Oud 22-08-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-08-2003 @ 14:28:
Dan zou dit dus bij elke thuiswedstrijd van ADO moeten gebeuren aangezien zei vroeger altijd en overal in waren voor een rel.
Tsja, ik weet niet wat de gemeente van plan is, maar als ze echt het image willen verbeteren moeten ze toch harde maatregelen nemen. En daar zijn ze vandaag mee begonnen.
Advertentie
Oud 22-08-2003, 14:45
Henk Vos
Henk Vos is offline
Als ik de hele wedstrijd mee mag blijven doen, voorspel ik een ruime overwinning van NAC
Oud 22-08-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Henk Vos schreef op 22-08-2003 @ 14:45:
Als ik de hele wedstrijd mee mag blijven doen, voorspel ik een ruime overwinning van NAC


Ban voor Henk.
Oud 22-08-2003, 16:00
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Henk Vos schreef op 22-08-2003 @ 14:45:
Als ik de hele wedstrijd mee mag blijven doen, voorspel ik een ruime overwinning van NAC

henk ik heb zelf ook witte schoenen
__________________
Guess who's back
Oud 22-08-2003, 17:08
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Henk Vos schreef op 22-08-2003 @ 14:45:
Als ik de hele wedstrijd mee mag blijven doen, voorspel ik een ruime overwinning van NAC
Hee Henk, ouwe lul
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 22-08-2003, 19:47
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 22-08-2003 @ 17:08:
Hee Henk, ouwe lul
Hoe durf JIJ dat te zeggen.

Mag ik er je er even op wijzen dat Henk nog haar heeft, en Jean-Paul niet?
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Oud 24-08-2003, 17:31
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 19-08-2003 @ 23:34:
Tilburg was vroeger altijd een grote textielstad. Om dat textiel optimaal te kunnen produceren was er urine nodig. En dat werd opgehaald bij de mensen thuis, die dan hun urine in de kruik hadden gedaan. Tilburgers worden daarom kruikenzeikers genoemd. En Willem II komt uit Tilburg hè, vandaar

Tilburg de gekste
Wil toch nie zeggen dat jij in Tilburg woont hé?!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Oud 31-08-2003, 14:35
Verwijderd
anders wordt je ff helemaal ziek van die kakkerlakken.
Ze gaan gewoon door waar ze vorig jaar al mee bezig waren, scoren in 90+4 ofzo.

Lucky feyenoord.
Oud 31-08-2003, 14:42
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 31-08-2003 @ 14:35:
anders wordt je ff helemaal ziek van die kakkerlakken.
Ze gaan gewoon door waar ze vorig jaar al mee bezig waren, scoren in 90+4 ofzo.

Lucky feyenoord.
IDD

Wacht maar als ze strax uit tegen AZ moeten. AZ in vorm speelt dat zielige Feyenoord van nu volgende week gewoon compleet van de mat. Ik voorspel 3 - 0 voor AZ.
Kijken wat ze dan nog te zeggen hebben dat lucky-feyenoord.
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2003, 12:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Veel verrassingen vond ik afgelopen weekend. AZ wint in het Gelredome (oke, Vitesse is zwak gestart maar Vitesse uit is altijd lastig), Roda verliest van RBC en NEC wint bij Utrecht. Ook had ik meer verwacht van ADO Den Haag.

Heb daarom maar weinig puntjes ook bij de Totodivisie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-09-2003, 17:34
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-09-2003 @ 12:31:
Veel verrassingen vond ik afgelopen weekend. AZ wint in het Gelredome (oke, Vitesse is zwak gestart maar Vitesse uit is altijd lastig), Roda verliest van RBC en NEC wint bij Utrecht. Ook had ik meer verwacht van ADO Den Haag.

Heb daarom maar weinig puntjes ook bij de Totodivisie.
Willem II-SC H'veen vond ik ook verrassend...Heernveen wint van Feyenoord, verliest vervolgens van zwak gestartte Willem II...
En idd, Feyenoord heeft weer eens geluk Dat gaat niet het hele seizoen zo door hoop ik..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 01-09-2003, 19:20
Verwijderd
Er wordt wel steeds lucky Feyenoord gezegd, maar dat is puur omdat de goals laat vielen. Wat dat betreft kan je ook lucky NAC zeggen, want het ook makkelijk 5-1 kunnen worden. Alle minuten van de wedstrijd tellen mee, dus ook de laatste.

