Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2007 @ 16:25 :
Vecht dit lekker op het schoolplein uit en laat dit mooie topic toch met rust.
Als het goed is blijft het hierbij.
Advertentie
Oud 28-03-2007, 15:38
Verwijderd
jullie moeten gewoon weer lief doen tegen elkaar!
Oud 28-03-2007, 15:39
Verwijderd
Oh, maar zij zijn op zich wel lief hoor.
Oud 28-03-2007, 16:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dan zal ik maar ontopic gaan, zodat anderen dat hopelijk ook weer doen.


Ik ben Lorijn, 19 jaar, hetero. Van nature blond maar meestal bruin, rood of een combinatie van beide geverfd, 1m70 en 53kg en zodra ik m'n natuurkunde leraar hoorde over massa's, gewichten, Newton en dat je niet kunt zeggen dat je een bepaalde hoeveelheid kg weegt omdat het op de maan weer anders is, besloot ik dat ik nooit aan die onzin mee zou doen, wat mij een onvoldoende voor die toets en chagrijnige natuurkunde docent heeft opgeleverd.

Zoals misschien uit het bovenstaande al blijkt, ben ik gruwelijk eigenwijs maar in veel gevallen gaat het gepaard met redelijkheid. Als jij me ervan kunt overtuigen dat mijn mening fout is, zal ik deze in principe gelijk aanpassen. (In het geval van natuurkunde kon het me niet genoeg schelen om m'n mening aan te passen) Maar mocht dit je niet lukken, heb je pech en doe ik het precies op mijn manier.
Je zou verwachten dat dit met ouders, of docenten, een probleem vormt. Dat is niet het geval. Zoals ik al zei: meestal ben ik eigenwijs maar ook erg redelijk en wil ik de dingen die m'n moeder of m'n docenten ook wel willen. Zo was ik al toen ik 2 was en zo verwacht ik ook wel te blijven. Het bevalt prima.

Naast eigenwijs word ik meestal als lief en schattig gezien. Schattig ben ik af en toe inderdaad (overigens wel expres en geheel in scene gezet dan), lief niet. Ik ben niet lief. Ik ben in principe aardig, behulpzaam en sociaal, maar ik kan mezelf niet lief noemen. Ik ben het type wat alles voor je over heeft, tot het een keertje fout gaat. Ik ben principieel, heb ruimte nodig maar ook aandacht, verwacht van anderen dat ze niet alleen intelligent maar ook nog interessant zijn en als je daar niet in past, ben ik snel weg.

Tja, wat dan nog meer. Ik accepteer dingen snel voor wat ze zijn en probeer er daarna het beste van te maken. Ik hou niet van mensen die lang moeilijk doen over iets wat je toch niet kunt veranderen. Ik ben niet erg neurotisch of spontaan, hoewel ik af en toe eens iedereen in m'n omgeving verras door een beslissing te nemen die ze nooit hadden verwacht. (Zo heb ik in oktober besloten dat ik 3 maanden naar Zweden wilde en op 1 december zat ik in het vliegtuig) En ookal heb ik in de grote lijnen altijd pech (bijv. doordat ik chronisch ziek ben), maar als ik daar eenmaal een weg in heb gevonden, lukt het me wel altijd om er de leukere dingen uit te halen. En ben meestal redelijk optimitisch ingesteld.

En ten slotte van losse feitjes: Ik hou van klassieke muziek, ik hou van films, ik hou van koken, ik hou van lezen, ik hou van leren, ik vind Zweden een heerlijk land om in te zijn en Zweeds een leuke taal om te leren/spreken, ik ben conflict vermijdend en ik wil in de toekomst kinderen.


