Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2001, 16:00
Charlie's Angel 2001
Charlie's Angel 2001 is offline
Er zijn hier op dit oude talen forum twee mensen waar ik me dood aan erger:

Lovergirl01
en
SsAaNnNnEe

Kunnen deze twee mensen misschien gebanned worden?? Btw ik weet niet of het hier op dit forum hoort.. verplaats het anders maar naar de feedback als het hier niet hoort!!
__________________
Het beste wat je kunt zijn is jezelf ©
Advertentie
Oud 05-05-2001, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Charlie's Angel 2001 schreef:
Er zijn hier op dit oude talen forum twee mensen waar ik me dood aan erger:

Lovergirl01
en
SsAaNnNnEe

Kunnen deze twee mensen misschien gebanned worden?? Btw ik weet niet of het hier op dit forum hoort.. verplaats het anders maar naar de feedback als het hier niet hoort!!
sorry, klinkt bij de hand, maar als je al weet dat dit op feedback hoort, waarom staat het dan hier?? Op feedback komen btw ook meer mensen dan hier...
Oud 05-05-2001, 17:25
SsAaNnNnEe
SsAaNnNnEe is offline
Heeee wacht eens ff! Ik irritant?? Dacht het ff niet! Ik ben gewoon heel eerlijk en zeg wat ik vind! Dat is nou vrijheid van meningsuiting! En das ook heel belangrijk! Maar ja.... Je hebt van die sneue mense!! Sorry!! Enne zet hem dan meteen op de feedback!! In plaats van dat je dit hele Forum verstoord met je gezeur wat toch nergens op slaat!!
Oud 05-05-2001, 17:48
Charlie's Angel 2001
Charlie's Angel 2001 is offline
Citaat:
SsAaNnNnEe schreef:
Heeee wacht eens ff! Ik irritant?? Dacht het ff niet! Ik ben gewoon heel eerlijk en zeg wat ik vind! Dat is nou vrijheid van meningsuiting! En das ook heel belangrijk! Maar ja.... Je hebt van die sneue mense!! Sorry!! Enne zet hem dan meteen op de feedback!! In plaats van dat je dit hele Forum verstoord met je gezeur wat toch nergens op slaat!!
Gezeur.. gezeur?? Jij verpest dit hele forum met die reply's van jou!! Je mag best je mening geven.. maar zorg er dan voor dat dit forum een beetje gezellig blijft!!
Je hebt zelf gezegd dat je dit een 'sjitforum' vindt.. waarom kom je hier dan nog?!? DAT zou ik toch wel eens willen weten!!


__________________
Het beste wat je kunt zijn is jezelf ©
Oud 05-05-2001, 17:49
Charlie's Angel 2001
Charlie's Angel 2001 is offline
Citaat:
schreef:
sorry, klinkt bij de hand, maar als je al weet dat dit op feedback hoort, waarom staat het dan hier?? Op feedback komen btw ook meer mensen dan hier...

Oke.. ik zet het wel ff op de feedback.. kwist het alleen niet zeker of het wel op de feedback moest!!
__________________
Het beste wat je kunt zijn is jezelf ©

Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:29. Reden: Naam weggehaald op verzoek
Oud 05-05-2001, 21:30
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Charlie's Angel 2001 schreef:
Oke.. ik zet het wel ff op de feedback.. kwist het alleen niet zeker of het wel op de feedback moest!!

Fouten maken is menselijk dus.. Het is je vergeven. Lovegirl01 is trouwens al gebanned.
__________________
http://www.scholieren.com
Oud 05-05-2001, 21:37
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Topic gesloten
__________________
http://www.scholieren.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.