Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 15:51
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Gejat van Lifestyle ja.

Nou, werp je psychologische blik op een andere
forummer, vertel wat je van diegene denkt,
hoe die in elkaar zit.. (nav posts/contact buiten 't forum)
Positief zou wel fijn zijn.. hoewel te slijmerig ook niet leuk is.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 15:52
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Nouja, laat ik eens beginnen..

Anneee
(lijkt me) Een lief meisje, kan (heel) goed dichten/verhalen
schrijven, straalt iets 'vlinderachtigs' uit..
Denk dat ze een gezellige, goede vriendin is,
iemand die je wel kan vertrouwen enzo..
Volgens mij kan je best onzeker zijn,
maar kan het ook mis hebben.

dreen
Lief meisje. Makkelijk om mee te praten, denkt goed na,
en laat dat ook merken. Is een doorzetter,
als ze eenmaal d'r zinnen ergens op heeft gezet,
laat ze ook niet los voordat ze er is.
Volgens mij is ze behoorlijk trouw, zal niet snel
iemand laten vallen om 1 of andere lullige reden..


Leonoor
meisje (vrouw? ). Heeft vaak serieuse,
goed over nagedachte posts. Gebruikt (heel) vaak de ,
heeft een beetje droge humor af en toe..
Lijkt me zo'n persoon waar je makkelijk je
hart uit kan storten, en toch nog een helder antwoord krijgt..
Kan soms best hard overkomen, is vrij direct
om dingen te zeggen..

Gwenniej
Komt niet zo vaak op psych (meer?), maar toch..
Sociaal meisje, geïnteresseerd in anderen,
weet niet goed wat ze moet zeggen.. ()
Komt aardig over enzo, maar zit niet zo heel
lekker in d'r vel volgens mij.
En ik zou haar nog mailen.

Marcade
Lieve jongen, (heel) erg direct, makkelijk om mee
te praten. Heeft overal een duidelijke mening over,
komt slim over.. Praat niet zo makkelijk over
zichzelf, is meer geïnteresseerd in anderen.

TheOneWhoLeft
Gezellige, lieve jongen. Denkt (soms te) veel na,
bekijkt dingen meestal van allebij de kanten.
Is sociaal, geeft om anderen, kan soms best bezorgd zijn
om allerlei dingen. Gevoelig, slim persoontje,
is volgens mij sneller gekwetst dan je kan merken..

En nou ben ik moe.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:05
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik weet niet uit mn hoofd wie dr hier allemaal posten maar ik wil bes wel weten wat jullie allemaal van mij vinden
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:06
Verwijderd
Dit is een leuk idee ja...

Ik zal jou analyseren, heb alleen maar posts van je gelezen dus he...

Betamethason
Een lieve, slimme meid die soms misschien iets te veel nadenkt over dingen.
Misschien eerder klaarstaat voor anderen dan voor zichzelf...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:10
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Dreen: aardig iemand, laat mening duidelijk zien maar staat nog niet helemaal vast, beswel trouw.. doet niet snel domme dingen (maarja dan doen de meeste mensne niet) gewoon aardig iemand

Leonoor: verstandig iemand die op de een of andere manier altijd gelijk heeft, iets te serieus soms lijkt het wel

bethametason (en eindelijk kan ik die naam goed schrijven)
slim en aardig iemand.. wel moeilijk door te dringen, ze laat neit iedereen zomaar toe. ookwel eerlijk iemand gloof ik

pff moeilijk hier dingen neer te zetten.. ik doe alleen de mensen van wie ik genoeg posts heb gezien en die hier in staat

Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:04
Verwijderd
Anneee
Lief meisje. Ken ik al vrij lang en is erg betrouwbaar. Ze heeft het soms nog wat moeilijk, maar heeft over het algemeen vrij aardig haar draai in het leven gevonden.

