Oud 07-05-2002, 09:30
Verwijderd
M'n vriendin wil PERSE dat ik morgen naar d'r toe ga >>> meteen uit m'n werk. Ik heb al ja gezegd, maar m'n ma zegt opeens: "je mag pas Donderdag weg van me! Je kijkt eerst nog Feyenoord met me, dat heb je mij beloofd"
M'n vriendin en ik hebben een aardig hevige ruzie achter de rug, en die wil ik nu wel eens ECHT goed maken. Ik wil ECHT heel graag naar d'r toe! Ik kan namelijk ook EINDELIJK bij d'r logeren D'r ouders zijn weg, maar dat terzijde. Ik zit nu te denken of ik meteen uit m'n werk door moet gaan naar haar toe....
Ja of nee??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2002, 09:36
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Gewoon doen, maar ik zou wel ffies vertellen thuis, dat waar je heengaat ietsje belangrijker is (ff inlichten over de situatie misschien?) en zeggen dat je die wedstrijd nog wel eens over kan kijken, en dit niet nog een keer kan doen...
Ik zou sowieso gaan, maar ik heb zo'n prob van een wedstrijd thuis ook nooit.
Veel suc6 iig...
__________________
Hartstikke Maf
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:37
Verwijderd
ik heb zo'n idee, jah kweeniej hoor, maar dat ze dan bestwel eens superkwaad kan worden als je het niet doet....
Dit is dus gewoon mijn bescheiden mening he, maar ik zou wel naar haar toegaan.
Feyenoord kijken met je moeder..?? Zo'n moeder heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ik heb zo'n idee, jah kweeniej hoor, maar dat ze dan bestwel eens superkwaad kan worden als je het niet doet....
Dit is dus gewoon mijn bescheiden mening he, maar ik zou wel naar haar toegaan.
Feyenoord kijken met je moeder..?? Zo'n moeder heb ik niet
Jah... maffe moeder van me. En ZEKER weten dat m'n vriendin dan WEER boos wordt, dus dat ga ik niet op m'n nek halen. M'n plan is om direct uit m'n werk op de trein te stappen, en als ik dan bij haar ben, ff naar huis bellen. Maar ik kijk even wat de rest zou doen. M'n ma vind dat ik na een harde dag werken maar eens goed uit moe rusten ofzoiets, en allemaal van dat soort bull
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Howlin_Mad schreef:
ff inlichten over de situatie misschien?

Al gedaan. M'n moeder zei dat ik m'n eigen baas ben... maar ja... waarom wil zij mij dan beïnvloeden
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:27
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Doet ze bij mij ook wel eens, dan wil ik weg, de dag voor dat ik een tentamen heb, dan zegt ze ook zo van: Als jij weg wil, dan ga je toch weg? Maar dus wel op zo'n manier dat je dus al weet dat ze het er niet mee eens is. Dan nog ga ik altijd wel gewoon, maar in dit geval krijg je dus waarsch. geen ruzie met je moeder als je naar haar toe gaat, dus gewoon gaan!
__________________
Hartstikke Maf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen
tomska
14 28-07-2013 20:41
Psychologie Wat moet ik nou doen voor haar?
joes
4 21-08-2005 22:35
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 17:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 14:13
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 23:29
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 22:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.