Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2011, 19:11
Verwijderd
@daboman
Er kan nog steeds een wolf in dat rijtje staan en die wolf kan jij zijn.

Verder zei Rops dat het leek alsof er een discussie was tussen de badguys. Hiermee probeerde hij mogelijk te hinten naar de wolven? Die discussie vond plaats tussen jou en martino. Martino was wolf. JIj kan heel goed met martino hebben afgesproken om dit zo te spelen om martino op te offeren omdat de wolven er wellicht slecht.

Volgens jou is wammus of neko wolf/evilziener. Dat wammus dit kan zijn geloof ik. Vooral omdat hij pas later in het spel wat actiever werd. (hij heeft mensen kunnen opvragen en daarna aanvallend gaan spelen). Neko lijkt mij echt te rustig. Ze staat wel in de verkeerde rijtjes maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een badguy zo rustig was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2011, 19:12
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Daboman; ik vind het apart dat je een deal wil sluiten, maar vooruit, zie niet wat voor 'n kwaad het kan want ik wil toch al op Wammus stemmen en niet op jou, de volgende ronde.
Ik wil er echter wel onderuit kunnen als de wolven Wammus eten vanavond, maat dat spreekt voor zich denk ik

ik vraag me wel af waarom je een deal wil sluiten, hoezo heb je mijn verdediging nodig? en hoe kan ik je eigenlijk echt verdedigen? mijn twijfel of jou is bij iedereen toch bekend nu? of neem je dat dan voor lief?
of ben je bang dat er veel dorpelingen op jou gaan en denk je dat ik nog van gedachten verander en wil je dus mijn 'garantie' dat ik op Wammus stem de volgende ronde en niet switch naar jou?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:18
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
@ Daboman; ik vind het apart dat je een deal wil sluiten, maar vooruit, zie niet wat voor 'n kwaad het kan want ik wil toch al op Wammus stemmen en niet op jou, de volgende ronde.
Ik wil er echter wel onderuit kunnen als de wolven Wammus eten vanavond, maat dat spreekt voor zich denk ik
Gewoon, omdat iedereen continu aan me twijfelt en ik ook eens wat zekerheid wil. Ik kan wolven eruit stemmen wat ik wil, maar je ziet dat het niet helpt. Als ik even niet oplet vindt iedereen me straks verdacht, gewoon omdat het ook wel aardig past met die lijstjes.

Prima, je kan er onderuit als de wolven vanavond Wammus eten.

EDIT: ja, is allemaal prima. Ik wil alleen maar zeker weten dat niet iedereen ineens op mij gaat omdat dat wel past met die lijstjes. Ik stem al het hele spel op wolven (behalve hangronde 1) en krijg er alleen maar wantrouwen voor terug.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 07-08-2011 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gewoon, omdat iedereen continu aan me twijfelt en ik ook eens wat zekerheid wil. Ik kan wolven eruit stemmen wat ik wil, maar je ziet dat het niet helpt. Als ik even niet oplet vindt iedereen me straks verdacht, gewoon omdat het ook wel aardig past met die lijstjes.

Prima, je kan er onderuit als de wolven vanavond Wammus eten.

EDIT: ja, is allemaal prima. Ik wil alleen maar zeker weten dat niet iedereen ineens op mij gaat omdat dat wel past met die lijstjes. Ik stem al het hele spel op wolven (behalve hangronde 1) en krijg er alleen maar wantrouwen voor terug.
en dan nu niet mij opeten he, onder de mom van, ik ben geen wolf anders ga ik toch niet eerst een deal sluiten

nee maar prima hoor; nogmaals. Ik zeg niet dat ik 100% overtuigd ben van jou wolf zijn, maar zie het wel als een reële optie, andere opties zijn er imo ook nog, maar dat hangt af van wat Wammus is.
en het is idd wel lullig dat je zo goed helpt de wolfjes op te hangen en alleen maar argwaan er voor terugkrijgt, maarja... zo is het spel ook wel weer een beetje he ik vind het ook lullig als zou blijken dat je ons zo goed kon helpen doordat je bij de nachtelijke weerwolfvergaderingen - gevolgd door een diner - aanwezig was
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:36
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Who’s your daddy!?

