Oud 12-04-2005, 20:40
Nasischijf
Avatar van Nasischijf
Nasischijf is offline
Op MSN groepen bevinden zich een aantal sites van jonge moslims die de Jihad verheerlijk en oproepen om de gewapende strijd tegen niet-moslims.

Ik zal hieronder wat citaten zetten met bronvermelding en roep iedereen op om in elk geval Microsoft te mailen dat deze sites gesloten moeten worden, tevens kan het geen kwaad om media op de hoogte te stellen.
Bij Microsoft kun je je klacht kwijt op: http://www.msn.nl/Help/default.asp?iHelpPageID=5&Ath=f



"Wij mogen ons nooit laten leiden door de verlokkingen van Iblis noch mogen wij angst in onze harten dragen, nu al zijn wij in staat de steden tot het ware geloof te bekeren ook zal dit in een harde strijd moeten, wij zijn reeds in grote getallen en de Nederlanders (Kafir varkens) zijn verdwaasd door hun perversies en lafheid. ...
Diegenen onder de kafirs die blijven volharden in hun verdorvenheid zijn niets dan wilde beesten zich in wellust richten tegen onze broeders en heel zeker onze zusters, hen kunnen wij bestrijden zonder enige genade"



"De volgende text is bedoeld om alle misverstanden bij moslims omtrent de verplichting van jihaad uit de weg te ruimen. ondanks dat er meer dan 450 verzen in de Qoraan staan die over jihaad spreken, zijn er nog altijd mensen die uitwegen en excuses zoeken om zichzelf en andere moslims te misleiden."



"Schietcursussen verschillen van land tot land. In bepaalde landen is het bezit van vuurwapens door het publiek toegestaan en in andere landen weer niet. In landen zoals de V.S. zijn dergelijke cursussen toegangbaar voor het publiek. Het is verstandig om regelmatig de schietbaan te bezoeken. In Nederland is het ook mogelijk om dit soort cursussen te volgen. Hieronder ziet u een aantal adressen en telefoonnummers van schietbanen waar u cursussen kunt volgen:
...
kunt het beste de cursussen met een partner volgen. Nogmaals, probeer dit soort activiteiten geheim te houden zodat u van een zuivere niyya (intentie) mag uitgaan. Wanneer u op de schietbaan bent laat uw meningen en overtuigingen voor uzelf en ga niet in conclave met de andere aanwezigen. Praat daar niet over de Islam en verricht uw salaat in het geheim. U gaat naar de schietbaan voor voorbereiding op de Jihad en niet om mensen tot de Islam uit te nodigen."



"Net zoals in amerika Engeland en andere europese landen hebben wij inshallah ook hier de middelen om een begin te maken aan grootschalige bomaanslagen, liquidaties en guerillacties.

Wij verwachten dat er na de acties een jacht word geopend op iedereen die op een moslim lijkt, dit zal ongetwijfeld een grote groep moslims onze kant opjagen waardoor het waarschijnlijk op een burgeroorlog zal eindigen.
...
Probeer samen geld in te zamelen en sla zoveel mogelijk wapens op. In belgie is het vrij simpel om aan wapens te komen, als je met een zuiver intentie zoekt zal Allah je leiden."


"In Nederland leven circa 1,3 miljoen moslims. Een redelijke percentage, net zoals in Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Engeland en Amerika.

Wij begrijpen natuurlijk wel dat de meeste moslims niet echt veel zullen bijdragen aan de strijd, maar laten we ervan uit gaan dat 1% bereid zou zijn om de wapens op te pakken. 1% van 1,3 miljoen is toch 13.000 man. Als wij gaan kijken wat 19 man hebben aangericht op 11 September, dan zullen wij begrijpen dat we met 13.000 man veel kunnen bereiken.

Bovendien hoeft er nu nog maar weinig te gebeuren of er zal een heksenjacht op de moslims ingezet worden. Zij zullen natuurlijk elk persoon met zwart haar, vooral Marokkanen en Turken, als moslim en kwaaddoeners gaan zien. Dit zal een grote deel van deze groep onze kant op jagen."



Bovenstaande citaten zijn nog maar een kleine selectie, behalve talloze jihad-oproepen en verheerlijkingen zijn er ook nog een hoop foto's en video's te "bewonderen"
Advertentie
Oud 12-04-2005, 20:44
Verwijderd
Help! Nee! Aah! Moslims!



