Oud 28-06-2007, 03:20
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Een nare man die velen kon overtuigen.
In het heden zou hij aan de voet staan van dingen als Scientology, Weco, etc.. Maar hij had (gelukkig) goede bedoelingen...

Zou het kunnen? Dat het gewoon een schizofreen was? Je ziet tegenwoordig nogsteeds van die mensen die denken dat ze anderen kunnen helpen.
Ik ben ze zelf ook tegengekomen, aangezien ik zelf ook uit de psychiatrie kom en inrichting in en uit ben geweest.
Dus geloof me ik ben ze allemaal tegengekomen,
Mensen zoals mij (ook cuckoo), zelfsnijders, borderliners, alcoholisten, psychotische mensen (ik), veelplegers, drugsmisbuikers, gefaalde zelfmoord-pogers, nymfos, dementen etc.
En die "Jezus" figuren zaten daar ook tussen..

Ik wil hier wel aan toevoegen dat ik WEL (hoe raar het ook mag klinken,maar het heeft gewoon teveel uitleg nodig) in god geloof.
Advertentie
Oud 28-06-2007, 09:25
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Als ik jou was zou ik even wachten met nieuwe topics openen tot ik zelf uit m'n psychose was.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 28-06-2007, 11:34
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 27-06-2007 @ 23:23 :
Wat mijzo tegenzit is dat je vrouwen altijd hoort zeueren over "foute mannen" en etc.
Maar in zo'n film laten ze zich 'gaggen' en zo ontzettend flink nemen (in de strot) tot randje. Kijk maar eens "Orgy Angels 2"
Die vrouwen vinden het geweldig zo te zien.
Kom mij niet vertellen dat het allemaal gespeeld is en dat ze (clichematig) "misbruikt" worden etc.
Na die films te hebben gezien geloof ik dat gewoon niet meer.
Alsof vrouwen niet van sex zouden houden...
Dude
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.