Betamethason (ha, ik schreef je naam in 1x goed)
Lijkt me ook aardig. Komt nogal gesloten over, zit nog niet helemaal goed in haar vel.

Leonoor
Is verstandig. Oordeelt niet snel over iemand, maar laat wel haar mening -zij het in een gezouten vorm- weten. Is een goede forumbaas.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:13
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Ik doe ook even een paar mensen uit dit topic.

Betamethason: Lijkt me opzich iemand met al vrij veel levenservaring enzo... veel nare dingen meegemaakt, maar ze slaat zich er wel doorheen. Ze is ook vrij wijs (ja, vaag woord ) en geeft meestal wel goede raad.

Leonoor: Ook iemand die goede adviezen geeft, ik heb alleen nog nooit posts over haarzelf gelezen dus zou daar verder niks over weten.

dyfusica: Niet een erg opvallend persoon op t forum, ze komt ook niet over als iemand die hier al heel lang zit (ik ben ook nieuw maarja). Lijkt me een aardig persoon.

So far for now... moet eten
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:16
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
mag t alleen over die mensen of ook andere? vind ut ook wel leuk om te weten wat jullie denken van my.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2003 @ 18:16:
mag t alleen over die mensen of ook andere? vind ut ook wel leuk om te weten wat jullie denken van my.
Degene die vragen, worden overgeslagen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:38
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
L.O.L *grinnik*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:43
diane
Avatar van diane
diane is offline
Betamethason:Echt kennen doe ik haar niet maar ik vindt haar een doorzetter die vaak goede adviezen geeft.

Leonoor:Ja haar ken ik ook niet echt goed maar ze geeft mij en zover ik heb gelezen anderen ook goed adviezen en laat ook zien dat er positieve dingen zijn

Eend:Voor haar heb ik heel veel respect ze is een echte doorzetter die als het mis gaat even later toch weer vol goede moet verder gaat.En die ook voor haar rechten opkomt
__________________
Langs het strand galopperen op een mooi paard is een droom van mij
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:34
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2003 @ 18:16:
mag t alleen over die mensen of ook andere? vind ut ook wel leuk om te weten wat jullie denken van my.
mag oko over andere alleen ik ken je posts niet dus ik zal niet op jou reageren

stiekem hoop ik ook dat iemand wat ovcer mij te zeggen heeft
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:36
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
KissMyJackass schreef op 14-04-2003 @ 18:13:

dyfusica: Niet een erg opvallend persoon op t forum, ze komt ook niet over als iemand die hier al heel lang zit (ik ben ook nieuw maarja). Lijkt me een aardig persoon.
ik zit hier al sinds september alleen dit is mn 3e nick al.. en ik kom heir eig ook nauwelijks meer. de meeste topics heb ik al gehoord en op gereplyd, in het begin was ik veel aanweziger.
maar verder klopt het wel gloof ik
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:52
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 14-04-2003 @ 17:10:
bethametason (en eindelijk kan ik die naam goed schrijven)
*grin*
M'n nick is niet moeilijk..

Myself!
Lijkt me een aardig meisje. Post niet zo vaak (meer)
op psych, maar wat ik gelezen heb komt goed over,
is over nagedacht, en komt er duidelijk uit.
Lijkt me ouder dan andere leeftijdsgenootjes,
komt iig slimmer etc over..

Evil-Cherry
Leuk, aardig meisje, vlotte prater, grappig/sarcastisch.
Ken je (nog?) niet erg goed, maar je lijkt
me wel gezellig.. Slim, scherp iemand,
als er een opmerking gemaakt kan worden doe je dat ook..
Zegt wat ze denkt, lijkt me (heel) eerlijk.

dyfusica
Heeft veel namen.
Lijkt me een onzeker, stil meisje. Als je je op je gemak
voelt ws gewoon open ed, maar wel iemand
die een beetje de kat uit de boom kijkt.
Je lijkt me wel iemand die -als je nou eenmaal vrienden bent-
ècht om diegene geeft, en ook heel veel
energie ed in de vriendschap wil stoppen..

diane
Heb je ooit (lang) lang geleden op msn gesproken,
voor de rest niet.. Volgens mij zit je al een hèle
tijd niet lekker in je vel, nog steeds niet..
Je lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar,
maar moeilijk om ècht tot door te dringen..

