Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2011, 12:41
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Het is alweer twee weken geleden dat het laatste weerwolfspel is afgelopen, dus tijd voor een nieuwe!

Furby Feeder zal spelleiden en het wordt superdupergaaf dus iedereen moet meedoen natuurlijk!

Geef je hier op met het bericht: ik doe mee. En probeer het topic zo schoon mogelijk te houden. We zullen binnenkort een post maken met info over wanneer we willen beginnen en zo, o.a. afhankelijk van hoe snel de aanmeldingen binnenkomen.

Zou Geel of Azeche het wachtwoord van de spelleider naar ons willen pm'en aub?


Spelregels:
Spoiler



Nieuwkomers, lees deze spelregels goed door voordat je je aanmeldt!
__________________
Rationeel & Lorelei
Advertentie
Oud 16-07-2011, 12:42
Verwijderd
Oei! Ik wil heel heel graag, maar ik ga 3 augustus op vakantie, dus waarschijnlijk gaat 't 'm niet worden
Oud 16-07-2011, 12:42
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Je moet
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 16-07-2011, 12:45
Verwijderd
Binnen 3 dagen beginnen met 14 spelers and I'm in
Oud 16-07-2011, 12:46
Verwijderd
Ik ga binnenkort op vakantie, dus ik denk het niet.
Oud 16-07-2011, 12:46
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Naamzoeklijst:
Allure ; arPos ; Biertank 52 ; Bright Blue ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Sherlock ; light fighter ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; Fantôme; Geel ; Syori; Toddish ; Queasy ; Little Phoebe ; Dott ; Dingaantouwtje ; Femke Sjekkie ; Mr.Mark; Eye of Sauron ; Michelangelo ; Absinthe ; Schrödinger ; Snoopy ; Röps ; Soija ; Daboman ; Hanneke ; Dobermann ; Uice ; Martiño ; Azèche ; Interglot ; Heksjuh ; Andijvie ; SweetSmile
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 16-07-2011, 12:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik wil wel! De eerste week zal ik iets minder actief zijn, want ik zit bij mijn schoonouders in Frankrijk, maar misschien maak ik mezelf dan eens niet zo verdacht de eerste ronde

Eh... Ik doe dus mee!
__________________
Tsja
Oud 16-07-2011, 13:36
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik doe mee!

Ik stuur het wachtwoord op
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 16-07-2011, 13:44
Verwijderd
Tvp Jeanne
Oud 16-07-2011, 13:48
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik sla een keertje over
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 16-07-2011, 13:52
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik doe mee!

Ik stuur het wachtwoord op
Dank,

Mr Mark: waarom? We hebben hard mensen nodig in de vakantie.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-07-2011, 14:36
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
30 juli ga ik op vakantie en volgens mij is het spel dan al bezig. Over het algemeen lig ik er snel uit (gezien de vorige twee spellen) maar het kan ook net zo goed zijn dat ik wat langer er in blijf.

Maar dan wel, zoals .sann zegt. Misschien eens een vakantie-editie voor het weerwolfspel? Snel beginnen en minder spelers?

In ieder geval, als het mogelijk is zou ik graag mee willen doen maar ik ben bang dat ik op vakantie ben als het spel nog bezig is.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 16-07-2011, 15:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet het nog niet, moet even kijken of en wanneer ik moet werken. Tevens tvp.
Oud 16-07-2011, 16:04
Verwijderd
Ik kan alweer niet meedoen Eind juli ga ik op vakantie.
Oud 16-07-2011, 17:04
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik kan pas vanaf 26 juli meedoen; tot dan op vakantie... Mocht het dan nog niet begonnen zijn, dan mag ik op de lijst (weet niet zeker of ik mezelf er op kan zetten).
Oud 16-07-2011, 19:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik wil wel meedoen, ben net terug van vakantie en ga 20 augustus weer, dus dat zou moeten lukken
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-07-2011, 23:24
honestsmile
honestsmile is offline
Ik zou ook wel graag mee willen doen als dat mag? Ik ben wel een nieuwkomer dus als er te veel aanmeldingen zijn, laat dan de mensen die vaker mee spelen maar meedoen hoor . Ik weet overigens wel hoe het spel werkt.
Is het trouwens de bedoeling dat je vooral overdag reageert of is in de avond ook niet erg?
Oud 16-07-2011, 23:27
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Heb je vaker meegelezen dat je weet hoe het werkt? of het ergens anders gespeeld (of het kaartspel)? want in de laatste twee gevallen is het lezen van de spelregels wel handig, op het forum verandert er nog al eens wat
en je kan gewoon de hele dag en nacht door reageren hoor , alleen je stem doorgeven moet voor een bepaalde tijd aan de spelleiders via pm.
__________________
Dit is een coole sig.
Ads door Google
Oud 16-07-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Naamzoeklijst:
Allure ; arPos ; Biertank 52 ; Bright Blue ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Sherlock ; light fighter ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; Fantôme; Geel ; Syori; Toddish ; Queasy ; Little Phoebe ; Dott ; Dingaantouwtje ; Femke Sjekkie ; Mr.Mark; Eye of Sauron ; Michelangelo ; Absinthe ; Schrödinger ; Snoopy ; Röps ; Soija ; Daboman ; Hanneke ; Dobermann ; Uice ; Martiño ; Azèche ; Interglot ; Heksjuh ; Andijvie ; SweetSmile
Het is een pm-lijst.