De dood heeft er vandaag zin in. Met goede energie stapt hij uit bed om weer eens lekker iemand neer te halen met zijn zeis, tot plots de telefoon gaat. Het is z’n vrouw: “Schat, ik moet vandaag naar de kapper én naar de pedicure, dus zou jij op Heintje kunnen passen?”. Crap.

De dood heeft een papadag. Er is vandaag niemand doodgegaan. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:30 om hun stemmen door te geven.

1. Snoopy - tovenaargeliefde
2. Geel - weerwolf
3. Fantôme
4. Röps – verrader
5. Honestsmile – leerling-tovenaar
6. Daboman
7. Interglot – ziener
8. Absinthe
9. Martiño - weerwolf
10. Neko/Bright Blue
11. VeGs
12. Luts - dorpeling
13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde
14. Wammus
15. Severus
16. Adamczowice - dorpeling
17. Queasy

Blauw = opgehangen
Roze = dood door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Oeehww wolfsbane

@ Dabo: oke, ik zal me aan mn woord houden en mijn stem op Wammus versturen voor de volgende ronde en dus niet op jou
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:38
Verwijderd
Nice
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:41
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Waarom vonden ze rups dan een groot gevaar? Als hij zegt dat één van hen een bad guy moet zijn, maar stiekem zijn ze het allebei, is dat ook wel weer veilig toch? sorry, ik snap hem niet helemaal.
Nee, Rops stelde dat het één gevecht tussen twee bad guys leek.
Ik heb het onduidelijk geformuleerd; hij zei dus dat Daboman én Martino dan fout waren.

Citaat:
Daboman
Ik begrijp je wel, maar je creëert wel verdeeldheid. En spelers gaan weer twijfelen aan mij, wat ik nogal vervelend begin te vinden.
Ik snap dat het voor jou vervelend is, mocht je gewoon dorpeling zijn. Maar ik lees dit niet als opzettelijk verdeeldheid creëren vanuit Fantome.

Als jij (of Severus) niet te vertrouwen is, dan zullen jullie ons niet opnieuw naar een wolf leiden (denk ik). Want dan is er nog maar 1 wolf over. Jullie noemen beiden Queasy; dus is één van jullie een bad guy, dan is Queasy misschien wel geen wolf.

Zijn jullie wél te vertrouwen, dan moeten Absinthe, Fantome en ik ook te vertrouwen zijn
(en dan komt de laatste stem van de evilziener).
En dan zijn Neko*, Wammus en Queasy allemaal wolf of evilziener; dan maakt het niet uit wie we hangen.

Dus ik vind het wel een intelligente oplossing van Fantome om dan juist voor Wammus te gaan. De kans is inderdaad groter dat we een wolf hangen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:42
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ooh uitslag: beter! Dat konden we wel gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ VegS, ja ik begreep het idd al, Queasy poste het ook al volgens mij
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Oeehww wolfsbane

@ Dabo: oke, ik zal me aan mn woord houden en mijn stem op Wammus versturen voor de volgende ronde en dus niet op jou
Helpen verdedigen indien nodig was ook part of the deal, dus ik kan m'n stem pas morgen doorgeven.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Prima hoor dabo, was meer ter info dat mijn stem op Wammus al uit is denk dat het jou ook gewoon helpt op Wammus te stemmen, dan is er gelijk helderheid en hoef je je sowieso niet meer te verdedigen
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
@Vegs: ik zei nergens dat het opzettelijk was.

Wel mooi, wolfsbane
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:52
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Of de wolven zijn zo inactief dat ze vergeten zijn te eten

Stemlijstje hangronde 5

Wammus
Fantome (1)
Daboman (2)
VeGs (3)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:52
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
@Vegs: ik zei nergens dat het opzettelijk was.

