Oud 08-09-2004, 17:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vorige: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=845759
__________________
Oud 08-09-2004, 18:38
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Ik heb weer eens een vraagje! Ik heb de afgelopen maanden 3 pilstrippen achter elkaar doorgeslikt, in verband met vakanties. Dit heb ik wel eens vaker gedaan en ik had daar geen klachten over.
Ik ben 2,5 weken geleden ongesteld geworden in de stopweek en daarna weer met een nieuwe strip begonnen. Ik moet van die strip nog anderhalve week pillen slikken, maar ik verlies sinds afgelopen zaterdag steeds een klein beetje bloed. Het is niet écht volop ongesteld, maar meer zoals in je laatste dag.
Weet iemand waardoor dit kan komen? Ik dacht in eerste instantie aan het lang doorslikken van de pil, maar ik heb dit niet eerder gehad.
Oud 08-09-2004, 20:25
Love my boy!
Love my boy! is offline
He, ff vraagje!! Als je voor het eerst aan de pil gaat..mag je dan gelijk al de 1e keer doorslikken??

XxX Mij!
Oud 08-09-2004, 21:01
*MissRose
Avatar van *MissRose
*MissRose is offline
Ik vroeg me af of je, ook al slik je dezelfde pil al een paar jaar, toch nog last kan krijgen van bijwerkingen enzo??

Oud 08-09-2004, 21:56
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Love my boy! schreef op 08-09-2004 @ 21:25 :
He, ff vraagje!! Als je voor het eerst aan de pil gaat..mag je dan gelijk al de 1e keer doorslikken??

XxX Mij!
heb je het over de pil of...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 08-09-2004, 22:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bracelance schreef op 08-09-2004 @ 22:56 :
heb je het over de pil of...
och wat grappig

ja, je mag de eerste keer doorslikken, ik weet alleen niet of het verstandig is. Je weet dan niet hoe je lichaam reageert op de pil, omdat bijwerkingen zowel van de pil kunnen komen als van het feit dat je meer pillen hebt geslikt dan in het begin gebruikelijk is.
maar de regel is: nooit minder dan 21, meer mag altijd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-09-2004, 22:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*MissRose schreef op 08-09-2004 @ 22:01 :
Ik vroeg me af of je, ook al slik je dezelfde pil al een paar jaar, toch nog last kan krijgen van bijwerkingen enzo??

bedoel je dat die bijwerkingen aanblijven (dus vanaf het moment dat je voor het eerst de pil slikte tot en met een paar jaar later) of bedoel je dat ze na een paar jaar plots komen opzetten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-09-2004, 08:00
*MissRose
Avatar van *MissRose
*MissRose is offline
ik bedoel dat ze ik nu pas last heb van bijwerkingen, zoals vochtvasthouden en vaak hoofdpijn en k heb t idee dat dit door de pil komt (diane 35)... kan dat?
Oud 09-09-2004, 09:23
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
@ *MissRose : Ik dacht wel dat dat van je pil kan komen hoor. Het es met je dokter over hebben, en die kan je eventueel een nieuwe pil voorschrijven?
Oud 09-09-2004, 16:42
*MissRose
Avatar van *MissRose
*MissRose is offline
Ja k heb morgen een afspraak met de dokter... dus ben benieuwd...
Oud 09-09-2004, 21:15
Verwijderd
ja kan idd. ik had anderhalf jaar nadat ik de pil slikte ineens bijwerkingen gekregen. vochtverlies uit m'n tepel..

nu was ik tijdje gestopt en nu heb ik het ook niet meer... misschien dat het na een jaar weer terugkomt
Oud 10-09-2004, 07:44
*MissRose
Avatar van *MissRose
*MissRose is offline
@ stefanlovertje: hoe bedoel je dat het na een jaar ineens weer terug komt? Omdat je die pil weer slikt of wat?

