Oud 26-11-2002, 10:46
20marianne12
20marianne12 is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt? Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 10:50
Verwijderd
Ik kan heel aardig met de meeste mensen overweg...maar of dat te maken heeft met hoe ze me zien? Ze vinden me een beetje 'raar', wazig, vaag, een soort stuud, ze verwachten ook min of meer altijd hoge cijfers van me en dat ik altijd m'n hw af heb en m'n boeken ed bij me heb en dat ik alles weet...zo iets denk ik. Ow, en niet te vergeten, ik ben ook nog lastig, eigenwijs en tegendraads en laat mensen niet zomaar dingen zeggen (vinden ze heel storend). Misschien hebben ze ergens wel gelijk, misschien ook niet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 11:16
Verwijderd
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?

Daar kan ik zelf niet goed over oordelen. Er zal altijd enige discrepantie bestaan tussen de eigen perceptie en die van anderen.

Hoe goed kan jij met anderen overweg?

Over het algemeen steeds beter. Oefening baart kunst, zullen we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 11:39
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?
Ik denk.. Niet heel negatief. In ieder geval minder negatief dan ik zelf. Wat ik heb gehoord is dat ik een uitstraling om me heen heb waardoor anderen me mogen en dingen voor me willen doen (dit is een letterlijk citaat, zelf zie ik het niet zo) en dat ik eerlijk ben en altijd voor mijn mening uitkom. Dat is deels waar, ik ben bijna altijd eerlijk, maar ik durf heel vaak niks te zeggen. Veel mensen denken dat ik heel zelfverzekerd ben, dat ik alles voor elkaar heb, dat ik met iedereen kan opschieten, dat ik gezellig ben, enz. Als ze me dan beter leren kennen, schrikken ze heel vaak. Omdat ik heel depressief kan zijn, heel onzeker ben, heel bang. Dat ik vaak leeg ben.
Er schijnt een mystieke sfeer om me heen te hangen, maar ook dat zie ik niet. Heel soms hoor ik dat er verdriet in mijn ogen te zien is, ook als ik lach. Dat is waar. Maar dan moet je wel heel goed kijken en er zijn weinig mensen die dat doen.
Sommigen zeggen weer dat ik er depressief en 'evil' uitzie. Misschien op het eerste gezicht. Ik kan heel boos kijken, maar dat doe ik niet expres. Ik kan heel arrogant kijken, maar dat doe ik ook niet bewust. Ik loop wel heel erg rechtop, maar dat komt doordat ik al zo lang op ballet zit.

De meest negatieve dingen zal ik wel niet horen. Maar ik denk dat sommigen vinden dat ik te kritisch ben, dat ik me aanstel, dat ik gekunsteld ben, dat ik zeur, dat ik lelijk ben en dat ik bot ben. Dat ik niets te vertellen heb. Dat ik te stil ben. Dat ik een verleidster ben.

Tja.. Dat klopt ook allemaal wel.



Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?
Oppervlakkig kan ik wel goed met anderen opschieten. Als iemand tegen me begint te praten, kan ik er meestal wel in mee gaan. Soms zeg ik niks. Ik lach veel, maar dat is een soort mechanisme. Ik trek mensen aan, maar om de verkeerde dingen.

Laten we zeggen dat ik altijd nog actrice kan worden.
__________________
I hide my soiled hands behind my back.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 12:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?

Mensen vinden mij een zeikerd. Ik ben heel kritisch en heb heel veel commentaar op dingen. Mensen vinden mij negatief. Iets waar mensen zich veel aan ergeren merk ik. Ik ben redelijk eerlijk, ook iets wat mensen vaak niet op prijs stellen. De meeste mensen vinden mij niet aardig. Misschien ben ik dat ook wel niet, misschien laat ik die mensen ook wel niet toe. Ik kan heel erg down zijn en mensen meeslepen. Wat ik wel hoor is dat ik goed kan luisteren. Niet te beroerd ben mensen te helpen en voor ze op te komen. Een lerares zei laatst: Je bent een heel mooi en lief meisje, en het is oneerlijk dat je zoveel meegemaakt hebt... Tja, het zal wel. Er zijn mensen die mij lief vinden. Er wordt nooit veel gezegd, mensen vertellen me dat nooit, dat doen ze achter m'n rug om. Ik geloof ook niet dat er op school meer dan 3 mensen zijn die me echt als vriendin zien, de meeste accepteren het feit dat ik met hen omga. Wat ik wel een compliment vond, was van een leraar die toneel doet. Ik vertelde hem dat ik niet wist of ik ermee door kon gaan, mede door een paar arrogante meisjes die mij niet mogen. Hij zei dat hij vond dat ik door moest gaan omdat hij verwachtte dat ik goed toneel kon spelen en dat ik met mijn enthousiasme mensen kon meeslepen... Sommige mensen vinden dat ik leuk kan discussieren, beschouw ik ook als een compliment...

Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?

Moeilijk, ik leer me steeds meer aan te passen en hun spel mee te spelen. Ik moet schijnheilig doen, en me verlagen tot hun niveau, maar ik begin te merken dat mensen dat waarderen als ik doe zoals zij dat willen. Volkomen achterlijk, maar ik moet toch wat. Ik kan meedoen met onzinnige gesprekken, ik weet wat ik niet en wel moet zeggen. Ik weet wat zij belangrijk vinden, ik pas me aan, ik moet nog 2 jaar zo volhouden, ik heb gewoon op dit moment niemand anders. En ik hoop dat ze me ooit volledig accepteren en ook 'toevoegen' als vriendin...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 12:38
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?
Dat is verschillend. Op school doe ik echt heel kinds en denken mensen dat ik gewoon nog niet erg volwassen ben voor mijn leeftijd. Tot ze me beter leren kennen.
Verder krijg ik vaak opmerkingen over dat ik altijd vrolijk ben enzo. Dat is niet helemaal waar dat heb ik ook gepost bij 'wat doe je als je verdrietig bent'. Als ik niet vrolijk ben doe ik toch alsof. Ik weet niet waarom en ik weet ook niet hoe dat zo gekomen is. Als ik dat tegen mensen zeg hebben zij altijd zoiets van "je moet het niet opkroppen en toch doen alsof je vrolijk bent" maar voor mij werkt het heel goed. Ik heb er een hekel aan als mensen anders tegen je doen omdat je in een andere bui bent. En als ik alleen ben gooi ik gewoon alles er even uit. Werkt perfect en niemand heeft op die manier last van me.

Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?
Klasgenoten mag ik meestal niet zo maar ik ga wel gewoon met ze om. Ik kan vooral veel met de leraren opschieten. Kweetniet hoe dat komt eigenlijk.
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:25
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?

Ik vind het eigenlijk een vrij moeilijke vraag, ik denk dat ik in verschillende omgevingen een ander beeld van me heb gevormd. Op school bijvoorbeeld word ik net zoals Leonoor als een soort stuud gezien, iemand waar iedereen altijd op denkt te kunnen rekenen. Maar aan de andere kant ben ik voor hen eerder iemand die leeft voor school en niets anders heb, iemand die niet kan deelnemen in de gesprekken die zij hebben. Door enkele voorvallen de laatste tijd denk ik dat ze me wel wat meer gevoel durven toeschrijven en proberen te zien dat ik het ook moeilijk kan hebben.

In een andere omgeving bv onder familie en dergelijke denk ik dat ik vaak gezien wordt als een verwend kind, een kind dat gelukkig is door wat ze heeft gekregen. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat andere jaloers op me zijn, een gevoel dat ik verafschuw, ik ga me er nl schuldig door voelen.

Dan heb ik nog enkele mensen waarvan ik denk dat zij me beter kennen dan de eerder genoemde groepen. Ik denk dat zij een beeld van me hebben dat vrij dicht bij de realiteit ligt. Dat ik mijn best doe, dat ik soms op rare manieren aandacht vraag of hulp wil, dat ik mezelf heel snel schuldig voel en heel bezorgd ben over andere (vreemde) mensen. Tikkeltje naïef maar wel lief en kinds.

Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?

Helemaal niet goed, ik heb vaak het gevoel dat ik mij laat gebruiken, op sommige momenten wil ik me hierdan tegen verzetten maar keer ik mensen tegen me. Ik ben soms erg koppig en blijf ik over dingen doorzeuren. Ik probeer me op andere momentn zoveel mogelijk aan te passen aan de anderen, maar dat lukt niet altijd even goed.
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
murwari schreef:

