Oud 27-11-2004, 19:07
Verwijderd


Net, voor mijn ogen, kreeg hij een hartstilstand. Ikvindhetzomoeilijk..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2004, 14:32
Verwijderd
Vanmorgen, mijn konijn. Hij was ongeveer 5 jaar en ik heb goeie herinneringen aan hem en ongelofelijk veel verdriet. We hebben hem begraven in de tuin.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:25
Verwijderd
gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve huisdiertjes
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:02
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik ga de aankomende week mijn hondje laten inslapen, ze is blind, doof, en ze heeft heel veel pijn.
Ze is al 12 jaar, en mijn ouders vinden het beter voor d'r dat ze geen pijn meer heeft.
Ze heeft een goed lang leven gehad voor zo'n hondje.
Het is een Yorkshire Terriër en ze heet Purdy.

Weten jullie misschien als ik haar laat inslapen of ik haar dan mee naar huis mag nemen om haar hier te begraven?
Of moet ik haar persee daar houden, zodat ze mee gaat met de rest van het afval?

Help me AUB...
Bedankt,
Diana
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:47
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 03-01-2005 @ 23:02 :
Ik ga de aankomende week mijn hondje laten inslapen, ze is blind, doof, en ze heeft heel veel pijn.
Ze is al 12 jaar, en mijn ouders vinden het beter voor d'r dat ze geen pijn meer heeft.
Ze heeft een goed lang leven gehad voor zo'n hondje.
Het is een Yorkshire Terriër en ze heet Purdy.

Weten jullie misschien als ik haar laat inslapen of ik haar dan mee naar huis mag nemen om haar hier te begraven?
Of moet ik haar persee daar houden, zodat ze mee gaat met de rest van het afval?

Help me AUB...
Bedankt,
Diana
Als het goed is mag je dr meenemen, maar je mag dr niet overal begraven dat is verboden ( in je tuin ook dacht ik). Er zijn wel speciale hondenbegraafplaatsen of crematoriums maar dat kost erg veel geld
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:50
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
aapje schreef op 04-01-2005 @ 22:47 :
Als het goed is mag je dr meenemen, maar je mag dr niet overal begraven dat is verboden ( in je tuin ook dacht ik). Er zijn wel speciale hondenbegraafplaatsen of crematoriums maar dat kost erg veel geld
klopt, maar bij crematoriums kun je wel allerlei dingen aangeven, of ze alleen gecremeerd moet worden of met een aantal andere dieren erbij, of je de as wil hebben in een urn of dat ze het moeten uitstrooien. Volgens mij kun je er ook bij zijn.
Als je hem samen met anderen laat cremeren en je laat hen de as uistrooien, zal het rond de 75 euro liggen. Dus dat valt nog wel mee.
Sterkte!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:34
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Of je m in de tuin mag begraven ligt aan de gemeente waar je woont en of je een koop- of huurhuis hebt.

Logisch dat een labrador niet in je tuin kan, maar een Yorkshire? Die zijn niet groter dan een Flaamse Reus. Waarom zou het niet mogen?

Mijn cavia's liggen ook in de tuin
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 18:05
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Het is gisteren gebeurd.
Ik mocht d'r meenemen en ze ligt nu nog even in de schuur..
Ik mis haar nu al, dat getrippel over de vloer, dat begroeten al kwam je thuis, als je in de supermarkt loopt en je loopt naar het hondenvoer...
Pfft..
Ik begraaf haar morgen in de tuin en geven dr een speciaal plekje waar ze altijd lag..
Misschien mag het wel niet.. Maar ze is toch niet zo groot..

Purdy is 13 jaar geworden...
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 00:16
Mara
Mara is offline
Hmm, je mag je hond dus niet in de tuin begraven. Maar serieus, wie controleert en/of boeit dat nou De politie kan het echt niet schelen denk ik hoor, en die zullen er ook niet op gaan controleren denk ik. Wel als je inmiddels een heel kerkhof achter je tuin hebt om 't zo maar te zeggen, maar om zoiets maken ze zich niet druk hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:15
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Mijn ratje (1 van de drie) is gister doodgegaan. Ze had drie tumoren, was blind, had allemaal wondjes en ze was mager. Ik wilde haar deze week al in laten slapen en ik ben eigenlijk gewoon zo blij dat ze in d'r eigen hokje is doodgegaan, bij dr vriendjes. Ze lag er ook heel vredig bij en ik heb niks gehoord of gezien dus volgensmij is ze gewoon rustig ingeslapen .
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:42
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 10-01-2005 @ 16:15 :
Mijn ratje (1 van de drie) is gister doodgegaan. Ze had drie tumoren, was blind, had allemaal wondjes en ze was mager. Ik wilde haar deze week al in laten slapen en ik ben eigenlijk gewoon zo blij dat ze in d'r eigen hokje is doodgegaan, bij dr vriendjes. Ze lag er ook heel vredig bij en ik heb niks gehoord of gezien dus volgensmij is ze gewoon rustig ingeslapen .
Gecondoleerd
Je andere ratjes zijn niet ziek?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:57
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
dankje.

