Oud 19-11-2017, 21:55
ikbenwie?
ikbenwie? is offline
hey, ik ben een jongen (15) en ik heb beneden echt een bos haar. het begint echt erg te worden. ik wil het af knippen maar ik weet niet waar ik het moet weg gooien zodat mijn ouders er niet achterkomen .ik hoop dat jullie tips hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2017, 22:15
kevinbi
kevinbi is offline
Gewoon in de vuilbak!
Of onder de douche scheren en dan spoelt dat wel weg!
Wat ook kan is je schaamhaar op een blad papier doen en dat blad dan ‘toeplooien’ en weggooien
__________________
Stuur me voor info ;)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2017, 22:45
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Doorspoelen, duhhh.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 01:20
Darrell
Darrell is offline
als t heel veel is beter weggooien, als het weinig is kun je idd ook wel wegspoelen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 06:32
Verwijderd
In de douche weg laten spoelen is echt het SLECHTSTE idee aller tijden. Dan komen je ouders er wel achter als de afvoer verstopt zit en er 10 kilo haar uitgehaald wordt.

Neem het mee in een plastic zakje en gooi het buiten in de prullenbak maar ik denk oprecht dat je ouders het geen fuck kan interesseren dat je je ballen scheert, serieus, waarom zouden ze hier niet achter mogen komen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 15:48
Mwr
Mwr is offline
Ga gedraaid op de wc zitten en knip het bij dan spoel je het door in de wc klaar
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 22:05
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Door de WC spoelen voor de captain obvious hier.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 07:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of gewoon laten zitten, de jaren '70 zijn weer in!
Onder de spoiler een politiek plakkaat:
NSFW

