Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2017, 20:08
17jaar
17jaar is offline
Ik heb een beetje een probleem. Mijn piemel is heel klein... Stijf is die maar 8 cm lang. Ik ben 17 jaar, dus waarschijnlijk groeit die ook niet meer. Zijn er nog mogelijkheden om mijn piemel groter te krijgen, want ik schaam me er best wel voor... Graag alleen serieuze reacties.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 21:20
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Hoe lang en zwaar ben je?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 21:56
17jaar
17jaar is offline
1.85 m en ongeveer 70 kg
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 01:09
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Oké. Dat is inderdaad niet zo heel groot. Ben je gewoon Nederlands? Afkomst heeft namelijk ook invloed op de grootte van je apparaat. Er zijn in principe geen bewezen manieren om je piemel te vergroten. Je kunt geloof ik wel geopereerd worden, maar dan is ie alleen groter in slappe toestand en niet in erectie.

De vraag is of die 8cm echt een probleem is of dat vooral jouw schaamte het probleem is. Als je er echt veel last van hebt zou je het eens met de huisarts kunnen bespreken. Misschien dat die je nog verder kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 12:18
17jaar
17jaar is offline
Ja, ik ben gewoon Nederlands. Ik heb geen ervaring met seks, dus ik weet niet of die 8 cm echt een probleem is, maar ik schaam me er wel heel erg voor.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 12:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, ik ben gewoon Nederlands. Ik heb geen ervaring met seks, dus ik weet niet of die 8 cm echt een probleem is, maar ik schaam me er wel heel erg voor.
Tsja, die schaamte... Je penislengte is niet iets waar jij invloed op hebt. Als jij iets heel doms had gedaan en de gevolgen daarvan zichtbaar zouden zijn, dan was het best terecht om je er voor te schamen. Maar dit is op geen enkele manier "jouw schuld". Je schaamte is begrijpelijk, maar niet nodig.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 17:59
17jaar
17jaar is offline
Maar er zijn dus geen manieren om mijn piemel groter te maken? En voelt een meisje/vrouw mijn piemel wel??
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 20:37
Laps
Laps is offline
ja want ik had ook zo'n grote meschien wel kleiner en had ook een vriendik die voelde hem wel en nu is hij wel stukken groter behalve als het koud is
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 06:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je bent 17, natuurlijk ben je dan nog niet uitgegroeid. Dat gaat nog wel een paar jaar door hoor. En verder is het wel handig om te weten dat bij meisjes de eerste 3-4 cm van de vagina het gevoeligst is. Dus je hebt echt geen penis van 15 cm nodig om een meisje te plezieren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.