Fleet Admiral
Lieve jongen, gezellig om mee te praten,
zit er wel op 1 lijn mee.. Lang niet gesproken.

Ga zo wel verder.. weet niet meer iets boeiends te vermelden.

Offtopic:
*komt tot de conclusie dat ze een paar mensen
wel in d'r msn heeft staan, maar nooit spreekt*
Oeps.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:57
Verwijderd
Ik ben hier echt heel erg slecht in, iig in het onder woorden brengen ervan. Ik ga het ook maar niet proberen dus...sorry.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:59
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 14-04-2003 @ 19:52:

dyfusica
Heeft veel namen.
Lijkt me een onzeker, stil meisje. Als je je op je gemak
voelt ws gewoon open ed, maar wel iemand
die een beetje de kat uit de boom kijkt.
Je lijkt me wel iemand die -als je nou eenmaal vrienden bent-
ècht om diegene geeft, en ook heel veel
energie ed in de vriendschap wil stoppen..
jup klopt helemaal alleen als ik me op me gemak voel ben volgens mij echt extreem open
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Betamethason
Verlegen, lief, onzeker meisje. Typt met veel enters...

Leonoor
Goede FB, lief, trouw, eerlijk, mooi/knap, gevoelig, doorzetter, trekt zich sommige dingen te snel persoonlijk aan of vat ze zo op, betrokken, goede vriendin...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik zat me in de trein te bedenken. .. Leuke en positieve dingen zeggen over andere mensen. Dat is redelijk makkelijk .. ten eerste ga je niet over jezelf praten, wat moeilijk is. En ten tweede, met positieve dingen kan je nooit eigenlijk echt goed fout zitten.

Misschien is het meer een *uitdaging* en goede oefening om juist proberen negatieve dingen te zeggen over een mede-forummer. Want *dat* is ook belangrijk; dat je negatieve dingen durft te zeggen. Miljarden mensen die dingen opkroppen en niet durven/kunnen te zeggen. Miljoenen mensen die niet openstaan voor kritiek en het verkeerd gebruiken; er niets mee doen.

Maar ja; toen bedacht ik me dat dat eigenlijk niet zo'n slim idee is voor dit forum, omdat ik denk dat hier veel mensen zijn die dat te persoonlijk aan zouden trekken en toch redelijk verdrietig van zouden worden .. *al was het maar een oefening* . .en *al was het maar om te helpen* .. en .. dergelijke. ..

.. Het is tien uur en ik ben dood moe, dus um .. ja ..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2003, 20:54
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
@marcade, negatieve dingemn is idd beter maarja.. ik weetr van mezelf al dat ik het me veel te erg zou aantrekken.. ik ben al 2 dagen kapot als een of ander kutjoch aan wie ik een hekel heb me uitscheld zonder reden,. moetje voorstellen hoe het dan is als mensen kritiek gaan hebben op mijn karakter.,
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:11
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Vooruit, eigenlijk ben ik hier op tegen, maar omdat je ook over mij hebt gedaan. Maar eigenlijk is het niet zo moeilijk, omdat we al zoveel gemaild hebben enzo.

