Oud 29-01-2014, 21:12
Verwijderd
Weekers wordt uit de politiek geschopt
Advertentie
Oud 29-01-2014, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat het goedkoopste abonnement dat mijn provider aanbiedt (10 euro p/maand) wel een fair use-limiet heeft. Ik heb het op één na goedkoopste abonnement dat vier euro duurder is.
Dat is serieus heel goedkoop. Vroeger kon je dat nog wel eens krijgen, maar tegenwoordig is het wel duurder (denk ik, niet heel veel verstand van, ik betaal 20 voor telefoon en 500 mb en belsmsshizzle)
Oud 29-01-2014, 21:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had een rinkelwekker gekocht bij de Blokker, maar die tikte zo absurd hard dat ik er niet van kon slapen (zelfs niet toen ik hem in mijn kast had gezet). Die teruggebracht en bij de Hema een digitale gekocht, want die tikken sowieso niet. Die plugde ik in en toen kreeg ik alleen een dubbele punt, ik kon dus geen tijd en geen alarm instellen. HANDIG JOH. Die ging ik vandaag terug brengen en toen leek het erop dat eenzelfde het ook niet ging doen, maar dat is er eentje waar je het boekje voor nodig hebt. God, wat een gedoe om wakker te willen worden maar nu ga ik die even aansluiten en dan is het tijd om te slapen! Trusten kutten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-01-2014, 21:59
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Kijk, memo's die Walmart naar hun werknemers stuurt over hoe ze moeten reageren als iemand over vakbonden begint:

Sharing your experience with unions

Female Associate: Hey Steve, I’ve been thinking, if a union were to get in to Walmart, things really would not be that bad.

Steve: Here’s the thing about unions Jenny, there really are no guarantees. I remember when I was a kid my dad was part of the auto workers and they went on strike for 6 months and he had to walk a picket line that whole time. I would hate to see that happen to anybody here in our club.

Female Associate: Wow thank you Steve

Steve: You bet!!

Sharing your opinion about unions

First Female Associate: I’m just not really sure about all this union stuff, what would you do Susan?

Susan: Well thank you for asking, and you know Walmart doesn’t feel like you need a union to speak for you and neither do I. I feel like we work well together and a union would only hinder our ability to communicate with one another. I like the Walmart Open Door Policy where we can communicate openly with our associates, kind of like we are doing right now.

First Female Associate: That’s true we can, it’s kind of nice to be able to do that.

Susan: Yeah.

Sharing a fact about unions

Female Associate: Hey I have a quick question for you

Male Associate: Sure

Female Associate: Hey I was talking to one of the guys in my area and they told me that we could get an automatic increase in pay if we got a union in the store. Is that true?

Male Associate: Hmm, well that’s a good question LaTonya, and thanks for asking, but you know our company doesn’t feel that associates should have to spend their hard earned money to have someone represent them and neither do I. But to answer your question, through the collective bargaining process, there’s no telling what they will end up with. They can end up with more, the same or even less.

Female Associate: Hmm you gave me a lot to think about I appreciate it. Thank you

Male Associate: You’re welcome

http://occupywallst.org/article/walm...KYUnYA.twitter
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-01-2014, 22:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik geloof dat het goedkoopste abonnement dat mijn provider aanbiedt (10 euro p/maand) wel een fair use-limiet heeft. Ik heb het op één na goedkoopste abonnement dat vier euro duurder is.
Aha, maar wat is je punt nu?
__________________
you're not my demographic
Oud 29-01-2014, 22:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weekers wordt uit de politiek geschopt
Waar baseer je dat op? Niet dat ik rouwig zou zijn als die gluiperd teruggaat naar waar hij vandaan kwam, maar het lijkt er helaas niet op dat hij opstapt
__________________
you're not my demographic
Oud 29-01-2014, 22:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Kijk, memo's die Walmart naar hun werknemers stuurt over hoe ze moeten reageren als iemand over vakbonden begint:

Sharing your experience with unions

Female Associate: Hey Steve, I’ve been thinking, if a union were to get in to Walmart, things really would not be that bad.

Steve: Here’s the thing about unions Jenny, there really are no guarantees. I remember when I was a kid my dad was part of the auto workers and they went on strike for 6 months and he had to walk a picket line that whole time. I would hate to see that happen to anybody here in our club.

