Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 19:39
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Mijn vriend is net 16. Hij is veel op stap met zijn moeder (mannengek btw) en dat is dus eeelk weekend Telkens ik iets met hem wil afspreken kan het niet omdat hij iets aan zijn moeder heeft beloofd. Ik word er gek van !!!! Hij kiest constant voor zijn moeder, ik voel me echt zooo onbelangrijk. En als we dan tijd hebben samen moet hij altijd heel vroeg thuis zijn om bij zijn MOEDER te zijn en haar met nutteloze dingen te helpen. Ik heb het hem al meermaals gezegd dat ik dat niet zo leuk vind. Maar hij zegt dat hij er niks aan kan doen, precies of zijn moeder hem onder druk zet ofzo ... Wat kan ik hier nu aan doen Ik ben radeloos eigenlijk
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2002, 19:44
Carl
Carl is offline
je zal hem moeten delen.....zijn moeder is kennelijk de grote vrouw in zijn leven ofzow....kun je hem niet helpen, dat hij dan wel tijd heeft. Of dingen met z'n 3tjes doen....ik weet het niet....nooit zoiets meegemaakt.......sorry
__________________
BLABLABLA......BLABLABLA.........blabla........blablablablablablablabla
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 20:37
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Ik kom niet erg goed overeen met zijn moeder 'k zie dat dus niet echt zitten om met 3 naar de film te gaan ofzo
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:45
Gnoko
Avatar van Gnoko
Gnoko is offline
Ik heb wel eens een vriendin gehad die altijd weg moest met haar ouders. Ik zag haar meestal maar 1 x per week 3uurtjes. Ze was al 19, en mocht nog steeds niks zelf beslissen. Op een geven moment heb ik het uitgemaakt. Ze deed er namelijk niks aan.

Je kunt natuurlijk niet iemand claimen, maar een beetje meer aandacht vragen moet kunnen toch.
__________________
life sucks, get use to it
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:12
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Vind ik ook

Ik zie hem meestal op woensdag. Maar dan zijn we nooit alleen en da's soms echt niet leuk. En als er dan een feestdag is en die valt op woensdag ben ik blij ! Ahja, dan kunnen afspreken en zijn we alleen maar nee ... MAMA heeft dan weer iets leuks bedacht en vragen me ook NOOIT mee om iets te doen. Ik moet altijd zelf met iets over de brug komen. Pffffffff
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:23
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Ik maak hier duidelijk uit op dat je hieraan irriteert. Je moet denk ik echt met hem hier over praten. Het zit jou dwars en het is iets tussen jullie 2 dus maak het ook duidelijk. Zeg bv...dat je hem niet kwijt wilt maar dat je dit toch echt mateloos irriteert. Als hij net zoveel wil geven in jullie relatie als jij. Denk ik dat jullie samen naar een oplossing moeten gaan zoeken. Je zal na zo n gesprek ook wel merken of hij het echt wil. Jullie kunnen hier alleen samen uit komen. Dus wees eerlijk..want zeg nou zelf anders verandert er toch niks!!

Veel succes!
__________________
« GSÚS©»
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:47
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Mijn vriend heeft ook zoiets met z'n ouders. Hij wil elk weekend naar zijn ouder toe om te eten etc etc, maar wanneer ik eens zeg 'Goh, kunnen we ook wel naar mijn moeder en Beer gaan, kunnen we daan eten!' En dan is het weer van 'jaa, maar nee, ik heb al beloofd aan mijn ouders dat we daar komen eten.'.

Toen we nog niets met elkaar hadden zei hij een keer dat hij het zo erg vond om elke zaterdag bij de schoonouders op de bank te zitten. Tja, nu doe ik dat dus eigenlijk... Z'n ouder zijn aardig hoor, maar ja, mijn moeder en broertje zijn ook aardig.

Zoiets heeft hij ook met z'n werk. Hij werkt élke dag (behalve wanneer we naar zijn ouder gaan) van 8 uur 's morgens tot 20 uur 's avonds... Tja, ik ben hier nu nog niet zo lang, misschien went dat nog... Maar we zien elkaar echt onwijs weinig, ook al wonen we samen...