Ik vind het eigenlijk een vrij moeilijke vraag, ik denk dat ik in verschillende omgevingen een ander beeld van me heb gevormd.
Ik denk dat veel mensen dit wel hebben, ik iig wel. Ik denk niet dat de mensen die ik als mijn vrienden beschouw mij zo zien zoals mijn klasgenoten ed mij zien. En ik denk ook dat mensen op de muziekvereniging, de harmonie en docenten en mensen op mijn stage en familie mij anders zien als mijn klasgenoten. 'k zou het raar vinden als ze daar hetzelfde over mij zouden denken iig.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:05
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik kan heel aardig met de meeste mensen overweg...maar of dat te maken heeft met hoe ze me zien? Ze vinden me een beetje 'raar', wazig, vaag, een soort stuud, ze verwachten ook min of meer altijd hoge cijfers van me en dat ik altijd m'n hw af heb en m'n boeken ed bij me heb en dat ik alles weet...zo iets denk ik. Ow, en niet te vergeten, ik ben ook nog lastig, eigenwijs en tegendraads en laat mensen niet zomaar dingen zeggen (vinden ze heel storend). Misschien hebben ze ergens wel gelijk, misschien ook niet.
Je zit dus op school ?

Verander je leeftijd dan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:24
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
******** schreef:
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?

Daar kan ik zelf niet goed over oordelen. Er zal altijd enige discrepantie bestaan tussen de eigen perceptie en die van anderen.

Hoe goed kan jij met anderen overweg?

Over het algemeen steeds beter. Oefening baart kunst, zullen we maar zeggen.
Arg man..spreek snappend (ik heb echt geen zin om hier een woordenboek bij te pakken)???
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
faen schreef:
Arg man..spreek snappend (ik heb echt geen zin om hier een woordenboek bij te pakken)???
god, god, ik zie maar 2 woorden waarvan ik me zou kunnen voorstellen dat niet iedereen ze kent, overdrijven is ook een vak, damn
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Je zit dus op school ?

Verander je leeftijd dan
Ik studeer.

Lees signatures dan!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:28
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik denk dat veel mensen dit wel hebben, ik iig wel. Ik denk niet dat de mensen die ik als mijn vrienden beschouw mij zo zien zoals mijn klasgenoten ed mij zien. En ik denk ook dat mensen op de muziekvereniging, de harmonie en docenten en mensen op mijn stage en familie mij anders zien als mijn klasgenoten. 'k zou het raar vinden als ze daar hetzelfde over mij zouden denken iig.
Ik denk dat als ik uit al die verschillende beelden enkele aspecten zou samenvoegen, ik tot een realistisch beeld van mezelf kom btw
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?
Ik denk dat een hoop mensen me als lastig zien,
als een meisje met veel problemen.
Lastig, omdat ik ontzettend onvoorspelbaar ben.
Het ene moment kan ik heel gevoelig zijn, dan weer koud.
Mensen kunnen vaak moeilijk met me omgaan,
door mn wisselende stemmingen, en omdat ze vaak
niet weten hoe ze me moeten behandelen.
Als ik onzeker ben ga ik snel brutaal, arrogant en dwars doen.
Vinden mensen vaak heel vervelend..
'k word ook als een negatief iemand gezien,
ben nooit echt gelukkig, kan heel negatief naar anderen doen, straal niet vaak blijdschap uit. Ik schijn een uitstraling te hebben die mensen afstoot, of die ruziezoekt.
Terwijl ik dat meestal niet zo bedoel..

Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?
Redelijk, hangt voor een groot deel van mn stemming af.
Als ik in een van mn gekke buien ben, kan ik wel goed
met anderen omgaan, ben opener, praat sneller ed.
Als ik een pestbui heb, mijden mensen me sowieso al,
aangezien ik nogal snel ruzie maak..
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:01
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt? Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?
daar hadden we het laatst vaak over in de klas. (spw he zucht)

mn klas kan geen hoogte van me krijgen, vinden me vreemd.
Waar ik altijd uitga vinden ze me nog vreemder, en de meesten blijven uit de buurt omdat ik onbewust van me afbijt.
Wel blijf ik meestal wel aardig en kan ik goed diepe gesprekken voeren.

Oppervlakkige gesprekken ga ik uit de weg, en ik voel me niet thuis in grote groepen. Als ik uitga ben ik alleen met mn beste vriendin en hou ik me afzijdig, en in de klas ben ik een buitenstaander.

Ik weet niet hoe het anders moet, ik doe echt mn best, maar negatieve gedachten overheersen, en ik wil niet dat anderen weten wat ik denk of wat ik voel en hoe angstig k ben.

de laatste jaren ben ik me meer gaan terugtrekken omdat ik bang ben dat iemand mij doorziet.
Ik heb gelukkig wel een goeie vriendin en een aantal vrienden waarmee ik het goed kan vinden als het nodig is.. opgebouwd in een sociale periode.. yeah

misschien ben ik een van de geesteszieken.. op een dag loopt dat gewoon stuk. dan barst de bom.

