, 20:02
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik knuffel ook liever.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:20
Needle_damage
Avatar van Needle_damage
Needle_damage is offline
Knuffele is geweldig!!!

Het is zoveel intiemer dan zoenen en zoveel romatischer

enne.. ook vindt ik dat sex de relatie niet hoefte onderhouden
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:51
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het allebei ontzettend fijn en doe het dus allebei ook errug veel! Maar ik heb, denk ik, toch eerder behoefte aan een stevige knuffel dan aan een zoen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:12
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja ik vind zoenen ook erg leuk, maar een knuffel ook ja..
Maar goed, je hebt knuffelen en knuffelen..
Met mijn vriend knuffel ik anders dan met andere vrienden en vriendinnen.. intiemer en tja met een ander gevoel natuurlijk!
Zoenen vind ik ook niet niks zeg maar.. ik vind het niet vervelend zal ik maar zeggen..

Tja knufflenen vind ik denk ik wel leuker dan zoenen ja.. zoenen is gewoon zo... tja zoenen..
En knuffelen kun je op allerlei momenten doen.. gewoon saampjes op de bank lekker tegen elkaar aanliggen, tijdens de seks met elkaar knuffelen.. gewoon zonder reden even knuffelen....

Tja knuffelen is leuk..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:12
Verwijderd
Knuffelen is inderdaad
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:17
Innocent_goblin
Avatar van Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
hmmz jullie lijke wel die bigbrother gast ruud of hoe heet dat schaap met die krulhaartjes op ze kop
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:57
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Doe mij maar een knuffelkus!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:00
Innocent_goblin
Avatar van Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
ja met mayo erop
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:03
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik vind ut allebei wel koel
Het ligt er net aan in wat voor stemming ik ben wat ik wil.
Soms heb ik gewoon echt meer behoefte om te knuffelen dan om te kussen en andersom.
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:05
Innocent_goblin
Avatar van Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
het ligt er geheel aan met wie
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:05
Verwijderd
Verschilt per situatie, soms is een lieve zoen passend, soms een ongecontroleerde geile zoen, en soms een lieve knuffel, omdat het moment zo delicaat is dat je het niet met lust wilt verpesten.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:06
Squall Is Back
Avatar van Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
ja met mayo erop
Doe mij maar wat uitje ser bij en wat ketchup en een big mac en een whopper zijn ook geen luxe ojaa een grote milkshake gaat er ook wel in liefste kiwi smaak
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:08
Innocent_goblin
Avatar van Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
Squall Is Back schreef:
Doe mij maar wat uitje ser bij en wat ketchup en een big mac en een whopper zijn ook geen luxe ojaa een grote milkshake gaat er ook wel in liefste kiwi smaak
ik wil ook nog een happy meal!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:20
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik kan niet zeggen wat ik liever doe. Het ligt aan mijn bui en aan de situatie zeg maar. Soms meer behoefte aan zoenen en soms meer aan knuffelen. Het doet me allebei wel veel... soms doet zoenen me iets meer, soms goed intiem knuffelen ...
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:26
Verwijderd
ik hou van allebei evenveel, maar ik kan langer genieten van een knuffel dan van een zoen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:30
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik ga voor de knuffel, daarvan zou ik tenminste weten hoe het moet
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik ga voor de knuffel, daar van zou ik teninste weten hoe het moet
dit meen je hopelijk niet he
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-11-2002, 22:37
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dit meen je hopelijk niet he
Dat meen ik dus wel. Waarom zou ik iets doen waardoor ik me alleen maar ongemakkelijk voel. Ik zou toch eerst een tijd lang moeten knuffelen met een meid, voordat ik haar bijzonder genoeg zou vinden om het risco te lopen keihard op mijn bek te gaan.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:42
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:
Verschilt per situatie, soms is een lieve zoen passend, soms een ongecontroleerde geile zoen, en soms een lieve knuffel, omdat het moment zo delicaat is dat je het niet met lust wilt verpesten.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 07:45
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik vind zoenen ook erg fijn hoor. Kan daar erg van genieten. Maar meestal is bij ons zoenen: zoenen en knuffelen tegelijk. Dus jah...
Alleen knuffelen is ook erg fijn, maar een zoentje op zn tijd mag dan wel.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 09:10
Squall Is Back
Avatar van Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Dat meen ik dus wel. Waarom zou ik iets doen waardoor ik me alleen maar ongemakkelijk voel. Ik zou toch eerst een tijd lang moeten knuffelen met een meid, voordat ik haar bijzonder genoeg zou vinden om het risco te lopen keihard op mijn bek te gaan.