Wel mooi, wolfsbane
Je hebt gelijk; verkeerd gelezen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Hmm okee, queasy zal ook wel voor Wammus gaan, dus dan ga ik ook op Wammus. Wat moet hij ook alweer zijn om mij vrij te pleiten?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 19:58
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Hmm okee, queasy zal ook wel voor Wammus gaan, dus dan ga ik ook op Wammus. Wat moet hij ook alweer zijn om mij vrij te pleiten?
Bij voorkeur wolf. Maar met evilziener ben ik ook tevreden.

Ik heb net even uitgerekend dat we dan ook nog kunnen winnen, zeker nu ze misgehapt hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:02
Verwijderd
Oh, dit vind ik leuk <3 Gaat lekker zo! Morgen Queasy
Oh, ligt Wammus nu weer onder vuur. Nou goed, dan zal ik bij dezen vertellen dat ik dacht dat hij de cupido was, maar eerlijk gezegd weet ik dat nu al helemaal niet meer zeker. Ding was dat The Prophet op Onzin postte dat Lorelei (spelleider) het nummer van Wammus nodig had. Ik herinner me ook een post van de spelleider waarin ze opriepen om inboxen te legen, omdat sommige pm's met functies niet verstuurd konden worden. Dat ze zoveel moeite deed voor het nummer van Wammus, terwijl hij vast ook wel online zou zijn gekomen, deed mij sterk vermoeden dat hij de cupido was, omdat ze dus zo snel mogelijk info van hem nodig had, nl. de twee namen van de geliefden.
Dusss... ik weet niet of ik het zo'n goed idee vind om Wammus op te hangen, ik ga liever voor Queasy. Haar vertrouw ik echt niet en zij gaat nu ook voor Wammus, dus.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:11
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Bij voorkeur wolf. Maar met evilziener ben ik ook tevreden.

Ik heb net even uitgerekend dat we dan ook nog kunnen winnen, zeker nu ze misgehapt hebben.
Maar als dat zo is, dan moet je wel een keer ophouden me te wantrouwen want ik weet niet of ik nog veel zin heb om mezelf nog verder te verdedigen. De resultaten mogen er zijn, maar ergens houdt het een keertje op en dan vind ik dat je gewoon maar moet geloven dat ik geen bad guy ben.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:20
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hmm okee, queasy zal ook wel voor Wammus gaan, dus dan ga ik ook op Wammus. Wat moet hij ook alweer zijn om mij vrij te pleiten?
nou, als Wammus evilziener is, denk ik dat hij de eerste ronde een oprechte stem heeft gehad. Ik zou niet weten waarom hij daar al gaat switchen, want hij weet ook nog niet wie hij kan vertrouwen en wie niet. Als hij daar een echte stem heeft gehad, verdenk ik jou ervan wolf te zijn. Als wammus wolf is, ga ik de ronde erna even aan jou voorbij

[edit] voor Absinthe; hetzelfde verhaal gaat op als blijkt dat hij cupido is. het ging toen tussen interglot en luts en dat maakt ook niet uit voor de cupido. dan weten we wel of zijn stem oprecht is wat info geeft.[/edit]
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Absinthe; wammus ligt niet echt 'onder vuur' maar ik denk dat we het meest hebben aan info over zijn functie om te bepalen achter wie we verder aan moeten, nu liggen er nog zoveel opties open...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:26
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
nou, als Wammus evilziener is, denk ik dat hij de eerste ronde een oprechte stem heeft gehad. Ik zou niet weten waarom hij daar al gaat switchen, want hij weet ook nog niet wie hij kan vertrouwen en wie niet. Als hij daar een echte stem heeft gehad, verdenk ik jou ervan wolf te zijn. Als wammus wolf is, ga ik de ronde erna even aan jou voorbij
Nou ik had eigenlijk ook al een beetje besloten om me de komende ronde niet meer te gaan verdedigen als ik dan nog leef en de uitslag valt zo uit dat ik weer opnieuw verdacht word. Het is veel te vermoeiend. Het moet wel leuk blijven. Dan mag je zelf uitrekenen of je nog wel kan winnen als ik toch dorpeling ben. Maar ik ben gewoon op.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:26
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Oh, dit vind ik leuk <3 Gaat lekker zo! Morgen Queasy
Oh, ligt Wammus nu weer onder vuur. Nou goed, dan zal ik bij dezen vertellen dat ik dacht dat hij de cupido was, maar eerlijk gezegd weet ik dat nu al helemaal niet meer zeker. dus.
Maar Wammus heeft in die ronde waar LP er uit ging op haar gestemd. Dat was wel een risico met nog 3 spelers die nog moesten stemmen... De kans op schapen is dan groot; zie bijvoorbeeld Honestsmile.