De ene had 9 maanden (of langer) geleden wel een tumor maar die hebben we weg laten halen. Nu heeft ze er weer een, en ze is al 2, 5 jaar dus die laten we zitten . Dat ze dood gaan, dat gebeurd nou eenmaal, het ergste vind ik dat je ziet dat ze steeds minder kunnen.
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 13:27
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik wilde een berichtje plaatsen voor het paard Ariëlle, die een paar weken terug ingeslapen is. Ze had veel pijn en we hebben veel geprobeerd, maar het mocht niks meer baten.
Ze was altijd heel lief voor mensen en was een echte snelheidsduivel. In haar koppie was ze ook nog heel jong, alleen haar benen begaven het van ouderdom.
Dat het schimmeltje nu maar rust heeft.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 18:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
myflavour schreef op 28-02-2005 @ 16:54 :
Meld je aan op de nieuwe Communicatie site
maak je eigen profiel (Persoonlijke site)

plaats je fotos en reageer op de forum and much more
partypics partyevents etc etc etc.



http://www.myflavour.nl


MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
MYFLAVOUR WEBSITE
Rot nou toch es op je met je lelijke reclame!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:44
Flo0rell
Flo0rell is offline
mn paard dinsdag.. ingeslapen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:30
Reza19
Avatar van Reza19
Reza19 is offline
gister avond om 22:00 is mijn ratje overleden.
vandaag heb ik hem in de tuin begraven bij me andere 4 ratten.

R.I.P itsy
__________________
bla bla bla...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 18:40
NameTaken
Avatar van NameTaken
NameTaken is offline
Mijn paard was al 8 maanden zwanger en vandaag is ze bevallen van een tweeling....ze zijn allebei dood....ik mis ze zonder ze gekend te hebben....ik moet er steeds aan denken hoe het zou zijn als ze wel zouden leven
__________________
Well I'm feeling something arise, seeing the sunshine but still I'm allright, I'm breathing just fine...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:43
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
De kat bij m'n ma is afgelopen vrijdag ingeslapen. Hij heete Tsjakka en in de tijd dat ik nog bij m'n ma woonde was het echt mijn kat. Hij is ingeslapen vanwege ouderdom en op het eind kon ie niet meer eten vanwege een ontsteking onder z'n tong .

RIP.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 12:25
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Hoevaak denken jullie nog aan je overleden huisdier?

Onze hond is 2.5 jaar geleden ingeslapen en tot op de dag van vandaag heb ik foto's etc op mijn kamer staan, en denk er nog aan.
Ik zal hem ook niet vergeten.
Het was een duitse staande jachthond en hij was bijna 14 jaar geworden..

Zien jullie in bijv. je volgende huisdier dingen terug van je vorige huisdier? Of ben je bezig met het vergelijken?
Wij hebben nu sinds 9 weken weer een puppie. (vanwege omstandigheden ging het, helaas, niet eerder)
en je vergelijkt automatisch wel maar, hebben jullie dat heel erg of in mindere mate?

Of kies je er juist voor geen huisdier te nemen??

Wij hebben onze hond in de tuin mogen begraven, dat was moeilijk maar het geeft een fijner gevoel dan dat hij weet ik veel waar ergens ligt..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 21:15
Verwijderd
moppie, mn lieve schattige super konijntje is vanavond overleden. Ze is 3.5 geworden, en gelukkig heeft ze geen pijn gehad..
rust zacht lieverd


Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 23:48
Verwijderd
En het verlies blijft er gewoon. Elke keer als ik thuis ben ben ik geneigd om hoi moppie te zeggen. "s Avonds na het eten gaf ik dr altijd dr voer enzo, dat wil ik nog steeds doen. Ik mis dr gewoon. Kan amper naar een foto kijken of ik schiet vol.
It sux, had dr graag nog een paar jaar bij me gehad.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 00:45
Mara
Mara is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 04-05-2005 @ 12:25 :
Hoevaak denken jullie nog aan je overleden huisdier?