Ik weet dat er veel meer zijn zoals mij, maar zoveel mensen doen zich zo stoer voor, en doen alsof ze alles voor elkaar hebben, en alsof jij minder bent als hun, terwijl k denk dat iedereen diep van binnen doodsbang is.. nou ja ik ratel weer door *zucht*
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 18:29
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
faen schreef:
ik heb echt geen zin om hier een woordenboek bij te pakken
Dat hoeft ook niet. Ik zal je even de betekenissen geven:
discrepantie-onderscheid of verschil
perceptie-waarneming.

Ik ben het overigens wel met je eens dat hij inderdaad beter woorden had kunnen gebruiken die wel voor iedereen begrijpelijk zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:14
Verwijderd
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?

De mensen in mijn klas zien me als 'raar', 'anders'. Ik denk dat ze me ook wel idealistisch vinden. Ik heb over bepaalde maatschappelijke onderwerpen een zeer uitgesproken mening en als er naar wordt gevraagd, vertel ik die ook. Ik bijt meer van mezelf af de laatste tijd, ook als ik daardoor een regenval van scheldwoorden over me heen krijg. Mensen vinden me vaak wazig, gek. Maar ook leergierig, een stuud zoals ze daar zo'n vriendelijke benaming voor hebben. Ik ben heel wisselvallig. Het meisje waar ik naast zit kan geen hoogte van me krijgen. Ik kan heel chaggo, maar ook heel erg vrolijk zijn. Mensen die me beter kennen weten dat het mijn buitenkant is die zo is, die vaak 'stoer' en 'vrolijk' is, terwijl ik van binnen anders ben.. Pff, ik vind het lastig om in te schatten hoe ik word gezien..Ik word denk ik overal wel anders gezien. Ben nu even van mn klas uitgegaan.

Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?

Met sommige mensen wel goed, met anderen bar slecht. Ik probeer ervan uit te gaan dat ook die mensen allemaal zo hun goede eigenschappen hebben, maar er zijn gewoon mensen die het al helemaal bij me hebben verpest. Van die zuipende, arrogante, irritante "Ik ben beter" ventjes en die voortdurend allerlei irritante en totaal niet lollige grapjes over me maken. . Nou ja, ik red me wel..Er zijn ook gewoon mensen die niet zo zielig zijn en die verder kijken dan uiterlijk en kleding.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:17
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
waarschijnlijk als een vaag persoon met kort ongekamd haar en een te flauw gevoel voor humor
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2002, 19:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Dat hoeft ook niet. Ik zal je even de betekenissen geven:
discrepantie-onderscheid of verschil
perceptie-waarneming.

Ik ben het overigens wel met je eens dat hij inderdaad beter woorden had kunnen gebruiken die wel voor iedereen begrijpelijk zijn.
Hij gebruikt 2!!!! woorden die voor sommige mensen onbekend zijn. Moeten alle mensen met een grote woordenschat opeens hun stukjes gaan aanpassen aan de jonge mensen op dit forum, dus de mensen van 15 of jonger? Lijkt me achterlijk niet? So what, dan zoekt hij 2 woorden op, leert hij er tenminste iets van...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
faen schreef:
Arg man..spreek snappend (ik heb echt geen zin om hier een woordenboek bij te pakken)???
U hebt gezocht op: perceptie

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

per·´cep·tie (de ~ (v.))

1 waarneming met de geest => visie
2 resultaat van het waarnemen
per·´cep·tie·doof·heid (de ~ (v.))

1 onvermogen om het gehoorde in zich op te nemen, te verwerken
per·cep·´tief (bn.)

1 de perceptie betreffend, op waarneming gebaseerd
2 opmerkzaam
per·´cep·tie·kos·ten (de ~ (mv.))

1 kosten van administratie en inning
per·´cep·tie·ver·mo·gen (het ~)

1 waarnemingsvermogen



U hebt gezocht op: discrepantie

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

dis·cre·´pan·tie (de ~ (v.))