Ik heb stds last van dikke enkels, hoofdpijn en lusteloos ben k ook wel af en toe... ik wil deze pil gewoon niet meer, k heb de diane 35 ook niet meer nodig, dus ik wil een 'gewone'pil en niet deze combinatie pil...
Oud 10-09-2004, 12:01
Anneee
Avatar van Anneee
Anneee is offline
Misschien even leuk om te melden... In het vorge piltopic vroeg ik of ik, als ik 2 dagen eerder met de pil (Diane) stopte, dan ook 2 dagen eerder ongesteld zou worden. En dat is inderdaad gebeurd.

Nou heb ik nog een vraagje: ik heb veel last van migraine-aanvallen. In de bijsluiter staat dat je dan de pil eigenlijk helemaal niet mag slikken, maar mijn dokter wéét dat ik migraine heb en schreef hem toch voor. Kan ik beter bij hem langs gaan voor een andere pil of is dit bij alle pillen hetzelfde?
Oud 10-09-2004, 12:02
tinaaa
tinaaa is offline
ik ben al ongeveer 5 jaar aan de pil, de laatste tijd slik ik heb regelmatig door.
ik hoor vaak dat dit geen kwaad kan, omdat mensen met de prikpil ook niet ongesteld worden (overigens is dit niet bij iedereen zo)
maar goed ik slik hem de laatste tijd dus regelmatig 4 keer ofzow door, ik word dan ook maar een paar keer per jaar ongesteld.
zelf heb ik het idee dat dit helemaal geen kwaad kan omdat het eigenlijk geen ongesteldheid is zolang je aan de pil bent dan he. (staat in de bijsluiter)
maar nu mijn vraag aan jullie
doen jullie dit ook vaker? en weten mensen of het inderdaad niet schadelijk is?
Oud 10-09-2004, 12:10
Verwijderd
Ik weet niet of je de pil echt kunt vergelijken met de prikpil... Ik weet niet of het onderzocht is of het schadelijk is, maar sommige artsen raden mensen die heel veel last hebben van hun menstruatie aan de pil steeds een of twee keer door te slikken en dan een stopweek in te lassen...

Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 12:14.
Oud 10-09-2004, 21:44
Verwijderd
is er ook een pil waarbij je minder last hebt van 'moodswings'?
Oud 11-09-2004, 07:08
Verwijderd
Citaat:
*MissRose schreef op 10-09-2004 @ 08:44 :
@ stefanlovertje: hoe bedoel je dat het na een jaar ineens weer terug komt? Omdat je die pil weer slikt of wat?