Ik heb er een keer iets van gezegd, dat hij ook eens vrij moet maken voor mij, om iets samen te doen ipv naar z'n ouders te gaan telkens.. Maar dan wordt hij beetje pissig, mag ik blijkbaar niet zeggen...
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:02
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Ja, als ik er wat over zeg, wil hij het een beetje wegzwaaien. Niet dat hij boos wordt, hij weet precies niet wat hij moet kiezen
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:03
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
GSUSINDUSTRY schreef:
Ik maak hier duidelijk uit op dat je hieraan irriteert. Je moet denk ik echt met hem hier over praten. Het zit jou dwars en het is iets tussen jullie 2 dus maak het ook duidelijk. Zeg bv...dat je hem niet kwijt wilt maar dat je dit toch echt mateloos irriteert. Als hij net zoveel wil geven in jullie relatie als jij. Denk ik dat jullie samen naar een oplossing moeten gaan zoeken. Je zal na zo n gesprek ook wel merken of hij het echt wil. Jullie kunnen hier alleen samen uit komen. Dus wees eerlijk..want zeg nou zelf anders verandert er toch niks!!

Veel succes!
Bedankt voor je reactie ! Heb er zeker wat aan !
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:00
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Citaat:
Deugenietje schreef:


Bedankt voor je reactie ! Heb er zeker wat aan !
Gelukkig ...tis ook nie makkelijk maar je kan het!!
__________________
« GSÚS©»
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:54
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
'k Hoop het
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:31
Verwijderd
Jemig wat een mietje zeg !

Bel hem gewoon eens op en dan zeg je van ,ja ik heb kaartjes voor de film vanavond ofzo,en als ie dan zegt van "nou nee m'n moeder "dan spat je los,en roep je wat je altijd al heb willen roepen,van ja ik heb die kaartjes al ,en jezus je gaat al zo vaak met je moeder etc... dat hij het in ieder geval ook weet
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:14
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Je hebt misschien wel gelijk maar dat durf ik nu ook weer niet ! Ik wil hem niet kwijt, ik wil alleen maar dat ie weet dat ik het lastig vind. Ik wil ook niet gaan schelden ofzo
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:20
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Heeft hij nou een relatie met jou of met z'n moeder?
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Danny schreef:
Heeft hij nou een relatie met jou of met z'n moeder?
das inderdaad de vraag die je hier wel kunt stellen ja..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:41
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Ik hoop in ieder geval niet met zijn moeder Volgens mij wil hij gewoon een 'brave' jongen zijn, maar soms gaat dit echt wel te ver.
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 23:27
maksietje
maksietje is offline
Klinkt als een moederskindje... is misschien wat bot, maar het profiel komt aardig overeen.
Liefde moet van twee kanten komen. Er zijn er altijd twee in een relatie.
Als hij minder liefde geeft aan jou dan jij aan hem, dan gaat dat niet goed. Maar als hij helemaal geen liefde geeft aan jou, ja dan is het eigenlijk al over.

Misschien dat het tijd word om eens aan hem te vragen wat hij nou eigenlijk echt wil, dan kun jij kijken of je daarmee doorwilt of niet.
Als je dat niet wilt, dan zal hij moeten veranderen (wat dus niet zal gebeuren, je verandert een mens niet zomaar) of je zult het uit moeten maken. In dat geval zijn er nog heel veel vrijgezelle jongens, waar je vast nog een kansje bij maakt.

Succes in ieder geval. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:20
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Bedankt !
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zijn familie
Soezen
23 29-08-2006 18:54
Psychologie Jongen die zijn moeder mishandelt.
Droomvlucht
38 14-11-2004 14:11
Verhalen & Gedichten Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred
Verwijderd
15 02-09-2004 01:26
Liefde & Relatie Zijn moeder, normaal?
Soezen
31 02-03-2004 14:50
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56
Liefde & Relatie Betrapt door zijn moeder.
Ode
42 22-06-2003 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.