Female Associate: Wow thank you Steve

Steve: You bet!!

Sharing your opinion about unions

First Female Associate: I’m just not really sure about all this union stuff, what would you do Susan?

Susan: Well thank you for asking, and you know Walmart doesn’t feel like you need a union to speak for you and neither do I. I feel like we work well together and a union would only hinder our ability to communicate with one another. I like the Walmart Open Door Policy where we can communicate openly with our associates, kind of like we are doing right now.

First Female Associate: That’s true we can, it’s kind of nice to be able to do that.

Susan: Yeah.

Sharing a fact about unions

Female Associate: Hey I have a quick question for you

Male Associate: Sure

Female Associate: Hey I was talking to one of the guys in my area and they told me that we could get an automatic increase in pay if we got a union in the store. Is that true?

Male Associate: Hmm, well that’s a good question LaTonya, and thanks for asking, but you know our company doesn’t feel that associates should have to spend their hard earned money to have someone represent them and neither do I. But to answer your question, through the collective bargaining process, there’s no telling what they will end up with. They can end up with more, the same or even less.

Female Associate: Hmm you gave me a lot to think about I appreciate it. Thank you

Male Associate: You’re welcome

http://occupywallst.org/article/walm...KYUnYA.twitter
Oud 29-01-2014, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Aha, maar wat is je punt nu?
Dat we naar Finland moeten verhuizen voor goedkoop mobiel internet!
Oud 29-01-2014, 22:21
Verwijderd
Oef, die memo's.
Oud 29-01-2014, 22:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik had een rinkelwekker gekocht bij de Blokker, maar die tikte zo absurd hard dat ik er niet van kon slapen (zelfs niet toen ik hem in mijn kast had gezet). Die teruggebracht en bij de Hema een digitale gekocht, want die tikken sowieso niet. Die plugde ik in en toen kreeg ik alleen een dubbele punt, ik kon dus geen tijd en geen alarm instellen. HANDIG JOH. Die ging ik vandaag terug brengen en toen leek het erop dat eenzelfde het ook niet ging doen, maar dat is er eentje waar je het boekje voor nodig hebt. God, wat een gedoe om wakker te willen worden maar nu ga ik die even aansluiten en dan is het tijd om te slapen! Trusten kutten!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-01-2014, 22:33
Verwijderd
Zijn jullie lid van een vakbond? Ik vind vakbonden eigenlijk wel belangrijk. Misschien moet ik bij FNV KIEM.
Oud 29-01-2014, 22:35
Verwijderd
Zorgmensen moeten bij Abvakabo FNV. Turk moet met z'n journalistieke hoofd bij de NVJ.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vakbond...n_in_Nederland
Oud 29-01-2014, 22:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat we naar Finland moeten verhuizen voor goedkoop mobiel internet!
Wat wil een mens nog meer!
__________________
you're not my demographic
Oud 29-01-2014, 22:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waar baseer je dat op? Niet dat ik rouwig zou zijn als die gluiperd teruggaat naar waar hij vandaan kwam, maar het lijkt er helaas niet op dat hij opstapt
Oh, het is geschied! Mooizo, weg ermee.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-01-2014, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, het is geschied! Mooizo, weg ermee.
Mijn uitstekende politieke gevoel laat mij zelden in de steek!
Oud 30-01-2014, 06:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zoiets ja niet handig als je er echt uit moet enzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2014, 07:13
Verwijderd
ik heb nog steeds geen idee hoe ik mijn wekker moet instellen, maar een wekker heb ik ook niet nodig. Ik word altijd precies op tijd wakker.
Oud 30-01-2014, 09:05
Hazel
Hazel is offline
Ideaal lijkt me dat. Ik word als ik me verslaap altijd nog nét op tijd wakker om met heel veel gehaast op mijn werk te zijn, nooit zo maar na negenen of zo.
Oud 30-01-2014, 09:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zijn jullie lid van een vakbond? Ik vind vakbonden eigenlijk wel belangrijk. Misschien moet ik bij FNV KIEM.
Neuh, zie ik het nut niet zo van in.
Oud 30-01-2014, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie lid van een vakbond? Ik vind vakbonden eigenlijk wel belangrijk. Misschien moet ik bij FNV KIEM.
Ja de ACLVB, in België nogal handig, ik weet niet hoe doppen (werkloosheidsuitkering krijgen) enzo werkt zonder vakbond zelfs. Of dat mogelijk is. Vast wel, maar met een heleboel meer eigen werk ofzo En er zijn premies en voordelen aan lidmaatschap en bepaald werk verbonden.