__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 16:53.
Oud 28-03-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Spectrum schreef op 28-03-2007 @ 11:05 :
Ik ben een grote jongen. Maar ben jij een jongen of een meisje? Ik denk het laatste, vanwege de op een na laatste zin.
Meisje, sorry
Oud 28-03-2007, 20:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mezelf. Tja.
Meestal ben ik een enorme bitch, tenzij:
-Je een vriend of familielid bent en ik je echt aardig vind.
-Ik vanwege sociale gedragsnormen word geacht mij aardig tegen je te gedragen.
-Ik iets van je nodig heb.

met een enorme bitch bedoel ik dat ik hooghartig, onaardig, kortaf en bot doe, en als het een beetje tegenzit nog aggresief ook. Ik hou van mensen pijn doen.

Mijn vrienden vinden me romantisch, creatief en spontaan, bijna iedereen vindt me vrolijk, optimistisch en druk.
Ik doe ook eigenlijk wel bijna altijd optimistisch.

Ik ben echt mind-blasted dus gewoon maar nog wat losse feitjes:

-Ik ben een meisje.
-Ik ben op 7 maart 15 geworden.
-Ik ben 1 meter en 66 cm lang, ofwel 5 ft 6 in
-Ik weeg ongeveer 55 kg
-Ik ben van nature blond maar heb mijn haren bruin geverfd.
-Ik ben overwegend hetero.

Niets kan mij zo in het gerief brengen als:
-Engelse literatuur
-verfilmingen van engelse literatuur
-klassieke muziek
-okee, en muziek van tATu
-britse accenten
-Russisch
-sushi

Mijn lievelingsvakken op school zijn Engels, economie en KHP (kunst en handvaardigheidspraktijk).

En zondags ga ik naar de kerrek.

nog vragen?
Oud 28-03-2007, 21:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik was nog vergeten te vermelden dat, als ik ergens echt helemaal gek van ben, ik er uren over kan/wil vertellen als mensen erin geïnteresseerd zijn. Ik kan dan helemaal opgaan in mijn interesses. Vooral over bepaalde muziek en films raak ik niet uitgepraat, maar ook meesterlijke striptekenaars/verhalen. Nutteloze trivia geven vind ik dan ook leuk om te doen.

Iedereen die N&A regelmatig bezoekt, weet dat ik ook een nieuws-junkie ben met een heel uitgesproken mening. Ik volg de politiek op de voet en val dan iedereen er mee lastig. Helaas zijn de vrienden op de opleiding meer geïnteresseerd in heel oppervlakkige zaken.

Mensen beschrijven mij, net als Mushu, als cynisch en sarcastisch. Ik zelf noem het liever realistisch.
Oud 28-03-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-03-2007 @ 22:37 :
Ik was nog vergeten te vermelden dat, als ik ergens echt helemaal gek van ben, ik er uren over kan/wil vertellen als mensen erin geïnteresseerd zijn. Ik kan dan helemaal opgaan in mijn interesses. Vooral over bepaalde muziek en films raak ik niet uitgepraat, maar ook meesterlijke striptekenaars/verhalen. Nutteloze trivia geven vind ik dan ook leuk om te doen.
Waarom verbaast me dit niets?
Oud 28-03-2007, 21:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 28-03-2007 @ 22:39 :
Waarom verbaast me dit niets?
Ik ben gewoon heel gepassioneerd.
Oud 28-03-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-03-2007 @ 22:40 :
Ik ben gewoon heel gepassioneerd.
Eh, tja.
Oud 29-03-2007, 18:46
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-03-2007 @ 22:37 :
Ik was nog vergeten te vermelden dat, als ik ergens echt helemaal gek van ben, ik er uren over kan/wil vertellen als mensen erin geïnteresseerd zijn. Ik kan dan helemaal opgaan in mijn interesses. Vooral over bepaalde muziek en films raak ik niet uitgepraat, maar ook meesterlijke striptekenaars/verhalen. Nutteloze trivia geven vind ik dan ook leuk om te doen.

Iedereen die N&A regelmatig bezoekt, weet dat ik ook een nieuws-junkie ben met een heel uitgesproken mening. Ik volg de politiek op de voet en val dan iedereen er mee lastig. Helaas zijn de vrienden op de opleiding meer geïnteresseerd in heel oppervlakkige zaken.