BetaMethason
Het eerste wat me opviel dat ze intelligent is, intelligenter dan de meeste mensen op het forum, en veel intelligenter dan haar leeftijd doet vermoeden (ze was toen 15 ). Ze schrijft duidelijke normale taal; ze wil duidelijk overkomen. Ze is sociaal daarom oa. Ze wil ook graag andere helpen op een goede manier. Niet alleen door van die duffe positieve dingen te zeggen, maar door *echt* te willen praten en vragen te stellen. Ze kan daarom denk ik best wel meeleven met mensen. Zal zich verdrietig voelen als andere mensen om haar heen, hetzij onbekenden, hetzij bekenden, verdrietig zijn.
Ze heeft al veel meegemaakt in haar leven, en daarover heel .. veel .. nagedacht. Dat straalt ze iig. over internet ook heel duidelijk uit. Ze zegt dat ze vroeger arrogant(er) was en redelijk populair en dat geloof ik wel. Nu is ze dat niet zo. Maar ik denk wel dat ze redelijk goed weet wie ze zelf is, en hoe ze zelf is. En dat ze redelijk wat zelfvertrouwen heeft. Haar probleem zit het meer in het feit dat haar verleden niet rustig was en ze haarzelf moeilijk thuis kan voelen in een vredige (liefdevolle) omgeving. Ze is iemand die vrij zelfstandig is en liefde is toch een deel geven en nemen, en daar heeft ze moeite mee. Daarvoor is een bepaald soort vertrouwen nodig en dat kan ze moeilijk geven.

Ik denk dat Kim (BetaMastodontje haar echte naam) ook een goeie vorm van humor heeft en dat ze veel lol heeft met goeie vriendinnen. Ze zal ook snel en goed voor iemand klaar staan, omdat ze zelf ook weet hoe klote een mens zich kan voelen en dat iedereen niet gunt. Ze kan zich heel goed inleven in mensen.

Soms word Kim wel heel verdrietig en stil. Dan denkt ze aan de 'negatieve' dingen die er in haar leven spelen. Of dan denkt ze aan haar moeder terug. Denkt ze na over zaken die ze nog niet volledig kan begrijpen. Waarom. Hoe. Waar. Dan komen ook alle negatieve gevoelens even boven en dat doet ons lieve Kimmetje heel veel pijn. Misschien nog wel meer, omdat ze niet tot een oplossing kan komen of een bevredigend antwoord, desondanks dat ze er veel over nadenkt. Op haar vragen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:29
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 00:05
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Big Brother:

Echt een té toffe kerel gewoon, heel erg sociaal en intelligent.
Erg genoegend om bij in de buurt te zijn en zit vol liefde.
Super geil uiterlijk ook (denk ik zo aan zijn posts te zien) .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 00:35
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
betamethason

lekker wijf
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 04:36
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Eeeehm....
*wappert voorzichtig met handje*
Wie wil zich aan mij wagen?


Gwenniej
Aardige meid. Zit niet altijd even lekker in haar vel. Laag eigenbeeld. Iemand waar je heel goed mee kunt lachen en volgens mij ook uitstekend mee kunt huilen
En iemand waar je volgens mij heerlijk mee kunt ruzieën

Dyfusica
Verlegen en gesloten. (tenminste zo begint ze )
Daarna een hele aardige meid om mee te praten. Weet precies wat ze wil en zegt gewoon wat ze denkt. Beetje iemand die de kat uit de boom kijkt tot ze weet wat ze wel en niet kan maken
En kritiekpunten... Moet ik nog even zien te vinden (*pest* )

Eeehm over eventuele anderen moet ik even nadenken
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 07:30
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
De meningen over anderen die hier geplaatst worden zien er goed uit. Vriendelijk oppervlakkig, dat wel.

Zelf vind ik het geen goed plan om een analyse te posten van mensen die mij emails en pm-s hebben gestuurd met daarin hele persoonlijke dingen.

Ten eerste zou een analyse van mij zowel positieve als negatieve elementen bevatten en ten tweede blijft het altijd mijn beeld, zoals ik het zie.

Daar naast vind ik dat de informatie die men mij geeft privé is en dat ik een eindstation ben voor deze informatie. Daarmee bedoel ik dat ik er met niemand over praat..