Hoogtepunt van het weekend vond ik de goal van Kezman, wat een beauty zeg! Slecht opgesteld van Ten Rouwelaar, maar toch blijft het een geweldige goal.
Oud 13-09-2003, 23:57
Verwijderd
Ajax laat eindelijk weer eens zien wat winnen is: 4-1 tegen (koploper) RKC. Ook PSV wist 3 punten te behalen, tegen Utrecht. Heerenveen wint van Groningen, terwijl Roda JC-Zwolle een 0-0 werd.

Morgen de rest
Oud 28-09-2003, 17:00
Verwijderd
RBC Roosendaal FC Volendam 1-1
SC Heerenveen FC Twente 3-0
PSV AZ 0-1
NEC ADO Den Haag 1-2
Roda JC FC Groningen 0-0
FC Zwolle Feyenoord 0-3
FC Utrecht Vitesse 1-3
RKC Waalwijk NAC Breda 2-0
Ajax Willem II 6-0

Ajax heeft het dus meer dan uitstekend gedaan. Feyenoord speelde de eerste helft zeker niet beter, maar wist zijn kansen te benutten. PSV morste kostbare punten.

Feyenoord heeft dus weer aansluiting met de bovenkant van de subtop. Beetje dom van psv dus, want ze mogen niet meer te veel verliezen tov van Ajax...(om in het begin bij te blijven tenminste)
Oud 28-09-2003, 17:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Zongo na 2,5 jaar zn rentree gemaakt in Eredivisie en meteen scoren, klasse. 14e plaats nu dankzij overwinning
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-09-2003, 17:11
Verwijderd
Wederopstandig van Vitesse?

Maar wel knap hoor, uit winnen bij Utrecht
Oud 28-09-2003, 17:13
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-09-2003 @ 17:11:
Wederopstandig van Vitesse?

Maar wel knap hoor, uit winnen bij Utrecht
dat is erg vroeg, om nu al te spreken over een wederopstanding, maar ik hoop dat ze zo doorgaan. Nu nog een zak met veel geld erbij
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-09-2003, 17:14
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Utrecht staat wel laag nu
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 28-09-2003, 18:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Mun clubbie doet het goed, 0-0 uit bij Roda is toch wel een resultaat waar wij mee thuis mogen komen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-09-2003, 22:24
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Heerlijk weekend..we gaan met volle moed naar woensdag
Sikora & Soetaers..doelpuntjes hoor
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 04-10-2003, 20:55
Verwijderd
Kezman heeft rood gehaald tegen ADO (maar staat wel goed voor )

AZ staat op dit moment ook voor, die zijn echt bezig met een sterk seizoen.
Oud 04-10-2003, 21:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 04-10-2003 @ 20:55:
AZ staat op dit moment ook voor, die zijn echt bezig met een sterk seizoen.
Idd, als we zo doorgaan worden we nog kampioen als we niet uitkijken...

(Ik snap nog steeds niet waarom Co'tje is geflopt bij Ajax, eigenlijk is hij gewoon een sublieme coach die bij een topclub hoort te zitten. Al hoor je mij niet klagen dat ie nu bij ons zit hoor...)
__________________
Zuur...
Oud 04-10-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-10-2003 @ 21:07:
(Ik snap nog steeds niet waarom Co'tje is geflopt bij Ajax, eigenlijk is hij gewoon een sublieme coach die bij een topclub hoort te zitten. Al hoor je mij niet klagen dat ie nu bij ons zit hoor...)

Co was bij Ajax een andere coach dan bij AZ. Hij heeft geleerd hoe je met pers en met kritiek om moet gaan. Mede door de slechte relatie met de pers is hij geflopt bij Ajax.
Oud 04-10-2003, 22:01
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ wint WEER!
Dit keer met 2 - 0 van NEC...

