Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2010, 19:30
Verwijderd
Dus.
Advertentie
Oud 04-03-2010, 19:31
Verwijderd
Shit, tóch nog te laat ;(
Oud 04-03-2010, 19:31
Verwijderd
@ Quis: wat deed je in de 2e Kamer?
Oud 04-03-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
klopt, het lijkt groot he
Ja! En de mensen die er waren (geen enkele prominente) waren ook zo veel minder goed gekleed dan ik had verwacht.
Oud 04-03-2010, 19:31
Verwijderd
Verbazingwekkend genoeg, ja, want ik zat zo van 'phoe het duurt wel lang, ik open 'm wel, al is iemand vast al bezig aan een andere en zal ik wel te laat zijn'.
Oud 04-03-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
@ Quis: wat deed je in de 2e Kamer?
Rondkijken. Ik was toch ik Den Haag.
Oud 04-03-2010, 19:32
Verwijderd
Witte Huis blijkt kleiner te zijn dan het Binnenhof, dat vind ik altijd zo'n raar idee ;x
Oud 04-03-2010, 19:32
Verwijderd
Althans dat heb ik me laten vertellen.
Oud 04-03-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Zeg Para, n.a.v. het ambitie-topic, wat is nou precies dat werk dat je wil gaan doen? Het is vast een algemeen bekend feit, maar ik heb het gemist. Iets met documentaires/films?
De heilige graal is regie fictie op flink niveau, maar ik zou ook behoorlijk blij zijn als ik mijn brood kon verdienen met iets anders binnen de creatieve sector. Als het maar praktisch is en ik dingen mag maken/doen, want het academische geleuter komt me een beetje de nek uit.

Als ik het ooit tot regie fictie schop dan ga ik duizend absurde werelden neerzetten in film. Zeg maar, een kruising tussen Monty Python en, mm, Jean-Pierre Jeunet. En ook veel tragikomedies a la Aronofsky, want daar zijn er zo weinig van. Oi oi oi. Mijn werkbestand met ideeën/stukken dialoog/shotomschrijvingen/etc is ruim vijftig A4'tjes inmiddels
Oud 04-03-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Rondkijken.
Oud 04-03-2010, 19:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Fail 500 Archont
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-03-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Witte Huis blijkt kleiner te zijn dan het Binnenhof, dat vind ik altijd zo'n raar idee ;x
Hoezo, het is toch algemeen bekend dat het Witte Huis niet zozeer groot, maar vooral luxe is?
Oud 04-03-2010, 19:33
Verwijderd
Ik ga denk ik wat films kijken. Niet zo'n zin in forummen vandaag
Oud 04-03-2010, 19:33
Verwijderd
Pff. Wil ik net mn kaaspizza klaarmaken, hoor ik nu in Keuringsdienst van Waarde dat de kaas van pizza geen echte kaas is.
Oud 04-03-2010, 19:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Overigens, het een-na-fijnste op dit moment (na de wc dus) is dat ik van 6 tot 7 gesport heb en dat ik nu ein-de-lijk warm avondeten heb
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-03-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Witte Huis blijkt kleiner te zijn dan het Binnenhof, dat vind ik altijd zo'n raar idee ;x
Er zit dan ook wel ietsje minder in he.
Oud 04-03-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Pff. Wil ik net mn kaaspizza klaarmaken, hoor ik nu in Keuringsdienst van Waarde dat de kaas van pizza geen echte kaas is.
Wat is het dan, he, nou, he? Zeggen ze dat er ook bij?
Oud 04-03-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
De heilige graal is regie fictie op flink niveau, maar ik zou ook behoorlijk blij zijn als ik mijn brood kon verdienen met iets anders binnen de creatieve sector. Als het maar praktisch is en ik dingen mag maken/doen, want het academische geleuter komt me een beetje de nek uit.