Onze hond is 2.5 jaar geleden ingeslapen en tot op de dag van vandaag heb ik foto's etc op mijn kamer staan, en denk er nog aan.
Ik zal hem ook niet vergeten.
Het was een duitse staande jachthond en hij was bijna 14 jaar geworden..

Zien jullie in bijv. je volgende huisdier dingen terug van je vorige huisdier? Of ben je bezig met het vergelijken?
Wij hebben nu sinds 9 weken weer een puppie. (vanwege omstandigheden ging het, helaas, niet eerder)
en je vergelijkt automatisch wel maar, hebben jullie dat heel erg of in mindere mate?

Of kies je er juist voor geen huisdier te nemen??

Wij hebben onze hond in de tuin mogen begraven, dat was moeilijk maar het geeft een fijner gevoel dan dat hij weet ik veel waar ergens ligt..
Wij hebben een konijn gehad, die is inmiddels overleden, en we nemen geen konijn weer. We hebben nu een hond, als ze dood is nemen we geen hond weer. Dat hebben we hier afgesproken. Ik heb wel meerdere ratten gehad, daar zit wel wat verschil tussen maar er zit toch wat minder 'persoonlijkheid' in dan een hond. Waarschijnljik ook omdat die beestjes korter leven, merk je de band minder ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 13:54
Verwijderd
"-_- omg balkenende is overleden, *me broer gaf hem niks te eten blijkbaar*


een goudvis
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:48
Romytjuuh
Romytjuuh is offline
Me lieve kat piet. wegens een aanrijding.....
__________________
*my friends = rulezzz*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 11:59
SoloRaver
Avatar van SoloRaver
SoloRaver is offline
Mijn twee liefste honden ooit gehad Desy en Boy, twee prachtige schotse collies moeder en zoon.

Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 21:46
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
tegelijk?
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:46
Verwijderd
dus toen vonden we een baal witte veren in de zijtuin.
daar waar die paar bomen en wat muurstruiken staan.
de plek voor klein gevogelte om te kunen nestelen.
dat allemaal in onze tuin, de tuin die het groengehalte in de buurt met 65% omhoog haalt.

de officiële ceremonie met een stoeptegel wordt binnekort weer gehouden, heb je interresse, het wordt geregeld door m'n zusje van 9.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 13:53
SoloRaver
Avatar van SoloRaver
SoloRaver is offline
Citaat:
tiram schreef op 15-06-2005 @ 21:46 :
tegelijk?

Nee zat 1 maand tussen, hebben we laten inslapen omdat bijna niets meer konden.
__________________
Interesse?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 13:36
SoloRaver
Avatar van SoloRaver
SoloRaver is offline
Mn 2 goudvissen vandaag
__________________
Interesse?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 22:48
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
(waarom gaat iedereens goudvis dood ineens spontaan, eergister die van me vriend, en die van een vriendin van me ook al dood)

Onze kitten is eergister dood gegaan... Hoe wete we niet precies, verdenken onze hond. Maar hij lag naast de bak waar z'n broertjes en zusjes in zaten, en z'n buikje lag helemaal open.. Zo zielig... Hij leefde ook nog. Alle darmpjes en ingewanden kon je gewoon zien, en hij bleef maar heel zielig trappelen met z'n pootjes... Was echt heel sneu.
Ik wou 'm 't liefst uit z'n lijde verlossen, maar me pa liet me niet, en wou het zelf ook niet doen want hij vertrouwde het zichzelf niet toe (ja me pa is een echte kerel )


Rust zacht kleintje
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside

Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 22:51.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:29
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Pasmina, de hamster van m'n zussie.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:36
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 29-06-2005 @ 22:48 :
(waarom gaat iedereens goudvis dood ineens spontaan, eergister die van me vriend, en die van een vriendin van me ook al dood)

Onze kitten is eergister dood gegaan... Hoe wete we niet precies, verdenken onze hond. Maar hij lag naast de bak waar z'n broertjes en zusjes in zaten, en z'n buikje lag helemaal open.. Zo zielig... Hij leefde ook nog. Alle darmpjes en ingewanden kon je gewoon zien, en hij bleef maar heel zielig trappelen met z'n pootjes... Was echt heel sneu.
Ik wou 'm 't liefst uit z'n lijde verlossen, maar me pa liet me niet, en wou het zelf ook niet doen want hij vertrouwde het zichzelf niet toe (ja me pa is een echte kerel )

[afbeelding]
Rust zacht kleintje
ah man, dat is echt fucked!