ja omdat ik de pil slik denk ik dat het weer terugkomt.. maar dan pas over een jaar ofzo, omdat het de eerste keer ook pas na een jaar kwam
Oud 11-09-2004, 08:51
elledc
elledc is offline
Citaat:
tinaaa schreef op 10-09-2004 @ 13:02 :
ik ben al ongeveer 5 jaar aan de pil, de laatste tijd slik ik heb regelmatig door.
ik hoor vaak dat dit geen kwaad kan, omdat mensen met de prikpil ook niet ongesteld worden (overigens is dit niet bij iedereen zo)
maar goed ik slik hem de laatste tijd dus regelmatig 4 keer ofzow door, ik word dan ook maar een paar keer per jaar ongesteld.
zelf heb ik het idee dat dit helemaal geen kwaad kan omdat het eigenlijk geen ongesteldheid is zolang je aan de pil bent dan he. (staat in de bijsluiter)
maar nu mijn vraag aan jullie
doen jullie dit ook vaker? en weten mensen of het inderdaad niet schadelijk is?
Schadelijk is een groot woord maar ik weet wel dat het niet zo gezond is. Bloedverlies tijdens menstruatie betekent een afscheiding van overtollige en overbodige stoffen die 'eruit' moeten als het ware. De pil doorslikken zonder stopweek zou bv. 6 maanden land of 1 jaar lang dus niet gezond zijn. Menstruatie is natuurlijk en is ook nodig anders zouden we het niet hebben vandaar dat het beter is je menstruatie zijn gang te laten gaan, vind ik dan.
Oud 11-09-2004, 17:24
Love my boy!
Love my boy! is offline
Ik wil met de pil beginnen. Als ik nou weer voor het eerst ongesteld wordt, bijv. morgenmiddag, dan neem ik dus 's middags die pil. Maar ik vind het eigenlijk makkelijker om 's ochtends de pil te nemen, kan ik dan de volgende dag gwoon 's ochtends de pil innemen? Of moet het dan ook weer 's middags?
Oud 11-09-2004, 17:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Love my boy! schreef op 11-09-2004 @ 18:24 :
Ik wil met de pil beginnen. Als ik nou weer voor het eerst ongesteld wordt, bijv. morgenmiddag, dan neem ik dus 's middags die pil. Maar ik vind het eigenlijk makkelijker om 's ochtends de pil te nemen, kan ik dan de volgende dag gwoon 's ochtends de pil innemen? Of moet het dan ook weer 's middags?
Ik zou dan de eerste maand de pil gewoon 's middags (of 's avonds slikken, je kan ook 's avonds beginnen) en dan na je stopweek 's ochtends beginnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-09-2004, 17:39
Love my boy!
Love my boy! is offline
aaah, oke..ja, dat kan k dan wel doen..tnx!
Oud 11-09-2004, 20:59
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik vroeg me ook iets af...
Ik slik nu 2 jaar de pil, en ik moest afgelopen dinsdag ongesteld worden. Ik werd het wel, maar echt heel weinig. Nu ben ik het eigelijk altijd wel heeel weinig, maar deze keer was het niet echt bloed, maar waren het meer velletjes {kapotte eicel?} (sorry ben niet goed in uitleggen). Nu las ik gisteren in de Fancy ofzo, dat je als je de pil een tijd slikt, je ongesteldheid minder kan gaan worden. Is dat wel zo?

Ik ben nu best misselijk etc. en ik ben 2 weken geleden met iemand naar bed geweest, maar zover ik weet is het condoom niet gescheurd etc. Weet iemand wat dit is , snap der echt niets van... hoop iig niet dat ik zwanger ben ofzo, maar ik vind het gewoon raar. Heb normaal ook wel beetje buikpijn, maar ik word het (normaal) dinsdag en ben er vrijdag/zaterdag weer vanaf...

Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 21:48.
Oud 11-09-2004, 21:19
Fashionating
Avatar van Fashionating
Fashionating is offline
Citaat:
Saltwater schreef op 08-09-2004 @ 19:38 :
Ik heb weer eens een vraagje! Ik heb de afgelopen maanden 3 pilstrippen achter elkaar doorgeslikt, in verband met vakanties. Dit heb ik wel eens vaker gedaan en ik had daar geen klachten over.
Ik ben 2,5 weken geleden ongesteld geworden in de stopweek en daarna weer met een nieuwe strip begonnen. Ik moet van die strip nog anderhalve week pillen slikken, maar ik verlies sinds afgelopen zaterdag steeds een klein beetje bloed. Het is niet écht volop ongesteld, maar meer zoals in je laatste dag.
Weet iemand waardoor dit kan komen? Ik dacht in eerste instantie aan het lang doorslikken van de pil, maar ik heb dit niet eerder gehad.
Jaa, dit heb ik ook gehad. Maar ik was toen 1 week toen ik hem weer slikte vergeten en werd dus 2 weken nadat ik ongesteld was geweest weer "ongesteld". Ik denk dat het bij mij kwam omdat ik hem was vergeten. Als jij hem niet was vergeten, weet ik niet waar het van kwam...
__________________
Look to the future, but learn from the past
Oud 11-09-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
tinaaa schreef op 10-09-2004 @ 13:02 :
ik ben al ongeveer 5 jaar aan de pil, de laatste tijd slik ik heb regelmatig door.
ik hoor vaak dat dit geen kwaad kan, omdat mensen met de prikpil ook niet ongesteld worden (overigens is dit niet bij iedereen zo)
maar goed ik slik hem de laatste tijd dus regelmatig 4 keer ofzow door, ik word dan ook maar een paar keer per jaar ongesteld.
zelf heb ik het idee dat dit helemaal geen kwaad kan omdat het eigenlijk geen ongesteldheid is zolang je aan de pil bent dan he. (staat in de bijsluiter)
maar nu mijn vraag aan jullie
doen jullie dit ook vaker? en weten mensen of het inderdaad niet schadelijk is?
Het is op zich niet schadelijk, maar het ligt er wel aan hoe jouw lichaam er op reageert. Als je een bijwerking in erg geringe mate hebt dan kan die door het doorslikken steeds verergeren tot je er wél echt last van hebt.
Stoffen die 'er uit moeten' is niet waar; er is geen eicel gesprongen die opgeruimd moet worden, en verder raak je je afvalstoffen gewoon kwijt door naar de wc te gaan.
Oud 11-09-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 10-09-2004 @ 22:44 :
is er ook een pil waarbij je minder last hebt van 'moodswings'?
Dat verschilt per persoon. Als jij daar last van hebt bij de pil die je nu gebruikt, dan kan het goed zijn dat je er bij een andere géén last van hebt. Je huisarts kan wel bedenken welke pil dat voor jou zou kunnen zijn .
Oud 12-09-2004, 13:06
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-09-2004 @ 22:37 :

Stoffen die 'er uit moeten' is niet waar; er is geen eicel gesprongen die opgeruimd moet worden, en verder raak je je afvalstoffen gewoon kwijt door naar de wc te gaan.
Ja maar ik heb zoiets van, waarom je lichaam gewoon niet zijn gang laten gaan? Het stopzetten van de menstruatie gedurende jaren is niet gezond dat is net wat mijn dokter me zei.
Oud 12-09-2004, 15:27
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
even een vraag, ik ben afgelopen woensdag begonnen met de pil, kreeg donderdag diaree, was vrijdag over, maar begon zaterdag weer. Ook heel erg kramp in mn buik. Ik heb de bijsluiter gelezen, en daar staat niks in over diaree, nou zoek ik via google, en daar staat het wel, slecht dat het niet in de bijsluiter staat, want daar kun je toch vanuit gaan?

Is de pil wel veilig nu, en zo niet wanneer zou ie dan wel weer veilig zijn? Wat een gedoe zeg zo'n pil!

bedankt
Oud 12-09-2004, 16:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik gooi het maar hier aangezien het toch betrekking heeft op de pil.

Ik ging laatst m'n pil halen (eerste doosje weer sinds een paar jaar) en moest toen een eigen bijdrage betalen van €10,70. Moet ik nog iets met die bonnetjes? Krijg ik het terug van de verzekering of moet ik het inderdaad (deels?) zelf betalen? Ik ben 16 en particulier verzekerd.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-09-2004, 16:58
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
eigen bijdrage betekent ook eigen bijdrage, dat deel moet je dus zelf betalen.
Oud 12-09-2004, 17:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tommygirl.S schreef op 12-09-2004 @ 17:58 :
eigen bijdrage betekent ook eigen bijdrage, dat deel moet je dus zelf betalen.
Okay, toch wel dus

Dank je.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-09-2004, 18:31
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hallo allemaal

ik heb een vraagje,,
ik heb een 3 fase pil ,, ik zit nu in het begin van de 2de week

nou heb ik de pil vrijdagavond vergeten ,, deze zaterdag pas laat ingenomen ,,( bijna tegelijk met die van zaterdag zeg maar )

maar nu heb ik zaterdag dus seks gehad ,,

kan ik nu zwanger zijn ?

alvast bedankt voor jullie reactie !!

