Oud 15-02-2001, 20:05
Hallo,
Ik wilde even iets vragen, wij hebben net proefwerkweek gehad en we hebben van de leraren gehoord wat de score ongeveer gemiddeld is. 4 klassen hadden hetzelfd proef (3 Ath, en 1 Gymklas). We zitten in de derde. Van 1 Ath waren er van de 25 leerlingen 2 voldoendes. Van een andere klas hadden er 6 voldoendes! De gemiddelde (ook van de gymklas) was een 4.
Misschien gaan ze de norm verhogen, maar...... dit is toch niet normaal, of wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2001, 20:08
nine
nine is offline
kortom het ligt gewoon aan de leraren zelf!!!
2e fase zeker??
ze hoeven niks meer te doen...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 21:08
Artemis-oud
Artemis-oud is offline
Wij hadden ook zoiets op de beide schoolonderzoeken wiskunde B. Het gemiddelde van onze klas lag de eerste keer op een 4.2 en de tweede keer iets lager dan een 5 geloof ik. De andere klas hed beide keren een gemiddelde rond de 5. De leraren zeiden toen dat wij beter en meer moesten oefenen, want zij hadden dit schoolonderzoek 3 of 4 jaar terug ook al gegeven en toen deden de leerlingen het een stuk beter.
Wij denken zelf dat het aan de basisvorming ligt. Wij hadden veel minder wiskunde in de eerste klassen gehad en daarmee hadden wij dus ook minder oefening. De leraar scheen overtuigd, maar ik weet het niet zeker.

Om nog even terug te komen op jullie situatie. Ik denk niet dat het helemaal gezond is dat er zulke lage cijfers waren, zeker niet in de 4e klas. Ik zal zeker om een uitleg van de leraar vragen waarom zij die toets hebben gegeven en hoe het komt dat jullie heb dan zo slecht gemaakt hebben. Gewoon vragen wat de leraar ervan denkt. Bij ons werder beide cijfers gewoon opgewaardeerd. De eerste keer met een hele punt, de andere keer met 0,6 Dit dan op het cijfer wat je had. Dat was wel weer positief.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2001, 18:27
yzziD
yzziD is offline
Normaal? ja soms, wen er maar aan, zelf meegemaakt: 250 man tentamen, niemand gehaald, geen aanpassing van de norm maar gewoon een 'extra her.....
__________________
Schizophrenia beats being alone
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 15:54
Giggsy
Giggsy is offline
ja, dat is wel vaker zo, maar het boeit de leraren niet
__________________
Voer brood geen eendjes | 24 uur in een dag........24 flesjes in een kratje bier....toeval?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid is dit normaal? :/
Rozewolkje.
7 22-04-2015 19:53
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
xmanon
8 14-09-2010 10:36
Psychologie is dit normaal?
groot-kleintje
13 15-06-2006 20:30
Algemene schoolzaken Is dit normaal??
Miess
13 30-08-2002 19:33
Psychologie Is dit normaal?
pati
5 25-12-2001 19:05
Lichaam & Gezondheid is dit normaal ??
biefstuk13
2 14-10-2001 12:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.