Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2013, 18:48
Anoniemeboy
Anoniemeboy is offline
Heey,

Ik ben 14 jaar en heb nog nooit gezoend.......
Ik ben een paar dagen terug met vrienden naar een 12 plus party geweest in de buurt.
Daar hebben een paar meisjes gevraagd of ik wilde zoenen waar ik nee op antwoorden waarna 1 mij vroeg of ik al ooit gezoend had in het bij zijn van mijn vrienden zij ik toen nee..
waarna mijn vrienden begonnen te lachen en ik zij dat ik het verkeerd verstaan had en dat ik dat tuurlijk al ooit gedaan had.....
ik vraag me af of het echt zo gek is dat als je 14 bent je nog nooit gezoend heb.

ook ben ik 1X blijven zitten waardoor ik bij 12/13 jaarige in de klas zit ik vind dit leeftijds verschil altijd zo groot lijken als ik een leuk meisje zie en ze is 12 of 13 denk ik meteen nee moet ik niet doen.
ik vind / vond dat ik mijn eerste zoen wouw hebben met iemand die ik ook echt leuk vind en niet zomaar met iemand die ik tegen kom in een discotheek..

ik ben erg klein voor mijn leeftijd dus de meeste schatten mij ook 12 / 13 beetje vervelend.



please geef "raad" alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2013, 19:30
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat is het probleem? Het is me niet helemaal duidelijk waar ik "raad" over moet geven.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 19:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind het een mooi idee om je eerste zoen te hebben met iemand die je leuk vindt. Op welke leeftijd dat is, is helemaal niet zo boeiend, je wordt geen beter of ander persoon als je gezoend hebt en je bent ook niet ineens meer volwassen of stoerder of wat dan ook. Verder vermoed ik dat ongeveer de helft van je leeftijdsgenootjes nog niet gezoend heeft, al probeert misschien niemand dat te laten blijken.

In ieder geval, dat zoenen komt echt nog wel ooit (en het boeit niet zoveel of je nou wel of niet hoort bij de helft van je klasgenootjes die voor de gemiddelde leeftijd van de eerst zoen, gezoend hebben), maak je er maar geen zorgen over.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 20:56
Verwijderd
De enige raad die ik je kan geven is dat je niet zoveel moet aantrekken van de meningen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 21:40
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
Helemaal gelijk ...zoenen dwing je niet af want dan ist ook niet lekker je moet het doen met iemand waar je echt van denkt wow dat is de ware
__________________
when the dark has tasted the tasty light it is unstoppable
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 21:47
Yannickje
Yannickje is offline
Als je het leuk vindt en zin hebt, dan kan je het doen met een meisje die daarom vraagt. Je hoeft het niet het doen om 'erbij' te horen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 00:16
Verwijderd
De gemiddelde leeftijd om voor het eerst te zoenen is veertien jaar. (bron) Dat betekent niet dat je na je veertiende laat bent, het betekent alleen dat je na je veertiende in de laatste helft zit. Dat zegt eigenlijk heel weinig. Het zegt in ieder geval niet dat je heel erg 'laat' bent. Je bent dus in ieder geval niet raar.

Je klasgenootjes/vriendjes doen het voorkomen alsof het wel raar is, schrijf je. Maar hoe weet je dat zij de waarheid spreken? Heel veel kinderen/jongeren scheppen een beetje op over hun ervaring om wat ouder en volwassener te lijken dan de rest. Dat wel logisch, want op die leeftijd ben je bezig volwassen te worden, je krijgt een ander lichaam en in je hoofd gebeuren ook allerlei nieuwe dingen. Ineens wil iedereen groot en volwassen lijken. Je vriendjes ook. Denk daar maar aan als ze weer zeggen dat het raar is om nog nooit gezoend te hebben.

Het is oké om te wachten met zoenen tot je een meisje hebt gevonden dat je leuk vindt. Het is ook oké om te zoenen met zomaar een meisje van de discotheek. Het belangrijkste is dat jij (en je zoenpartner ) zich er fijn bij voelen. Als jij wil wachten, moet je dat vooral doen, en je niet te veel aantrekken van wat anderen ervan zeggen.

Dat is misschien wel het belangrijkste punt: trek je niet zoveel aan van of andere mensen je gek of raar kunnen vinden. Natuurlijk doen hun meningen ertoe, maar niet op dit gebied, want dit is jouw privéleven. Jij mag leven zoals bij jou past. Het lijkt nu heel belangrijk wat anderen zeggen, maar het is niet alsof alle andere mensen alleen maar op jou letten. Sterker nog, de meeste mensen kan het niks schelen wat jij allemaal doet, ze zijn vooral bezig met op zichzelf te letten.