__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:30
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
Ja vond ik ook
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:18
Verwijderd
Net mijn allerliefste en eerste rattenmeisje in laten slapen.
Al haar longblaasjes waren kapot.

Ze was ruim 2,5 jaar oud en dat is een mooie leeftijd, maar ik zal haar echt ontzettend missen.


Mijn lieve kleine Frummeltje, nu ben je weer terug bij je zusje.

Dag lief meisje, het was genoeg.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 20:45
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Mannetje, onze witte pers, is in 2003 overleden aan een aangeboren hartkwaal. Het was een schat van een dier en iedere dag mis ik hem nog.

En een kort poosje geleden is Fleur, onze schildpadpoes, doodgereden. Degene die dit heeft gedaan is gewoon doorgereden, dit vind ik heel erg. Je voelt echt wel dat er iets onder je banden komt. We waren gewoon thuis op het moment dat het gebeurde. Het was de kat van mijn oma die 2 jaar geleden overleden is.
Dus mensen met auto en/of rijbewijs: voel je iets onder je banden.. ga altijd even kijken of het een beestje was. Is het een huisdier, meldt dit dan bij het dichtsbijzijnde huis!!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 16:16
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Mijn ouders hebben afgelopen vrijdag onze kat laten inslapen. Hij was ernstig ziek en om hem nog meer lijden te besparen en besmetting op andere katten te voorkomen moesten we hem in laten slapen. Hij is 11 jaar geworden. Het is zonder hem zo enorm stil in huis. Hij was altijd erg aanwezig met zijn gemiauw en gesnor.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 17:28
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
maandag de hond van 15 jaar en 3 maanden laten inslapen....
waren zaterag op vakantie gegaan en de hond bij 't dierenpension gedaan[doen we al 13 jaar ofzo] maandagochtend half9 werden we gebeld sochtens dat 't niet goed ging. Dus vanuit zeeland toen naar sliedrecht gereden[2 uurtjes]. Hij was al koud, trilde, en had totaal niet meer in de gaten wat er zich om hem heen afspeelde geloofk.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 17:28
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Vandaag m'n konijn.

Ze was net 7 maanden.

Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 23:47
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 20-08-2005 @ 17:28 :
Vandaag m'n konijn.

Ze was net 7 maanden.

*knuffel geeft en over bolletje aait* Arme Igor.

En arme Freakje.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 15:07
ganralph
ganralph is offline
donderdag 11 augustus hebben we Kruimeltje (de hamster) in laten slapen. vanwege een gezwel in zijn buik was eten en drinken steeds moeilijker en was hij al aan een oog blind. toen zijn energieke levensstijl hard achteruit ging en hij pijn leek te hebben, hebben we de moeilijke keus genomen
we hadden hem in juli 2004 op straat gevonden (weggelopen of uitgezet?) en hebben een jaar lang veel plezier met hem gehad...
overigens hebben dierenartsen nooit kunnen vaststellen wat voor soort hamster het was, dus speciaal was hij hoe dan ook

__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 23:54
Verwijderd
onze kat terrie, ngeveer 11 jaar, z'n nieren gingen achteruit (nier-deëffiency ofzo?)
afgelopen 2 weken ging het erg snel achteruit en vandaag ging het zo slecht dat we hem maar hebben laten inslapen.

grappig, besef me nu pas hoe close ik met dat beest was



wappie beest
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 03:15
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Havock schreef op 29-08-2005 @ 23:54 :
onze kat terrie, ngeveer 11 jaar, z'n nieren gingen achteruit (nier-deëffiency ofzo?)
afgelopen 2 weken ging het erg snel achteruit en vandaag ging het zo slecht dat we hem maar hebben laten inslapen.

grappig, besef me nu pas hoe close ik met dat beest was

[afbeelding]

wappie beest
Veel mensen beseffen dat vaak pas achteraf. Daar is niets mis mee overigens. Het blijft altijd moeilijk als er een huisdier doodgaat, of het nou een poes, hond, cavia, hamster, konijn, schildpad of wat dan ook is. Soms verwacht je het zelfs, zoals met ons vorige cavia (zie post eerder dit topic), maar toch blijft het jammer als een dier echt dood gaat.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 08:45
Verwijderd
Geweldig, die kat in de wasbak.
Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 11:38
MarijkeB
MarijkeB is offline
Mijn kammeraatje van 16 jaar is overleden. Bulletje Boef mijn liefste kater is helaas overleden. Hij had al suiker en toen gaven zijn nieren het op eens helemaal op. Ik was er niet bij doordat ik op vakantie was. Mijn ouders zijn bij hem gebleven toen ze hem lieten inslapen. de gewone verdoving was al genoeg. Alleen de laatste dag heeft hij pijn geleden.