Als ik het ooit tot regie fictie schop dan ga ik duizend absurde werelden neerzetten in film. Zeg maar, een kruising tussen Monty Python en, mm, Jean-Pierre Jeunet. En ook veel tragikomedies a la Aronofsky, want daar zijn er zo weinig van. Oi oi oi. Mijn werkbestand met ideeën/stukken dialoog/shotomschrijvingen/etc is ruim vijftig A4'tjes inmiddels
Ik had niet anders van je verwacht. Als het lukt, ben ik een van je eerst fan. Maar je studie, die leidt je daar dus niet toe op? Ik weet ook niet precies welke studie je doet.
Ads door Google
Oud 04-03-2010, 19:36
Rationeel
Rationeel is offline
present
Oud 04-03-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Wat is het dan, he, nou, he? Zeggen ze dat er ook bij?
Eh, ik zit half te luisteren maar volgens iets van olie en zetmeel en nog wat dingen.
Oud 04-03-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik wat films kijken. Niet zo'n zin in forummen vandaag
Ik doe beide. American ganster is op rtl5.
Oud 04-03-2010, 19:38
Verwijderd
Ik heb gister trouwens vooraf een kaasfondue gehad en als dessert chocoladefondue
Oud 04-03-2010, 19:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb gister trouwens vooraf een kaasfondue gehad en als dessert chocoladefondue
Lekker, maar wat zal jij dik worden
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-03-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, het is toch algemeen bekend dat het Witte Huis niet zozeer groot, maar vooral luxe is?
Ik heb dat van kleins af aan geïnterpreteerd als GROOT EN AMERIKAANS en dat is hoe genânt ook om toe te geven nog best lang blijven hangen.
Oud 04-03-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Lekker, maar wat zal jij dik worden
Meh, dat heb ik er wel weer af gelopen. En bij mij verdwijnen de kilootjes 's nachts vooral.
Advertentie
Oud 04-03-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat van kleins af aan geïnterpreteerd als GROOT EN AMERIKAANS en dat is hoe genânt ook om toe te geven nog best lang blijven hangen.
Het wordt meestal ook wel heel strategisch gefilmd. Maar in principe is het gewoon een villa, geen enorm paleis of zo.
Oud 04-03-2010, 19:44
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
avond, ik heb net 50 sniperuren uitbetaald gekregen dus ik heb een nieuw toetsenbord besteld
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-03-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had niet anders van je verwacht. Als het lukt, ben ik een van je eerst fan. Maar je studie, die leidt je daar dus niet toe op? Ik weet ook niet precies welke studie je doet.
Nee, mijn studie leidt vooral op tot mooi zwetsen, zodat je later een overbetaalde baan kunt krijgen als Zwetser Op Academisch Niveau. Of, als je dat niet wil, een overbetaalde baan in één of andere redactie. We krijgen wel wat praktijk en we leren ook wel een handvol dingen die van pas komen als je de praktische kant op wil, maar die moet je er echt zorgvuldig uit destilleren. Anders weet je na drie jaar alleen dat je het woord 'discours' vaak moet gebruiken om succesvol te zijn in het leven, en dat was het zo'n beetje. Ik ga dus waarschijnlijk ook stoppen na m'n bachelor, want ik vind de stof op zich wel interessant maar het is gewoon niet wat ik later wil gaan doen.

Ik studeer Media & Cultuur aan de UvA overigens, de richting Filmwetenschappen. Met nog een minor Film & Literatuur.
Oud 04-03-2010, 19:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Meh, dat heb ik er wel weer af gelopen. En bij mij verdwijnen de kilootjes 's nachts vooral.
Wat doe jij 's nachts om kilo's te verliezen?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-03-2010, 19:46
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat doe jij 's nachts om kilo's te verliezen?
Sit ups in bed natuurlijk!
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-03-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gister trouwens vooraf een kaasfondue gehad en als dessert chocoladefondue
Haha, twee fondues.

Citaat:
Eh, ik zit half te luisteren maar volgens iets van olie en zetmeel en nog wat dingen.
Hm, wat een flauwigheid.
Oud 04-03-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Wat doe jij 's nachts om kilo's te verliezen?
Woelen en draaien. En misschien wel slaapwandelen. Of slaaphardlopen.
Oud 04-03-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Haha, twee fondues.

Hm, wat een flauwigheid.
ja

Nu gaan ze in KVW een spannende merknaam verzinnen voor de nepkaas.
Oud 04-03-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
*zwets*
Ah! Ik heb nog nooit iemand erg positief horen praten over die studie(richting). Mooi zwetsen zou ik ook niet trekken. En goffer, discours, daar heb ik geen goede herinneringen aan.
Oud 04-03-2010, 19:50
Verwijderd
Over twee weken kan ik hier m'n eerste twee producties laten zien trouwens Al zijn die totaal niet representatief voor wat ik zelf zou maken, want het zijn groepsprojecten en we moeten alles heel democratisch aanpakken. Totaal niet hoe 't in de echte filmwereld gaat dus, en daardoor is het een mengelmoes van iedereens meningen geworden in plaats van het werkelijkheid geworden beeld van één persoon. Maar het resultaat van de eerste mag er alvast behoorlijk zijn, ookal is het iets wat ik op eigen houtje niet zo snel zou maken (Het is een zombiefilm, lelelel.)
Oud 04-03-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Woelen en draaien. En misschien wel slaapwandelen. Of slaaphardlopen.
Oh, ik dacht seks hebben.
Ads door Google
Oud 04-03-2010, 19:52
Verwijderd
Ik ga dadelijk afwassen want een vriend komt bier drinken. Waarom ik dan eigenlijk alles even netjes maak weet ik ook niet aangezien ik met hem makkelijk na een twee kratten een kussengevecht kan houden of op tafels dans. Goede kerel dat wel
Oud 04-03-2010, 19:53
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
zombiefilms
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-03-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Over twee weken kan ik hier m'n eerste twee producties laten zien trouwens Al zijn die totaal niet representatief voor wat ik zelf zou maken, want het zijn groepsprojecten en we moeten alles heel democratisch aanpakken. Totaal niet hoe 't in de echte filmwereld gaat dus, en daardoor is het een mengelmoes van iedereens meningen geworden in plaats van het werkelijkheid geworden beeld van één persoon. Maar het resultaat van de eerste mag er alvast behoorlijk zijn, ookal is het iets wat ik op eigen houtje niet zo snel zou maken (Het is een zombiefilm, lelelel.)
Gaaf! Ik ben benieuwd. Soms vind ik jammer dat ik niet een creatieve hbo-opleiding ben gaan doe, ik zou ook zo graag dingen scheppen.
Oud 04-03-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
ja

Nu gaan ze in KVW een spannende merknaam verzinnen voor de nepkaas.
Kaasfantasie. Zoals cacaofantasie, die nepchocolade.