Zie ook: www.stormfront.org
Oud 12-04-2005, 20:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zal hetzelfde zeggen als die keer dat Hendrickx melding maakte van zoveel extreem rechtse msn/cu2-groepen/profielen:

BOEIEND!
Oud 12-04-2005, 20:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ach, zolang dat soort types met handboeien om of een kogel tussen hun ogen eindigen voordat ze slachtoffers maken maak ik me er niet druk over.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 12-04-2005, 20:46
Verwijderd
Oud 'nieuws'.
Overigens heel interessant.
Wat wil je horen? Wat wil je weten?
Oud 12-04-2005, 20:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oud 12-04-2005, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Bovendien hoeft er nu nog maar weinig te gebeuren of er zal een heksenjacht op de moslims ingezet worden. Zij zullen natuurlijk elk persoon met zwart haar, vooral Marokkanen en Turken, als moslim en kwaaddoeners gaan zien. Dit zal een grote deel van deze groep onze kant op jagen."
Oud 12-04-2005, 20:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
WE GAAN ALLEMAAL DOOD
Oud 12-04-2005, 20:51
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Wat zijn die mensen ontiegelijk dom.
Oud 12-04-2005, 20:51
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-04-2005 @ 21:50 :
WE GAAN ALLEMAAL DOOD
*Gaat onder et bed liggen*
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 12-04-2005, 20:51
Nasischijf
Avatar van Nasischijf
Nasischijf is offline
ik vind sommige dingen toch wel ver gaan
Oud 12-04-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-04-2005 @ 21:50 :
WE GAAN ALLEMAAL DOOD


















Ohja! Moslims hé?
Oud 12-04-2005, 20:53
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
http://cyberdjihad.ertan.biz/

Als jedat leest wordt je helemaal ziek
Kan iemand hier hacken ?
Oud 12-04-2005, 20:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ik voel me bedreigd door S.
Oud 12-04-2005, 20:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-04-2005 @ 21:50 :
WE GAAN ALLEMAAL DOOD
Nee echt professor?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 12-04-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-04-2005 @ 21:53 :
ik voel me bedreigd door S.
Je weet nog niet wat ik met je van plan ben!
Oud 12-04-2005, 20:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
S. schreef op 12-04-2005 @ 21:55 :
Je weet nog niet wat ik met je van plan ben!
Help
Oud 12-04-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Nasischijf schreef op 12-04-2005 @ 21:51 :
ik vind sommige dingen toch wel ver gaan
maar hey, serieus: waar blijft de vraagstelling/stelling?
Ads door Google
Oud 12-04-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-04-2005 @ 21:56 :
Help
rustig maar, ik doe geen vlieg kwaad
Oud 12-04-2005, 21:00
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2005 @ 21:44 :
Help! Nee! Aah! Moslims!



Zie ook: www.Mephostophilisheefteenmooiearischeavatar.org
16 miljoen - 1.3 miljoen = 14.7 miljoen.. Als we daar nou eens 1% van nemen dan hebben we 147.000 mensen.. Als je nou ziet wat die mensen in Nederland hebben uitgericht in het verzet tijdens WO II..

Kortom : Laat die zandkaffers maar komen..

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 21:10.
Oud 12-04-2005, 21:01
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Stelling: Dit soort sites moet zo snel mogelijk gesloten worden. Hoe meer mensen het weten en doorgeven, hoe beter
Oud 12-04-2005, 21:02
Verwijderd
Het verbieden van dit soort sites lijkt me vrij zinloos.

Dan zou je ook extreem-rechtse sites moeten sluiten, dat is echter niet mogelijk aangezien deze vaak in de VS gehost worden, waar ze onder de vrijheid van meningsuiting vallen, enz. enz.

Kortom: lekker zo laten. Gekken die hier aanstoot aan nemen hou je toch.

Het Parool heeft eerder een artikel hierover uitgebracht:
http://www.parool.nl/artikelen/MED/1079416511691.html
Oud 12-04-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 12-04-2005 @ 22:01 :
Stelling: Dit soort sites moet zo snel mogelijk gesloten worden. Hoe meer mensen het weten en doorgeven, hoe beter
Nasischijf = THC1 ? Maar goed.

Wat doen we met extreem-rechtse, provocerende discriminerende, racistiche sites?

Alles of niets?
Oud 12-04-2005, 21:05
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 12-04-2005 @ 22:02 :
Het verbieden van dit soort sites lijkt me vrij zinloos.

Dan zou je ook extreem-rechtse sites moeten sluiten, dat is echter niet mogelijk aangezien deze vaak in de VS gehost worden, waar ze onder de vrijheid van meningsuiting vallen, enz. enz.

Kortom: lekker zo laten. Gekken die hier aanstoot aan nemen hou je toch.

Het Parool heeft eerder een artikel hierover uitgebracht:
http://www.parool.nl/artikelen/MED/1079416511691.html
Idd.. hier mag je gewoon de hitlergroet brengen aan iedereen omdat het onder vrijheid van meningsuiting valt.. TiP : Het is echter niet aan te raden dit recht ook uit te oefenen..
Oud 12-04-2005, 21:06
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
AMSTERDAM - Internetprovider MSN heeft vrijdag enkele websites uit de lucht gehaald die oproepen tot de jihad, de heilige oorlog van de islam. Volgens MSN-woordvoerder Abdeluheb Choho is het in strijd met het gebuikersreglement om op de sites op te roepen tot geweld, racisme of andere illegale activeiten.

