Oud 06-03-2019, 16:35
asb9
asb9 is offline
Hoi lezers,
Ik vroeg me dus af wat jullie vinden van zoenen tijdens het uitgaan. Ik ben een meisje (16 jaar) en ik heb zelf meerdere keren gezoend tijdens het uitgaan. Bij mij gaat het meestal zo van even een praatje maken en dan vaak zoenen, meestal met een vreemde. Het is altijd betekenisloos en vaak snel en dan weer verder. De laatste tijd heb ik zo iets van eigenlijk slaat het nergens op. Nu is mijn vraag, zoenen jullie tijdens uitgaan? Hoe is het voor jullie? Hoe oud ben je zelf, is het leeftijdsgebonden? Zouden jullie je ervaringen willen delen, want ben oprecht nieuwsgierig naar hoe anderen het ervaren tegenwoordig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2019, 16:59
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Vroeger tussen mijn 15e en 19e ook wel regelmatig gedaan. Is niks mis mee. Als jij je er fijn bij voelt moet je het lekker doen. En ben je er nu klaar mee , dan doe je het vanaf nu minder snel.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 17:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou me er zelf niet prettig bij voelen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zoen alleen met mensen die ik echt heel leuk vind, anders hoeft het van mij niet zo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 17:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Toen ik 14-16/17 was ofzo zoende ik ook wel met onbekenden tijdens het uitgaan. Ik denk dat het verder ook niet zo'n probleem is, zolang je je er maar prettig bij voelt. Als het niet echt meer iets toevoegt of prettig voelt, kun je overwegen om eens een tijdje niet met mensen te zoenen tijdens het uitgaan
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 18:37
asb9
asb9 is offline
Citaat:
Ik zou me er zelf niet prettig bij voelen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zoen alleen met mensen die ik echt heel leuk vind, anders hoeft het van mij niet zo
hoe oud ben je als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 18:39
asb9
asb9 is offline
Citaat:
Toen ik 14-16/17 was ofzo zoende ik ook wel met onbekenden tijdens het uitgaan. Ik denk dat het verder ook niet zo'n probleem is, zolang je je er maar prettig bij voelt. Als het niet echt meer iets toevoegt of prettig voelt, kun je overwegen om eens een tijdje niet met mensen te zoenen tijdens het uitgaan
ja opzich geniet ik er wel van, dus jij zegt gewoon doen dan , hoort bij de leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 19:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik ben nu 23, maar eigenlijk heb ik nooit echt "zomaar" met mensen gezoend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 21:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
ja opzich geniet ik er wel van, dus jij zegt gewoon doen dan , hoort bij de leeftijd?
Nouja, het hoort er niet perse bij denk ik, maar ik zag het wel veel om me heen. Ik dacht er ook nooit zo bij na: op dat moment vond ik het prima en wel fijn en daarna had ik er ook geen gemixte gevoelens over ofzo. Als je er zelf geen probleem mee hebt, zou ik er ook geen probleem van maken. Het is immers 'maar' zoenen; wat is het ergste wat je daarmee kan overkomen?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 17:25
asb9
asb9 is offline
Hoi lezers,
Ik vroeg me dus af wat jullie vinden van zoenen tijdens het uitgaan. Ik ben een meisje (16 jaar) en ik heb zelf meerdere keren gezoend tijdens het uitgaan. Bij mij gaat het meestal zo van even een praatje maken en dan vaak zoenen, meestal met een vreemde. Het is altijd betekenisloos en vaak snel en dan weer verder. Nu is mijn vraag, zoenen jullie tijdens uitgaan? Hoe is het voor jullie? Hoe oud ben je zelf, is het leeftijdsgebonden? Zouden jullie je ervaringen willen delen, want ben oprecht nieuwsgierig naar hoe anderen het ervaren tegenwoordig.

Heb dit topic al eerder geplaatst, maar wil graag meer ervaringen horen!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 17:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb je topics toch even samengevoegd, je had namelijk al hele waardevolle reacties ontvangen.

Hierin zou ik me vooral niet te veel druk maken over wat anderen vinden, en vooral doen wat voor jou oké voelt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 17:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hoi lezers,
Ik vroeg me dus af wat jullie vinden van zoenen tijdens het uitgaan. Ik ben een meisje (16 jaar) en ik heb zelf meerdere keren gezoend tijdens het uitgaan. Bij mij gaat het meestal zo van even een praatje maken en dan vaak zoenen, meestal met een vreemde. Het is altijd betekenisloos en vaak snel en dan weer verder. Nu is mijn vraag, zoenen jullie tijdens uitgaan? Hoe is het voor jullie? Hoe oud ben je zelf, is het leeftijdsgebonden? Zouden jullie je ervaringen willen delen, want ben oprecht nieuwsgierig naar hoe anderen het ervaren tegenwoordig.

Heb dit topic al eerder geplaatst, maar wil graag meer ervaringen horen!
1.) Zoenen jullie tijdens uitgaan?
Nee.
2.) Hoe oud ben je zelf, (is het leeftijdsgebonden?) 14 (en nee volgens mij)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 18:18
asb9
asb9 is offline
thanks voor de snelle reacties
Met citaat reageren
Oud 21-03-2019, 10:29
Nadiehtje
Avatar van Nadiehtje
Nadiehtje is offline
Ik zelf heb dat nooit gedaan maar ik heb wel vriendinnen gehad die dan een wedstrijdje deden wie de meeste jongens konden zoenen op een avond. Vond het wel altijd apart om te zien hoe ze gewoon vreemde jongens aan het zoenen waren maar als ze dat leuk vonden moeten ze dat zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2019, 15:44
asb9
asb9 is offline
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
en waarom deed je het zelf niet?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2019, 17:23
Nadiehtje
Avatar van Nadiehtje
Nadiehtje is offline
Ik ben 18 en deed het niet omdat ik al een vriend had, maar zelfs als ik geen vriend had dan zou ik het nog niet doen ik hou het liever bij iemand met wie ik een connectie heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen als degene met wie je uit bent met iemand staat te zoenen?
LoveSwirlss
6 14-03-2013 19:29
Liefde & Relatie Zoenen tijdens het uitgaan.
l00k At Me
62 27-05-2003 19:37
Liefde & Relatie HIJ KOMT! Wat nu?!
juliettebinoche
239 08-05-2003 18:35
Liefde & Relatie Heb ik weer! (players)
Playgirl
12 17-03-2003 16:57
Lifestyle Grootste make-up blunder...
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
42 08-10-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.