Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2017, 00:12
Verwijderd
Optometrist is HBO man En er is maar één opleiding in Nederland lees ik net.
En bij mijn HA meten alleen de optometristen trouwens

Laatst gewijzigd op 13-05-2017 om 00:12. Reden: Toevoegings
Advertentie
Oud 13-05-2017, 00:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een van mijn kinderen ziet slecht en staat sinds maart op de wachtlijst voor een oogmeet in het ziekenhuis. Kreeg ik gisteren een afspraakbevestiging. Voor september Kind loopt de hele dag tegen dingen aan. Bel ik net een privekliniek voor info, dacht dat dat uberduur zou zijn. Kost maar een paar tientjes en nu hebben we een afspraak voor...morgen. Pff.
Aww nee, keizielig.
Goed dat het nu zo snel geregeld is. Ennn ukkies met brilletjes zijn zoooo cuuuuuute. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-05-2017, 01:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ugh, ik ben verwikkeld in een relatie-drama van een goede vriendin en haar nu ex-vriend. Ik mocht hem heel graag en wou er ook voor hem zijn, maar nu loopt hij met z'n zatte harses hatelijke apps te sturen omdat hij denkt dat zij egoistisch en gestoord is en dat zij 'achter zn rug heeft lopen kankeren'. Ja hee, vriendinnen vertellen elkaar idd dingen, maar dat weerhield me er niet van om m'n eigen conclusies te trekken en gewoon met hem om te blijven gaan. Ik snap dat shit pijnlijk is voor hem, maar hij moet zich niet als een lul gaan gedragen. En ze is niet z'n moeder, dus ze mag best voor zichzelf kiezen en hem voor het eerst eens z'n eigen shit laten regelen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-05-2017, 12:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Optometrist is HBO man En er is maar één opleiding in Nederland lees ik net.
En bij mijn HA meten alleen de optometristen trouwens
Ja, brainfart
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-05-2017, 10:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
*saaizwaai*
__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2017, 11:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, Martino!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-05-2017, 11:24
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
*saaizwaai*
Oud 17-05-2017, 20:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nou mensen vandaag heb ik toch een partij versteld gestaan van de NS en hun achterlijke beleid wat ze kennelijk voeren daar!

Ik was bij het station, er stond een of andere louche klootzak bij de poortjes te kijken. Ik was iets bezig in mn tas aan het doen dus lette niet echt op, maar deze parasiet ging tegelijk met mijn incheck het poortje door en zegt schijnheilig 'hoi ' tegen mij bij het passeren. Ik ging hem nog achterna omdat ik er gewoon ontzettend pissig van werd, maar hij rende keihard naar een trein die hij maar net haalde. Ik ging terug naar de NS balie, ik zei letten jullie hier wel op??? Die parasiet staat daar al de hele tijd voor jullie ogen te wachten, loopt vervolgens met mij mee en jullie zeggen niks?!
Het antwoord: daar mogen wij niks van zeggen tenzij het uit de hand loopt.

Ik stond gewoon te klapperen met mijn oren. Echt wtf, zo'n smerige parasiet komt daar dus gewoon mee weg, er wordt niet eens wat van gezegd! De omgekeerde wereld. Zegt die medewerker dat het de bedoeling is dat zo iemand onderweg gepakt wordt. Maar dat is toch ook maar een kwestie van puur toeval, wie weet was er net al een rondje controle gedaan. En zo wel, dan mag de conducteur in kwestie die er helemaal alleen voor staat met zo'n mongool gaan dealen.

Ze mogen natuurlijk niks zeggen omdat ze zich totaal niet kunnen verweren voor dit soort smeerpijpen die misschien wel een wapen bij zich dragen. Als ze daar nou eens kleerkasten met een zilveren V'tje op de borst zouden neerzetten en laten meerijden, moet je eens kijken hoe snel het afgelopen is met dat soort misselijke figuren.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 17-05-2017, 20:54
Verwijderd
Ja, stel je toch eens voor dat een VERVOERSBEDRIJF belast zou worden met beveiliging.

Serieus, ga ergens anders over klagen, muts. Dit slaat nergens op en jij was ook nog eens niet fout. Daarnaast download je ook wel eens wat dus je bent zelf net zo'n parasiet.
Oud 17-05-2017, 21:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nou wat is daar mis mee? De HTM werkt ook met een beveiligingsbedrijf samen. Geeft mij persoonlijk een heel veilig gevoel als er 6 van die enorme heren door de tram banjeren.