Aan de andere kant wil ik best wel een soort analyse doen en die opschrijven voor wie dat wil, maar dan stuur ik die per pm en kan je zelf besluiten of je die gepost wilt hebben.
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 07:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2003, 07:33
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
@idmind.. je mag mij best analyseren hoor.. en je mag het ook best hier posten
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 07:40
Verwijderd
Alicia Silverstone:
Lief (K)

Unexplained:
Niet lief Ik wil mijn boek terug!

********:


(ja, ik ben zowel saai als moe! )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:08
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 15-04-2003 @ 08:33:
@idmind.. je mag mij best analyseren hoor.. en je mag het ook best hier posten
Ok dan...

Hier is mijn korte, niet al te diepgaande beeld op Dyfusica. Ik ben benieuwd hoe ver ik er naast zit…

Hester,

Ik zie jou als een meisje van 14 jaar die op mij soms overkomt als iemand van 17 en soms als iemand van 12.

-- 17 omdat je redelijk wat feitenkennis lijkt te hebben en over het algemeen niet praat over dingen die je niet weet.

--12 vanwege je taalgebruik en je lange tenen. Omdat ik je niet persoonlijk ken weet ik niet of je dyslectisch bent of een taalachterstand hebt of gewoon veel typo’s maakt.

Als ik naar jou kijk dan krijg ik een beeld voor me van een meisje dat zit op een heuvel, om zich heen kijkend met een glimlach. Niemand komt dicht in de buurt omdat ze je gewoon niet zien zitten. Je ziet alles maar bent en wordt nergens echt bij betrokken. Je probeert vanaf die heuvel wel aandacht te trekken maar het lijkt alsof het niet gehoord wordt. Het is alsof je kijkt om te zien of alles wel goed gaat.
Een eigenschap die ik “Sociaal” zou noemen. Toch lijk je me ook voor een klein deel afstandelijk. Dit onder andere omdat je nogal kort van stof bent in jouw antwoorden en omdat deze vaak geen betrekking hebben op jou in de eerste persoon.
Ik zou je typeren als “Sociaal afstandelijk”

Je kijkt naar de ogen van mensen op zoek naar een weerspiegeling van je eigen schoonheid en je lijkt te weten van jezelf dat je mooi bent. Als je iemand ziet met een afwijking vind je dat eng maar dat bevestigd wel jouw eigen gevoel van schoonheid.

Ik denk dat je veel foto’s altijd dicht in je buurt hebt van mensen en situaties die je helpen die steeds weer te herinneren. “Reminders of good times”.

Het lijkt alsof je moeite hebt met het nemen van initiatief in die zin dat het praten over acties je makkelijker afgaat dan het ondernemen ervan.

Volgens mij kan niet goed omgaan met kritiek. Je haakt snel af met een opmerking als “ik weet het ook niet meer”. Als je eenmaal boos bent is het moeilijk om nog contact te houden omdat je in een bepaalde “mood” blijf hangen.

Ik heb sterk de indruk dat je niet vaak buiten komt, veel tijd achter de pc zit en niet veel doet aan school. Jij vind dat misschien ook niet nodig omdat je jezelf redelijk intelligent vindt alleen weet je niet wat je mist door niet bepaalde extra stof tot je te nemen.

Je lijkt me een sympathiek persoon. Nooit te beroerd om via je computer een gesprek te voeren. In mijn ogen ben je uiterlijk ook knap (als ik naar je foto kijk) en sta je eigenlijk te springen om iets zinnigs te gaan doen met je leven.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:22
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
idmind schreef op 15-04-2003 @ 10:08:
Ok dan...

Hier is mijn korte, niet al te diepgaande beeld op Dyfusica. Ik ben benieuwd hoe ver ik er naast zit…

Hester,

Ik zie jou als een meisje van 14 jaar die op mij soms overkomt als iemand van 17 en soms als iemand van 12.

-- 17 omdat je redelijk wat feitenkennis lijkt te hebben en over het algemeen niet praat over dingen die je niet weet.

