Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2014, 22:28
Verwijderd
Ik heb ook al eens een hele middag buiten moeten doorbrengen. De dag duurt op die manier lang

Im heb ook eens naar de basisschool van mijn broertje moeten lopen om aan hem de sleutel te vragen. lekker llaten omroepen door de administratie
Advertentie
Oud 05-08-2014, 10:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mijn schoonouders hebben een sleutel; hoevaak ik daar al wel niet in de achtertuin heb zitten wachten tot ze thuis waren en mij dus de deur weer open konden maken is echt niet meer op1 hand te tellen. Gelukkig komt het steeds minder vaak voor. Wat ongetwijfeld te maken heeft met het feit dat ik in elke tas een huissleutel heb, alswel in mijn portemonnee en aan mijn sleutelbos. :')
Ik weet niet of je iets in je portemonnee hebt zitten waar je adres op staat of waarmee je adres te achterhalen is, maar dan zou ik niet je huissleutel daarin bewaren. Stel je raakt je portemonnee kwijt/ hij wordt gestolen, dan moet je meteen vrezen voor alles in je huis..
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-08-2014, 11:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hetzelfde geldt voor als ik mijn tas kwijtraak, of iemand de sleutels uit mijn jas jat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-08-2014, 11:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb in een plantenbak op het terras een plastic kokertje met huissleutels begraven.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 05-08-2014, 13:59
Verwijderd
Ik mag misschien in de bieb werken
Oud 05-08-2014, 14:12
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hetzelfde geldt voor als ik mijn tas kwijtraak, of iemand de sleutels uit mijn jas jat.
Je tas snap ik, maar sleutels uit je jas jatten? Dan staat er toch geen adres bij? Maar goed, ik zou de kans dat ze zowel mijn sleutels als mijn adres hebben zo klein mogelijk willen houden. Als iemand mijn tas jat dan valt daar vrij weinig aan te doen, ik ga geen aparte tas voor mijn sleutels meesjouwen ofzoiets, maar portemonnees worden vaker gejat. Nou ja, ik zeg ook niet dat je het moet doen, maar dat zou mijn advies zijn. Ik had ooit een vriendinnetje die haar adres aan de sleutelbos had gehangen met het idee 'dan kunnen mensen mijn sleutels opsturen als ze ze vinden', maar dat is natuurlijk het allerdomste wat je kunt doen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-08-2014, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik had ooit een vriendinnetje die haar adres aan de sleutelbos had gehangen met het idee 'dan kunnen mensen mijn sleutels opsturen als ze ze vinden', (...).
Wat aandoenlijk.
Oud 05-08-2014, 17:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kreeg bij m'n nieuwe appartement een sleutelbos met het huisnr eraan (in zo'n plastic schuifdingetje) maar ik heb die eraf gehaald en vervangen door een schuifdingetje van m'n vroegere werk-kluisje (met een ander nr erop). Ik zie de toekomstige dief van mijn huissleutel al tevergeefs richting huis nr. 52 sprinten (als ie uberhaupt de straat al weet)
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-08-2014, 17:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik dacht even "waarom heb je de Landelijke Organisatie Van Aspirant Huisartsen je sleutel gegeven"
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-08-2014, 17:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat was een hele fijne dag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-08-2014, 17:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Karma bestaat!
Ik lees dat Greenpeace (of iig, aanhangers) het nog vieren ook :') Ja, leuk dat die walvissen zijn ontsnapt aan de harpoenen, en ik zal ook geen traan laten om walvisjagers, maar het gaan lopen vieren? Wat een trieste bende is Greenpeace toch.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-08-2014, 17:52
Verwijderd
Ik lees vooral dat het hele verhaal een hoax is.
Oud 06-08-2014, 16:42
Verwijderd
Wij zijn vandaag gaan midgetgolfen. Theodoor heeft 2x gewonnen.
Oud 06-08-2014, 17:43
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Van hoeveel keer in totaal?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 06-08-2014, 18:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Biiiijjjjna afgestudeerd. Wat een bevalling Is dat altijd toch weer. Die laatste figuren genereren, het laatste commentaar verwerken...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-08-2014, 18:23
Verwijderd
'Toch altijd weer'? Ben je al s afgestudeerd?
Oud 06-08-2014, 18:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mja, ik realiseerde me later dat het wat misleidend overkwam. Ik bedoelde eerst de bachelorscriptie (en m'n stageverslag dat een soort tweede scriptie was) en nu dan de masterscriptie. Om maar niet te spreken over m'n dissertatie over een paar jaar
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-08-2014, 19:49
Verwijderd
Ah, dacht ik al is dissertatie onderdeel van promoveren ofzo?
Oud 06-08-2014, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Van hoeveel keer in totaal?
2
Oud 06-08-2014, 22:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
2
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-08-2014, 08:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Elba is gaaf, dat jullie het even weten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-08-2014, 08:50
Verwijderd
Napoleon was het vermoedelijk niet met je eens.
Oud 07-08-2014, 08:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mwoah, hij had er wel leuke optrekjes iig

