Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2013, 19:04
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Hoi mensen,

Ik ben een 19-jarige jongen van 1.69m. Dat is niet echt groot.

Als het gaat over mijn lengte heb ik echt last van een enorm gebrek aan zelfvertrouwen en redelijk hoog niveau van depressie soms.

Ik ben van overtuigd dat ik bijna onmogelijk een vriendin kan vinden, gewoon omdat ik best klein ben.

Elk leuke meid die ik zie is gewoon groter dan ik, en ik word er niet zo blij van. Ik kan me niet voorstellen dat een meisje mij zit zitten (geen woordgrap).

Het zorgt op tijd ook voor verlegenheid en het vermijden van sociale situaties... Not so happy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2013, 19:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ken drie hele gelukkige stellen waarbij het meisje een flink eind langer is dan de jongen. Het kan dus echt wel.
En zo klein ben je ook weer niet, je bent bijna 1,70. Het is niet alsof je echt enorm klein bent en nog niet zelf een brief kunt posten.

Als een jongen leuk is dan is hij niet ineens veel minder leuk omdat hij een paar cm "te kort" is

Probeer aan je zelfvertrouwen te werken, ik denk dat dat een groter probleem is bij contact met meiden hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 19:23
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Het voelt gewoon vreemd. Zoals ik zei, ik zou niet weten wat een meisje ziet in een jongen die kleiner is. Das meteen een turn off...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 19:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het voelt gewoon vreemd. Zoals ik zei, ik zou niet weten wat een meisje ziet in een jongen die kleiner is. Das meteen een turn off...
Zeker niet!
Of het moet wel een enorm oppervlakkig meisje zijn. Niet iedereen zal het aantrekkelijk vinden, maar er zijn ook genoeg meiden die het niet kan schelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 19:58
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Die meiden moet ik dan nog ontmoeten. Ik ben veel opperlakkige meiden gewend. Ik ben te verlegen + meiden zullen NOOIT de eerste zet doen... Het zit niet mee.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 20:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zeker niet!
Of het moet wel een enorm oppervlakkig meisje zijn. Niet iedereen zal het aantrekkelijk vinden, maar er zijn ook genoeg meiden die het niet kan schelen.
Wat heeft het nu met oppervlakkigheid te maken wanneer iemand geen relatie wil met iemand die ze niet aantrekkelijk vinden?

Het voornaamste probleem van de TS is niet zijn lengte, maar dat 'ie er zo onzeker over is. Niet zo'n pussy zijn dus, en gewoon chickies hosselen die niet zo groot zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 20:25
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Vervelend dat je er zo mee zit, zo erg is het helemaal niet! Bijna alle meiden uit mijn klas zijn ong. ook 1.70, of zelfs kleiner, en veel meisjes gaan daarvan waarschijnlijk niet meer groeien. Als ik verliefd op iemand word, gaat het me echt niet om de lengte. Het gaat om zijn innerlijk en zijn gezicht. Als je lichaam er gewoon verzorgd uitziet, maakt het echt niks uit als je 1.70 bent. Ik ben zelf 1.75, en het zou me niks uitmaken als een jongen 1.70 is. x
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 20:34
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Tis fijn om te lezen dat niet alle meiden oppervlakkig zijn over uiterlijk. Ik kan er niet veel aan doen. Verlegenheid is moeilijk van af te komen. Ik ben niet iemand die houdt van veel verandering. Ik moet wel zeggen dat er bepaalde sociale druk op zit, ook al klinkt dat als een slecht excuus. Jongens moet altijd initiatief nemen. Alleen niet elke jongen heeft zin om op zijn bek te gaan. Misschien ben ik aan het overdreven, maar het is ingewikkeld
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 20:43
MMollie
MMollie is offline
Ik ben bijna 14 en 1.38m. En heb een vriendinnetje waarmee ik *telt* zo'n 8 maanden mee samen ben. En ze is langer.

Komt goed. En niemand is perfect. De een is lelijk () en de ander wat kleiner dan gemiddeld. Don't worry, be happy, en alles komt goed
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 20:46
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Citaat:
Tis fijn om te lezen dat niet alle meiden oppervlakkig zijn over uiterlijk. Ik kan er niet veel aan doen. Verlegenheid is moeilijk van af te komen. Ik ben niet iemand die houdt van veel verandering. Ik moet wel zeggen dat er bepaalde sociale druk op zit, ook al klinkt dat als een slecht excuus. Jongens moet altijd initiatief nemen. Alleen niet elke jongen heeft zin om op zijn bek te gaan. Misschien ben ik aan het overdreven, maar het is ingewikkeld
Haahaa, jongens nemen niet altijd het initiatief. Als jij gewoon bijv. duidelijke signalen geeft dat je haar leuk vindt, neemt zij waarschijnlijk vast het initiatief om naar je toe te lopen. Tenminste, ik zou daar geen moeite mee hebben als meisje
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 20:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat heeft het nu met oppervlakkigheid te maken wanneer iemand geen relatie wil met iemand die ze niet aantrekkelijk vinden?
Ik moet beter leren verwoorden wat ik bedoel. Natuurlijk is het onzin een relatie te willen met iemand die je niet aantrekkelijk vind. Maar ik doelde erop dat meiden puur op basis van lengte iemand afwijzen vrij oppervlakkig zijn. Zelfs als iemand je type niet is (stel je valt meestal op lange mensen en deze persoon is juist heel klein) zou je diegene toch aantrekkelijk kunnen vinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 20:59
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Citaat:
Haahaa, jongens nemen niet altijd het initiatief. Als jij gewoon bijv. duidelijke signalen geeft dat je haar leuk vindt, neemt zij waarschijnlijk vast het initiatief om naar je toe te lopen. Tenminste, ik zou daar geen moeite mee hebben als meisje
Waarom zijn er niet meer zoals jij ?