FC Utrecht en Zwolle maak jullie borst maar nat!
__________________
Zuur...
Oud 05-10-2003, 00:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
AZ maakt op mij goeie indruk dat ze serieus voor europees voetbal willen gaan.
Ik had aan het begin van het seizoen een lijstje ingevuld met een verwachte eind ranglijst, nou weet ik die niet meer precies maar denk dat ik daar op dit moment veel aan zou veranderen!

Groningen morgen tegen ajakz..
We zullen zien wat het gaat worden, Groningen is thuis ongeslagen sinds Feyenoord thuis (ergens in november??????)
En ajakz vind ik ook nog niet echt heel erg goed in uitwedstrijden dus tis ff afwachten.
Ik hou het voorlopig op 1-1
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-10-2003, 00:50
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Niet alleen AZ, ook Heerenveen gaat voor Europees voetbal
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 05-10-2003, 13:34
Verwijderd
Sibon/Knopper is idd een duo die het goed doen. Verder laat Heerenveen weer fris voetbal zien, zoals het de laatste jaren (met uitzondering van vorig jaar) vaak liet zien.
Oud 05-10-2003, 15:06
Verwijderd
Spoiler
Oud 05-10-2003, 17:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 05-10-2003 @ 15:06:
Spoiler

Ja nou dat was ik dus helemaal niet, want ik voelde me wat zwak ed. dus moest verplicht naar de EHBO en toen kwam er steeds iemand die belangrijker was dus ik heb gvd maar 10min. van de 1ste helft gezien en verder geen ruk gezien
Maar het is natuurlijk gewoon ronduit kut.
Luckyajakz
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-10-2003, 18:07
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 17:05:

Luckyajakz
beetje gefrustreerd zeker.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 05-10-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 05-10-2003 @ 18:07:
beetje gefrustreerd zeker.
volgens wedstrijdverslagen verdiende de wedstrijd anders geen winnaar... nog ffs kijken naar de samenvatting maar

Feyenoord ook weer gewonnen, met moeite. Voorlopig toch weer aansluiting met top.
Oud 05-10-2003, 18:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 05-10-2003 @ 18:17:
volgens wedstrijdverslagen verdiende de wedstrijd anders geen winnaar... nog ffs kijken naar de samenvatting maar
Samenvattingen kloppen nooit, zeker niet bij de NOS, Groningen speelde vorige week erg goed bij Roda maar op tv zag je daar nauwlijks wat van (tuurlijk kreeg Roda zijn kansen ook wel), maar als je niet naar de radio luisterde kreeg je de indruk dat Groningen niks voorstelde.

Maar Groningen heeft gewoon onverdiend verloren vanmiddag (als ik verhalen van andere mag geloven), samenvattingen van de NOS zul je toch alleen maar de goeie kansen zien van ajakz waarschijnlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-10-2003, 18:34
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 18:20:
Samenvattingen kloppen nooit, zeker niet bij de NOS, Groningen speelde vorige week erg goed bij Roda maar op tv zag je daar nauwlijks wat van (tuurlijk kreeg Roda zijn kansen ook wel), maar als je niet naar de radio luisterde kreeg je de indruk dat Groningen niks voorstelde.

Maar Groningen heeft gewoon onverdiend verloren vanmiddag (als ik verhalen van andere mag geloven), samenvattingen van de NOS zul je toch alleen maar de goeie kansen zien van ajakz waarschijnlijk.
Zou ik ook zeggen hoor tis trouwens AjaX..Maja...je kan niet alles weten hoor..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 05-10-2003, 18:38
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Heerlijk, dat rood van Kezman.. Iemand gezien hoe hij dat interview afwerkte..Hij wil respect en zn moeder is géén hoer..
Respect
Dat verdienen ze natuurlijk ook wel..ze spelen tenslotte jaar na jaar CL (en worden er ieder jaar direct uitgekickt om vervolgens de CL-plaatsen voor de andere Nederlandse Clubs te verkloten).
Dus in het vervolg..RESPECT voor P$V & de sterspeler KEZMAN!!
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 18:41.
Oud 05-10-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Uitgeluld schreef op 05-10-2003 @ 18:38:
Heerlijk, dat rood van Kezman.. Iemand gezien hoe hij dat interview afwerkte..Hij wil respect en zn moeder is géén hoer..
Respect
Dat verdienen ze natuurlijk ook wel..ze spelen tenslotte jaar na jaar CL (en worden er ieder jaar direct uitgekickt om vervolgens de CL-plaatsen voor de andere Nederlandse Clubs te verkloten).
Dus in het vervolg..RESPECT voor P$V & de sterspeler KEZMAN!!
idd hij snapte er ook geen zak van toen die gozer zei van: "en stel dat ik nou zeg, ik vond het wel rood?" Kezman: "Ja ehm, ik snap je niet?" Interviewer: "Ik vond het geen rode kaart" Kezman: "Ja eh, ik verdien geen rode kaart en m'n moeder is geen hoer en blablabla en het was zelfprotectie blablabla"