Nee natuurlijk was ik niet fout, dat zeg ik toch niet? Ik maak me gewoon kwaad om zo iemand, terwijl ik net zelf sta te betalen.
En ja natuurlijk doe ik zelf ook weleens wat fout, maar ik ben niet zo hondsbrutaal

maar goed, ik moet zeggen dat ik wel in een heel onredelijke bui was verder vandaag. En ik klaag hier verder toch niet zo vaak
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 17-05-2017, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Nou wat is daar mis mee?
Veiligheid laat je niet aan een bedrijf over Dat hoort bij de overheid. Kom nou.

Citaat:
De HTM werkt ook met een beveiligingsbedrijf samen. Geeft mij persoonlijk een heel veilig gevoel als er 6 van die enorme heren door de tram banjeren.
NS doet dat niet alleen ook, iedere conducteur is bijzonder opsporingsbeambte. Ik geloof dus niets van het verhaal van die persoon van NS. Hier staan beveiligers bij de poortjes speciaal om die reden. De laatste zwartrijders pakken.

Citaat:
Nee natuurlijk was ik niet fout, dat zeg ik toch niet?
Vanwege de hoeveelheid drama die je erom schopt lijk je net het slachtoffer....

[quote]En ja natuurlijk doe ik zelf ook weleens wat fout, maar ik ben niet zo hondsbrutaal
Definieer hondsbrutaal..... Volgens mij geef je zojuist toe dat je wel eens wat fout doet "in het openbaar".....

Citaat:
maar goed, ik moet zeggen dat ik wel in een heel onredelijke bui was verder vandaag. En ik klaag hier verder toch niet zo vaak
(k)
Oud 18-05-2017, 10:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
uurloon x uren x aantal securitymensen > misgelopen inkomsten van paar zwartrijders

Of anders moeten de prijzen weer omhoog!!1!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-05-2017, 11:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik voel me helemaal niet veiliger als overal beveiligers staan.
Oud 18-05-2017, 11:33
Abby.
Abby. is offline
Dit:
Citaat:
uurloon x uren x aantal securitymensen > misgelopen inkomsten van paar zwartrijders

Of anders moeten de prijzen weer omhoog!!1!
Maar ik snap de frustratie van Pip wel. Ik heb ooit eens één keertje (toen ik nog iedere dag treinde) vergeten in te checken en hoppa, meteen een boete aan mijn broek. Of dat terecht is... Ja, waarschijnlijk, maar zuur is het wel als je het altijd netjes doet én vooral als je in dezelfde week nog hebt gezien dat een overduidelijke zwartrijder (die al op de vlucht ging voor de conducteur) het voordeel van de twijfel kreeg.
Oud 18-05-2017, 12:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb nog nooit met opzet zwart gereden. Bij een vergeten OV chipkaart altijd netjes een kaartje gekocht/ op anonieme kaart gereisd zonder korting. Maar dat zijn dan wel de dagen waarop je nooit gecondoleerd wordt, uiteraard
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-05-2017, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me helemaal niet veiliger als overal beveiligers staan.
Nee, want dan ga je denken dat dat wel nodig zal zijn enzo.
Oud 18-05-2017, 13:43
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit met opzet zwart gereden. Bij een vergeten OV chipkaart altijd netjes een kaartje gekocht/ op anonieme kaart gereisd zonder korting. Maar dat zijn dan wel de dagen waarop je nooit gecondoleerd wordt, uiteraard
Ik word sowieso heel weinig gecondoleerd, door het jaar heen.
Oud 18-05-2017, 15:49
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik word sowieso heel weinig gecondoleerd, door het jaar heen.
Gelukkig maar.
__________________
Forumnist.
Oud 18-05-2017, 16:01
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Was een keer onderweg naar een afspraak en moest bij het metrostation nog even mijn ovchipkaart opladen. Apparaat werkte niet. Serieus gerend naar het volgende station. Wederom werkten apparaten niet, behalve een enkel-pinnenapparaat. Had toen alleen cash bij en eerst naar huis zou ik niet meer redden. Dus nog een aantal mensen proberen te vragen of ze een euro voor me wilden pinnen in ruil voor cash. Iedereen deed alsof ik ze wilde beroven, dus ben maar met iemand meegelopen door de poortjes.
__________________
Forumnist.
Oud 18-05-2017, 16:03
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik schaamde me overigens dood, voelde me net een crimineel.
__________________
Forumnist.
Oud 18-05-2017, 17:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, want dan ga je denken dat dat wel nodig zal zijn enzo.
Ja precies!
Oud 19-05-2017, 10:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
uurloon x uren x aantal securitymensen > misgelopen inkomsten van paar zwartrijders