--12 vanwege je taalgebruik en je lange tenen. Omdat ik je niet persoonlijk ken weet ik niet of je dyslectisch bent of een taalachterstand hebt of gewoon veel typo’s maakt.

maak gewoon veel typo's omdat ik heel snel type en ik niet teruglees of ik ergens een foutje heb gemaakt

Volgens mij kan niet goed omgaan met kritiek. Je haakt snel af met een opmerking als “ik weet het ook niet meer”. Als je eenmaal boos bent is het moeilijk om nog contact te houden omdat je in een bepaalde “mood” blijf hangen.

klopt.. k kan totaal niet tegen kritiek

Ik heb sterk de indruk dat je niet vaak buiten komt, veel tijd achter de pc zit en niet veel doet aan school. Jij vind dat misschien ook niet nodig omdat je jezelf redelijk intelligent vindt alleen weet je niet wat je mist door niet bepaalde extra stof tot je te nemen.
ben hoogbegaafd.. dat slim klopt dus ook wel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 14-04-2003 @ 21:54:
@marcade, negatieve dingemn is idd beter maarja.. ik weetr van mezelf al dat ik het me veel te erg zou aantrekken.. ik ben al 2 dagen kapot als een of ander kutjoch aan wie ik een hekel heb me uitscheld zonder reden,. moetje voorstellen hoe het dan is als mensen kritiek gaan hebben op mijn karakter.,
Hoezo zo enorm onzeker?

Regel nummer een, voor als je op internet zit; trek het nooit te persoonlijk aan; raak nooit te diep emotioneel verbonden met mensen/dingen via internet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:02
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-04-2003 @ 10:45:
Hoezo zo enorm onzeker?

Regel nummer een, voor als je op internet zit; trek het nooit te persoonlijk aan; raak nooit te diep emotioneel verbonden met mensen/dingen via internet.
kweenie.. zo ben ik nou eenmaal... heb ik al mn hele leven gehadl. en niet alleen met i net..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 15-04-2003 @ 11:02:
kweenie.. zo ben ik nou eenmaal... heb ik al mn hele leven gehadl. en niet alleen met i net..
Vreemd.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:36
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
idmind schreef op 15-04-2003 @ 08:30:
De meningen over anderen die hier geplaatst worden zien er goed uit. Vriendelijk oppervlakkig, dat wel.

Zelf vind ik het geen goed plan om een analyse te posten van mensen die mij emails en pm-s hebben gestuurd met daarin hele persoonlijke dingen.

Ten eerste zou een analyse van mij zowel positieve als negatieve elementen bevatten en ten tweede blijft het altijd mijn beeld, zoals ik het zie.

Daar naast vind ik dat de informatie die men mij geeft privé is en dat ik een eindstation ben voor deze informatie. Daarmee bedoel ik dat ik er met niemand over praat..

Aan de andere kant wil ik best wel een soort analyse doen en die opschrijven voor wie dat wil, maar dan stuur ik die per pm en kan je zelf besluiten of je die gepost wilt hebben.
Leef je uit en probeer maar eens iets te melden wat ik nog niet weet
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:45
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-04-2003 @ 11:06:
Vreemd.
Niet zo vreemd. Ik bedoel, mensen kunnen zich enorm fake maar ook enorm echt gedragen op internet.
Als je jezelf opstelt vannuit het wantrouwen dat mensen op internet altijd fake zijn zul je nooit mensen leren kennen via internet en jezelf toch nergens van aantrekken als er iets staat.
Als je jezelf opstelt zodat je altijd uitgaat van dat ze het menen en ze echt zijn. (en dyfusica lijkt me zo iemand die altijd uitgaat van het beste) Dan lijkt het me dat je veel mensen zult leren kennen via internet. (zie mij) maar ook een hoop botsingen zult maken (zie ook mij ) Verschil is dat je als je een beetje rondkijkt op het forum (vooral op onzin) je zo kunt zien van wie je wel dingen serieus kunt nemen en van wie niet en van wie je wel dingen moet pikken en wie je rustig even af kunt branden.
Ik bedoel, er zijn er een aantal hier die neem ik serieus (oke, buiten onzin om) als ze me iets vertellen. En dan hoef ik ze niet eens IRL gezien te hebben maar slechts MSN en telefoongesprekken.

