Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 16:12
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
hallooootjess
ik houw echt heel erg van snoepjes
hebben jullie ideeën voor lekkere snacks die niet veel suiker bevatten?
thanks
xxxx
xxx
xx
x
Advertentie
Oud 22-12-2010, 16:29
Verwijderd
Fruit?
Oud 23-12-2010, 19:07
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
thx
xx
Oud 23-12-2010, 21:24
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Bijv. Sultana of Liga (koekjes).
Oud 23-12-2010, 21:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zorg voor voldoende afwisseling en makkelijk eetbare dingen in je lunchpakket. Zo kun je beter elke morgen even tien minuutjes besteden aan het snijden van verschillende soorten fruit (met afwisseling zodat het niet verveelt) dan elke dag een appel in je tas te gooien en daar zo op uitgekeken te raken dat je hem uiteindelijk met tegenzin of helemaal niet opeet.

Daarnaast is het belangrijk dat je wel genoeg eet. Je lichaam wapent zich tegen uithongering, en als je regelmatig met knorrende maag in de klas zit, dan gaat je lichaam de dikmakers alleen maar in hogere mate opslaan. Dus eet gezond, maar zeker voldoende.

En als je te dik bent, is gezond eten niet genoeg. Eet gezond, maar ga ook sporten. Dit kan iets zijn als hardlopen of touwtjespringen, maar sporten op een club of in teamverband is motiverender en ook veel gezelliger. Zoek iets dat je leuk vindt en waarmee je echt verder wilt komen. Als je zin hebt om te gaan sporten, dan doe je het niet meer om af te vallen en is het veel leuker.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-12-2010, 11:39
Verwijderd
kauwgom is volgens mij ook nog redelijk gezond, omdat je t niet doorslikt........
maar voor de 100%zekerheid moet je niet bij mij zijn
Oud 24-12-2010, 15:21
vlimpie
vlimpie is offline
sherry-tomaatjes, komkommer, stukje paprika
Verder je kunt beter tussendoor een cracker met mager beleg en een stukje fruit eten als helemaal niks

En gun jezelf een keer per week iets lekkers, anders houdt je het niet vol (A)
Oud 24-12-2010, 15:38
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoe lang ben je? Hoeveel weeg je? Hoe oud ben je?

En ga vooral niet extreem lijnen.
Oud 24-12-2010, 15:42
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Als je toch wilt snacken, crackers/toastjes met een willekeurige kant-en-klare salade is ook altijd lekker en kun je zo veelzijdig maken als je wilt. Verder, wat hierboven al gezegd is, zeker ook gaan sporten als je te dik bent.

En soms snoepen is heus niet zo erg, maar je moet gewoon maat houden. Te veel is nooit goed, wat ook weer niet wil zeggen dat je uitzonderlijk moet gaan lijnen. Een tijdelijk dieet helpt niet als je weer terugvalt, dus je moet niet tijdelijk alle snoepjes en koeken gaan mijden, maar je eetgewoonten blijvend aanpassen aan een gezondere levensstijl, waarbij maat houden het belangrijkst is (en af en toe iets lekkers zeker niet verboden is!) Succes!
Oud 25-12-2010, 19:19
Selimmm
Selimmm is offline
Minder vreten misschien?
Oud 26-12-2010, 09:55
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
kijk bij mij gaat minder vreten niet zo makkelijk...
ik ben ook al naar de GGD geweest het ging een tijdje heel goed maar nou lukt het niet meer.
ik heb ookeen jurkje en daar voel ik met egt heel onzeker in
dus..
xx
Oud 26-12-2010, 12:52
vlimpie
vlimpie is offline
Misschien hulp zoeken in de vorm van een dietiste?

Als je dat niet wilt zul je toch voor jezelf op een rijtje moeten zetten wanneer/op welke momenten het fout gaat.
Waarom gaat het fout
Wat was je aan het doen?
Wat kan je de volgende keer doen om te voorkomen dat het fout gaat?
Oud 27-12-2010, 15:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Lichaam & gezondheid kan je misschien verder helpen maar dit hoort hier verder niet (en er zijn al genoeg tips gegeven)
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.