Lieverd ik zal je missen en tot straks in de hemel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 03:08
Verwijderd
Waren we afgelopen dinsdag nog dolblij met ons nieuwe huisgenootje, zijn we om half 1 vanacht gebeld dat Nona, onze kitten is overleden...
Vanaf het begin dat we haar hadden vonden we haar al heel erg rustig en mak, vanavond begon het toch wel ernstige vormen aan te nemen. Ik pakte haar op en ze kon haar eigen koppie niet eens meer omhoog houden en ook niet meer op haar pootjes staan. Ze reageerde nergens meer op en staarde een eind weg in de ruimte. We hebben haar met spoed naar de kliniek gebracht waar ze opgenomen werd en aan een infuus werd gelegd. Tegen ons werd verteld dat ze stervende was.
Om 11 uur werden we gebeld dat ze wel ietsie vooruit was gegaan, maar dat ze nu wel in coma lag.
Nou, en toen kwam dus om half 1 dat bericht....









We hadden haar maar krap 4 dagen in huis, maar ben er echt kapot van. Raar, wat zo'n beestje met je kan doen....

Nona, 15-06-2005 02-09-2005, dag lieve Tuttebel

Laatst gewijzigd op 03-09-2005 om 04:04.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Anneka schreef op 09-05-2005 @ 21:15 :
moppie, mn lieve schattige super konijntje is vanavond overleden. Ze is 3.5 geworden, en gelukkig heeft ze geen pijn gehad..
rust zacht lieverd


[afbeelding]
Was ze ziek ofzo dat ze zo jong al is overleden?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 11-09-2005 @ 16:47 :
Was ze ziek ofzo dat ze zo jong al is overleden?
Kanker waarschijnlijk, ze was al paar maandjes iets minder gaan eten en werd magerder. Maar ze was altijd erg vet dus dat maakte neit veel uit. Tot we terugkwamen van vakantie en ze heeel mager was. Ik voelde ook een soort tumor in de buikje zitten. Dus ze was waarschijnlijk ziek ja.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 19:27
Verwijderd
Mijn konijntje Stampertje is eergister(nacht denk ik) overleden. Nooit gedacht dat ik het zó erg zou vinden. Ik ben er nogsteeds van streek van ookal heb ik alweer een nieuw konijntje(ja snel..).
Stampertje was 4 jaar geworden en is overleden aan schrik/stress door de kat van de buren.

Het was zooo'n lief en knuffelbaar konijn


Mn nieuwe konijntje lijkt echt precies op hem! (dezelfde soort maar dan jonger en grijs ipv. bruin). Dus ze doet me erg aan Stampertje denken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 21:10
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-09-2005 @ 18:52 :
Kanker waarschijnlijk, ze was al paar maandjes iets minder gaan eten en werd magerder. Maar ze was altijd erg vet dus dat maakte neit veel uit. Tot we terugkwamen van vakantie en ze heeel mager was. Ik voelde ook een soort tumor in de buikje zitten. Dus ze was waarschijnlijk ziek ja.
zielig
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 17:54
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-09-2005 @ 18:52 :
Kanker waarschijnlijk, ze was al paar maandjes iets minder gaan eten en werd magerder. Maar ze was altijd erg vet dus dat maakte neit veel uit. Tot we terugkwamen van vakantie en ze heeel mager was. Ik voelde ook een soort tumor in de buikje zitten. Dus ze was waarschijnlijk ziek ja.
Dit is net met mijn konijntje gebeurd. Hij was 3 jaar en is vanmiddag rond 5 uur overleden. Hij werd al wat magerder, altijd al een zwak beestje geweest. We wilden nog naar de dierenarts, maar we zagen al dat het te laat was.

Hij heette Binky trouwens.. en ik vind het heel erg, ook was het 'maar' een konijn
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Mijn hond is dood
kiki is back
2 08-09-2003 16:36
Flora & Fauna Onbegrip
DarkCat
7 31-08-2003 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.