1 onderlinge afwijking => verschil
2 gebrek aan overeenstemming
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
faen schreef:
Arg man..spreek snappend (ik heb echt geen zin om hier een woordenboek bij te pakken)???
En erudiet als jij bent, weet je uiteraard dat leergierigheid een aspect van intelligentie is [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik denk dat ze me als een rare of een gek zien ofzo,
een drukte spook en iemand die niet stil kan blijven zitten.
zal wel niet zo heel positief zijn want ze zitten iedere keer weer te kijken, te wijzen en te roddelen :-S
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:34
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Hij gebruikt 2!!!! woorden die voor sommige mensen onbekend zijn. Moeten alle mensen met een grote woordenschat opeens hun stukjes gaan aanpassen aan de jonge mensen op dit forum, dus de mensen van 15 of jonger? Lijkt me achterlijk niet? So what, dan zoekt hij 2 woorden op, leert hij er tenminste iets van...
Ik heb nooit beweerd dat iemand met een hoge woordenschat opeens zijn of haar post aan zou moeten passen aan mensen van 15 jaar of jonger op dit forum. Dat is jouw interpretatie, maar het is zeker niet de mijne. Je kunt er bij een hoge woordenschat nooit zeker van zijn dat die van anderen even hoog of hoger is als die van jou, en dat is ook de reden dat ik suggereerde dat het beter zou zijn geweest als hij woorden zou hebben gebruikt waarvan je wel zeker weet dat ze voor iedereen begrijpelijk zijn.
En dan nu weer ontopic: ik kan er zelf alleen maar naar gissen hoe anderen tegen mij aankijken, maar het is in ieder geval wel zo dat ik goed met de mensen in mijn omgeving overweg kan. Het is overigens wel zo dat ik gevoelig ben voor wat anderen over mij denken en voor de manier waarop ik door hen word behandeld.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:45
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
Syphon schreef:
U hebt gezocht op: perceptie

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

per·´cep·tie (de ~ (v.))

1 waarneming met de geest => visie
2 resultaat van het waarnemen
per·´cep·tie·doof·heid (de ~ (v.))

1 onvermogen om het gehoorde in zich op te nemen, te verwerken
per·cep·´tief (bn.) etc

waahaa.
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:48
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
als mensen mij oppervlakkig kennen ben k een heel blij en gezellig meisje, niks geen problemen, altijd lachen, altijd lol.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2002, 18:08
SugarBox
Avatar van SugarBox
SugarBox is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?
- Euhm. Volgens mij zien ze me als een stil, raar, gesloten, egoistisch meisje waarvan ze alleen maar kunnen verzinnen wat er in dr hoofd omgaat..

Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?
- Redelijk. Heb zo mn buien dat ik helemaal niets zeg of ze juist helemaal verrot scheld, maar na een tijdje wennen ze daaraan.
__________________
fuck me.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 18:11
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
onbekende mensen denken over mij: "die's lang" en daar stopt het meestal"

mensen die ik al een tijdje ken zeggen wel vaak dat ik sociaal ben, en behulpzaam, bazig en luid ( wordt aan gewerkt hoor ). maar vooral gek, krankzinnig en raar is ook wel zo

ik kan wel goed met mn klasgenoten overweg, in het middelbaar was het zeker anders , toen sprak ik nooit met de meeste. vorig jaar is dat totaal anders geworden, was hele fijne groep toen. nu ook wel, maar nu moet ik sowieso tegen iedereen wat zeggen want ik ben jaarverantwoordelijke, en dan is communicatie nogal belangrijk.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*

Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 20:00
dawnie
dawnie is offline
geen idee, wil het denk ik ook niet weten
__________________
A memory lasts 4ever, never does it die, true friends stay together, and never say goodbye!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 20:12
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
ik denk een beetje vreemd en overactief.. altijd wakker, altijd vrolijk, altijd "sociaal", dat soort dingen. althans, denk ik.. denk dat ze ook wel herkennen dat ik af en toe echt chaggie ben. Maar op het eerste gezicht is het denk ik altijd actief, lacherig, spontaan, beetje vaag..
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:12
Verwijderd
Hoe mensen mij zien is denk ik heel verschillend.
Mensen die ik redelijk goed ken, zien mij als iemand die altijd vrolijk, druk en absoluut niet verlegen met een duidelijke eigen mening over alles en erg eigenwijs en altijd der zin moet hebben (laatste drie kloppen redelijk ).
Mensen die ik niet goed ken, zullen mij zien als een stil, verlegen meisje, zonder een echte eigen mening.