En ik hoor niet in die lijst.

IK zal erover nadenken, zou niet weer spelen.
Oud 16-07-2011, 23:49
Verwijderd
Deze keer toch maar niet.
Oud 16-07-2011, 23:54
Verwijderd
Goed spel wordt dit
Oud 16-07-2011, 23:58
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Eigenlijk wil ik toch wel weer eens een keer meedoen. Ik ga pas 13 augustus op vakantie dus dat moet prima haalbaar zijn. Plus, geen damactiviteiten, want zomerstop.

@Sann. Natuurlijk wordt het een goed spel, want ik wil meedoen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 17-07-2011, 00:14
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga 30 juli op vakantie, zou dus eigenlijk niet mee moeten doen, maar er zijn al een aantal mensen die ook rond die tijd gaan..hmm...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-07-2011, 12:13
Verwijderd
Ik doe mee! En ik ga niet op vakantie!
Oud 17-07-2011, 17:13
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Heb je vaker meegelezen dat je weet hoe het werkt? of het ergens anders gespeeld (of het kaartspel)? want in de laatste twee gevallen is het lezen van de spelregels wel handig, op het forum verandert er nog al eens wat
en je kan gewoon de hele dag en nacht door reageren hoor , alleen je stem doorgeven moet voor een bepaalde tijd aan de spelleiders via pm.
Het kaartspel. Maar ik heb voor de zekerheid de spelregels wel even doorgelezen!
Advertentie
Oud 17-07-2011, 21:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Het kaartspel. Maar ik heb voor de zekerheid de spelregels wel even doorgelezen!
je kan gerust meedoen, er is nooit een teveel, hoogstens een te weinig.

ik doe mee, ik ga tijdens de vakantie natuurlijk niet in primitieve omstandigheden zitten.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 17-07-2011, 22:19
Verwijderd
Jammer jongens, had het wel leuk gevonden met jullie als spelleider, maar ik zit in Gent van dinsdag t/m zaterdag of zondag ofzo, dus helaas...
Oud 18-07-2011, 07:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zou je daarna evt wel mee willen doen, absinthe? Want zo snel gaan de aanmeldingen toch niet en rops kan ook pas later..
Oud 18-07-2011, 07:25
Verwijderd
Ja hoor, dan wel
Oud 18-07-2011, 07:41
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Deelnemerslijst tot nu toe:

1. Snoopy
2. Geel
3. Fantôme
4. Honestsmile
5. Daboman
6. Interglot
7. Arpos


En vanaf volgende week eventueel: Absinthe en Röps.


Het zou nog wel kunnen werken. We missen nog reacties van vrijveel spelers (Schrödinger, Uice, Dobermann, Michelangelo, VeGs, Dott, etc) die vaker meedoen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-07-2011, 12:21
Verwijderd
Ik dacht dat Michelangelo zijn account had verwijderd, of heeft ie alweer een nieuwe?
Oud 18-07-2011, 12:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik wil ook nog wel eens een keertje, lang geleden.