België is overigens ook wel een staakgraag land.
Oud 30-01-2014, 09:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Aha, maar wat is je punt nu?
Citaat:
*lacht en wijst*
Oud 30-01-2014, 09:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ik heb nog steeds geen idee hoe ik mijn wekker moet instellen, maar een wekker heb ik ook niet nodig. Ik word altijd precies op tijd wakker.
De vriend van mijn mams heeft dat ook! Ik ben daar verschrikkelijk jaloers op, dat lijkt me echt ontzettend ideaal.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-01-2014, 09:31
Verwijderd
Het licht is mijn wekker. Tegenwoordig word ik dus zo tussen half 8 en half 9 vanzelf wakker. In de zomer is dat eerder rond 6u (en eerder). Ik heb eigenlijk ook geen wekker meer nodig, tenzij er iets heel speciaals is gebeurd (super laat, slecht geslapen, gedronken, ziek, uitgeput).

Ik vind het wel fijn, maar op een Larp bijvoorbeeld is het wat minder handig als jij in de zomer al om 6u klaarwakker bent en de rest eigenlijk pas net is gaan slapen
Oud 30-01-2014, 10:47
Verwijderd
http://instagram.com/miserable_men#

Beetje als die foto's van mannen op de huishoudbeurs
Oud 30-01-2014, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Zorgmensen moeten bij Abvakabo FNV. Turk moet met z'n journalistieke hoofd bij de NVJ.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vakbond...n_in_Nederland
Lid worden van de vakbond staat gelijk aan lid worden van de PvdA, dat is een beetje het probleem.
Oud 30-01-2014, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Lid worden van de vakbond staat gelijk aan lid worden van de PvdA, dat is een beetje het probleem.
Echt? Of bedoel je 't figuurlijk?
Oud 30-01-2014, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Echt? Of bedoel je 't figuurlijk?
Nouja, de banden tussen FNV en PvdA zijn behoorlijk sterk, dat bleek gisteren bij oog in oog wel weer: Ton Heerts is van de PvdA en draagt dat best wel uit.
Oud 30-01-2014, 13:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou nou nou, het is niet alsof de baas van het FNV later nog premier wordt voor de PvdA of zo.
Oud 30-01-2014, 13:43
Hazel
Hazel is offline
Oud 30-01-2014, 15:06
Verwijderd
Wat is een goede Engelse vertaling voor 'nauwgezet'?
Oud 30-01-2014, 15:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is een goede Engelse vertaling voor 'nauwgezet'?
Ligt aan de context, denk ik. In welke zin moet het?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-01-2014, 15:09
Verwijderd
Niet in een zin, gewoon los. Alsin, een accuraat/nauwkeurig mens. Het moet een positieve bijklank hebben.
Oud 30-01-2014, 15:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Punctual?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-01-2014, 15:20
Verwijderd
Denk je dat of weet je dat? Ik kan zelf ook wel opties verzinnen, het is meer dat ik het idee heb dat al die dingen of niet overbrengen wat ik wil zeggen, of een rare bijklank hebben.
Oud 30-01-2014, 15:22
Verwijderd
Citaat:
De vriend van mijn mams heeft dat ook! Ik ben daar verschrikkelijk jaloers op, dat lijkt me echt ontzettend ideaal.
Is het ook. Ik heb ook sltijd dat ik eerst om 5 uur wakker wordt en daarna 6:42. Echt elke dag
Oud 30-01-2014, 15:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is een goede Engelse vertaling voor 'nauwgezet'?
meticulous
Oud 30-01-2014, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Is het ook. Ik heb ook sltijd dat ik eerst om 5 uur wakker wordt en daarna 6:42. Echt elke dag
Raar
Oud 30-01-2014, 15:52
Hazel
Hazel is offline
Nog meer mensen een gezellig bericht gekregen van Damianvd?
Oud 30-01-2014, 15:52
Verwijderd
Yessh, een 7,3 voor mijn Engels leestoets. En mijn tentamencijfers van vorige week waren ook allemaal beest. Supertof!
Oud 30-01-2014, 16:21
Verwijderd
http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap...c6a0355bb.aspx


