Oud 05-02-2006, 10:56
Quay
Quay is offline
Red Zone presents Marcus Intalex & D-Bridge (UK)
Stamina MC (UK) + DJ's Martyn/Nymfo/Pressure/Mc Jay (Red Zone)
zaterdag 04 maart 2006

Voorverkoop:
02 februari 2006
Entreeprijs:
€ 9,-
Locatie:
Grote zaal
Aanvang:
23:00 uur Vanavond presenteert Red Zone twee van de belangrijkste vernieuwers in de hedendaagse drum 'n bass : Marcus Intalex en D-Bridge.



De uit Manchester afkomstige Marcus Intalex is een producer die zijn invloeden nooit onder stoelen of banken steekt. Oude Manchester rave, Detroit en Chicago house en techno zijn duidelijk in zijn muziek te horen. Marcus is vooral bekend omdat hij de "soul" terug in de drum 'n bass bracht. Op het moment is hij samen met Calibre en ST Files bezig om zijn debuut album (als Mistical) af te ronden voor zijn eigen label Soul:r. Daarnaast komt er op zijn tweede label Revolve:r binnenkort een mix cd uit onder de titel Dat:Music. (met daarop o.a. Red Zone's eigen Martyn).



Nadat hij Bad Company verliet, heeft D-Bridge zichzelf opgewerkt als een verfrissende producer. Met zijn label Exit Records en talloze projecten voor/met anderen, heeft hij duidelijk zijn stempel gedrukt met muziek die hij zelf "aggressively beautiful" noemt : drum 'n bass met soul maar zeker niet zoutloos. Stamina MC is de vaste mc van Movement, de beroemde wekelijkse club avond in Londen's Bar Rumba.

Martyn viert vanavond zijn verkiezing als Best Producer tijdens de Nederlandse Drum 'n bass Awards 2005 met een speciale set, samen met de andere Red Zone leden Nymfo, Pressure en MC Jay. Erosie zorgt wederom voor decor en flyer/poster.





-----

Zeer goede DJ's aanwezig vanavond.
Wie gaat er?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2006, 11:53
Verwijderd
ik zeker wel

RedZone <33

Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 13:25
James Riot
Avatar van James Riot
James Riot is offline
wat the fuck is dit nou weer voor bullshit, het is altijd al veel te fucking druk en dan gaan jullie het ook nog lopen promoten op het forum.
maargoed ik kom toch al niet meer naar dat kutfeest. ben een lange tijd een die hard geweest maar sinds die nieuwe effenaar zit het stampvol met lelijk TMF volk en is het een grote schrale commerciele bende.
als ze redzone geven in een uit elkaar vallend kraakpand kom ik wel weer kijken.
__________________
do you want me to stick a bassline up your cunt?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 13:39
Verwijderd
Citaat:
James Riot schreef op 05-02-2006 @ 14:25 :
wat the fuck is dit nou weer voor bullshit, het is altijd al veel te fucking druk en dan gaan jullie het ook nog lopen promoten op het forum.
Hij is niet van Red Zone hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 14:17
Quay
Quay is offline
Citaat:
James Riot schreef op 05-02-2006 @ 14:25 :
wat the fuck is dit nou weer voor bullshit, het is altijd al veel te fucking druk en dan gaan jullie het ook nog lopen promoten op het forum.
maargoed ik kom toch al niet meer naar dat kutfeest. ben een lange tijd een die hard geweest maar sinds die nieuwe effenaar zit het stampvol met lelijk TMF volk en is het een grote schrale commerciele bende.
als ze redzone geven in een uit elkaar vallend kraakpand kom ik wel weer kijken.
aldus een echte
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
James Riot schreef op 05-02-2006 @ 14:25 :
wat the fuck is dit nou weer voor bullshit, het is altijd al veel te fucking druk en dan gaan jullie het ook nog lopen promoten op het forum.
maargoed ik kom toch al niet meer naar dat kutfeest. ben een lange tijd een die hard geweest maar sinds die nieuwe effenaar zit het stampvol met lelijk TMF volk en is het een grote schrale commerciele bende.
als ze redzone geven in een uit elkaar vallend kraakpand kom ik wel weer kijken.
stoere vent

niet dat 't iets bijdraagt aan 't topic, maargoed...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 20:31
pourlesyeux_
Avatar van pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
hij heeft wel voor een groot deel gelijk.
red zone was echt 10x heerlijker vruugahh
__________________
hitsig
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 11:44
Verwijderd
't zal allemaal wel, ik vind Redzone gewoon extreem zalig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.