Tjah ik denk gewoon dat, als ik teruglees, het aankomt op een beetje geluk. Ik ben makkelijk met signalen.

Ik lach veel, maak wel grapjes en ben beleefd en aardig tegen meiden, maar helaas kan ik niet lezen wat een meisje denkt als ze mij ziet, of met mij praat.

Ik heb al vaker gedacht dat een meisje mij ook leuk vond, maar dat liep dan weer slecht af, want opeens was het zo dat het niet wederzijds is, en dan stop het lachen enzo all together.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 21:21
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
hahaa thanks

Je moet gewoon nog het juiste meisje tegen komen, er zijn echt wel meiden voor je vallen

Mijn beste vriend heeft ook een beetje dat probleem. Soms vindt een meisje het gewoon leuk om een beetje te flirten, zonder dat ze er iets mee bedoelt. Haha, dat kan een beetje stom zijn aan meisjes .. xxx
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 21:27
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Ja, ik heb al vaker gehoord dat ik geduld moet hebben. En het is idd lastig als meiden doen alsof
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 21:47
Verwijderd
Er zijn genoeg mensen met een dwergenfetisj

Oké nu serieus: Het hangt inderdaad gewoon af van persoon tot persoon. En geen initiatief nemen is eigen aan vrouwen, dat heeft niets te maken met je lengte
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 21:49
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Dwerg ben ik ook weer niet haha. Ik zal ooit misschien een leuke meid vinden haha
Met citaat reageren
Oud 15-12-2013, 13:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Als je geen dame wil die langer is dan jij, dan zoek je er toch gewoon een die korter is? Er zijn zat meisjes onder de 1m70.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-12-2013, 13:49
Verwijderd
Er zijn genoeg vrouwen die op onderdeurtjes vallen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2013, 20:13
Britse_Anoniem
Avatar van Britse_Anoniem
Britse_Anoniem is offline
Er zijn genoeg meiden die niet oppervlakkig zijn of ook klein. Meiden worden vaak tussen de 1.65 & 1.80 dus zo klein ben je ook niet je bent langer dan mij (en ik ben uitgegroeid)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2013, 21:00
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Volgens mij is mijn vriend niet véél langer. En de jongen op wie ik jarenlang heel erg verliefd was zal ook rond de 1.70 gezeten hebben. Als je iemand echt leuk vindt, is lengte sowieso maar een detail - niet echt een reden waarom iemand zou laten schieten die je verder fantastisch vindt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 10:02
feniks
feniks is offline
Meisjes zullen vooral afknappen op het feit dat je te verlegen bent, en een slecht zelfbeeld hebt. Zelfmedelijden, zoals hier in dit topic, is een killer tot en met.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 12:15
Verwijderd
Ik ken heel wat meisjes die kleiner zijn dan jij. Daarnaast, voor mij persoonlijk is 'klein' geen turn off. Ik heb kleine(re) vriendjes en (stukken) grotere vriendjes gehad.
En ik kwam laatst nog tot de verrassende ontdekking dat Marco Roelofs ongeveer net zo groot (klein) is als ik, maakt die hele man niet minder aantrekkelijk Maar hij straalt wel een heleboel uit ook. Als jij uitstraalt dat je niet aantrekkelijk bent (wat je doet als je dat over jezelf vindt), dan gaat niemand jou interessant vinden en dan is dat niet omdat je te 'klein' zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 15:45
Barcafan
Barcafan is offline
Citaat:
Hoi mensen,

Ik ben een 19-jarige jongen van 1.69m. Dat is niet echt groot.

Als het gaat over mijn lengte heb ik echt last van een enorm gebrek aan zelfvertrouwen en redelijk hoog niveau van depressie soms.

Ik ben van overtuigd dat ik bijna onmogelijk een vriendin kan vinden, gewoon omdat ik best klein ben.

Elk leuke meid die ik zie is gewoon groter dan ik, en ik word er niet zo blij van. Ik kan me niet voorstellen dat een meisje mij zit zitten (geen woordgrap).

Het zorgt op tijd ook voor verlegenheid en het vermijden van sociale situaties... Not so happy
Ik denk juist hetzelfde als jou ben ook 19j en ook ongeveer 1.69m, ze zeggen innerlijk telt maar je word uiteindelijk meestal gekeurd op je uiterlijk heb ik het gevoel en als je dan veel te klein bent lijkt of meisjes je niet zien staan, zelfs niet diegene die evengroot of kleiner zijn, ze schatten mij ook jonger dan 19j, soms als ik ga feesten geloven ze zelfs niet dat ik 16+ ben dus dat zegt al genoeg... , hopelijk heb je wat meer geluk dan mij en vind je wel iemand
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Probleem met goniometrie
Linaxx
23 28-05-2013 01:57
Psychologie Ik word gediscrimineerd om mijn lengte.
creativewmn
26 27-07-2011 23:50
Lichaam & Gezondheid Lengte x Gewicht
Verwijderd
6 27-03-2011 12:11
Lichaam & Gezondheid kleine vrouwen en het kopen van kleding..
nicoco
59 05-06-2006 13:34
Liefde & Relatie Probleem met ex
Henkje
13 07-05-2005 13:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.