Op de desbetreffende sites worden moslims opgeroepen zich voor te bereiden. In een van de berichten hoopt de schrijver dat 1 procent van de moslims aan de oproep gehoor zal geven: "1 procent van 1,3 miljoen is toch 13.000 man. Als wij gaan kijken wat 19 man hebben aangericht op 11 september, dan zullen wij begrijpen dat we met 13.000 man veel kunnen bereiken."

In een andere groep worden moslims opgeroepen een schietcursus te volgen. De auteur noemt vervolgens een lijstje met schietbanen in Nederland waar zo'n cursus gevolgd kan worden. "Praat daar niet over de islam en verricht uw salaat (bidritueel red.) in het geheim. U gaat naar de schietbaan voor voorbereiding op de jihad en niet om mensen tot de islam uit te nodigen", zo wordt de lezer tot terughoudendheid gemaand. Nederlanders, omschreven als 'kafir (ongelovige red.) varkens, zijn verdwaasd door hun perversies en lafheid', meent een ander.

Volgens Choho is het onmogelijk alle websites die MSN host te monitoren op opruiende teksten. "Op MSN zijn 200.000 groepen actief. Wij willen mensen juist een platform bieden om vrij te kunnen te communiceren. Maar zodra we melding krijgen dat er iets niet in de haak is, halen we de site meteen uit de lucht en stellen we een onderzoek in", aldus Choho.

De internetprovider neemt geen contact op met de beheerder van sites die uit de lucht worden genomen. Ook komen overtreders van het gebruikersreglement niet op een zwarte lijst, omdat het te makkelijk zou zijn om onder een nieuwe naam een nieuwe site te openen. "In plaats daarvan hanteren we een ontmoedigingsbeleid", zegt de woordvoerder.

De Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) zegt deze internetsites nauwlettend te volgen. "Het heeft zeker onze aandacht, maar het is lastig te verbieden. Het is aan het Openbaar Ministerie om te bepalen of dergelijke teksten strafbaar zijn", aldus een woordvoerder.

Het landelijk parket van het OM heeft de zaak in onderzoek en wil nog geen reactie geven. "Veel van dit soort dingen vallen onder de vrijheid van meningsuiting", aldus woordvoerder Wim de Bruin. Minister Donner van Justitie heeft in augustus 2003 een wetswijziging doorgevoerd die het mogelijk maakt mensen die zich schuldig maken aan het werven voor de jihad maximaal vier jaar gevangenisstraf kunnen krijgen.

het was al in het nieuws
Advertentie
Oud 12-04-2005, 21:09
Verwijderd
Dus er zijn al een aantal sites uit de lucht gehaald? Ok. Wat nu?
Oud 12-04-2005, 21:10
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
S. schreef op 12-04-2005 @ 22:09 :
Dus er zijn al een aantal sites uit de lucht gehaald? Ok. Wat nu?
verder zoeken
Oud 12-04-2005, 21:10
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 12-04-2005 @ 22:10 :
verder zoeken
Yo go girl
Oud 12-04-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-04-2005 @ 22:11 :
Wij zetten onze strijd voort, niet broeder?
Whahaha.
Oud 12-04-2005, 21:13
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
S. schreef op 12-04-2005 @ 22:11 :
Whahaha.
ontopic he
Oud 12-04-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 12-04-2005 @ 22:13 :
ontopic he
Dat je ten strijde trekt met je 'broeder'?
Beweerde je trouwens niet eerder dat je een V was?
Oud 12-04-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-04-2005 @ 22:05 :
Idd.. hier mag je gewoon de hitlergroet brengen aan iedereen omdat het onder vrijheid van meningsuiting valt.. TiP : Het is echter niet aan te raden dit recht ook uit te oefenen..
*al Hitlergroetend de Schilderswijk binnenloopt*
Oud 12-04-2005, 21:16
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Om de boel hier wat vrolijker te maken, een paar plaatjes met, jawel, clowns!







Ontopic:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MOSLIMS!
Oud 12-04-2005, 21:16
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
S. schreef op 12-04-2005 @ 22:15 :
Dat je ten strijde trekt met je 'broeder'?
Beweerde je trouwens niet eerder dat je een V was?
ik ben een v, maar doet dat er toe ?
Oud 12-04-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 12-04-2005 @ 22:16 :
ik ben een v, maar doet dat er toe ?
Je leek erop gebrand mij dat laatst duidelijk te maken. Nu Gornets. jou broeder noemt, lijkt het wat minder erg.

No problem at all.

