Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2001, 16:18
ilona
ilona is offline
als je niet eens weet wat 'maybe' betekend...
dat vind ik echt zielig!!!!! en vat dit niet verkeerd op, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat engels zo moeilijk is voor sommigen. ik bedoel: kijken jullie niet naar engelse programma's ofzow???
__________________
I love ..... <------- Ja, Denk Maar Niet Dat k die puntjes in letters ga veranderen!!! Groetjes aan LadyX!!! -=xxx=-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2001, 16:18
ilona
ilona is offline
(nogmaals niet verkeerd opvattûh)

-xxx-
__________________
I love ..... <------- Ja, Denk Maar Niet Dat k die puntjes in letters ga veranderen!!! Groetjes aan LadyX!!! -=xxx=-
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 17:38
secretgirl
secretgirl is offline
ik ben heel slecht in engels maar dat komt omdat ik nix van die k*tgrammatica snap.
__________________
Martijn, I love you!!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 17:49
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
engels is helemaal niet zo'n moeilijke taal...
en het is best wel een schande als je niet weet wat maybe betekent !
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 17:56
mif
mif is offline
Engels is eigenlijk veel moeilijker dan Frans omdat je het niet schrijft zoals je het zegt (het is niet fonetisch ofzo?).
Ik kijk heus wel naar Engelse programma's, misschien weet ik daarom toevallig wel dat maybe misschien is, maar Engels is en blijft het vak dat voor mij het moeilijkst is.
Op mijn Frans Luistertoets had ik een negen, maar op mijn Engels luistertoets haalde ik dit jaar mijn eerste voldoende. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik denk wel dat het niveau van Engels hoger ligt dan dat van de andere talen. Je Duitsuitspraak mag bagger zijn, maar je Engels moet perfect zijn voor een voldoende.
__________________
'You have to have respect for someone who can spell February, even if he spells it wrong.' -Rabbit
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 19:26
nuraykoc
nuraykoc is offline
ik vind het zo moeilijk, woordjes kan je nog wel leren maar grammatica, ik snap er niets van.
__________________
willen jullie mij helpen kijkt dan op de forum van school
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 19:43
linkin park
linkin park is offline
da probleem met de grammatica van engels heb ik ook, ik leer voor engels het meest van alle vakken maar haal altijd laagste cijfers door de werkwoordsvormen, woordjes heb ik meestal wel (bijna) allemaal goed
__________________
Alto's zijn kewl --- Life sucks --- I love you but I'm not in love with you --- getrouwd met obi wan 22-10-2001
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 19:58
Verwijderd
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben opgegroeid met Engelse programma's, Engelse software, Engelstalige muziek en ik kan me ook echt niet voorstellen dat sommige mensen van die domme fouten maken. [opschep-modus]Ik stond ook altijd minstens een 9 voor Engels, zowel op m'n examens HAVO als VWO.[/opschep-modus]
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 21:20
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben opgegroeid met Engelse programma's, Engelse software, Engelstalige muziek en ik kan me ook echt niet voorstellen dat sommige mensen van die domme fouten maken. [opschep-modus]Ik stond ook altijd minstens een 9 voor Engels, zowel op m'n examens HAVO als VWO.[/opschep-modus]
lol

maar ach, ik ben erg goed in engels (9 voor luistertoets etc, sta het hoogste vd klas) maar ik ben zeer slecht in Wiskunde, dus iedereen heeft zn eigen kwaliteiten en zwakheden (en meer van dat politiek correcte gelul)
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 28-04-2001, 15:09
Verwijderd
mijn engels is niet echt slecht (7), maar de werkwoordtijden zijn echt KUT. dat is het enige probleem wat ik met engels heb.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2001, 15:28
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
ilona schreef:
als je niet eens weet wat 'maybe'betekend...
dat vind ik echt zielig!!!!! en vat dit niet verkeerd op, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat engels zo moeilijk is voor sommigen. ik bedoel: kijken jullie niet naar engelse programma's ofzow???

Oh en jij bent zeker niet zo goed in Nederlands?


[Dit bericht is aangepast door stefano17 (28-04-2001).]
Met citaat reageren
Oud 28-04-2001, 19:27
OnlineMedusa
OnlineMedusa is offline
Ik vind Engels gemakkelijk, daar is toch niets aan dat moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2001, 15:46
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Ik vind Engels heel makkelijk, ik zit op een tweetalige opleiding, dus dat was wel te verwachten eigenlijk. Die werkwoordsvormen moet je even doorhebben, maar na een tijdje gaat dat vanzelf, vind ik...
Wij moeten ook woorden gaan omschrijven, dus zonder Nederlands, hebben jullie dat ook? Woorden als "cosmopolitan" enzo?