(ik had trouwens nog aangeboden om mee te spelleideren maar ik snap dat FF daar geen behoefte aan hebben)
__________________
you're not my demographic
Oud 18-07-2011, 12:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik doe mee dus
__________________
you're not my demographic
Oud 18-07-2011, 12:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik doe mee! In de hoop dat de vakantie helpt om niet weer zulke stomme fouten te maken als de vorige keer.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-07-2011, 12:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik skip deze keer, ik zou wel mee willen doen, maar de vorige keer kon ik me niet op het spel concentreren en het risico dat dit weer gebeurt is reëel.
Oud 18-07-2011, 19:30
Allure
Allure is offline
Ik wil wel weer een keer meedoen, maar ga over 11 dagen op vakantie. Dat is dus niet zo handig, helaas.
Ads door Google
Oud 18-07-2011, 19:36
Allure
Allure is offline
Als niemand zich meer aanmeldt, we incl mezelf met zijn tienen zijn en we morgenavond beginnen met de eerste ronde, kan ik wel meedoen.
Oud 18-07-2011, 20:30
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Als niemand zich meer aanmeldt, we incl mezelf met zijn tienen zijn en we morgenavond beginnen met de eerste ronde, kan ik wel meedoen.
Dan kan ik ook nog wel meedoen hoor.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 19-07-2011, 11:26
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
lol met 10 man...
hmm, waarom niet gewoon de aanmeldingen laten lopen en beginnen zodra `men´ weer van vakantie terug is.

Zo´n haast heb ik niet.

De spelleider moet maar zien he.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-07-2011, 11:51
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
lol met 10 man...
hmm, waarom niet gewoon de aanmeldingen laten lopen en beginnen zodra `men´ weer van vakantie terug is.

Zo´n haast heb ik niet.

De spelleider moet maar zien he.
Ik ga vrij laat op vakantie en ik wil me niet terug moeten trekken
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-07-2011, 11:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Anders doe ik wel met 2 accounts mee
__________________
Tsja
Oud 19-07-2011, 11:59
honestsmile
honestsmile is offline
Dan toch maar snel even proberen mensen op te trommelen
Oud 19-07-2011, 12:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het ligt vooral aan mijn werkrooster, ik kan jullie morgen/overmorgen pas zeggen of ik mee kan doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
lol met 10 man...
hmm, waarom niet gewoon de aanmeldingen laten lopen en beginnen zodra `men´ weer van vakantie terug is.

Zo´n haast heb ik niet.

De spelleider moet maar zien he.
Jij heb een rode kaart voor dit spel toch?
Oud 19-07-2011, 15:39
Allure
Allure is offline
Als er maar weinig mensen zijn: is het een idee dat ik meedoe en wanneer het spel nog niet afgelopen is als ik op vakantie ga (29 juli) en ik nog in leven ben, iemand mijn deelname overneemt? Diegene hoeft dan niet een heel spel te spelen. Ik geef hem/haar info over de gebeurtenissen in het spel tot dan toe. Is er iemand die dat evt zou willen?
Oud 19-07-2011, 21:04
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik kan mee doen.

Edit: wel vakantie, dus minder actief.
Oud 19-07-2011, 21:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
De spelleiders gaan nog even in overleg met elkaar. We zitten nu ongeveer op 10 spelers. Dat vinden we echt te weinig. Twee weken later beginnen is voor ons geen optie vanwege vakantie (er zou dan natuurlijk wel gespeeld kunnen worden maar dan moet iemand anders leiden. Maar goed, we gaan dus even overleggen of we het op de een of andere manier haalbaar kunnen maken.

vanaf volgende week zouden absinthe en rops mee kunnen doen. En lp doet misschien nog mee. En soija misschien. Dat zou ons al op een acceptabeler aantal brengen.
Oud 19-07-2011, 22:14
Luts
Avatar van Luts
Luts is offline
Het lijkt me ontzettend leuk!
Ik wil mee doen!
Verder ga ik niet op vakantie, maar wil wel graag weten wanneer het spel begint,
omdat ik steeds minder op het forum zit en meer op de voorpagina.
__________________
het leven is raar, het ene moment kan het niet stuk en het volgende moment ligt het in diggelen.
Oud 20-07-2011, 11:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ga zondag op vakantie en wil eventueel ook wel met iemand samen spelen die het dan kan overnemen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-07-2011, 11:58
Verwijderd
Ik dnek dat het in vakantieperiodes handiger is om vooraf een deadline in te stellen. Anders als x terug is van vakantie, doet y niet meer mee, want die gaat op vakantie. ;x
Je hebt geen overzicht zo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58
De Kantine Weerwolfspel #87 deel 2
Verwijderd
470 15-08-2011 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.