Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2014, 20:07
robert222
Avatar van robert222
robert222 is offline
Dag Scholieren forum bezoeker's.
Mijn naam is Robert, Ik ben 18 jaar, en ben al enige tijd afgestudeerd.
Ik ben homoseksueel, en woon samen met mijn partner Mick (21) en (onze) Zoontje lief Dennis (4).

De reden dat ik onze tussen haakjes plaats komt door het feit dat mijn huidige partner Mick niet de oorspronkelijke vader is van (onze) zoon. Wel voeden we hem samen op,
Dit heeft te maken met het verleden, elke homoseksuele jongen heeft wel eens een hetero fase gehad, bij mij liep dit anders dan verwacht.

Het feit dat Dennis geen contact meer heeft met zijn moeder, komt door zware verwaarlozing, gelukkig was Dennis zelf toen nog te jong, en kan hij dat zich NU niet meer herinneren,
Met dank aan mijn moeder in 2010 heb ik het volledige voogdij kunnen krijgen.

Maargoed, ik zou mezelf gaan voorstellen

Ik heb mijn school ondanks het opvoeden van een kind op zeer vroege leeftijd gewoon met succes kunnen afronden, (met behulp van speciale lessen op school, en extra uren vrij)
Als school mij niet had gesteund had ik ook niet met zekerheid durven te zeggen of ik geslaagd zou zijn geweest.

Ik werk bij Vandervalk als Chef in de bediening,
Het werk is zeer stressvol, maar ook zeer leuk gezien ik goed op kan schieten met mijn collega's
Op de dagen dat ik werk, is mijn partner thuis om op Dennis te passen (Indien Dennis niet naar school gaat), dat doet hij 3 dagen per week, de overige 4 dagen pas ik op, en werkt hij, gezien hij een hogere salaris heeft en de huur op zijn rekening neemt.

Verder werk ik voor een modellenbureau, het klinkt erg stoer! en mans, maar er worden gewoon af en toe fotos gemaakt die gekocht kunnen worden voor producten of artikelen.
Heel veel stelt het dus niet voor, maar het is een leuk extra zakcentje per week.

Oja, voor dat ik het vergeet,
Ik ken scholieren al ruim 2 jaar, en ken het inmiddels uit me broekzak.
Je kan me dus een PM sturen als je vragen hebt. Of gewoon een leuk berichtje achterlaten hier onder, (altijd fijn!)

Thanks voor het lezen,

Robert
__________________
Vragen of opmerkingen?... Stuur maar een privee bericht :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2014, 17:58
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Nou, dit is pas een introductie. Wow.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 19:33
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Damn op je 14e vader.. een kind krijgen lijkt me het mooiste wat er is, zoveel liefde als dat geeft maar op je 14e ben je zelf nog een kind... Hoe heb jij dat ervaren? ondanks dat je dit forum al kent, welkom (back)!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 22:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Heb je niet een klein typfoutje gemaakt met de leeftijd van je zoontje? Issie niet 3?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.