Groetjes
Oud 12-09-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 12-09-2004 @ 14:06 :
Ja maar ik heb zoiets van, waarom je lichaam gewoon niet zijn gang laten gaan? Het stopzetten van de menstruatie gedurende jaren is niet gezond dat is net wat mijn dokter me zei.
Nouja, op zich is 'nooit menstrueren' ook nergens voor nodig; zó'n ramp is het niet voor de meesten. Maar als je een stopweek houdt dan is dat niet 'het lichaam zijn gang laten gaan', als je je lichaam je gang laat gaan dan gebruik je helemaal geen medicatie .
Oud 12-09-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
tommygirl.S schreef op 12-09-2004 @ 16:27 :
even een vraag, ik ben afgelopen woensdag begonnen met de pil, kreeg donderdag diaree, was vrijdag over, maar begon zaterdag weer. Ook heel erg kramp in mn buik. Ik heb de bijsluiter gelezen, en daar staat niks in over diaree, nou zoek ik via google, en daar staat het wel, slecht dat het niet in de bijsluiter staat, want daar kun je toch vanuit gaan?

Is de pil wel veilig nu, en zo niet wanneer zou ie dan wel weer veilig zijn? Wat een gedoe zeg zo'n pil!

bedankt
Kennelijk verschilt het per pil ofzo; in de ene bijsluiter staat het niet, in de andere wel.
Hoe dan ook is het nergens zo dat bij een beetje diarree de pil onveilig wordt, het moet dan wel heel dun zijn; daarbij is de pil na 4 uur opgenomen in het lichaam, als er meer dan 4 uur tussen het slikken en de diarree zit is er dus niets aan de hand.

Mocht het hevige diarree niet te lang na het slikken zijn, dan is de pil nu niet veilig. Hij is dat dan over een week (= 7 etmalen na de laatste onveilige pil) weer.
Oud 12-09-2004, 19:02
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Fashionating schreef op 11-09-2004 @ 22:19 :
Jaa, dit heb ik ook gehad. Maar ik was toen 1 week toen ik hem weer slikte vergeten en werd dus 2 weken nadat ik ongesteld was geweest weer "ongesteld". Ik denk dat het bij mij kwam omdat ik hem was vergeten. Als jij hem niet was vergeten, weet ik niet waar het van kwam...
Hm, ik ben hem niet vergeten... Ik begin woensdag met een stopweek. Ik hoop dat ik dan gewoon ongesteld word en dat het daarna (als ik weer met een nieuwe strip begin) afgelopen is met steeds dat kleine beetje bloedverlies.
Oud 12-09-2004, 19:50
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-09-2004 @ 19:38 :
Kennelijk verschilt het per pil ofzo; in de ene bijsluiter staat het niet, in de andere wel.
Hoe dan ook is het nergens zo dat bij een beetje diarree de pil onveilig wordt, het moet dan wel heel dun zijn; daarbij is de pil na 4 uur opgenomen in het lichaam, als er meer dan 4 uur tussen het slikken en de diarree zit is er dus niets aan de hand.

Mocht het hevige diarree niet te lang na het slikken zijn, dan is de pil nu niet veilig. Hij is dat dan over een week (= 7 etmalen na de laatste onveilige pil) weer.
bedankt, het is niet superhevig, maar wel diaree. bedankt, hoef ik me gelukkig niet druk te maken hij is veilig!!

liefs T.S
Oud 12-09-2004, 20:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-09-2004 @ 19:38 :
Kennelijk verschilt het per pil ofzo; in de ene bijsluiter staat het niet, in de andere wel.
Misschien dat het bij een lichte pil meer effect heeft dan bij een zware en dat het daarom bij een lichte pil als microgynon wel in de bijsluiter staat en bij een wat zwaardere pil als Diane niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-09-2004, 11:11
Verwijderd
Omdat ik al een paar dagen ziek ben, ben ik tijdelijk gestopt met de pil. Mijn theorie daarachter was dat het toch geen zin had hem te slikken want overgeven is nu ook een van mijn dagelijkse bezigheden.