Laatst gewijzigd op 23-11-2017 om 08:23.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 09:38
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Of gewoon laten zitten, de jaren '70 zijn weer in!
Vind ik ook! Wij knippen, als wij samen zijn, elkaar bij, gewoon voorzichtig met een schaar.
Veel beter dan zo heel glad. En ook leuker!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 11:17
Verwijderd
Spoel het niet weg jongens! Het is slecht voor het milieu en de riolering. Gooi het gewoon weg zoals het hoort.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 11:25
Darrell
Darrell is offline
Ik vind dat het er vanaf hangt hoe lang het is; als je het om de paar dagen zou scheren is het nog zo kort dat het niet voor verstoppingen zorgt. Hoezo is het slecht voor het milieu btw?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 11:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Spoel het niet weg jongens! Het is slecht voor het milieu en de riolering. Gooi het gewoon weg zoals het hoort.
Waarom zouden haren slecht zijn voor het milieu?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 15:57
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Spoel het niet weg jongens! Het is slecht voor het milieu en de riolering. Gooi het gewoon weg zoals het hoort.
Wat is er niet slecht
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 18:10
richrd
richrd is offline
Moeten we het bij het chemische afval laten? Weer wat geleerd
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 18:23
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Moeten we het bij het chemische afval laten? Weer wat geleerd
Wat een fun met dat beetje haar!!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Waarom zouden haren slecht zijn voor het milieu?
Haar is keratine en dat is een van de moeilijkst af te breken stoffen die er zijn. Filters hebben gigantische moeite met het verwijderen van die meuk en gaan er stuk van. Kom op zeg dat is toch niet zo moeilijk zelf te bedenken of op te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Wat is er niet slecht
HET HAAR GEWOON IN DE FUCKING AFVALBAK FLIKKEREN
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 19:03
Verwijderd
Of moet ik nou echt uit gaan leggen wat een kapot filter betekent voor de waterkwaliteit en de arbeid die het kost die beter aan andere dingen besteed kan worden?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 19:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Haar is keratine en dat is een van de moeilijkst af te breken stoffen die er zijn. Filters hebben gigantische moeite met het verwijderen van die meuk en gaan er stuk van. Kom op zeg dat is toch niet zo moeilijk zelf te bedenken of op te zoeken?
Filters zijn niet de natuur en het is belachelijk dat je meteen zo'n toon aanslaat als iemand gewoon om verheldering van een door jou gemaakt statement vraagt.
Dat het voor de riolering slecht is kan ik me prima voorstellen. Maar qua natuur: Ik dacht dat motten enzo gewoon haren opeten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 19:04
Verwijderd
En dat soort opmerkingen van een hippie. Echt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Filters zijn niet de natuur en het is belachelijk dat je meteen zo'n toon aanslaat als iemand gewoon om verheldering van een door jou gemaakt statement vraagt.
Dat het voor de riolering slecht is kan ik me prima voorstellen. Maar qua natuur: Ik dacht dat motten enzo gewoon haren opeten.
Afvoeren zijn ook niet de natuur. Wat is je punt? En welke toon heb je het over, het is een doodnormale vraag!? Hoeveel motten zie jij in de riolering?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 19:06
Verwijderd
Motten in de riolering, echt, HOE DAN?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 20:06
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
er leven nou eenmaal insecten in de riolering waar onder motten
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 20:16
Verwijderd
Nee, er leven geen motten in de riolering, motten zijn vlinders, die hebben schone droge lucht nodig!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 20:35
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het is in ieder geval niet slim om haar door het doucheputje te spoelen, dus het punt blijft dat je het beter in de afvalbak kunt gooien OF plaats een filter op je doucheputje om het haar op te vangen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 22:32
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
HET HAAR GEWOON IN DE FUCKING AFVALBAK FLIKKEREN
Bij mij gaat alles door het riool en dat blijft zo.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 22:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
HET HAAR GEWOON IN DE FUCKING AFVALBAK FLIKKEREN
Mensen overtuigen gaat beter met volledige informatie en onderbouwde argumenten dan met geschreeuw. Doe ff rustig man.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 05:02
Verwijderd
Oh want dat had ik niet eerst gedaan?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 06:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh want dat had ik niet eerst gedaan?
In eerste instantie niet. Daarna verduidelijk je inderdaad wat je gezegd hebt, maar als mensen jouw gedachtegang niet direct volgen is vriendelijkheid ver te zoeken en speel je op de man. Niet iedereen heeft de kennis die jij hebt, en volgens mij zijn de mensen hier best bereid wat bij te leren, maar dat kan allemaal ook zonder zo'n negatieve agressieve sfeer te creëren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 08:42
Verwijderd
Ten eerste is dat gewoon incorrect er staat wat er gebeurt als je het doorspoelt (verstopping, dat alleen al zou genoeg moeten zijn) en ten tweede maken zachte heelmeesters stinkende wonden. Sommige dingen kan je geen mening over hebben. Niet zo zagen en miepen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 09:01
Darrell
Darrell is offline
Nou ik denk dat er wel ergere dingen voor het milieu zijn dan een beetje haar. Een snelle google levert trouwens niets op
Met citaat reageren
Oud 26-11-2017, 07:47
18yearoldboy
18yearoldboy is offline
Je kon het het best in het begin doen met een scheermesje als het een heel klein beetje begint te groeien scheerde ik het altijd weg!!!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2017, 19:14
richrd
richrd is offline
Nou deadlock je bent wel vol van jezelf in iedergeval :-). Misschien over compensatie van iets.. het is de toon die de muziek maakt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2017, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Nou deadlock je bent wel vol van jezelf in iedergeval :-). Misschien over compensatie van iets.. het is de toon die de muziek maakt.
Ja liefje, bel maar als je schaamhaar krijgt, okay? Mijn mobiele nummer heb ik 14 jaar geleden al een keer hier gepost.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2017, 22:38
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Deadlock is echt een meme.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2017, 13:29
richrd
richrd is offline
Nogmaals het is de toon he :-).
Maar denk dat dit je overlevings meganisme is, its oke.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2017, 20:19
@noniem
@noniem is offline
Citaat:
Deadlock is echt een meme.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2017, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Deadlock is echt een meme.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2017, 20:41
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
het leven is een meme
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 28-11-2017, 22:32
marieke210
marieke210 is offline
Citaat:
HET HAAR GEWOON IN DE FUCKING AFVALBAK FLIKKEREN
Hilarisch dat mensen zo opgewonden kunnen raken over fucking schaamhaar
Met citaat reageren
Oud 29-11-2017, 12:06
Verwijderd
Een totale non-discussie.
Ik scheer mijn gezicht ook elke dag nat. Moet ik nu al mijn stoppels uit de wastafel gaan vissen?ALs ik mijn haren was, gaan er echt wel de nodige haren voor het douceputje naar het riool.
Ik denk dat de chemicalien die door de verschillende bedrijven en ziekenhuizen veel meer problemen opleveren voor de rioolwaterzuivering. Tot licht radio-aktief afval water aan toe.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2017, 17:21
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
Een totale non-discussie.
Ik scheer mijn gezicht ook elke dag nat. Moet ik nu al mijn stoppels uit de wastafel gaan vissen?ALs ik mijn haren was, gaan er echt wel de nodige haren voor het douceputje naar het riool.
Ik denk dat de chemicalien die door de verschillende bedrijven en ziekenhuizen veel meer problemen opleveren voor de rioolwaterzuivering. Tot licht radio-aktief afval water aan toe.
"Ik schiet wel eens mensen dood, maar ik denk dat er veel meer mensen overlijden door aids, dus het maakt niet uit"

Ik wist niet dat haren doorspoelen slecht was! Ik ga er rekening mee houden, groetjes betercore
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Vrije tijd stadionliederen
diamondvoodoo
25 04-01-2004 15:59
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje???
Kibah
2 11-01-2002 18:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Mopje
Deugenietje
11 07-03-2001 20:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.