Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 15:57
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ik vind het moeilijk,ik ben nu bezig met spw maar vind het nix....ik moet zoiezo deze opleiding van 2 jaar doen...

ik wil iets anders maar wat....
van me ouders mag het nix met dieren op beveiliging te maken hebbe en dat zijn juist de dingen die ik onwijs gaaf vind!!

hebbe jullie nog leuke ideen voor een opleiding die ik hier na ken gaan doen???

alvast bedankt...
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 16:12
Verwijderd
Waarom mag het van je ouders niets met dieren of beveiliging te maken hebben? Als jij dat echt leuk vindt, moet je dat toch lekker gaan doen?!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:22
Verwijderd
als jij iets met dieren of beveiliging geweldig vindt, waarom zou je dat dan niet mogen doen? het gaat toch om jou toekomst??
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:22
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Waarom mag het van je ouders niets met dieren of beveiliging te maken hebben? Als jij dat echt leuk vindt, moet je dat toch lekker gaan doen?!
Mijn idee...
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 18:53
Ertensoep
Avatar van Ertensoep
Ertensoep is offline
t ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor redenen je ouders ervoor hebben dat je nix met dieren of beveiliging mag doen, maar in principe vind ik dat je zelf mag weten wat je met jou leven wil gaan doen. het is jou opleiding, jou leven, niet dat van je ouders.
__________________
4 uur cupasoup...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:08
miro
Avatar van miro
miro is offline
Sorry hoor, maar zolang je maar gelukkig bent toch?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 14:03
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Het is inderdaad jouw leven.

Maar het is waarschijlijk ook het geld van je ouders. Daar heb je dus pietepeuterig een nadeeltje, wat je eigenlijk "verplicht" braaf naar je ouders te luisteren. Heb het er anders eens met hen over, als ze twee (voor jou) geweldig leuke opties wegstrepen, wat zien zij je dan het liefste doen? Wat willen zij, probeer hen mening te achterhalen en ga dan eens kijken of je dat leuk vind.
Ikzelf ga voor het geld. Als mijn ouders voor mij een bepaalde studie wegstrepen, doe ik die niet, tenzij ik er belachelijk veel geld mee kan verdienen. Probeer te kijken naar beroepen waar je veel geld mee kan verdienen, zodat je met je 14e kan stoppen met je werk. Alles wordt toch een sleur, dus dan kan je beter een goedverdienende sleur hebben.

Vraag anders aan je school om de BIT-test te doen, de Beroepen Interesse Test-test (het heet zo, ik weet niet waarom ze twee maal het 'test'-woord moesten gebruiken) aan je te geven. Dan kan je je beter oriënteren op hetgene dat je wil doen.
Succes.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:37
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
wat is spw eigenlijk? en welk niveau heeft het? ik zou hoe dan ook zeker iets met dieren of beveiliging gaan doen als daar mijn hart zou liggen. Zie je jezelf al met een kutbaan die je niet leuk vindt. dan heb je toch geen leven. Heb je niks wat je leuk vindt. Je moet je hart echt volgen! doe ik ook ik wil dierenarts worden, doe nu havo en ga nog vwo doen. Ik heb voor de havo mavo examen gedaan en ik ga gewoon door tot ik dierenarts ben. en waarom? omdat is wat ik al mn hele leven wil doen. Dus ik zou niet naar mn ouders luisteren eerlijk gezegd. zij hoeven jouw werk of jouw loon toch niet te doen/krijgen. dus wat hebben zij met JOUW toekomst te maken? Ik zou er zeker hard tegenin gaan. en doen wat ik zou willen zo!
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat wil jij weten bij het kiezen van een opleiding?
swanqueennicole
0 14-02-2017 19:00
Studeren Kiezen voor stad of studie?
Verwijderd
2 08-02-2017 21:31
Studeren Voor mensen die Journalistiek overwegen
Hempo
1 07-02-2007 08:52
Studeren Studie/opleidings richting vraag (PDB - MBA - SPD)
APRILIA RS
15 19-01-2007 21:45
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 10:44
Algemene schoolzaken HBO SPH en dan psychologie
nlblue-eyes
31 10-02-2004 08:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.