Met mensen waarmee ik heel oppervlakkig contact mee heb, kan ik wel goed mee om gaan voor een half uur, maar daarna begin ik me aan hun te irriteren en zij zich waarschijnlijk ook aan mij.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 12:24
Verwijderd
ze zien me altijd als een gothic (vraag me niet waarom)
ze zien me altijd als een homo (omdat ik nagellak draag enzo..)
ze zien me als een idioot

en ik haat hun....simpel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:42
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef:
ze zien me altijd als een gothic (vraag me niet waarom)
ze zien me altijd als een homo (omdat ik nagellak draag enzo..)
ze zien me als een idioot

en ik haat hun....simpel
Offtopic: @ avatar: Demonic Tutor. Sorcery. Search your library for one card and put it into your hand

Ontopic: het kan me niet zo interesseren hoe mensen over mij denken. Als het positief is vind ik 't best. Als 't negatief is ook best ik lig er niet wakker van. Bijv. op straat ofzo. Van enkelen in m'n naaste omgeving hoop ik wel dat het positieve gedachtes zijn; ik ben ervan overtuigd dat de positieve de negatieve overheersen
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 15:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
We hebben het hier toch over de omgeving, hè, niet over je vriendinnen en al? Want daar zit nog al een verschil tussen....

Ik denk dat mijn klasgenoten me als een te braaf en verlegen meisje zien. Iemand die gewoon een beetje dom en saai is. Anderen zien me als een lesbienne die een prima slachtoffer is om te pesten.

En ze hebben gelijk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 16:00
Rioto
Mensen krijgen vaak een verkeerde indruk van me ..maar als ze me eenmaal kennen dan vinden ze me een beste vent
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:47
Sellfish
Sellfish is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?

Hoe mensen over mij denken, pff dat is een moeilijke... maar uit reacties die ik krijg kan ik zeggen dat ze me lomp en koud vinden omdat ik de waarheid durf te zeggen. Als iemand iets doms doet of iets gewoon niet goed doet zeg ik het gewoon... met het nadeel dat ik soms mensen beledig en verkeerde ideeen geef. Dat ik overal een antwoord en een mening op heb, niet dat het altijd een goed antwoord is maar ik doe me best. Mensen kennen me niet zoals ik ben. Me leraar noemt me te teruggetrokken en gesloten wat ik in principe ook ben, ik houd er niet van om de hele wereld mijn gevoelens en gedachtengang te laten zien. Mensen verwachten ook teveel van me, wat dus ook tot veel teleurstellingen leid bij velen.


Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?

Ik kan met veel overweg maar zie bij veel mensen ook al gelijk dat ik daar niks mee te zoeken heb en begin er dan ook niet aan. Ik ben slecht in nieuwe contacten maken en mensen zomaar aanspreken... kijk eerst toe en denk hoe ik het moet aanpakken (wat bij meisjes nog al te lang duurt.).
Als iemand me niet aanstaat bij een gesprek beeindig ik het gesprek al snel... soms niet slim maar soms irriteerd iemand me zo met een onderwerp dat ik er gewoon niet mee in discussie wil.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:59
Verwijderd
ze zien me als een vieze pot die gothic is en niet helemaal spoort. een "freak" noemen ze me. en dan voor de rest zitten ze achter mun rug om maar te verzinnen waarom ik zo vaak weg ben en vinden ze me raar als ik ook maar 1 uurtje spijbel. op straat kijken ze me ok vaak na enzo. gelukkig zijn er ook nog mensen die kijken wie ik werkelijk ben, die eerst met me praten voordat ze een oordeel vellen.

ik kan best goed met mensen uit de klas enzo opschieten, tis niet dat ik een hekel aan ze heb iig. maar ik kan me soms wel vreselijk aan ze ergeren enzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2002, 15:03
***
*** is offline
vooral erg braaf en saai...
kreeg 't pas nog te horen toen ik in een kermisattractie stapte, dat ie dat in 1e instantie niet van me verwacht had maar nu ie me steeds beter leerde kennen...
En bij introductiespelletjes waarbij stellingen gelanceerd werden, waarvan je aan moest geven wie je daarvoor 't meest aanzag, kreeg ik alleen stemmen bij een oude vrouw voorlaten bij de kassa en 't bespelen ve muziekinstrument...

Over 't algemeen kan ik goed genoeg met iedereen over weg
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 19:55
LasT*Hero
Avatar van LasT*Hero
LasT*Hero is offline
hm, bovenal rustig

ik ben altijd in alle omstandigheden rustig, dat boezemt vrienden ook wel vertrouwen in in bepaalde situaties.

Voor de rest, grappig, betrouwbaar, altijd daar voor vrienden

Maar ook weten ze dat eens ik kwaad ben geworden, ze me beter kunnen laten doen, dat ze niet aan men kop moeten komen zagen.