Als je gelijk hebt en hij is echt cupido, dan is ofwel Daboman, ofwel Severus niet te vertrouwen. Die wilden juist voor Queasy gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:28
Verwijderd
@VeGs: daar heb je wel een punt. Nou goed, voor de info dan, en als ie wél onschuldig is, hebben we ook nog weinig aan hem gehad.. Ik ga wel mee op Wammus. Tenzij mensen gelijkspel Wammus - Queasy willen maken, maar ik weet niet of dat een slim idee is eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 20:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nou ik had eigenlijk ook al een beetje besloten om me de komende ronde niet meer te gaan verdedigen als ik dan nog leef en de uitslag valt zo uit dat ik weer opnieuw verdacht word. Het is veel te vermoeiend. Het moet wel leuk blijven. Dan mag je zelf uitrekenen of je nog wel kan winnen als ik toch dorpeling ben. Maar ik ben gewoon op.
oke, prima ik zei het alleen om je te helpen hoor.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 23:18
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
In de eerste hangronde stemde ik random. Dus dat veilig meeschapen op interglot is niet waar.
Eh, je ging als 4e onder Interglot staan, dus het was wel degelijk een veilige plek voor je om te gaan staan. Je zegt wel dat het random is, maar dan is het wel een toevallige random - dat je dan nét met Random.org uitkomt op één van de twee grote rijtjes, en dan ook nog een waar je op dat tijdstip meteen veilig kunt gaan staan. Vind ik een beetje té toevallig, hoor. Het lijkt me waarschijnlijker dat je gewoon op een opportuun moment hebt zitten wachten, wat ook versterkt wordt door het feit dat je de eerste dag niet meteen random wou stemmen, maar pas tot de volgende dag wou wachten (= afwachten tot er meer stemmen bekend waren, om zo te kunnen kijken wat het veiligst is om op te stemmen).

Verder: wederom een mooie uitslag, brengt het einde nóg dichterbij. Mag ook wel, want ik vind het spel nu onderhand wel lang duren en wil het nu wel eens opgelost zien.

Tenslotte had ik deze ronde het liefst op Queasy gestemd, omdat ik haar gewoon zó wolverig vind overkomen en mij het het verstandigst lijkt om een wolf op te hangen. Maar aan de andere kant heeft Fantôme terecht een punt en omdat ik haar nu wel vertrouw én we een voorsprong hebben, denk ik dat we het ons wel kunnen permitteren om Wammus op te hangen. Slecht is hij mijns insziens sowieso (aangezien ik in scenario #3 geloof), dus als hij geen wolf is, is hij wel de evilziener, en dus delen we sowieso nog een klap uit aan de wolven. Last but not least vind ik het belangrijk dat we in deze fase van het spel niet meer zo verdeeld zijn, want daar kunnen de inmiddels in het nauw zittende wolven dankbaar gebruik van maken, lijkt me.