Als het goed is ben ik volgende week weer beter, en dan wil ik weer gewoon beginnen met de pil. Hoe kan ik dat het best aanpakken? Gewoon een nieuwe strip pakken, en zoja, is die dan na een week gewoon veilig?
Oud 13-09-2004, 11:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
CL schreef op 13-09-2004 @ 12:11 :
Omdat ik al een paar dagen ziek ben, ben ik tijdelijk gestopt met de pil. Mijn theorie daarachter was dat het toch geen zin had hem te slikken want overgeven is nu ook een van mijn dagelijkse bezigheden.

Als het goed is ben ik volgende week weer beter, en dan wil ik weer gewoon beginnen met de pil. Hoe kan ik dat het best aanpakken? Gewoon een nieuwe strip pakken, en zoja, is die dan na een week gewoon veilig?
Ik zou gewoon weer beginnen op de eerste dag van je menstruatie

Maar ik denk dat je inderdaad gewoon kan beginnen en dat-ie weer veilig is een week later. Ik weet het niet zeker.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 13-09-2004, 18:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
CL schreef op 13-09-2004 @ 12:11 :
Als het goed is ben ik volgende week weer beter, en dan wil ik weer gewoon beginnen met de pil. Hoe kan ik dat het best aanpakken? Gewoon een nieuwe strip pakken, en zoja, is die dan na een week gewoon veilig?
Op de eerste dag van je menstruatie beginnen is het gemakkelijkste maar als je stopt met de pil kan het wel drie maanden duren voor je weer een spontane menstruatie duurt dus dan zit je heel lang zonder pil. Je kan het ff afwachten en anders misschien ff met de dokter overleggen of gewoon een nieuwe strip gaan slikken, die is volgens mij dan bij je tweede strip pas weer veilig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-09-2004, 19:55
Verwijderd
Ik ga mijn vraag lekker nog een keer stellen, want de vorige keer heeft niemand geantwoord en ik was er toch even benieuwd naar.


Citaat:
Zo, ik ben vandaag bij de huisarts geweest, omdat de pil die ik slikte *micronogwat 30* me niet zo goed beviel. Veel hoofdpijn, dat schijnt daarmee samen te hangen en ik werd steeds halverwege mijn strip nog een keer ongesteld.
Dus, ik heb nu NeoCon, maar heeft iemand daar ervaring mee en kan mij een beetje uitleggen of het verschilt van die andere?
Oud 13-09-2004, 19:55
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
heb vandaag voor het eerst diane35 opgehaald, 3 strippen, en begin waarsch eind deze week. (eerste dag van ongesteldheid beginnen zei mijn dokter). Ik hoop dat het werkt tegen puistjes (alhoewel k daar niet zo erg last van heb) en dat ik niet aankom zoals je vaak hoort over de pil. Zijn jullie erdoor aangekomen?
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Oud 14-09-2004, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 13-09-2004 @ 20:55 :
Ik ga mijn vraag lekker nog een keer stellen, want de vorige keer heeft niemand geantwoord en ik was er toch even benieuwd naar.
Ik slik ook Microblabla maar ik heb nergens last van!