En ik trek het mezelf (ben ik wel aan het afleren denk ik) nogal persoonlijk aan als mensen opmerkingen maken die kant nog wal raken en duidelijk aangeven dat ze dus absoluut geen flauw benul hebben van waar ze het nu in hemelsnaam over hebben. (voorbeeld: dmtdmt *no offence*) Die is in staat opmerkingen te maken waarvan je denkt "Jongen, ga fijn buitenspelen."

Dus hoe vreemd is het dan dat als iemand zoals Dyfusica (die dus uitgaat van het 'goede' in de mens en dus alles op dit forum voor waarheid aanneemt) zulke kritieken persoonlijk zullen nemen. Dan hoeven ze niet eens aanvallend te zijn maar ze zal ze wel aannemen als waarheid (tenzij ze overduidelijk onzin zijn)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:49
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-04-2003 @ 10:45:
Regel nummer een, voor als je op internet zit; trek het nooit te persoonlijk aan; raak nooit te diep emotioneel verbonden met mensen/dingen via internet.
Vreemd, zo heb ik mijn beste vriendin Edith. Mijn vriendin Ester. En nog een heel aantal andere goede vrienden (Lars, Chris, Madelon, Annemarie, Annemiek, Yvonne, Marjan, Hester, Chantalle, Victoria, Bas) leren kennen die ik door mijn verlegen aard en mijn uitgaansgedrag nooit zou hebben leren kennen.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-04-2003 @ 14:49:
Vreemd, zo heb ik mijn beste vriendin Edith. Mijn vriendin Ester. En nog een heel aantal andere goede vrienden (Lars, Chris, Madelon, Annemarie, Annemiek, Yvonne, Marjan, Hester, Chantalle, Victoria, Bas) leren kennen die ik door mijn verlegen aard en mijn uitgaansgedrag nooit zou hebben leren kennen.
Dat is mooi voor je.

Citaat:
MazeMouse schreef op 15-04-2003 @ 14:45:
*heel verhaal*
Moest dat nou zo enorm groot verhaal zijn? Ik bedoelde bij haar meer het reallife gedeelte.

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 14:19.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2003, 11:47
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-04-2003 @ 15:15:

Moest dat nou zo enorm groot verhaal zijn? Ik bedoelde bij haar meer het reallife gedeelte.
zo supervreemd is het toch niet?? of wel?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 16-04-2003 @ 12:47:
zo supervreemd is het toch niet?? of wel?
Waarom zou je je hele leven zo onzeker zijn geweest?

Ik ben ook onzeker geweest, maar dat was tussen m'n 12e en 16e levensjaar ofzo.

Het lijkt me vreemd dat je er mee geboren word.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:16
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-04-2003 @ 13:00:
Waarom zou je je hele leven zo onzeker zijn geweest?

Ik ben ook onzeker geweest, maar dat was tussen m'n 12e en 16e levensjaar ofzo.

Het lijkt me vreemd dat je er mee geboren word.
kweenie eig.. ja dr zijn wel mn hele leven dingen geweest die dat kunnen veroorzaken maar toch..

