Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2014, 08:43
jasper584
jasper584 is offline
Beste dames.
Ik heb zaadbal kanker gehad en toen hebbe ze een bal verwijderd maar nu is mijn vraag
Zoude jullie het raar vinden of stom als je vriend of lover of seksmaat maar een bal heeft
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 09:34
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
ik denk niet dat iemand dat raar vindt. Misschien wordt het niet eens opgemerkt. ...Tevens is dit meer lichaam en gezondheid. Dus ik ga je topic verplaatsen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 13:50
Verwijderd
Nee denk ook niet dat het direct opvalt en als er ook nog redelijk wat sperma uitkomt zou ik me niet druk maken. Belangrijker is dat je de kanker hebt overwonnen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 14:59
jasper584
jasper584 is offline
je ziet het wel en er komt nog wel gewoon genoeg uit dus dat is niet het probleem.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 15:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee hoor, ik zou het niet raar vinden. Ik zou het vooral fijn vinden dat mijn vriendje nog leeft ipv doodgegaan was aan de kanker. En daarnaast vind ik dat ballen nou ook niet echt heel veel functie hebben tijdens seks (wat betreft het gevoel dan). Het wordt er niet minder lekker van.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik zou het niet raar vinden. Ik zou het vooral fijn vinden dat mijn vriendje nog leeft ipv doodgegaan was aan de kanker. En daarnaast vind ik dat ballen nou ook niet echt heel veel functie hebben tijdens seks (wat betreft het gevoel dan). Het wordt er niet minder lekker van.
Kijk.. Dat moet hem toch moed geven. Mooie post.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2014, 13:16
jasper584
jasper584 is offline
Citaat:
Nee hoor, ik zou het niet raar vinden. Ik zou het vooral fijn vinden dat mijn vriendje nog leeft ipv doodgegaan was aan de kanker. En daarnaast vind ik dat ballen nou ook niet echt heel veel functie hebben tijdens seks (wat betreft het gevoel dan). Het wordt er niet minder lekker van.
Dankje voor je reactie heb t allemaal net achter de rug maar heb me verlangen nog wel alleen was bang dat dames het gek zouden vinden
Met citaat reageren
Oud 28-02-2014, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Dankje voor je reactie heb t allemaal net achter de rug maar heb me verlangen nog wel alleen was bang dat dames het gek zouden vinden
Kan me ook best voorstellen dat je dan beetje onzeker bent erover. Maar is niet nodig. Als ze vraagt hoe het zit kan je het gewoon vertellen. Niks raars aan. Succes
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 13:08
nickkiemen
nickkiemen is offline
precies wt infoboy zegt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 20:54
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Niet als je het van te voren verteld.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 20:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vertel het het meisje in kwestie vooraf Als ze jou genoeg leuk vind zal ze het misschien in het begin wel een beetje vreemd vinden, maar zal ze je gewoon nemen zoals je bent en alleen maar blij zijn dat je nog leeft!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 21:02
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ik heb ooit een scharrel gehad die hetzelfde is gebeurd! Hélemaal niks mis mee.
Ik weet zeker dat geen enkel meisje zich daar druk over zal maken. Komt heus wel goed!
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 20:23
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Als je vrouwen positieve aandacht geeft, maakt het niet uit of je een neushoorn of een pelikaan bent, ze zien het toch niet.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [NA] Snelheid van een bal
TheOnlyOneN14
2 23-06-2011 10:18
Verhalen & Gedichten Enig
Vogelvrij
5 11-12-2008 18:27
Huiswerkvragen: Exacte vakken Natuurkunde een klein vraagje
Verwijderd
4 21-12-2006 16:51
Liefde & Relatie Tips voor een vriend.
JorisV
21 22-03-2006 23:30
Seksualiteit Sex met de moeder van een vriend
djpalu
30 24-07-2004 19:15
Lichaam & Gezondheid Ballen naar je buik. =/
EvilSmiley
30 02-06-2003 19:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.