Citaat:
Ah! Ik heb nog nooit iemand erg positief horen praten over die studie(richting). Mooi zwetsen zou ik ook niet trekken. En goffer, discours, daar heb ik geen goede herinneringen aan.
Haha, nouja, in 't eerste jaar praatte ik er nog enorm enthousiast over, maar dat was dan ook 't jaar waarin men constant zei van 'later wordt het nog leuker'. Tevens het jaar waarin we de meeste praktijktheorie leerden, in plaats van wat we nu doen, namelijk - vergezochte filminterpretaties bedenken en dat afdoen als wetenschap.

En discours is echt een ziektewoord ja Net als 'tekst'. Alles is een 'tekst'. Films zijn teksten, websites zijn teksten, illustraties zijn teksten. Alleen teksten zijn geen teksten, dat zijn namelijk al artikelen.
Oud 04-03-2010, 19:58
Verwijderd
Gelukkig is het bij mijn studie wel zo dat het later echt leuker werd.
Oud 04-03-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Gaaf! Ik ben benieuwd. Soms vind ik jammer dat ik niet een creatieve hbo-opleiding ben gaan doe, ik zou ook zo graag dingen scheppen.
Ja he. Ik ben ook vooral Media & Cultuur gaan studeren uit het idee van 'dingen maken kan ik in m'n vrije tijd nog altijd doen'. En ook een klein beetje uit misplaatste trots, omdat ik wist dat ik het makkelijk kon, dus waarom zou je dan HBO gaan doen blebleble. Blijkt nu toch behoorlijk dat ik helemaal geen zin heb om in m'n vrije tijd dingen te maken, ik wil gewoon full-time en ik wil er zo goed in zijn dat ik ervoor betaald kan worden ook. Ja, dan zit je op de universiteit behoorlijk verkeerd
Oud 04-03-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Kaasfantasie. [afbeelding]
Zoals cacaofantasie, die nepchocolade.
Het is "Melta" geworden En dat is dan bedacht door een gerenommeerd bedrijf dat merknamen verzint. Daar kan iedere simpele ziel op komen. Maar producenten willen niks met die naam te maken hebben, dus nu hebben ze het voorgelegd aan een vertegenwoordigster in het Europese Parlement
Oud 04-03-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Nee, mijn studie leidt vooral op tot mooi zwetsen, zodat je later een overbetaalde baan kunt krijgen als Zwetser Op Academisch Niveau. Of, als je dat niet wil, een overbetaalde baan in één of andere redactie. We krijgen wel wat praktijk en we leren ook wel een handvol dingen die van pas komen als je de praktische kant op wil, maar die moet je er echt zorgvuldig uit destilleren. Anders weet je na drie jaar alleen dat je het woord 'discours' vaak moet gebruiken om succesvol te zijn in het leven, en dat was het zo'n beetje. Ik ga dus waarschijnlijk ook stoppen na m'n bachelor, want ik vind de stof op zich wel interessant maar het is gewoon niet wat ik later wil gaan doen.

Ik studeer Media & Cultuur aan de UvA overigens, de richting Filmwetenschappen. Met nog een minor Film & Literatuur.
En daarna ga je natuurkunde studeren?
Oud 04-03-2010, 20:06
Verwijderd
Nog iets over Den Haag: ik zag té veel tienermoeders, het Mauritshuis is gaaf maar het was jammergenoeg half dicht, en de advocaten in opleiding van het kantoor waar ik was, waren minder net gekleed dan ik, hu hu hu. En bij het pleiten (we waren daar om te oefenen) gingen de ''rechters'' heel kut doen om me af te leiden maar dat is dus eigenlijk wel een compliment (in de zin van ''ze kan het wel hebben'') dus jee voor mij.
Oud 04-03-2010, 20:06
Verwijderd
hallo.
Oud 04-03-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
En daarna ga je natuurkunde studeren?
Nee, daarna mag jij subsidie ophoesten zodat ik aan werk kan komen

Hoewel dat bij film behoorlijk meevalt trouwens, want meestal heb je gewoon producenten en bedrijven die iets van je moeten. Of nouja. Van wie jij iets moet, want zij hebben 't natuurlijk behoorlijk voor het uitkiezen.
Oud 04-03-2010, 20:08
Verwijderd
Pff, ik ben echt gaar, ik schrijf als een klein kind.

Edit: hoi Pip!
Oud 04-03-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat van kleins af aan geïnterpreteerd als GROOT EN AMERIKAANS en dat is hoe genânt ook om toe te geven nog best lang blijven hangen.
Ik dacht dat je zo van de Franse taal hield.
Oud 04-03-2010, 20:19
Verwijderd
hoi kwis. ik fietste nog over het binnenhof vanmiddag, heb je niet gezien!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.