Mensen beschrijven mij, net als Mushu, als cynisch en sarcastisch. Ik zelf noem het liever realistisch.
Ik wil jou weleens ontmoeten. Kun je mij verheugen met je kennis over films en kan je mij wat leren.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 29-03-2007, 19:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 29-03-2007 @ 19:46 :
Ik wil jou weleens ontmoeten. Kun je mij verheugen met je kennis over films en kan je mij wat leren.
Oh, er zijn forummers die veel meer weten over films, zoals DanielC en N00dles. Kom je soms op Films & TV? Daar is het leuk discussiëren.
Oud 29-03-2007, 19:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-03-2007 @ 20:16 :
Oh, er zijn forummers die veel meer weten over films, zoals DanielC en N00dles. Kom je soms op Films & TV? Daar is het leuk discussiëren.
Ik kom er best vaak, maar post er nooit. De recensies en dergelijke lezen is veel leuker.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 29-03-2007, 20:23
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
hoe ik echt ben..

Nou ik ben een jongen om daarmee maar eens te beginnen. ik ben 1.83 m en heb donkerblond haar, donkerbruine ogen. ik denk dat ik zelf heel erg onzeker ben en daardoor heel verlegen lijk. ik ben heel rustig in het openbaar en observeer liever. ik kan daarnaast ook heel druk gestoord doen. dat is meestal als ik bij vrienden ben of ik voel me ergens gewoon heel erg op mijn gemak. dan kom ik het beste los.
ook kan ik in het hokje van gevoel persoon plaatsen. als mijn gevoel zegt dat ik iets verkeerd doe of iets fout dan is dat ook zo. en gelukkig pakt dit vaak ook goed uit. verder ben ik wel creatief en is muziek heel belangrijk voor mij. qua muziekstijl voel ik me het beste thuis in de indie-rock en indie electronic kant.

Verder vind ik mijn uiterlijk best belangrijk en sylph, ik ben hetero

Kthnx.
__________________
Abc.
Oud 29-03-2007, 20:25
Verwijderd
Hè bah, nu kan ik je niet versieren.
Oud 29-03-2007, 20:25
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
helaasch
__________________
Abc.
Oud 29-03-2007, 20:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-03-2007 @ 20:16 :
Oh, er zijn forummers die veel meer weten over films, zoals DanielC en N00dles. Kom je soms op Films & TV? Daar is het leuk discussiëren.
Ja, vooral discussies tussen Dinalfos en mij zijn het nalezen waard als je interesse hebt in argumentatiekunst.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-03-2007, 20:29
Verwijderd
Briljante opmerking detected.
Oud 29-03-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-03-2007 @ 22:37 :


Mensen beschrijven mij, net als Mushu, als cynisch en sarcastisch. Ik zelf noem het liever realistisch.


Vriendjes worden?
Oud 29-03-2007, 21:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 29-03-2007 @ 20:19 :
Ik kom er best vaak, maar post er nooit. De recensies en dergelijke lezen is veel leuker.
Misschien zou je zelf ook recensies kunnen schrijven.
Oud 29-03-2007, 21:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 29-03-2007 @ 21:27 :
Ja, vooral discussies tussen Dinalfos en mij zijn het nalezen waard als je interesse hebt in argumentatiekunst.
omg lolz
Oud 29-03-2007, 21:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mushu schreef op 29-03-2007 @ 21:43 :


