Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 13:50
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Ik train mijn armspieren en buikspieren elke avond en dat levert een aardig resultaat, maar het begint een beetje af te steken tegen mijn borst. Dat is namelijk niet meer dan een laag vel met ribben eronder. Ik wil dat veranderen, dus een oproepje:

Weet iemand hoe je je borstspieren traint? Ik heb namelijk geen flauw idee.

Thanx
__________________
Bijna is niet helemaal, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:31
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
Sportschool: Bankdrukken en Peck Deck (zoiets) is goed voor de borst

Thuis: Opdrukken en dat je armen wat breder uit elkaar zetten ....

suc6
__________________
Je liep er al een tijdje mee rond. Iets heel anders gaan doen? Of toch niet? En opeens heb je het: je wordt conducteur !
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 15:20
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Voor de sportschool heb ik geen tijd, dus ik zal de tweede gaan proberen.

Thanx

Meer suggesties zijn uiteraard welkom.
__________________
Bijna is niet helemaal, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 21:06
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
een haltertje in je rechter hand en eentje in de linker...armen spreiden en de ellebogen tegen elkaar aan drukken..dit 2 x 20 keer ofzo is goed voor je borst-rug-schouderspieren.
__________________
NMzb8v2t
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 21:38
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Opdrukken.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Kapiteinkoek schreef:
een haltertje in je rechter hand en eentje in de linker...armen spreiden en de ellebogen tegen elkaar aan drukken..dit 2 x 20 keer ofzo is goed voor je borst-rug-schouderspieren.
vage oefening...bedoel je liggend of staan?
beetje onduidelijk lijkt me

ken wel wat borstoefeningen maar van die heb ik nog nooit van gehoord
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 08:53
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Opdrukken.
Yup, dat is inderdaad het beste

Belangrijk: je moet wel volhouden wil je resultaat bereiken. Dus niet na 10 keer ophouden
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 09:39
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
vage oefening...bedoel je liggend of staan?
beetje onduidelijk lijkt me

ken wel wat borstoefeningen maar van die heb ik nog nooit van gehoord

liggend op je rug,maar staand kan ook.. je kan ook gan dippen.met je handen ergens op steunen terwijl je met je lichaam nix raakt en je dan laten zakken en weer opdrukken..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
liggend op je rug,maar staand kan ook.. je kan ook gan dippen.met je handen ergens op steunen terwijl je met je lichaam nix raakt en je dan laten zakken en weer opdrukken..
ja is ook een goeie..je traint de onderkant van je borstspier voorkant schouders en triceps
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 13:53
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ja is ook een goeie..je traint de onderkant van je borstspier voorkant schouders en triceps

yep, psies...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:13
MissBond007
MissBond007 is offline
Van de sportschool: Elke avond ff voordat je gaat slapen je handpalmen heel stevig tegen elkaar drukken zodat je de spieren in je borsten voelt. Ik zweer het ik doe het al heel lang en het helpt!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 01:25
Verwijderd
Citaat:
MissBond007 schreef:
Van de sportschool: Elke avond ff voordat je gaat slapen je handpalmen heel stevig tegen elkaar drukken zodat je de spieren in je borsten voelt. Ik zweer het ik doe het al heel lang en het helpt!
haha ik deed het 1 minuut voel je wel..wel apart..leek op de pectoral oefening..(voor degene die het weten wat het is ) maar die voel je meer bij de schouders...leuke oefening MissBlond
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:41
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
Citaat:
MissBond007 schreef:
Van de sportschool: Elke avond ff voordat je gaat slapen je handpalmen heel stevig tegen elkaar drukken zodat je de spieren in je borsten voelt. Ik zweer het ik doe het al heel lang en het helpt!
haha ik deed het 1 minuut voel je wel..wel apart..leek op de pectoral oefening..(voor degene die het weten wat het is ) maar die voel je meer bij de schouders...leuke oefening MissBlond