Wat doe je nou altijd zielig Desecrator volgens mij ben je geen 26 en heb je nog nooit gezoend. Doe niet zo dom en we hoeven je treurigheid en zieligheid niet aan te horen steeds
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:54
F1N3
Avatar van F1N3
F1N3 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Dat meen ik dus wel. Waarom zou ik iets doen waardoor ik me alleen maar ongemakkelijk voel.
Om dat ongemakkelijke gevoel te elimineren.

Citaat:
Ik zou toch eerst een tijd lang moeten knuffelen met een meid, voordat ik haar bijzonder genoeg zou vinden om het risco te lopen keihard op mijn bek te gaan.
Hoe bijzonder een meisje is, hangt toch niet van de knuffel-dosering af? :/

En als ze weet dat je onervaren bent, kan je ook helemaal niet zo hard op je bek gaan.
__________________
-= Fucked Up Beyond Any Recognition =-
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:59
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
F1N3 schreef:

En als ze weet dat je onervaren bent, kan je ook helemaal niet zo hard op je bek gaan.
Nee idd, jongens die nog nooit gezoend hebben hoeven echt niet slecht te zoenen hoor... dus je hoeft echt niet op je bek te gaan
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:19
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Squall Is Back schreef:
Volgens mij ben je geen 26 en heb je nog nooit gezoend.
Ik wel degelijk 26 en ik heb inderdaad nog nooit gezoend. En eerlijk gezegd zit ik daar totaal niet meer. Het enige wat ik wel erg vind, is dat bij mij de sociale vaardigheden ontbreken om een meid te versieren. Ik

Citaat:

Doe niet zo dom en we hoeven je treurigheid en zieligheid niet aan te horen steeds
De pot verwijt de ketel ??
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 19:26
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
F1N3 schreef:
Om dat ongemakkelijke gevoel te elimineren.
Begin ik toch liever eerst met knuffelen omdat ik zeker weet dat ik dat fijn zal vinden. Krijg ik gelijk wat meer zelfvertrouwen, en het zoenen komt dan vanzelf wel een keer.

Citaat:

Hoe bijzonder een meisje is, hangt toch niet van de knuffel-dosering af? :/
Tuurlijk wel. Als een meid je vaak knuffelt en je geniet daarvan, dan ga je vanzelf meer om haar geven en nemen ook de lichamelijke gevoelens voor haar toe.

Citaat:

En als ze weet dat je onervaren bent, kan je ook helemaal niet zo hard op je bek gaan.
Als ze lief genoeg is wel ja
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:38
the_conquer
the_conquer is offline
eigenlijk liever een goeie beurt om heel eerlijk te zijn maar een zoen en een knufffel mogen ook hoor. Maarja dat gevoel van kriebels in je buik niet hebben is begrijpelijk want niet iedere dame heeft met mij gezoent, heb gewoon te weinig tijd weet je


groeten van een optimische

the conquer
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:41
Blisz
Avatar van Blisz
Blisz is offline
knuffel....
__________________
What would you doubt for?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:43
Innocent_goblin
Avatar van Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik wel degelijk 26 en ik heb inderdaad nog nooit gezoend. En eerlijk gezegd zit ik daar totaal niet meer. Het enige wat ik wel erg vind, is dat bij mij de sociale vaardigheden ontbreken om een meid te versieren. Ik



De pot verwijt de ketel ??
heey dude squall is niet zielig namelijk wat jij wel bent
het lukt je nog niet eens de blinde bejaardjes uit het tehuis waar je woont te versieren en wie verwijt nu wie wat denk eens na en lees
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:49
de goeie fee
de goeie fee is offline
how, anders moete eens hard zijn voor de medeforummer

anywaay, ik wil ze beide . *hebberig*
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:14
Verwijderd
een zoen is toch eigenlijk ook wel een knuffel...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:29
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
ik heb het liefst eerst een lieve zachte warme knuffel en om die dan te bezegelen een zachte lang kus/zoen.

*zucht*

liefs my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:47
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik vind het allebei ontzettend fijn en doe het dus allebei ook errug veel! Maar ik heb, denk ik, toch eerder behoefte aan een stevige knuffel dan aan een zoen.
Ja heb ik ook. Kan echt zo heerlijk zijn een stevige knuffel.. dat je je verliefdheid echt op voelt laaien
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:49
DarkCat
DarkCat is offline
Niets is beter dan een lange, warme, zachte, passionated tongzoen... *zucht*
Ik zoen echt graag, lang en veel.. en ik bijt ook.. nouhja, zachtjes..

Knuffel is ook wel okee.. knuffel van iemand van wie je houdt is altijd fijn, knuffelen is niet perse seksueel..