Peace, Love, Empathy
Met citaat reageren
Oud 30-04-2001, 21:07
PYRO_Froghunter
PYRO_Froghunter is offline
heb een tijdje lyrics geschreven van Mc Ren.
Mc Ren - Must be high

These niggas be actin' like I fucked
and didn't call 'em for weeks
Like they wantin' a nigga dick
in between they butt cheeks
they staight bitchy
Without their bleedin' and Kotexes
The villain that go to Texas
nigga got a plan full of O's and X's
What's yo' game plan?
niggas be sayin' you sabotagin' me
but yo' bitch be suckin' my dick,
she be tellin me that you dodgin' me
Like Piazza, a nigga gots ta,
keep my roster, with bitches slidin' home,
no lickin' yo' shit, yo' bitch is gone
Niggas be thinkin' they Makaveli,
tryin' to bring drama
soon as these niggas whoop that ass,
you talkin' Dear Mama...
but face to face, these niggas be cheesin' like Velveeta,
Lookin smoked out,
hitin mo' pipes than Peter
Stuck with broke hoes, broke ?? and ??
pussies that they be fuckin',
used up and sideways
stretck marks for days,
she about two-hun,
gotta get pissy drunk,
to fuck her and have fun
__________________
hey little frog, look at my sweet double barrel shotgun. <click> BOOM!!!! not so tough now.. are you?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2001, 21:19
Verwijderd
Citaat:
mif schreef:
Engels is eigenlijk veel moeilijker dan Frans omdat je het niet schrijft zoals je het zegt (het is niet fonetisch ofzo?).
Frans schrijf je toch ook niet fonetisch? Persoonlijk vind ik frans nog veel moeilijker dan Engels...

Ik kijk ook wel wat Engelse programma's, maar maar heel weinig, omdat ik zo wie zo weinig tv kijk, maar is dat zo erg dan? ik woon in Nederland, zolang mij Nederlands maar begrijpelijk is, daar gaat het toch om? Waarom wordt Engels altijd heilig verklaard en Frans, Duits en Spaans en zo niet? Alleen omdat Engels een wereldtaal is?

Ennuh, wat maybe betekend weet ik wel, hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2001, 10:13
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
[quote]Leonoor schreef:
[b]
Citaat:
mif schreef:

Frans schrijf je toch ook niet fonetisch? Persoonlijk vind ik frans nog veel moeilijker dan Engels...

Ik kijk ook wel wat Engelse programma's, maar maar heel weinig, omdat ik zo wie zo weinig tv kijk, maar is dat zo erg dan? ik woon in Nederland, zolang mij Nederlands maar begrijpelijk is, daar gaat het toch om? Waarom wordt Engels altijd heilig verklaard en Frans, Duits en Spaans en zo niet? Alleen omdat Engels een wereldtaal is?

Ennuh, wat maybe betekend weet ik wel, hoor.
Frans is fonetisch hoor. Maar je moet wel weten hoe je de letters uitspreekt.
En Nederland, dat is toch hardstikke klein? Ik denk dat als je ooit nog naar het buitenland wil, wel een andere taal moet kennen. Het is bijna egoïstisch als je geen andere talen leert, zo van: "ik ken Nederlands en dat is al genoeg".
En Engels wordt heel veel gesproken, op tv en gewoon op straat enzo, dus meer mensen kennen het, en bijna alle muziek is in het Engels. Engels is gewoon bekender dus makkelijker te leren, lijkt mij?

Peace, Love, Empathy
Met citaat reageren
Oud 01-05-2001, 13:15
sweets
sweets is offline
engels is een wereldtaal,iedereen zou het moeten spreken of er tenminste mee kunnen omgaan!Studeren,televiesie,computer,boeken,..
Al dat helpt.
__________________
it's nice to be important but it's more important to be nice!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2001, 13:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
He Ilona, ik ben het een keer met je eens!!!!
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2001, 17:38
zwaard
zwaard is offline
Hallo,
ik vind ook wel dat iedereen goed Engels moet kunnen>
Alleen heb ik daar hartstikke moeite mee.
Vooral de grammatica vind ik lastig, maar woordjes enzo vind ik wel te doen.
Ik leer het meest voor Engels, maar toch ga ik mijn examen met een 5 in.
Door een luistertoets>erg he?
__________________
nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie het grote autisme topic
Verwijderd
153 04-10-2010 06:05
Liefde & Relatie Probleem (lang verhaal)
Paarlemoeren
12 25-03-2005 09:23
Algemene schoolzaken Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde
Creamcracker
20 14-08-2004 17:26
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen engels... vertalen :S
Barbietjuh
6 06-02-2004 07:14
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 16:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.