yep, alleen je armspieren worden sneller moe dan je borstspieren dus als je je borstspieren omvangrijker wil maken word t denk toch iets anders..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:52
MissBond007
MissBond007 is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
yep, alleen je armspieren worden sneller moe dan je borstspieren dus als je je borstspieren omvangrijker wil maken word t denk toch iets anders..
Je hoeft het toch ook geen uren achter elkaar te doen. Ik zweer het ik heb 75D en nu zijn ze stevig ik weet zeker dat ze dat niet waren als ik er geen oefeningen voor deed. Al moet ik die oefeningen wel m'n hele leven volhouden.Het helpt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:30
Lekker Tijgertje
Lekker Tijgertje is offline
wat ook goed is is op een bank gaan liggen en met een grote halter boven met 30-40 kilo erop gaan pushen en dat 12X steeds en dat series maken steeds +2 kilo en dan tot je niet meer kan.
__________________
"Fight with the best!! , Die like the rest.."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:32
Rhinus
Rhinus is offline
Hoevaak (100 keer per keer?)moet je opdrukken voordat het resultaat heeft. En hoevaak per dag moet dat dan? En na hoe lang zie je iets van resultaat?

Want ik deed eerst elke avond 40 keer en dat iets van 2 maanden. Maar ik zag ook maar 0,0 verschil..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 01:26
soulless
soulless is offline
Uhm, je heb een heleboel spieren die niet op zenuwen zijn aangesloten. Eerste effect van oefening is dat je sterker wordt maar je ziet er niet gespierder uit. Gewoon doorgaan, het geen kewestie van 2 maanden, ga na een jaar maar eens kijken
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Hoevaak (100 keer per keer?)moet je opdrukken voordat het resultaat heeft. En hoevaak per dag moet dat dan? En na hoe lang zie je iets van resultaat?

Want ik deed eerst elke avond 40 keer en dat iets van 2 maanden. Maar ik zag ook maar 0,0 verschil..
ik haal zelf de 100 niet eens maar ik fitness wel..wat jij verkeerd doet is dat je zegt: ik doe iedere avond 40x opdrukken...das maar 1x 40 herhalingen

....dan zijn de spieren net opgewarmd

heeft geen nut

probeer maar eens dan 20x met neus op de grond komen..neem je ff minuutje pauze en dan weer 20x..weer minuut pauze en dan weer haal je 3setjes makkelijk..doe je meer herhalingen of meerdere sets....snelheid is ook belangrijk..langzaam is lastig maar is wel goed..snel..jah krijg je wel snelle stootkracht ....suc6!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 10:49
Rhinus
Rhinus is offline
Oke, dan zal ik 't eens anders gaan doen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 22:45
Dissolute
Dissolute is offline
Neem gewoon wat anabole steroide, ben je van het gezeik af.
__________________
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je NIET dom en lelijk bent.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 11:07
Rhinus
Rhinus is offline
Ik dacht dat je daardoor juist meer last krijg van je gezeik..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 13:16
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MissBond007 schreef:
Je hoeft het toch ook geen uren achter elkaar te doen. Ik zweer het ik heb 75D en nu zijn ze stevig ik weet zeker dat ze dat niet waren als ik er geen oefeningen voor deed. Al moet ik die oefeningen wel m'n hele leven volhouden.Het helpt.
ok u got me convinced.. heb je deze oefening van een fysiotherapeut???..
kuzzz
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 21:11
MissBond007
MissBond007 is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
ok u got me convinced.. heb je deze oefening van een fysiotherapeut???..
kuzzz
Dat was de bedoeling! Ik heb het van een verloskundige die raad het ook altijd aan voor vrouwen die borstvoeding/enz. gegeven hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:19
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MissBond007 schreef:
Dat was de bedoeling! Ik heb het van een verloskundige die raad het ook altijd aan voor vrouwen die borstvoeding/enz. gegeven hebben.
ok, thnx, &kuzz
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Borstspieren
Tom DDH
1 20-07-2010 17:42
Lichaam & Gezondheid Borstspieren trainen
Pritt
7 13-03-2006 16:14
Vrije tijd borstspieren?
Verwijderd
5 02-03-2005 21:40
Lichaam & Gezondheid Buik & BorstSpieren
MauritsBoote
26 23-02-2005 17:32
Lichaam & Gezondheid Buikspieren zijn groter dan borstspieren, buikspieren steken uit!
Peace
4 03-07-2003 20:01
Lichaam & Gezondheid Borstspieren trainen
Choke
8 03-07-2003 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.