Of anders moeten de prijzen weer omhoog!!1!
ik wil best meer betalen!
Citaat:
Ik voel me helemaal niet veiliger als overal beveiligers staan.
Ik wel, dan kan me niks gebeuren denk ik dan maar.
Citaat:
Nee, want dan ga je denken dat dat wel nodig zal zijn enzo.
http://nos.nl/artikel/2173585-conduc...et-veilig.html

ah, vanaf volgende maand dus op bepaalde tijden extra toezicht mee, maar was ook niet hun eigen idee.

En ik snap niet waarom jij het raar vindt als een vervoersbedrijf zich gaat bezighouden met beveiliging, het is toch juist hun taak om te zorgen voor veiligheid van personeel en reizigers?


Citaat:
Was een keer onderweg naar een afspraak en moest bij het metrostation nog even mijn ovchipkaart opladen. Apparaat werkte niet. Serieus gerend naar het volgende station. Wederom werkten apparaten niet, behalve een enkel-pinnenapparaat. Had toen alleen cash bij en eerst naar huis zou ik niet meer redden. Dus nog een aantal mensen proberen te vragen of ze een euro voor me wilden pinnen in ruil voor cash. Iedereen deed alsof ik ze wilde beroven, dus ben maar met iemand meegelopen door de poortjes.
en dat terwijl je zo'n onschuldig snoetje hebt (geen sarcasme)
Ik heb sinds deze week automatisch opladen genomen, dat gedoe met dat opladen-drukte bij de automaten en ov missen - geen pin/wel pin geen cash/wel cash was ik zat
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-05-2017, 10:11
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
vandaag Belgian Pride
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 21-05-2017, 23:31
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
in een deadline nacht je wacompen kwijt raken is wel echt, behoorlijk, onhandig.
Oud 22-05-2017, 13:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Is het nog goedgekomen 'cneel?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-05-2017, 15:16
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Noooo en ze maken geen pennen meer voor mijn wacomversie :-(
Oud 22-05-2017, 15:20
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Maar het is toch een mooie dag want mijnlief staat in het concertgebouw en als we vannacht weer terug zijn zal ik dan wel doorwerken gok ik. Heb een nieuw tekentablet moeten bestellen gisternacht, de allergoedkoopste. Verjaardagscadeau dan maar paar dagen eerder.
Oud 22-05-2017, 22:55
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Noooo en ze maken geen pennen meer voor mijn wacomversie :-(
Ohnee! Welke heb je?
Oud 22-05-2017, 22:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oh, je hebt alweer een nieuwe. Toch stress!

Hoe was het concert?
Oud 24-05-2017, 16:02
BasBasLol
BasBasLol is offline
Citaat:
Je bent zelf poep
mee eens
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Oud 24-05-2017, 16:05
BasBasLol
BasBasLol is offline
disclaimer: lees dit niet als je niet tegen vieze shit kan, je bent gewaarschuwd


ik heb een vraagje: als je schijt en je hebt reethaar blijft dan je poep kleven? (gewoon nieuwsgierig)
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Oud 28-05-2017, 16:14
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Deze griet zit heerlijk achterover in zo'n soort privéhok 1e klas in de trein. Laatste dag van het upgrade naar 1e klas-kaartje en gelukkig moest ik nog ergens heen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-05-2017, 17:45
Verwijderd
Dat is zo relaxed heb ik laatst ook gedaan.
Oud 28-05-2017, 22:22
Verwijderd
Geldt dat voor alle upgrades waar ze mee strooiden de afgelopen maanden? Want ik ben dat gepeupel in de 1e wel redelijk zat
Oud 28-05-2017, 22:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dit was alleen voor het weekend en dit was het laatste weekend. En op de terugweg was het ook voor 75% vol in de 1e klas
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-05-2017, 18:50
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn zoon eet tegenwoordig 500 boterhammen per dag ofzo, echt wtf. Groeispurtalert
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-05-2017, 19:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of hij verstopt een gezin vluchtelingen op zijn kamer!
Oud 01-06-2017, 12:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Grote familie dan als ze 500 boterhammen per dag weg werken.