Aldus verstuur ik bij deze mijn stem op Wammus. Hier laat ik het dan voorlopig bij - ik ben moe en wil nu naar bed, want ik moet straks om half 8 opstaan en ben daarna de rest van de dag weg. 's Avonds ben ik er weer.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 06:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Zeg, blijft Bright Blue nog steeds niks zeggen
wil héél graag meedoen en heeft dan welgeteld 2 (!) posts in dit topic.
sorry hoor, even een losse post ofzoiets.
ga nu werken, ben benieuwd wat Wammus blijkt te zijn vanavond.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 14:44
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Oproepje aan de stiekeme meelezers die niet meespeelden:

Is er iemand die wil invallen voor een van de spelers? Details en alles kunnen per pm.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 18:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wat een stilte hier...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 18:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Klopt het dat Sabir invalt, spelleider?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 18:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
wat een stilte hier...
Tsja, iedereen stemt op Wammus en hij zegt zelf helemaal niets.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 18:54
Verwijderd
Niemand heeft nog laten weten maar ik stem iig op wammus. Uitleg komt.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:02
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Klopt het dat Sabir invalt, spelleider?
Ja. Sabir zal invallen voor Bright Blue. Zij kon helaas toch niet verder spelen vanwege familieomstandigheden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 08-08-2011 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:12
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
oke, nou gezellig Sabir Succes met bijlezen.
En oww, ben benieuwd wat Wammus is
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:15
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik moet het verhaal voor vanavond nog schrijven maar ik kan me echt totaal niet concentreren. Gelukkig zijn onze verhalen maar 4 regels oid
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
post anders maar gewoon de uitslag! *heus niet nieuwsgierig* en nee, alleen 'Wammus is opgehangen' is niet voldoende, ook functie graag
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:20
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hee Dabo, wat heb jij eigenlijk gestemd? heb je niet echt verdedigd, maar was ook niet nodig, gezien de topicstilte
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Sorry jongens, maar dit had ik niet kunnen voorspellen. Ik wens jullie nog wel een fijn spel.

kusjes
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:27
Verwijderd
Daboman je reageert niet eens op mijn posts van laatst.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Sorry jongens, maar dit had ik niet kunnen voorspellen. Ik wens jullie nog wel een fijn spel.

kusjes
Sterkte met de familie-omstandigheden...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:34
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Sorry jongens, maar dit had ik niet kunnen voorspellen. Ik wens jullie nog wel een fijn spel.

kusjes
Geeft niet, BB. Sterkte met alles!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:35
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Bloody hell

Wammus ligt op bed te slapen. Zijn kleine televisie staat op zijn benen. Plotseling komen er enorme klauwen uit het bed. Wammus schrikt wakker maar het is al te laat: de klauwen trekken hem zo het bed in. Het enige wat nog van Wammus over is, is een hoeveelheid bloed waar je een klein zwembadje mee zou kunnen vullen, verspreid over de kamer en het plafond.

Wammus is dood. Hij was de cupido. De wolven hebben tot morgenavond 20.30 om hun stem bekend te maken.


1. Snoopy - tovenaargeliefde
2. Geel - weerwolf
3. Fantôme
4. Röps – verrader
5. Honestsmile – leerling-tovenaar
6. Daboman
7. Interglot – ziener
8. Absinthe
9. Martiño - weerwolf
10. Neko/Bright Blue/Sabir
11. VeGs
12. Luts - dorpeling
13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde
14. Wammus – cupido
15. Severus
16. Adamczowice - dorpeling
17. Queasy

Blauw = opgehangen
Roze = dood door liefdesverdriet
Rood = opgegeten

Nog een keer voor de duidelijkheid: Bright Blue heeft zich teruggetrokken en Sabir heeft haar plek overgenomen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daboman je reageert niet eens op mijn posts van laatst.
Dabo is reageer-moe
op welke post moest hij reageren dan?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ow fuck, Wammus is enkel cupido, dan klopt het wat je dacht absinthe.
had hem met geen mogelijkheid meer in een goede functie bedacht.
maargoed, we kunnen het hebben, eens kijken wat voor duidelijkheid dat geeft mbt de stemlijstjes
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nou goed, even terugkijkend naar de post die ik had gedaan, gaf ik aan dat al mijn opties die ik zag voor ronde één niet mogelijk waren als Wammus evilziener was. Als hij dat wel was, was Daboman daardoor verdacht geworden.
Dit betekent dus dat óf Severus en absinthe slecht zijn (optie 3, na analyse van hangronde 1) óf een van hen een slechte rol heeft (optie 1 of optie 2). Wanneer optie 1 of 2 klopt staat de andere slechte speler onder Interglot en dan is wat mij betreft Queasy het verdachtst.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 19:48
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Intelligente oplossing hoor. Nu wil je mij zeker ook ophangen...