Ook is er een groot verschil tussen de schoolvrienden, die kennen me als grappig, redelijk stil,... en men echte vrienden buiten het schoolleven.. die kennen me als hierboven
__________________
*** Mercy is for the weak!***
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 23:27
Poor Leno
Avatar van Poor Leno
Poor Leno is offline
Fitter, happier, more productive,
comfortable,
not drinking too much,
regular exercise at the gym
(3 days a week),
getting on better with your associate employee contemporaries,
at ease,
eating well
(no more microwave dinners and saturated fats),
a patient better driver,
a safer car
(baby smiling in back seat),
sleeping well
(no bad dreams),
no paranoia,
careful to all animals
(never washing spiders down the plughole),
keep in contact with old friends
(enjoy a drink now and then),
will frequently check credit at (moral) bank (hole in the wall),
favors for favors,
fond but not in love,
charity standing orders,
on Sundays ring road supermarket
(no killing moths or putting boiling water on the ants),
car wash
(also on Sundays),
no longer afraid of the dark or midday shadows
nothing so ridiculously teenage and desperate,
nothing so childish - at a better pace,
slower and more calculated,
no chance of escape,
now self-employed,
concerned (but powerless),
an empowered and informed member of society
(pragmatism not idealism),
will not cry in public,
less chance of illness,
tires that grip in the wet
(shot of baby strapped in back seat),
a good memory,
still cries at a good film,
still kisses with saliva,
no longer empty and frantic like a cat tied to a stick,
that's driven into frozen winter shit
(the ability to laugh at weakness),
calm,
fitter,
healthier and more productive
a pig in a cage on antibiotics.
__________________
"What" ain't no country I ever heard of! They speak English in "What?!"
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 23:29
Poor Leno
Avatar van Poor Leno
Poor Leno is offline
Mensen zien mij zoals ze mij zien. Uh, ff serieus.
<mode> serieus </mode>
Ja. Ik denk. Serieus, als het moet. Ingedogen. En de rest verzin jezelf maar. Fuck OFF. Worth less topic... FUCK OFF....
Rape ME, Rape Me, my friend

I'm not the only one.... Do it and do it again...

Okay. Als ik later groter ben word ik een konijntje... want paars is een mooie kleur. Toch? Ja, vind ik wel.
__________________
"What" ain't no country I ever heard of! They speak English in "What?!"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 02:22
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Het overgrote deel van de mensen negeert/minacht me. Het tweede deel walgt van me en het derde deel dat zijn de mensen die ik ken van studie. Die kun je verdelen in mensen die mij mogen en mensen die mij niet mogen.

En dan de mensen die ik ken via internet. Die weten over het algemeen nog het meeste van me. En daar zitten mijn beste vrienden tussen. Ook een aantal haters. Maar dat komt omdat ik (kinderachtig als ik soms ben) wel eens EXTREEM klef wil doen. En dan soms komt nog geen 30 sec later waarom ze zo kortaf doet. En dan kan ik mezelf wel afschieten....

En dat andere deel omschrijft mij als:
-Lief
-Aardig
-Betrouwbaar
-Soms wat opvliegend
-Vinnig
-Sarcastisch
-Cynisch
-Flauw
-Droog
-Humor
-HEEEEEEL verlegen en gesloten (nee echt? )
-Gezellig (hoe ze daar bij komen is mij nog steeds echt een raadsel)
-Het perfecte vriendje (dat is subjectief maar ik zat echt met open mond toen ik dat hoorde van iemand die niet eens verliefd op mij is)
-Nuchter (tja, niks is helemaal goed net zoals *bijna* niks helemaal slecht is)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 13:19
Verwijderd
Hoe denken ze over mij?
Ik denk dat de mensen op school mij zien als een stil meisje, dat toch wel redelijk vaak haar huiswerk af heeft, zoiezo altijd haar boeken bij zich heeft... en dat ik degene ben die altijd alles bij zich heeft...(denk aan pennen, potloden, gum enz.) ik denk dat ze me ook wel sociaal vinden, want ze kunnen altijd uitleg aan mij vragen en ook dingen lenen. Maar ik denk toch wel dat het grotendeel mij als een stuud ziet.. of iemand die nogal lui is en daarom geen vwo maar havo doet..

Thuis zien ze mij toch ook wel als een stil iemand, maar toch ook iemand die altijd om grappen lacht.. voor de rest zich een beetje op de achtergrond houdt..