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-08-2014, 17:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ah, dacht ik al is dissertatie onderdeel van promoveren ofzo?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-08-2014, 17:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Amg een lorelei op het forum
Oud 07-08-2014, 19:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Waar?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-08-2014, 20:00
Verwijderd
Oud 08-08-2014, 04:33
Verwijderd
om half negen ging ik 'even' powernappen. Een half uur geleden werd ik wakker. OEPS.
Oud 08-08-2014, 04:34
Verwijderd
Maar gelukkig is hier niks gebeurd de afgelopen uren, dus ik had niet veel bij te lezen. Vroeger moest ik na een werkdienst weleens 1,5 topic bijlezen.
Oud 08-08-2014, 04:34
Verwijderd
waar is de tijd toch gebleven
Oud 08-08-2014, 04:35
Verwijderd
hoewel niks gebeurd, niks gebeurd, HALLO LORELEIIIIII
Oud 08-08-2014, 06:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was nog niet klaar om afscheid van mijn bed te nemen, maar het was wel tijd om te gaan eten en alles, dus nu heb ik ontbijt op bed BIJNA WEEKEND GODDOMME.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2014, 07:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ga vanmiddag maar eens taart bakken. Of koekjes. Of misschien cupcakes.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-08-2014, 09:21
Verwijderd
De kat ligt met haar poot op een bepaald recept in het kookboek. Zal dit een hint zijn
Oud 08-08-2014, 09:38
Hazel
Hazel is offline
Ik moet vandaag een muur witten maar ik heb geen zin.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 08-08-2014, 09:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga vanmiddag maar eens taart bakken. Of koekjes. Of misschien cupcakes.
Ik heb gisteren muffins gemaakt volgens dit recept. Wel een beetje aangevuld met wat rietsuiker, een beetje honing, cacao en stukjes extra pure chocolade Minder gezond, wel heel lekker
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-08-2014, 10:03
Verwijderd
Ik ga gehaktballen maken en spinazie
Oud 08-08-2014, 10:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb gisteren muffins gemaakt volgens dit recept. Wel een beetje aangevuld met wat rietsuiker, een beetje honing, cacao en stukjes extra pure chocolade Minder gezond, wel heel lekker
Ik ken havermout alleen als in havermoutpap. Dat wilde ik vroeger al niet eten en nog steeds vind ik het ranzig. Dus als het enigszins smaakt als dat, dan sla ik over. Maar banaan, blauwe bessen en chocolade klinkt wel als een ultieme combinatie.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-08-2014, 10:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoeveel dagen per jaar melden jullie je ziek? En wanneer vind je jezelf ziek? Is een beetje hoofdpijn genoeg om niet te gaan werken of bunkeren jullie door tot jullie omvallen?
Oud 08-08-2014, 10:32
Verwijderd
Ik ben gemiddeld zo'n 2 dagen per jaar ziekgemeld denk ik, en dan heb ik koorts. Meestal komt dat door griep(erigheid) omdat iedereen in mijn gezicht komt hoesten

Zonder koorts werk ik in principe gewoon door.
Oud 08-08-2014, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel dagen per jaar melden jullie je ziek? En wanneer vind je jezelf ziek? Is een beetje hoofdpijn genoeg om niet te gaan werken of bunkeren jullie door tot jullie omvallen?
toen ik nog voor een baas werkte: 1 keer per jaar. En dan was ik echt ziek (koorts). Met hoofdpijn giet ik gewoon een paar ibuutjes in m'n mik en dan ga ik weer.
Oud 08-08-2014, 10:40
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En hebben jullie down voor dummies al gezien? Ik ben enorm fan van Barry Atsma
Oud 08-08-2014, 11:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben gemiddeld zo'n 2 dagen per jaar ziekgemeld denk ik, en dan heb ik koorts. Meestal komt dat door griep(erigheid) omdat iedereen in mijn gezicht komt hoesten

Zonder koorts werk ik in principe gewoon door.
Dit. Alhoewel dit jaar dat gemiddelde helaas wat omhoog gekrikt ivm de bof Maar verder blijf ik alleen thuis bij koorts.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-08-2014, 11:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een beetje hoofdpijn/vermoeidheid/kucheren is niet genoeg om mezelf ziek te noemen. Koorts heb ik echter bijna nooit, maar als ik goed ziek ben dan komt alles wat erin gaat er ook weer uit en kan ik niet op mijn benen staan van duizeligheid. Dat noem ik wel ziek, ook zonder koorts.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-08-2014, 11:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik werk niet en ben altijd ziek, maar ik doe normaal gesproken wel vrijwilligerswerk en dat soort dingen. Dat zeg ik niet af voor een hoofdpijntje of een verkoudheid. Ook niet voor een keel- of oorontsteking. Sterker nog, ik heb ooit de Grossglockner beklommen met een keelontsteking (mijn meest stoere verhaal dus ik vertel het graag ). Dat is deze jongen:

Maar goed, om op het onderwerp terug te komen, ik zeg afspraken/werk/school af als ik niet meer op mijn benen kan staan. Ik denk wel dat het misschien anders zou zijn als ik fulltime zou werken, want nu heb ik na zo'n afspraak of vrijwilligerswerk meestal wel weer een dag vrij dus dan kan ik dan uitzieken. Als ik dat niet zou hebben ben ik misschien eerder geneigd om iets af te zeggen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-08-2014, 12:07
Verwijderd
Toen ik dagdiensten draaide zei ik trouwens best vaak af. Omdat ik 's morgen ziek zwak misselijk en zielig ben. De oplossing was stoppen met dagdiensten was financieel toch het minst aantrekkelijk en ook nog fysiek het zwaarst. Zodra ik alleen avonden/nachten ging werken kwam het neer op 1 tot 2 keer per jaar.
Oud 08-08-2014, 12:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Grossglockner <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-08-2014, 12:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ben eigenlijk nooit ziek ( griep/koorts) wel ziekgemeld voor gebroken pols, galsteenoperatie en voedselvergiftiging. En 1x zulke erge menstruatiepijnen op een dag waarvan ik wist dat het zo rustig was dat ik toch bijna niets te doen had. Toen ook ziekgemeld
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-08-2014, 12:25
Verwijderd
Voor school meldde ik me altijd heel snel ziek, ik haatte het zo diep en het maakte toch niet uit of ik er was of niet. Werk alleen voor koorts of migraine.
Oud 08-08-2014, 12:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Grossglockner <3
Heb jij m ook beklommen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.