Het was absoluut geen protectie, dat doe je niet met uitgestrekte arm richting je tegenstander. En toe hij dat ook zo arrogant zei: "Een ster verdient respect en ik Nederland ben ik zeker een ster". Pfff, dat zeg je toch niet, een beetje bescheiden mag wel hoor.
Oud 05-10-2003, 19:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 05-10-2003 @ 18:38:
Heerlijk, dat rood van Kezman.. Iemand gezien hoe hij dat interview afwerkte..Hij wil respect en zn moeder is géén hoer..
Respect
Dat verdienen ze natuurlijk ook wel..ze spelen tenslotte jaar na jaar CL (en worden er ieder jaar direct uitgekickt om vervolgens de CL-plaatsen voor de andere Nederlandse Clubs te verkloten).
Dus in het vervolg..RESPECT voor P$V & de sterspeler KEZMAN!!
Ik heb respect voor elk team dat van AZ verliest... Dus ook voor PSV.
Op korte termijn zal ik dus ook respect hebben voor alle andere teams in de HCE-divisie...
__________________
Zuur...
Oud 06-10-2003, 17:58
Verwijderd
Ik ben benieuwd of de 'actie' van v/d Vaart nog een staartje krijgt. Het was toch aardig duidelijk dat hij een flinke klap uitdeelde (en hij leek toch echt niet te beginnen).
Oud 06-10-2003, 18:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-10-2003 @ 17:58:
Ik ben benieuwd of de 'actie' van v/d Vaart nog een staartje krijgt. Het was toch aardig duidelijk dat hij een flinke klap uitdeelde (en hij leek toch echt niet te beginnen).
vraag ik me ook af

ik vond dat het daarover veel te stil was gisteren bij studio voetbal. maar wel 15 min over die bus en 15 min over kezman
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-10-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 06-10-2003 @ 18:48:
vraag ik me ook af

ik vond dat het daarover veel te stil was gisteren bij studio voetbal. maar wel 15 min over die bus en 15 min over kezman
Van Kezman kan ik begrijpen, die is op dit moment veel 'hotter' dan v/d Vaart, maar zo'n incident als die bus, daar kan je 5 min. mee vullen en dan verder gaan met het volgende onderwerp... ze hoeven daar niet zo over te zieken :/
Oud 06-10-2003, 21:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-10-2003 @ 20:43:
Van Kezman kan ik begrijpen, die is op dit moment veel 'hotter' dan v/d Vaart, maar zo'n incident als die bus, daar kan je 5 min. mee vullen en dan verder gaan met het volgende onderwerp... ze hoeven daar niet zo over te zieken :/
ja maar dat ze helemaal niks over vdvaart zeggen gaat mij iets te ver.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-10-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 06-10-2003 @ 21:04:
ja maar dat ze helemaal niks over vdvaart zeggen gaat mij iets te ver.
in de samenvatting benadrukte ze het volgens mij heel even in de herhaling, maar ik ben het mee eens dat v/d Vaart (en ajax de laatste tijd) gespaard blijft in Studio Sport/Voetbal.
Oud 06-10-2003, 23:10
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-10-2003 @ 21:04:
ja maar dat ze helemaal niks over vdvaart zeggen gaat mij iets te ver.
Dan heb ik nog wel een mening: Ik vind het terecht..Hoevaak zie ik Barry van Galen wel niet een smerige, vieze overtreding maken die niet benadrukt wordt (noch door scheids, noch door media). Hoevaak zie ik Van Bommel die één elleboog geven, de ander een doodschop. Aan zulke smerige overtredingen wordt vaak ook niks gedaan..Vd Vaart heeft minder zo'n naam, dan de (vooral eerst-)genoemde personen, hoeft niet te betekenen dat hij dan direct een rekening krijgt toegestuurd..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 06-10-2003, 23:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 06-10-2003 @ 23:10:
Dan heb ik nog wel een mening: Ik vind het terecht..Hoevaak zie ik Barry van Galen wel niet een smerige, vieze overtreding maken die niet benadrukt wordt (noch door scheids, noch door media). Hoevaak zie ik Van Bommel die één elleboog geven, de ander een doodschop. Aan zulke smerige overtredingen wordt vaak ook niks gedaan..Vd Vaart heeft minder zo'n naam, dan de (vooral eerst-)genoemde personen, hoeft niet te betekenen dat hij dan direct een rekening krijgt toegestuurd..

