Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2012, 08:11
Selda x
Avatar van Selda x
Selda x is offline
Ik heb al twee dagen een bloedneus. Gisteren toen ik thuis kwam begon mijn neus spontaan te bloeden en nu in de ochtend weer. Ik weet zeker dat ik niet gepeuterd heb en maak me nu zorgen. Zal ik een huisarts raadplegen of is het gewoon een onschuldige bloedneus? Kan iemand mij aub helpen ?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 08:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
je weet niet of je in je slaap heb liggen peuteren, kijk het even aan. Anders ga je naar je huisarts
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 09:28
Selda x
Avatar van Selda x
Selda x is offline
Citaat:
je weet niet of je in je slaap heb liggen peuteren, kijk het even aan. Anders ga je naar je huisarts
Hmm..niet dat ik weet :#

Laatst gewijzigd op 23-08-2012 om 09:43.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 09:42
Verwijderd
Het kan ook door de warmte van de afgelopen dagen komen...
Een vriend van mij kreeg als et warm is vaak een bloedneus
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 10:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Spontaan een bloedneus kan wel eens voorkomen, door medicatie bijvoorbeeld, of idd het warme weer. Soms heb je niet doorgehad dat je onbewust aan je neus zat te peuteren of gaat bij het niezen de neus ook open. En het kan zijn dat je tweede bloedneus gewoon het wondje van de eerste bloedneus is dat weer open is gegaan. Gaat de bloedneus ook weer snel dicht of niet?

Als je echt regelmatig binnen een korte tijd veel bloedneuzen hebt, of hebt dat de bloedneus niet binnen 10 minuten dichtgaat als je hem afklemt, dan kun je even met de huisarts bellen. Dat wil niet zeggen dat er perse iets ernstigs aan de hand is trouwens.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 24-08-2012 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 15:08
Selda x
Avatar van Selda x
Selda x is offline
Citaat:
Spontaan een bloedneus kan wel eens voorkomen, door medicatie bijvoorbeeld, of idd het warme weer. Soms heb je niet doorgehad dat je onbewust aan je neus zat te peuteren of gaat bij het niezen de neus ook open. En het kan zijn dat je tweede bloedneus gewoon het wondje van de eerste bloedneus is die weer open is gegaan. Gaat de bloedneus ook weer snel dicht of niet?

Als je echt regelmatig binnen een korte tijd veel bloedneuzen hebt, of hebt dat de bloedneus niet binnen 10 minuten dichtgaat als je hem afklemt, dan kun je even met de huisarts bellen. Dat wil niet zeggen dat er perse iets ernstigs aan de hand is trouwens.

De bloedneus duurde niet langer dan 5 min. En het is vandaag niet gebeurd dus ik denkt dat het door het warme weer is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 15:49
Verwijderd
Dat heb ik ook gehad, die spontane bloedneuzen. Elke dag wel vijf keer ofzo, en ze duurden tien minuten. Toen was ik er zat van. De huisarts gebeld, en zonder een afspraak of wat dan ook kon ik een zalfje ophalen bij de apotheek. Na een dag of twee was het over, en nu heb ik bijna nooit meer een spontane bloedneus. (die zalf zorgt ervoor dat er een soort eelt in je neus komt)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bloedneuzen blijven komen.
marc-juh
4 08-12-2020 09:31
Lichaam & Gezondheid Dikke bloedneus
DBZ
6 01-07-2009 20:48
Lichaam & Gezondheid 7 bloedneuzen in 3 dagen, kan dat kwaad?
Mara
14 13-08-2004 14:47
Lichaam & Gezondheid bloedneus
phensicske
13 26-01-2004 11:49
Lichaam & Gezondheid bloedneus...
fruitvliegje
9 09-12-2003 18:16
Lichaam & Gezondheid Bloedneus
Hugh
25 08-03-2003 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.