Oud 19-04-2017, 21:17
qwerty312
qwerty312 is offline
Hoi hoi

Aankomende zaterdag ben ik van plan om met wat vriendinnen weer eens te gaan stappen, helaas is mijn id kaart verlopen vanaf 16 april. Ik heb vandaag een nieuwe aangevraagd. Ze wilde eigenlijk mijn id al innemen omdat hij verlopen was, maar ik zei dat ik hem nog nodig had. Dus heeft ze er drie grote gaten in geknipt. Mijn geboorte datum is nog wel zichtbaar. Alleen is het probleem dus, zouden ze moeilijk doen bij een club als ik me moet legitimeren. Want officieel is dus mijn id niet meer geldig, maar aan mijn geboorte datum veranderd natuurlijk niets. Iemand die het zelfde probleem heeft gehad? Of iemand die weet of je dan nog gewoon kan binnen komen, met drie groten gaten in je id
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2017, 21:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het zal afhangen van de locatie/mensen aan de deur. In principe is ie niet meer geldig dus ze mogen je weigeren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 22:34
Verwijderd
Je ID kaart is tot minstens 6 maanden na verlopen nog geldig om je mee te legitimeren zonder boetes. Ze mogen hem NOOIT innemen. Als je besluit om te gaan verlengen heb je hem nodig!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 22:34
Verwijderd
Heck je mag er zelfs grenzen mee oversteken binnen Schengen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 09:24
Verwijderd
Ik heb dat in mijn (oude) paspoort. Er zijn landen waar ze moeilijk kunnen doen als ze zien dat je al eens binnen bent geweest met een ander paspoort en dan scheelt het als je kunt laten zien dat je simpelweg een nieuw paspoort hebt en dat het oude ook nog beschikbaar is.

Innemen mag dus inderdaad sowieso niet.

In theorie moeten ze je gewoon binnenlaten, maar in de praktijk heb je daar weinig aan als je geweigerd wordt. Het is niet alsof een snelrechter je alsnog toegang zal verlenen.

Laat je even weten hoe het gegaan is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Nieuwe identiteitskaart
Fosca
73 01-11-2009 06:03
De Kantine Declareren
Talon
24 07-08-2002 17:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.