O, en je lengte. Dat is nu misschien vervelend, maar hoogstwaarschijnlijk komt het goed. Rond mijn veertiende waren er nog heel wat vrienden van mij kleiner, of net zo groot, als ik. Ze waren klein en dun en leken jonger dan ze waren. En daarna schoten ze één voor één allemaal omhoog. Jongens krijgen nu eenmaal vaak een beetje laat een groeispurt.
Maak je geen zorgen over je lengte. Als je zelfverzekerd bent, lijk je net een stukje groter. Meer kun je er niet aan doen. En over een paar jaar ben je waarschijnlijk al een heel stuk groter en breder.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 01:31
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Ik ken een niet belachelijk lelijke guy van 20 die nog nooit heeft gezoend. Verder zoende ik zelf op mijn 15e en crushte ik mijn eerste pussy op dezelfde leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 08:28
Anoniemeboy
Anoniemeboy is offline
Thanks voor alle goede reacties ben blij om te horen dat ik niet de enigste ben...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 10:43
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik had op mijn 14de ook nog niet gezoend. Geen van mijn vrienden trouwens.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 13:10
joanyvd
joanyvd is offline
nou ten eerste maakt het niks uit of je met iemand zoent of hebt die 12/13 is 1/2 jaar verschil boeit niks. het is wel slim om je eerste zoen te delen met iemand die je echt leuk vind.
en luister niet naar je vrienden die je uitlachen mischien zit er wel iemand bij die zelf ook nog geen eerste zoen heeft gehad. wacht af tot je iemand vind, ben geduldig.
ik wens je veel succes
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
het is wel slim om je eerste zoen te delen met iemand die je echt leuk vind.
?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 13:33
Hemmingway
Hemmingway is offline
Ik zelf was 16 jaar, een goeie 2 maanden voor mijn 17e verjaardag zelfs. Op het moment zelf was ik ook heel bang dat er iets mis was met mij maar nu ben ik blij dat het toen pas gebeurd is want het was met iemand waar ik echt verliefd op was en het was best een leuke eerste zoen.
Houd ook maar in je achterhoofd dat iedereen altijd maar wil laten uitschijnen dat hij/zij al lang een eerste zoen gehad heeft om niet uitgelachen te worden, zoals jij nu gedaan hebt in de discotheek. Mocht iedereen eerlijk zijn, zou je schrikken van hoeveel mensen er nog zijn zoals jij. Geen zorgen dus, je hebt nog tijd zat!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 18:36
Anoniemeboy
Anoniemeboy is offline
Ik ben blij met de goeden reacties over dat het niet uitmaakt...

Maar wat moet ik nu doen met mijn vrienden nu ben ik zo iemand die zegt dat hij al gezoend heeft terwijl dat niet waar is?


alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 07:50
Verwijderd
Citaat:
De gemiddelde leeftijd om voor het eerst te zoenen is veertien jaar. (bron) Dat betekent niet dat je na je veertiende laat bent, het betekent alleen dat je na je veertiende in de laatste helft zit.
Volg jij statistieklessen bij Joostje? Gemiddelde en mediaan zijn niet hetzelfde. Als het gemiddelde 14 is, dan schat ik zo in dat de mediaan lager is dan 14, maar dat is natuurlijk een aanname.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 23:43
Verwijderd
Ik was zelf bijna 16 toen het gebeurde. Het was niet met iemand waar ik gevoelens voor had, maar gewoon in een discotheek. Had er diezelfde avond en de dagen erna ontzettend spijt van, maar dat ging snel voorbij. Een paar maanden daarna kuste ik namelijk voor het eerst iemand die ik wél leuk vond, en was ik wel blij dat ik alvast wat ervaring had opgedaan - liever bij een wildvreemde wat klungelen met tong en tanden, dan bij iemand wiens mening over jou (en je kustalent) wél belangrijk is. Maar ieder zijn mening, natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 00:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Om het nog maar eens te herhalen: het maakt niks uit dat je nog niet hebt gezoend. Als de helft van de jongens die je kent heeft gezegd dat ze al seks hebben gehad kun je er rustig van uitgaan dat de helft er van liegt. Een hoop jongens hebben op jouw leeftijd nog niet gekust, geen seks gehad of zelfs nog geen zaadlozing gehad. En je hebt dus gezegd dat je al gekust hebt, nou boeien hoor, alsof ze dat gaan controleren! Als ze het weer vragen zeg je gewoon de waarheid of dat het ze geen zak aan gaat. En als je alleen wil zoenen met iemand die jij aardig vindt is daar niks mis mee!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 19:16
Anoniem2147
Anoniem2147 is offline
''Daar hebben een paar meisjes gevraagd of ik wilde zoenen'' Daar heb je geluk mee gehad,
Maar nee hoor, die jongens van 12/13 zijn gewoon jaloers, ik weet bijna wel zeker dat ze zelf ook nog nooit hebben gezoent. Ik ben 16 jaar en ik heb ook nog niet gezoent, het is niet erg man het komt wel ;')
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2014, 12:24
XSebastiaanX
XSebastiaanX is offline
Hoi ik heb ook een vraag hoe kom je snel aan een vriendin ik ben 14 jaar maar ik heb iemand op het oogje en ik heb het idee dat ze bij ook leuk vind we hebben zelfs bijna wen keer gezoend maar toen zij ik dat ik het nig nooit gedaan had wat moet ik doen bij zoenen ??
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 12:52
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
ik ben 15 ook nog nooit gezoend, wacht gewoon tot het goede moment
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 19:21
Heer Wil
Heer Wil is offline
Misschien lachten je vrienden meer omdat die meisjes je zo wanhopig probeerden te ronselen ipv dat je nog niet gezoend hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zoenen
kanon002
4 09-05-2014 23:33
Liefde & Relatie nog niet gezoend aaahh
love-in-the-air
29 05-01-2014 16:40
Seksualiteit Erge drang tot zoenen.
Pukkell
2 02-02-2012 15:51
Liefde & Relatie wat zou jij doen, nog es zoenen of niet?
redbloodedwoman
20 25-12-2004 15:54
Liefde & Relatie zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid?
maanluna
6 24-07-2003 11:47
Verhalen & Gedichten Honderd zoenen (dit is een vrolijke)
Roos
5 18-02-2002 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.