Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 18:22
ongekend
ongekend is offline
Kzit in een raar situatie, kben dus op een meisje waarmee ik het enkele weken geleden mee heb aangevraagd, ze wou wel met mij maar toen gebeurde ter iets verschrikkelijks dat ik nie niemeer ga typen. Ik was daar dus kapot van , er was meer tss. ons als dat niet gebeurd was. na verlof dacht ik dat ik over haar was maar dat bleek niet te zijn . nu triepelt ze nog elke dag voor men neus en zo geraak ik nooit over haar hè ....
en erges voel ik dat ik ook nie over haar wil gerake . wat kan ik doen om niet meer verliefd te zijn , ik kan er niemeer tege , kben ferm gekwetst en ik heb geen raad meer.

kheb iemand nodig waarvan ik hou en wie van me terughoudt ma hoeveel ik nog van haar hou,... ik kan niet op iemand verliefd geraken als ik al op iemand anders ben.
Haar beste vriendin zei met dat 'iemand' van onze school op mij verliefd is ma ze wil nie zegge wie, maar dat is bijkomend..

wat moet ik nou doen ??

sorry voor men gezaag ma ik moest het toch erges kwijt.
ik heb nie te veel hoop op replies maar als iemand wel replyt , bedankt...
__________________
Remember the first dance we shared, Recall the night you melted my uglyness away? The night you left with a kiss so kind, only a scent of beauty left.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 18:33
15 Enrique
15 Enrique is offline
Ja, echt een voorbeeld van liefdes verdriet. Maak je niet druk jong, er huppelen hier nog veel leukere meiden rond. Dus als die rose wolk voor je ogen weg getrokken is zul jij die andere ook wel spotten.
__________________
B.B.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:49
ongekend
ongekend is offline
mjah , en het ergste is als dat nie wat gebeurd, dan was het ook meer geworde.
kzal toch maar ff zegge op hoop van zege dat get snapt :
ze is de jongen waar ze heel lang verliefd op is geweest tegengekomen op een fuif, die jongen wist dat zij verlieft op hem was . hij zegt dat het nu WEL wederzijds is en daar kwam "meer" van . en de dag derna heeft die jong haar late vallen, ook heel erg voor haar.

ze heeft zelf gezegd , als dat nie was gebeurd dan was er meer, nu ben ik natuurlijk nog feller gekwetst dan als ze drekt zei dat ze me nie moest hebbe , kheb het echt moeilijk, kben nog altijd blij dat ze voor me zit in Engels maar in Engels voel ik me dan ook dikwijls slecht en gekwetst, vandaag in Engels les heb ik me gesneden met een kant van men lat, nie echt scherp natuurlijk maar ter kwam toch veel bloed uit.
__________________
Remember the first dance we shared, Recall the night you melted my uglyness away? The night you left with a kiss so kind, only a scent of beauty left.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:39
ongekend
ongekend is offline
kan ik dan echt niets doen om die roze wolk rapper voor men ogen weg te krijgen?
__________________
Remember the first dance we shared, Recall the night you melted my uglyness away? The night you left with a kiss so kind, only a scent of beauty left.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:15
ongekend
ongekend is offline
bedankt voor de reply
__________________
Remember the first dance we shared, Recall the night you melted my uglyness away? The night you left with a kiss so kind, only a scent of beauty left.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:39
Twijfelaar
Twijfelaar is offline
Ik weet helaas precies hoe je je voelt, ik zit nu in ongeveer dezelfde situatie. Er heel dicht bij zijn, of er eigenlijk min of meer al zijn, en dat het dan toch net misgaat. Dat is eigenlijk nog veel vervelender dan dat het gewoon duidelijk is dat je geen schijn van kans maakt, dan weet je waar je aan toe bent en valt het allemaal wel mee. Adviezen heb ik eigenlijk niet... in mijn geval voelt het wel goed als ik eens naga wat ik eigenlijk misloop. En als ik dat op een rijtje zet is dat toch eigenlijk heel weinig. Maar kijk eens om je heen, als ik zie wat er verder nog rondloopt vind ik het meestal wel meevallen ook...

Sterkte, en je bent niet de enige, misschien is dat een beetje een troost
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen
tomska
14 28-07-2013 19:41
Psychologie Wat moet ik nou doen voor haar?
joes
4 21-08-2005 21:35
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 16:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 13:13
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 14:46
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 22:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.