Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2005, 20:53
Aristidis
Avatar van Aristidis
Aristidis is offline
Vooral voor mensen die met de Tweede fase bezig zijn:
Hebben jullie nog vakken waarbij je in de laatste weken nog opdrachten moet maken voor het handelingsdeel. Dus niet de leesdossiers die aan het eind ingeleverd moeten worden, maar dus echt maakopdrachten?

En: indien je je handelingsdeel niet af hebt, mag je dan niet meedoen aan het examen, of mag je wel meedoen met het examen, maar krijg je je diploma pas bij afronding van het handelingsdeel?
Advertentie
Oud 21-04-2005, 07:04
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Nee, we hebben alles al af.
Laatste wat we in moesten leveren was eind Februari (een AK PO).
Als je je handelingsdeel van een bepaald vak niet af hebt, mag je niet meedoen aan het examen.
__________________
WOEi !
Oud 21-04-2005, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 21-04-2005 @ 08:04 :
Nee, we hebben alles al af.
Laatste wat we in moesten leveren was eind Februari (een AK PO).
Als je je handelingsdeel van een bepaald vak niet af hebt, mag je niet meedoen aan het examen.
Dat zijn mijn geschiedenisleraar zo leuk: 'Ja, dan mag je wel examen doen, maar krijg je geen diploma'

Ik moet zelf nog met een vriendin een kleine opdracht inleveren voor het PWS, zodat dat uiteindelijk ook met een V is afgesloten. Gelukkig is dit bijna klaar en hoef ik me voor de rest geen zorgen te maken...
Oud 21-04-2005, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Exhilaration schreef op 21-04-2005 @ 10:25 :
Dat zijn mijn geschiedenisleraar zo leuk: 'Ja, dan mag je wel examen doen, maar krijg je geen diploma'

Ik moet zelf nog met een vriendin een kleine opdracht inleveren voor het PWS, zodat dat uiteindelijk ook met een V is afgesloten. Gelukkig is dit bijna klaar en hoef ik me voor de rest geen zorgen te maken...
Dat klopt geloof ik wel wat je GS leraar zei, je mag toch ook zonder je PWS deelnemen aan de examens en dan krijg je pas je diploma als je je PWS afgerond hebt..
Oud 21-04-2005, 12:10
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ja, vandaag mn Natuurkunde DO ingeleverd, en ik heb morgen nog een dossieropdracht geschiedenis.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 21-04-2005, 12:23
Verwijderd
Ik geloof dat we nog een KCV PO moeten maken, daar zijn we nu ook wel mee bezig. Maar niemand weet wanneer we dat moeten inleveren, ook mijn docent niet. Voor de rest heb ik niets meer in te leveren eigenlijk.
Oud 21-04-2005, 13:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik moet nog twee handelingsdelen voor engels maken.
__________________
Oud 21-04-2005, 18:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik moest nog 8 uur aan luisteropdrachten voor duits, maar dat is ons kwijt gescholden (dat wisten we al van te voren, dus daarom hadden we het nog niet gemaakt).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-04-2005, 18:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
trouwens, je moet toch voor een bepaalde datum al je cijfers hebben opgestuurd om deel te mogen nemen aan het CSE?
Hoe kan het dan dat je daarna nog een PO moet maken?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-04-2005, 20:47
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik moet eigenlijk nog een extensive reading opdracht voor Engels doen, maar aangezien we geen Engels meer hebben voor de vakantie gaat dat niet echt lukken volgens mij. Na de vakantie nog maar 3 lessen Engels, en we hebben nog geen een examen geoefend (eentje aan het begin van t jaar, maar das te lang geleden voor de meesten)
__________________
Het leven is geen vakantie.
Oud 21-04-2005, 21:17
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik moet nog een handelingsdeel inleveren voor nederlands, omdat ik het onvoldoende had gemaakt
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 21-04-2005, 21:40
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik moet wel nog twee proefwerken maken volgende week. En een herkansing.
Oud 22-04-2005, 08:05
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Nee, wij hebben de meeste handelingsdelen al vorig jaar gedaan. Best fijn, het enige wat voor dit jaar over bleef, was het profielwerkstuk.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 22-04-2005, 11:21
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ja, mijn ckv is niet voldoende, voor 1 mei moeten alle handelingselen ingeleverd worden volgens mijn pta
__________________
Dromendief
Oud 22-04-2005, 11:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-04-2005 @ 19:46 :
trouwens, je moet toch voor een bepaalde datum al je cijfers hebben opgestuurd om deel te mogen nemen aan het CSE?
Hoe kan het dan dat je daarna nog een PO moet maken?
Een week voor het CE begint moeten alle cijfers van het SE zijn ingestuurd dus dat duurt nog wel even
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-04-2005, 11:26
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
ik ben echt zo blij dat ik die niet meer hoef te maken echt relaxt joh, als ik ergens een hekel aan had dan waren het wel handelingsdelen
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 22-04-2005, 17:18
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Bij ons kwamen 2 vakken er vorige week nog mee. Ak een praktische opdracht omdat onze oude docent 't vergeten was (we hebben nu een nieuwe ) en Eco PO omdat meneer eerst leuk een half jaar met Bizzkidz heeft lopen klooien om vervolgens toch maar een POtje te laten maken.
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 23-04-2005, 19:22
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Wij hoeven voor zover ik weet niets meer in te leveren. We gaan volgende week nog wel een bio PO doen, maar daar moet je direct die dag een verslag van inleveren dus dat kan ik moeilijk vergeten En mn pws moet ik nog terugkrijgen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat onvoldoende is, ze was al heel positief over onze proefversies ed
__________________
Reina de la Calle
Ads door Google
Oud 23-04-2005, 22:56
Codaz
Codaz is offline
Alles al gefixed...
Oud 24-04-2005, 10:59
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ik moet nog 6 uur meegymmen met eersteklassers, anders kan ik niet slagen
Oud 24-04-2005, 12:26
welle
Avatar van welle
welle is offline
Citaat:
Phlox schreef op 24-04-2005 @ 11:59 :
Ik moet nog 6 uur meegymmen met eersteklassers, anders kan ik niet slagen