Heb je 100% gelijk in maar dit was natuurlijk wel een heel erg ongelukkig moment voor Groniningen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-10-2003, 23:16
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-10-2003 @ 23:14:
Heb je 100% gelijk in maar dit was natuurlijk wel een heel erg ongelukkig moment voor Groniningen
Spijtig voor Groningen..wel een lekker doelpunt voor Ajax..tsja..beetje geluk, Scheids zag t niet..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 06-10-2003, 23:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 06-10-2003 @ 23:16:
Spijtig voor Groningen..wel een lekker doelpunt voor Ajax..tsja..beetje geluk, Scheids zag t niet..

Wat je trouwens in de post ervoor zei, eigenlijk slaat het nergens op idd dat SS vaak alleen maar aandacht besteed aan de overtredingen van Zlatan en niet van van Bommel/van Galen waarvan toch vooral de laatste soms gewoon onnoemelijk hard er in kan gaan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-10-2003, 23:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Sinds Co Adriaanse bij AZ zit heeft Barry van Galen geen extreem zware overtreding meer gemaakt. In de eerste 7 wedstrijden heeft Barry zelfs niet 1 gele kaart gekregen.
Vroeger kon Barry nogal gemakkelijk door t lint gaan en had regelmatig een smerge overtreding in petto voor de tegenstander. Een echte kaarten-verzamelaar was t. Nu heeft Adriaanse ervoor gezorgt dat Barry dit absoluut niet meer kan maken. Als hij ooit nog onder de hoede van Co zo'n smerige overtreding begaat zal hij direct uit de selectie worden verwijderd en zal hij iig zijn basisplaats voor onbepaalde tijd verliezen.
Deze ingreep heeft duidelijk geholpen voor Barry, je ziet gewoon dat ie t laatste jaar veel rustiger is geworden in het veld en dat doet zijn spel echt ten goede. Want Barry zonder die overtredingen is gewoon een sublieme voetballer (die eigenlijk wel een topclub had verdiend in zijn carriere)...

Dat wilde ik even kwijt als reactie op diegenen die Barry noemen als voetballer die constant smerige overtredingen begaat (wat ik opzich dus wel begrijp hoor).
__________________
Zuur...
Oud 07-10-2003, 09:43
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-10-2003 @ 23:51:
Als hij ooit nog onder de hoede van Co zo'n smerige overtreding begaat zal hij direct uit de selectie worden verwijderd en zal hij iig zijn basisplaats voor onbepaalde tijd verliezen.
Oprottten dus met Barry die overtreding bij de zijlijn op Leiwakabessy daar had hij best rood voor mogen krijgen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 09:50.
Oud 07-10-2003, 11:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Mag ik nog even terug komen op de ajaxbus of niet?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-10-2003, 11:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 11:44:
Mag ik nog even terug komen op de ajaxbus of niet?
van mij wel
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-10-2003, 12:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-10-2003 @ 11:44:
van mij wel

EDIT: Bericht was onjuist wat ik had gepost.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.