Citaat:
Wetenschappelijk bewezen: Karel de Grote was niet klein

Wetenschappers zijn van mening dat de in Aken opgebaarde stoffelijke resten wel degelijk authentiek resterend stof is van Karel de Grote. Zij zijn afkomstig van een volwassen, oudere en grote man.

Het skelet wordt al sinds 1988 onderzocht en op grond daarvan "stellen we met grote waarschijnlijkheid dat het om het skelet van Karel de Grote gaat", stelt professor Frank Rühli (Zürich).

Hij en antropoloog Georg Schleifring stelden woensdagavond voor het eerst de resultaten voor van het knokenonderzoek van het skelet in de 'Karlsschrein' in de Dom van Aken. Dat schrijn, dat fragmenten van een schedel bevat, werd in dat jaar voor het laatst geopend.

Karel de Grote, niet toevallig in 814 overleden -zodat dit jaar de 1.200ste verjaardag van zijn overlijden met alle mogelijke activiteiten herdacht wordt - was volgens de wetenschappers 1,84 meter groot, in die tijd de lengte van een halve reus, en bij leven en welzijn ongeveer 78 kilo zwaar. Met een BMI van 22 moet de Karolingische keizer een slank figuur hebben gehad.

Vroegere, intussen achterhaalde berekeningen gaven Carolus Magnus een lengte van tussen de 179 en 192 centimeter.

Karel de Grote overleed, 65 of 66 jaar oud, vermoedelijk aan een longontsteking. In zijn laatste levensjaren hinkte hij, te wijten aan een kapotte knie.
Oud 30-01-2014, 16:36
Verwijderd
Wat ook zo schijnt te zijn is dat mensen vroeger sowieso ook al lang waren. Dat we niet de laatste jaren langer zijn geworden, maar dat het in de Romeinse tijd ook al was.
Oud 30-01-2014, 16:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Yessh, een 7,3 voor mijn Engels leestoets. En mijn tentamencijfers van vorige week waren ook allemaal beest. Supertof!
Goed bezig
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-01-2014, 16:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nog meer mensen een gezellig bericht gekregen van Damianvd?
Nee, moet hij een ban?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2014, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Wat ook zo schijnt te zijn is dat mensen vroeger sowieso ook al lang waren. Dat we niet de laatste jaren langer zijn geworden, maar dat het in de Romeinse tijd ook al was.
Ik moest iig om de opstelling lachen, de titel en dan de inhoud. En dat er mensen gelukkig van worden. Vooral omdat ze voor zulke dingen betaald worden
Oud 30-01-2014, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Goed bezig
Ja, thanks! Ben echt heel blij!

Citaat:
Ik moest iig om de opstelling lachen, de titel en dan de inhoud. En dat er mensen gelukkig van worden. Vooral omdat ze voor zulke dingen betaald worden
Hahah, ja, dat kan ik begrijpen. Ik heb geleerd dat hij de Grote werd genoemd omdat hij een groot rijk had Niet omdat 'ie groot is.
Oud 30-01-2014, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Yessh, een 7,3 voor mijn Engels leestoets. En mijn tentamencijfers van vorige week waren ook allemaal beest. Supertof!
Wat goed
Oud 30-01-2014, 20:48
Verwijderd
Wtf, ik zie een soort bloemetjes ib mijn linkerrooghoek en ik ben steeds nijn gaten kwijt.
Oud 30-01-2014, 21:16
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wtf, ik zie een soort bloemetjes ib mijn linkerrooghoek en ik ben steeds nijn gaten kwijt.
Wat ben je kwijt?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-01-2014, 22:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wtf, ik zie een soort bloemetjes ib mijn linkerrooghoek en ik ben steeds nijn gaten kwijt.
Huh?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-01-2014, 22:25
Verwijderd
Ah, jezus. Mijn woorden natuurlijk.

Migraine. :')
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.