Maar dat was je vraag niet..
Oud 14-09-2004, 10:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mushu schreef op 13-09-2004 @ 20:55 :
Ik ga mijn vraag lekker nog een keer stellen, want de vorige keer heeft niemand geantwoord en ik was er toch even benieuwd naar.
Meestal zijn de verhoudingen een beetje anders, dat kan uitmaken. Ik had ook last van vanalles toen ik de microgynon30 slikte. Nu slik ik de Yasmin. Daar heb ik de eerste maand veel last van gehad maar daarna niet meer.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-09-2004, 09:33
Verwijderd
Citaat:
pollewop schreef op 13-09-2004 @ 20:55 :
heb vandaag voor het eerst diane35 opgehaald, 3 strippen, en begin waarsch eind deze week. (eerste dag van ongesteldheid beginnen zei mijn dokter). Ik hoop dat het werkt tegen puistjes (alhoewel k daar niet zo erg last van heb) en dat ik niet aankom zoals je vaak hoort over de pil. Zijn jullie erdoor aangekomen?
ik ben 3 a 4 kilo aangekomen door de pil, en die willen er ook gewoon met geen mogelijkheid meer af. en daar baal ik van, omdat ik zo onwijs goed ging wat afvallen betreft.
Oud 15-09-2004, 22:32
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik weet precies wat je bedoelt.... Het wil er gewoon niet meer vanaf
Maar ik blijf proberen
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 16-09-2004, 10:10
Verwijderd
kep een vraagje wat betreft de Diane 35 pil. Ik gebruik die al ruim een jaar, en heb al zeker een half jaar geen last meer van acné. Alleen nu sprak ik net de doktersassistente aan de telefoon om bij te bestellen, en die raadde me aan om op een andere pil over te gaan (een normale) zogauw de acné weg was. Maar loop ik dan niet het risico dat mn acné gewoon weer terugkomt? Iemand daar ervaring mee?
Oud 16-09-2004, 15:59
Verwijderd
@Kazje;

Ik wilde ook graag een andere pil, ik had vrij veel depressieve klachten en het kon zijn dat het aan de pil lag, een andere pil proberen zou dan een oplossing zijn. Maar mijn huisarts zei toen dat als ik zou stoppen met de Diane35 en een andere pil zou pakken, dat ik dan misschien (waarschijnlijk) weer last kreeg van mijn acné. Ik ben de Diane blijven slikken, en nu heb ik sporadisch nog wat pukkeltjes als ik tegen mijn stopweek aan zit (zoals nu...) Ik geloof dat ik de Diane nu ongeveer een jaartje slik..
Oud 16-09-2004, 19:19
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey

kan iemand mij helpen het is heeel erg dringend !

ik ben aan de pil , maar heb hem 1 x vergeten en onveilige sex gehad

wat kan ik nu het beste doen als ik zo snel mogelijk wil weten of ik eventueel zwanger kan zijn ,,

gewoon deze pil strip afmaken en dan kijken ,, of nu gewoon in de 2de week stoppen ?

plse help me !

liefs
Oud 16-09-2004, 20:11
elledc
elledc is offline
Citaat:
bloemetje16 schreef op 16-09-2004 @ 20:19 :
hey

kan iemand mij helpen het is heeel erg dringend !

ik ben aan de pil , maar heb hem 1 x vergeten en onveilige sex gehad

wat kan ik nu het beste doen als ik zo snel mogelijk wil weten of ik eventueel zwanger kan zijn ,,

gewoon deze pil strip afmaken en dan kijken ,, of nu gewoon in de 2de week stoppen ?

plse help me !

liefs
Of je neemt morgenochtend de morning after pil of je gaat door met de pil aangezien de tweede week van de pil vergeten het minst gevaarlijk is. Als je de test doet op pilvergeten.nl dan zal je waarschijnlijk zien dat je best doorgaat met de pil (plus dat je waarschijnlijk geen gevaar loopt .
Het eerste (de morning after pil) zou ik dus niet nemen, deze kent minder leuke neveneffecten
Oud 16-09-2004, 20:27
bloemetje16
bloemetje16 is offline
heyt bedankt vo0r je reactie

ik heb nog ff alles nagekeken ,, enne t was de 1ste week dat ik hem vergeten ben ,,

wat kn ik nu beste doen ,, test halen heeft tog nog geen zin of wel ?
gewo0n stoppen met de pil nou en kijke of ik ongesteld word ,, of gewoon de hele pil strip nog doorslikken ?

heeeeeeeel erg onwijs bedankt !!!

liefs
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.