laat ik het topic niet verder verpesten
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:28
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 14-04-2003 @ 19:52:
Evil-Cherry
Leuk, aardig meisje, vlotte prater, grappig/sarcastisch.
Ken je (nog?) niet erg goed, maar je lijkt
me wel gezellig.. Slim, scherp iemand,
als er een opmerking gemaakt kan worden doe je dat ook..
Zegt wat ze denkt, lijkt me (heel) eerlijk.
Nou.. zo had ik mezelf totaal niet gezien eigenlijk...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:49
Hardcore
Avatar van Hardcore
Hardcore is offline
Laat het nou, mensen hebben gewoon geprobeerd je te omschrijven. Je weet van jezelf wel of het niet of wel waar is. En hou dat dan voor jezelf.
__________________
DEPENISVANJEZUS
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 16-04-2003 @ 13:49:
Laat het nou, mensen hebben gewoon geprobeerd je te omschrijven. Je weet van jezelf wel of het niet of wel waar is. En hou dat dan voor jezelf.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 16-04-2003 @ 13:16:
kweenie eig.. ja dr zijn wel mn hele leven dingen geweest die dat kunnen veroorzaken maar toch..

laat ik het topic niet verder verpesten
Oww gewoon praten over jezelf hoor; dat is toch uiteindelijk waar het om gaat hier?

Ik krijg toch wel de schuld van het topic verpesten; ik ben al jaren berucht daarvoor, wat dat betreft. *kuch*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:44
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-04-2003 @ 16:42:
Oww gewoon praten over jezelf hoor; dat is toch uiteindelijk waar het om gaat hier?

Ik krijg toch wel de schuld van het topic verpesten; ik ben al jaren berucht daarvoor, wat dat betreft. *kuch*
*schopt* wegwezen jij
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:44
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Betamethason:
*Interessant
*Lief
*Vriendelijk
*Wijs
*Fijn om mee te praten
*Hartelijk
*Open op de meest doordachte momenten


Gothic:
*Niet gothic
*Stil
*Moe
*Aardig
*Vrolijk als er iets leuks haar pad kruist
*Soms neerslachtig bij het halen van een iets-minder cijfer

Dreen:
*Open
*Makkelijk om mee te praten
*Vrolijk bij iets leuks
*Vaak negatief denkend
*Positief als het gaat over b.v. paarden
*Zorgelijk/Liefdevol

Q:
*Cool
*Aardig
*Vriendelijk tegen hen die dat tegen hem ook zijn
*Vrij moeilijk klein te krijgen
*Je beste vriend
*Optimistisch! Absoluut
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:01
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-04-2003 @ 16:42:
Oww gewoon praten over jezelf hoor; dat is toch uiteindelijk waar het om gaat hier?

Ik krijg toch wel de schuld van het topic verpesten; ik ben al jaren berucht daarvoor, wat dat betreft. *kuch*
tijd voor verandering
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:11
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 16-04-2003 @ 18:01:
tijd voor verandering
Ja je hebt helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:26
Verwijderd
ik ken ze allemaal niet echt.

alleen fleet admiral, van msn.

hij weet neit wat hij wil
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Havock schreef op 17-04-2003 @ 13:26:
ik ken ze allemaal niet echt.

alleen fleet admiral, van msn.

hij weet neit wat hij wil
allemaal?
er komen steeds maar zo'n 4 namen naar voren
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 14-04-2003 @ 19:52:
Myself!
Lijkt me een aardig meisje. Post niet zo vaak (meer)
op psych, maar wat ik gelezen heb komt goed over,
is over nagedacht, en komt er duidelijk uit.
Lijkt me ouder dan andere leeftijdsgenootjes,
komt iig slimmer etc over..
Ik post inderdaad niet zo vaak meer, maar ik lees best veel hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Evaluatietopic
Otis
308 14-06-2005 20:00
Lifestyle Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic
Ragnar
500 28-06-2004 21:19
Lifestyle De grote 'analyseer je medeforummer' topic!
I <3 cock
4 19-06-2004 10:15
Lifestyle Analyseer je medeforummer!
Verwijderd
334 18-04-2004 22:48
Lifestyle analyseer alles & iedereen
~Sjeherazade~
17 23-04-2003 03:46
Lifestyle Analyseer je medeforummers. deel II
Cinamon
239 17-06-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.