Ga vooral door met je 'vermakende' posts.
Oud 12-04-2005, 21:25
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-04-2005 @ 22:00 :
www.Mephostophilisheefteenmooiearischeavatar.org
En dan nóg kan ik de neiging niet weerstaan om niet te klikken.
Ads door Google
Oud 12-04-2005, 21:27
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
S. schreef op 12-04-2005 @ 22:18 :
Je leek erop gebrand mij dat laatst duidelijk te maken. Nu Gornets. jou broeder noemt, lijkt het wat minder erg.

No problem at all.

Ga vooral door met je 'vermakende' posts.
morgen weer een dag ik ga slapen
Oud 12-04-2005, 21:32
Donny must die
Donny must die is offline
dit is pas een jihad site: www.bruceali-movie.tk
Oud 12-04-2005, 21:34
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ben ik de enige die niet het "Zandkleurige Gevaar" inziet?
Oud 12-04-2005, 21:34
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
happyhappyjoyjoyhappyhappyjoyjoy
Oud 12-04-2005, 21:36
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-04-2005 @ 22:34 :
happyhappyjoyjoyhappyhappyjoyjoy
Baldrick, you wouldn't recognize a subtle plan if it painted itself purple and danced naked on a harpsicord singing 'subtle plans are here again'.
Oud 12-04-2005, 21:37
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-04-2005 @ 22:05 :
Idd.. hier mag je gewoon de hitlergroet brengen aan iedereen omdat het onder vrijheid van meningsuiting valt.. TiP : Het is echter niet aan te raden dit recht ook uit te oefenen..
In theorie mag je met een groot bord met "I hate niggers" erop door de bijlmer banjeren, maar of je dat overleefd is natuurlijk een tweede...


(trouwens, wat valt er nog te bediscussieren hierover, dit soort sites zijn bij wet dan wel bij protocol verboden, en zullen steeds verplaatsend rond blijven gaan, dus wat is er nog te zeggen?)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 12-04-2005, 21:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oud 12-04-2005, 21:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 22:36 :
Baldrick, you wouldn't recognize a subtle plan if it painted itself purple and danced naked on a harpsicord singing 'subtle plans are here again'.


"A load of stupid actors, strutting around shouting, with their chests thrust out so far you'd think their nipples were attached to a pair of charging elephants.."

" I cannot believe it. She drags me all the way from Billingsgate to Richmond to play about the weakest practical joke since Cardinal Wolsey got his nob out at Hampton Court and stood at the end of the passage pretending to be a door."
Oud 12-04-2005, 21:50
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Een msn groep gaat niet dit land veroveren.
__________________
Czech us out
Oud 12-04-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-04-2005 @ 22:05 :
Idd.. hier mag je gewoon de hitlergroet brengen aan iedereen omdat het onder vrijheid van meningsuiting valt.. TiP : Het is echter niet aan te raden dit recht ook uit te oefenen..
omg, hoe tering kansloos ben je als je avatars gaat jatten
Oud 13-04-2005, 10:32
Verwijderd
Nog geen slotje?
Oud 13-04-2005, 10:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Voooral zo doorgaan met die sites! Minstens even lachwekkend als de neo nazi sites, en die neemt toch ook geen hond serieus.

Keurige schijnbaar succesvol functionerende moslims met vlagverbranding als avatar die beginnen te miepen over de discriminatie in de anti terrorisme wetgeving op een scholierenforum baren me meer zorgen. Net als gekken die religieuze teksten die het einde van de heerschappij van de zittende heerser aankondigen als sig hebben. Of studenten biochemie die het verdommen om een tentamen af te leggen als de stof in strijd is met wat de koran preekt. Dat vind ik nou enge mensen.
Oud 13-04-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 13-04-2005 @ 11:38 :
Voooral zo doorgaan met die sites! Minstens even lachwekkend als de neo nazi sites, en die neemt toch ook geen hond serieus.

Keurige schijnbaar succesvol functionerende moslims met vlagverbranding als avatar die beginnen te miepen over de discriminatie in de anti terrorisme wetgeving op een scholierenforum baren me meer zorgen. Net als gekken die religieuze teksten die het einde van de heerschappij van de zittende heerser aankondigen als sig hebben. Of studenten biochemie die het verdommen om een tentamen af te leggen als de stof in strijd is met wat de koran preekt. Dat vind ik nou enge mensen.
Whahahaha
Oud 13-04-2005, 10:50
Verwijderd
Schijn juno, schijn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap uva studenten klagen wilders aan
Joostje
215 05-03-2008 18:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 29-06-2006 13:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terreur teistert scholier
koelieboelie
191 27-06-2005 01:59
Levensbeschouwing & Filosofie Populariteit van moslimfundamentalisme
exphy
238 01-06-2005 20:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hirsi Ali komt met een vervolg op Submission
THC1
500 02-12-2004 21:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.