Ik zoen liever.. *droomt weg*
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:08
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
k knuffel ook veel liever meteen ook minder kans dat je door de konsjersje uit elkaar word getrokken
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:20
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
knuffelen is geweldig
maar van de andere kant is zoenen ook weer geweldig
aaaaaah ik kan niet kiezen
weet je wat
zoenend knuffelen
JAAAAAHH
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-11-2002, 22:40
@Moon
@Moon is offline
hmmm moeilijke keuze...maar k denk toch knuffelen al word ik meestal zo wat plet gedrukt door mn vriend die me dan zó stevig vasthoudt tsja..en zoenen heeft ook wel iets maar toch iets minder..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Geef mij maar knuffelen, hoor. Ik vind dat veel intiemer dan een zoen, die toch uiteindelijk maar op lust is gebaseerd.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:55
romytjuh
romytjuh is offline
Ligt ook aan de persoon.. Als ik me rot voel dan hoef ik echt geen zoen van iemand waardoor ik me dan beter voel.. geef me dan maar een knuffel.. Een zoen is af en toe ook wel fijn.. Dan merk ik dat iemand me mooi vindt en me de moeite waard vindt. Heel raar misschien maar ja dat is mijn mening
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 19:05
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Knuffelen doe ik met meerdere mensen, dus zoenen is intiemer.
Maar het is allebei onwijs lekker
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 13:38
Verwijderd
Ik ga niet beweren dat zoenen zo ontzettend lekker is, eet liever iets lekkers dat proef je meer Maar kan er wel een leuk gevoel bij krijgen, als het meisje niks betekent is het beetje saai, zoenen is wel leuk voor de seks. Knuffelen is vooral intiemer omdat je elkaar echt kan om armen, met een tong gaat dat moeilijker lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind knuffelen echt geweldig! maar zoenen vind ik ook wel iets intiems... maar t moet niet te vaak/lang, behalve als ik er echt zin in heb knuffelen mag van mij altijd wel.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 20:13
Fallen396
Fallen396 is offline
Knuffelen en zoenen tegelijkertijd en liefst dan nog op de speelplaats van het school met een meisje van 18 recht onder de neus van de directeur die op dat moment voorbij komt gewandeld .

En ja...da meiske is een mooi.....haba haba....en ja ik heb een strafstudie gekregen daarvoor.....en ja onder de strafstudie bij het uitsorteren van de vuilbakken hebben we mekaar nog eens gekust juist toen de opzichter voorbijkwam
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 20:49
utopian me
utopian me is offline
Ik vind knuffelen ook fijner. Nu heb ik ook nooit gezoend met mensen waar ik echt verliefd op ben en dat zou misschien wel weer uitmaken. Maar zoiezo met veel meer mensen knuffel ik liever dan ik ermee zou zoenen. Knuffelen is fijner. Je knuffelt ook meestal wanneer je het nodig hebt of wanneer je weet dat iemand anders het nodig heeft terwijl zoenen (voor mij) iets veel oppervlakkigers heeft.
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
**~yvie~** schreef:

Liever een knuffel of een zoen
Ik vind knuffelen ook veel fijner, zoenen doet me op zich wel wat, maar niet heel erg veel, al helemaal niet wanneer het eenmaal vertrouwd is. Als het zeg maar voor 1 avondje is vind ik het wel leuk door het hele spel eromheen, maar in een relatie doen de knuffels mij echt 100x meer.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:25
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
ik vin het beide geweldig.,,.. of teglijk is helemaal mooi
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:20
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik in ieder geval liever knuffelen ... zoenen deed me altijd eerder aan sex denken ( en mijn ex ook ) en dat vond ik gewoon niet leuk meer ... knuffelen geeft meer een gevoel van vriendschap en veiligheid.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:21
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik vind het allebei ontzettend fijn en doe het dus allebei ook errug veel! Maar ik heb, denk ik, toch eerder behoefte aan een stevige knuffel dan aan een zoen.
mee eens
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als ik één van de twee nooit meer mocht krijgen, dan koos ik voor de zoen. Een knuffel is toch waardevoller.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:44
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Als ik één van de twee nooit meer mocht krijgen, dan koos ik voor de zoen. Een knuffel is toch waardevoller.
knuffels zijn cool,

allang geen knuffel meer gehad
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Heerlijk Saai gevuld van binnen :bloos: #1260
Martiño
500 30-12-2010 18:06
Liefde & Relatie Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt?
Miss_Little
8 23-03-2010 02:40
Liefde & Relatie Relatie zonder seks?
Iduna
70 13-05-2006 12:32
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Liefde & Relatie Vriend die ander meisje op mond kust...
djenzie
52 08-10-2002 19:50
ARTistiek vriendschap is een illusie (verhaaltje)
dreamer
16 05-04-2002 17:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.