Arme jij!
Oud 24-04-2005, 17:53
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Phlox schreef op 24-04-2005 @ 11:59 :
Ik moet nog 6 uur meegymmen met eersteklassers, anders kan ik niet slagen
Good luck

Ik moet nog 1 rep biologie maken. en 1 SO van sk
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-04-2005, 17:40
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Phlox schreef op 24-04-2005 @ 11:59 :
Ik moet nog 6 uur meegymmen met eersteklassers, anders kan ik niet slagen
oh jemig, dat wordt dus echt erg.. bij ons moest je dan een werkstuk maken omdat je zoveel % van de lessen had gemist
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 25-04-2005, 18:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Als het goed is lever ik morgen mijn laatste handelingsdeel in.
__________________
Oud 25-04-2005, 18:27
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
Mr-S schreef op 25-04-2005 @ 18:40 :
oh jemig, dat wordt dus echt erg.. bij ons moest je dan een werkstuk maken omdat je zoveel % van de lessen had gemist
Ja dat kon bij ons ook, maaar alleen als je vier of meer lessen had gemist en dan moest je alsnog inhalen
Kga nu vragen of ik mee mag doen aan een sporttoernooi ipv mezelf voor lul te zetten voor eerste klassers.
__________________
That ís a tasty burger!
Advertentie
Oud 25-04-2005, 18:29
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Phlox schreef op 25-04-2005 @ 19:27 :
Ja dat kon bij ons ook, maaar alleen als je vier of meer lessen had gemist en dan moest je alsnog inhalen
Kga nu vragen of ik mee mag doen aan een sporttoernooi ipv mezelf voor lul te zetten voor eerste klassers.
strak plan
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 02-05-2005, 11:53
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Bij ons is het bij een paar handelingsdelen een beetje vreemd gegaan.. werd vorige week gebeld dat ik geen examen mocht doen. Ik was de eerste waarvan ze erachter kwamen dat ik geen Nederlands handelingsdeel had, bleek gewoon niemand het te hebben zodat heel het vwo bij ons geen Nederlands examen zou mogen doen doordat die lerares het vergeten was gelukkig was het nog niet definitief opgestuurd ofzo dus is het alsnog veranderd
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 07-05-2005, 13:19
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
als je niet al je handelingsdelen hebt ingeleverd kunnen ze je het recht op het maken van het examen niet afnemen
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Wijziging van handelingsdeel naar toets
Verwijderd
5 17-03-2010 07:39
Algemene schoolzaken ... .. handelingsdelen
Dop_16
12 22-06-2005 11:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken [HELP] Biologie Handelingsdelen!
Super-Eefjuh
3 20-07-2003 11:42
Algemene schoolzaken Handelingsdelen
Gizz
17 03-09-2002 15:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Handelingsdelen Engels!
LilPrincess
3 19-06-2001 17:34
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Handelingsdelen
*Shorty*
1 08-06-2001 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.