Ik denk dat het tijd wordt om eens een scenario te onderzoeken waarbij Fantome of Vegs slecht is, want ik krijg het gevoel dat ik gemanipuleerd ben. Ik wilde namelijk Queasy stemmen en heb dat niet gedaan. = manipulatie.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 20:02
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
OMG!!! Fantome kan zowaar zelf de evilziener zijn, als ze wel gewoon op honestsmile heeft gestemd in hangronde 3. Geen wonder dat ze de zaak geredirect heeft. Potverdikkie, niet voor het eerst dat ik zo enorm de fout in ga daarmee. En natuurlijk heeft ze Queasy opgevraagd, want ze begon pas NA de eetronde over het ophangen van Wammus. Waarom Wammus? Omdat hij verdacht was natuurlijk!

Okee.

Dat wordt een dikke slash ignore voor Fantome. Ik geef je wel mijn complimenten voor deze meesterzet.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 20:04
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Godver. Dan moet Daboman en/of Severus wolf of evilziener zijn. Dat kan niet anders.
Eén van beiden is niet te vertrouwen.
Volgens mij is er geen enkel scenario om hangronde 3 te verklaren waarin ze allebei goed zijn, nu Wammus dorpeling bleek.

En dan had Absinthe gewoon gelijk, maar ik snap niet waarom hij dan LP stemde. Dan zal hij gelogen hebben die ronde en iets anders hebben gestemd.

Dat geeft informatie over hangronde 2:

Spoiler

Hmmm. Als Wammus niet gestemd heeft, wat hij gezegd heeft (en laten we daar vanuit gaan), dan zal hij op Severus of Honestsmile gestemd hebben. Op zichzelf lijkt me niet aannemelijk, bovendien staan bij Severus/Honestsmile een geliefde, waarvan hij weet dat in ieder geval 1 stem klopt.
Dan staat er bij één van hen eigenlijk drie stemmen. Als Severus wolf was, had LP ook maar drie stemmen gehad. Dan was de kans op gelijkspel weer erg groot.

Alleen kunnen zowel Fantome als Queasy nog wolf zijn, en dan zouden er weer maar 2 stemmen staan... En de geliefden kunnen ook nog eens anders gestemd hebben dan gezegd.
Dus: Severus wolf => grotere kans op gelijkspel, maar hoeft niet. Dus pleit voor Severus in de zin dat ze vermoedelijk geen wolf is, maar ze kan wel evilziener zijn.
Bovendien is het niet uitgesloten dat ze wolf is: stel dat Wammus een rijtje koos waar een wolf onder stond (Fantome of Queasy) dan staan er nog steeds maar 2 stemmen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 20:05
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Even reageren op wat er verder gepost is:

Citaat:
OMG!!! Fantome kan zowaar zelf de evilziener zijn, als ze wel gewoon op honestsmile heeft gestemd in hangronde 3. Geen wonder dat ze de zaak geredirect heeft. Potverdikkie, niet voor het eerst dat ik zo enorm de fout in ga daarmee. En natuurlijk heeft ze Queasy opgevraagd, want ze begon pas NA de eetronde over het ophangen van Wammus. Waarom Wammus? Omdat hij verdacht was natuurlijk!

Okee.

Dat wordt een dikke slash ignore voor Fantome. Ik geef je wel mijn complimenten voor deze meesterzet.
Maar áls Fantome evilziener is, dan ben jíj óf Severus wolf.

En jullie wilden béiden voor Queasy gaan!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 20:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Even reageren op wat er verder gepost is:


Maar áls Fantome evilziener is, dan ben jíj óf Severus wolf.
Waarom? Ik krijg het prima kloppend met Fantome als evilziener en ik als dorpeling.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #87
Furby Feeder
500 02-08-2011 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.