Hoe ga ik met ze om?
Op school kan ik het op zich met iedereen vinden.. ik zal niet snel een gesprek met iemand aanknopen, maar zodra iemand dat met mij doet (gebeurt zelden) praat ik wel gewoon terug.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Smells Like Nirvana schreef:
Fitter, happier, more productive,
comfortable,
not drinking too much,
regular exercise at the gym
(3 days a week),
getting on better with your associate employee contemporaries,
at ease,
eating well
(no more microwave dinners and saturated fats),
a patient better driver,
a safer car
(baby smiling in back seat),
sleeping well
(no bad dreams),
no paranoia,
careful to all animals
(never washing spiders down the plughole),
keep in contact with old friends
(enjoy a drink now and then),
will frequently check credit at (moral) bank (hole in the wall),
favors for favors,
fond but not in love,
charity standing orders,
on Sundays ring road supermarket
(no killing moths or putting boiling water on the ants),
car wash
(also on Sundays),
no longer afraid of the dark or midday shadows
nothing so ridiculously teenage and desperate,
nothing so childish - at a better pace,
slower and more calculated,
no chance of escape,
now self-employed,
concerned (but powerless),
an empowered and informed member of society
(pragmatism not idealism),
will not cry in public,
less chance of illness,
tires that grip in the wet
(shot of baby strapped in back seat),
a good memory,
still cries at a good film,
still kisses with saliva,
no longer empty and frantic like a cat tied to a stick,
that's driven into frozen winter shit
(the ability to laugh at weakness),
calm,
fitter,
healthier and more productive
a pig in a cage on antibiotics.

radiohead?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:22
PsychoBoy
PsychoBoy is offline
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt?

Een bemoeiende jongen, (zo is mijn familie, dus ik ook)
Ze vinden altijd dat ik het laatste woord heb,
en dat ik altijd weer de "wiskid" ben.

Hoe goed kan jij met anderen overweg?

Ik kan steeds beter in anderen kijken, ik kan me in hen verplaatsen en help hun met al hun problemen.
Ik bestudeer steeds meer Psychologie, en kom achter hun geheimen.
Ze vinden dat ik altijd een goeie hulp ben.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 20:53
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
otherside schreef:
als mensen mij oppervlakkig kennen ben k een heel blij en gezellig meisje, niks geen problemen, altijd lachen, altijd lol.
juist en soms kom je ook met zo'n leuke opmerking van "hoe hou je het uit met hem?". Dan is mijn evenbeeld van jou dus helemaal verpest.

Maar voor de rest ben je wel aardig hoor =) Doei!
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:33
Verwijderd
Op school zien ze mij als een luie donder die niets aan zijn school doet maar wel veel leest.
In het hockeyteam zien ze mij als iemand die juist heel fanatiek en hyperactief is.
Mijn vioollerares ziet me als een luie donder.
Thuis zien ze mij als een luie donder, die wel veel oplost (oudste thuis ).
Mijn vrienden zien mij als een aardig iemand hoop ik

[edit]

en ze zien mij als een heel intelligent iemand bij hockey, 'k ben de enige Vwo-er daar...

Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 13:39
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
op school ben k t stille meisje dat langzaa aan probeert te haken.. en langzaam contact maakt.. ze kennen me niet zo goed.

m'n vrienden zeggen dat ze me een lieve meid vinden met een luisterend oor... en dat ik goudeerlijk ben.. en dat ik mensen aan het nadenken probeer te zetten..

maarjahh.. k weet zelf niet hoe ik ben, dus ik kan dit niet bevestigen..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:03
snoetje
Avatar van snoetje
snoetje is offline
humoristisch maar afentoe wel kattig
en lief en warm persoon denk ik toch.. dat zeggen veel mensen ook tegen me
__________________
ja heb je nee kun je krijgen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:07
Verwijderd
owja, ik ben ook altijd de gene die geld bij zich heeft dus waar je soms even aardig tegen kan doen en dan voor de rest achter me rug om over mag roddelen tot je helemaal dubbel ligt ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:33
love is life
love is life is offline
de meeste mensen zien me als een zotte da altijd onozel doet en grapkes uithaalt.En iemand dat ook vlug op haar tenen is getrapt. Ze verwachten ook van mij dat ik alles weet en dat ik altijd een antwoord klaar heb om iemand een steek te geven... En op school dat ik ook een grote mond heb tegen de leerkrachten...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wikipedia-artikel over jou over 10 jaar
Sperzieboon
41 09-06-2008 14:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kernenergie
lawallan
244 13-09-2006 20:35
Psychologie Vraag jij je wel eens af hoe de omgeving jou ziet?
Curtis Jackson
58 03-01-2005 17:14
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien
Verwijderd
0 03-06-2004 21:47
Psychologie beeld van jezelf ..
Goeniegoegoe
24 21-03-2004 18:45
Lichaam & Gezondheid Roken, hoe dwing je een verslaafde tot stoppen?
Martin
29 02-07-2003 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.