Oh ja jongons, ik heb voor het eerst een afspraak gemaakt voor een pedicure, want m'n voeten zijn echt massive eeltig en pijnlijk door het vele lopen (Staand werk, hoera!)
Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-06-2017, 15:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Grote familie dan als ze 500 boterhammen per dag weg werken.

Oh ja jongons, ik heb voor het eerst een afspraak gemaakt voor een pedicure, want m'n voeten zijn echt massive eeltig en pijnlijk door het vele lopen (Staand werk, hoera!)
Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan?
Nog nooit, maar het lijkt me wel chill. Ik had altijd best prima voeten, maar de laatste jaren ook wel verharde huid en raar groeiende nagels enzo, waardoor ik veel minder snel open schoenen aantrek
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2017, 20:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb platvoeten en heb daardoor heel snel eelt op vervelende plekken. Vooral onder m'n grote tenen, daar zit zo'n knobbel die echt pijn gaat doen en ik krijg het zelf nooit weg.
En idd, nu de zomer eraan komt wil ik ook wel graag slippers aan kunnen doen zonder me gegeneerd te voelen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-06-2017, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zijn steunzolen dan ook geen goed idee?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2017, 20:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee, want die krengen zijn kapot duur en ik loop verder prima. Alleen die ene plek gaat op een gegeven moment pijn doen als 't te groot wordt. Als ik dat eens in de zoveel tijd kan laten weghalen is er niks aan de hand.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-06-2017, 20:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah okee.

Het enige waarom ik niet graag open schoenen draag is omdat ik hele zichtbare aders heb op mijn voeten en omdat ik niet kan autorijden met schoenen met een open achterkant.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-06-2017, 00:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou niet van open schoenen, want ik hou niet van voeten. Dus ook niet die van mij. Voeten vind ik maar raar en vies. Ik wil ook niet dat een vreemde eraan zit, daarnaast ben ik gewoon extreem kietelig en schop ik dat mens waarschijnlijk bij de eerste poging. Moet je niet willen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2017, 00:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En KUTZIGGO komt me nu echt mijn strot uit. Zaterdag bijna de hele dag storing gehad, maandagavond weer storing en nu heb ik weer issues met verbinding met de xbox, die goddomme met een kabel is aangesloten omdat dat zogenaamd beter zou zijn dan WiFi. Fuck you, ziggo. Echt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2017, 00:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik hou niet van open schoenen, want ik hou niet van voeten. Dus ook niet die van mij. Voeten vind ik maar raar en vies. Ik wil ook niet dat een vreemde eraan zit, daarnaast ben ik gewoon extreem kietelig en schop ik dat mens waarschijnlijk bij de eerste poging. Moet je niet willen
Nou ja, ik ben ook geen fan van voeten, maar als het warm is wil ik geen dichte schoenen aan, want dan zweet ik me de tering.
En ik heb liever ook niet dat er mensen aanzitten, maar voor medische redenen vind ik dat ik t maar eens moet proberen.

Btw, goorheid:
Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-06-2017, 02:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is op zich best apart ja maar als het geen pijn doet, fuck het.

Ik draag altijd sneakers. Ik draag ook altijd sokken, alleen in bed en onder de douche niet (in before). Ik vind blote voeten ook gewoon niet chill.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-06-2017, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik ben ook geen fan van voeten, maar als het warm is wil ik geen dichte schoenen aan, want dan zweet ik me de tering.
En ik heb liever ook niet dat er mensen aanzitten, maar voor medische redenen vind ik dat ik t maar eens moet proberen.

Btw, goorheid:
Spoiler
Dat is bij die kleine nagel niet heel bijzonder
Oud 03-06-2017, 21:24
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik heb een product retour gestuurd en het is denk ik kwijt gemaakt door PostNL, ben ik nu de sjaak? :-(
Oud 03-06-2017, 21:24
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
DEADLOCKIE, gefelicitaartpelikaan!!!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.