Vriendjes worden?
Echte cynici geloven niet meer in vriendschap.
Oud 29-03-2007, 21:33
Verwijderd
Oh, jij wentelt echt in zelfmedelijden!
Oud 29-03-2007, 21:36
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Juice schreef op 29-03-2007 @ 21:27 :
Ja, vooral discussies tussen Dinalfos en mij zijn het nalezen waard als je interesse hebt in argumentatiekunst.
Heh.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 29-03-2007, 21:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 22:33 :
Oh, jij wentelt echt in zelfmedelijden!
Jij moet in de leer bij Juice en Dinalfos over begrijpend lezen.
Oud 29-03-2007, 21:37
Verwijderd
I rest my case.
Oud 29-03-2007, 21:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2007 @ 22:37 :
I rest my case.
(k)
Oud 29-03-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-03-2007 @ 22:39 :
(k)
Never touch my skin!
Oud 30-03-2007, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-03-2007 @ 22:32 :
Echte cynici geloven niet meer in vriendschap.
Shit, daar ga ja al.
Oud 30-03-2007, 09:26
Verwijderd
Ik ben Eric, 17 jaar, hetero. Mensen omschrijven mij als luidruchtig, eerlijk en soms ook grappig. Dat zegt meer over de humor van anderen dan over mij. Ik haat vroeg opstaan en ik ben wel in voor een feestje. Alcohol en google zijn mijn beste vrienden. Verder hou ik van talen en zo veel mogelijk reizen.
Oud 30-03-2007, 11:30
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-03-2007 @ 22:31 :
Misschien zou je zelf ook recensies kunnen schrijven.
Ik zal het weleens proberen. Maar verwacht geen hoogstaand stuk.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 30-03-2007, 15:10
Verwijderd
Oud 30-03-2007, 19:47
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 30-03-2007 @ 16:10 :
Je sig
Oud 30-03-2007, 20:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 30-03-2007 @ 12:30 :
Ik zal het weleens proberen. Maar verwacht geen hoogstaand stuk.
Dat is ook geen vereiste; kijk maar naar mijn stukken.

Oh, zelfspot heb ik dus ook!
Oud 30-03-2007, 20:34
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2007 @ 21:16 :
Dat is ook geen vereiste; kijk maar naar mijn stukken.

Oh, zelfspot heb ik dus ook!
Die van jou lees ik juist altijd.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 30-03-2007, 20:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 30-03-2007 @ 21:34 :
Die van jou lees ik juist altijd.
Ik heb een fan.
Oud 30-03-2007, 21:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zou mezelf vooral omschrijven als een onzeker, gesloten en verlegen persoon. Ik ben liefhebber van sarcastische opmerkingen, discussies voeren, eerlijkheid en vertrouwen.
Ik heb een enorme hekel aan mensen die vertrouwen breken, vreemdgaan, en tegen me liegen.

Ik ben in het algemeen tè negatief ingesteld, al hangt dit best wel van mijn bui af, want ik kan ook juist heel fanatiek zijn om dingen goed te krijgen. Ik ben verlegen en stil, tot ik je beter leer kennen, en dan totaal niet meer. Ik vertel mensen niet snel hoe ik me voel, of wat er in me omgaat, maar als ik iemand eenmaal vertrouw heb ik ook veel voor diegene over, en accepteer ik heel veel van diegene.

Als me iets dwarszit probeer ik het altijd met de persoon zelf op te lossen. Ik haat ruzies, en geef nog liever toe dat ik fout zit als ik het niet ben, dan ruzie te houden.

Mijn beste punten zijn denk ik dat ik altijd bereid ben te luisteren naar mensen als er iets met ze is, en probeer dan ook te helpen indien mogelijk. Ook kan ik redelijk goed discusieren, ben ik heel trouw, en heb ik soms best humor

Het grootste probleem dat mensen in het algemeen met mij hebben is dat mensen mijn opmerkingen of reacties te serieus nemen, en dat ik de neiging heb om bevestiging te zoeken bij anderen dat ze me mogen. Dat wordt irritant, I know, maar ik kan het niet helpen.

En verder.. geen idee.
Oud 30-03-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 30-03-2007 @ 22:02 :
Als me iets dwarszit probeer ik het altijd met de persoon zelf op te lossen. Ik haat ruzies, en geef nog liever toe dat ik fout zit als ik het niet ben, dan ruzie te houden.
dat zou ik echt nooit doen, en ook niet kunnen. wel knap... maar ik zou het zien als verliezen zeg maar... ik ben te eigenwijs
Citaat:
Het grootste probleem dat mensen in het algemeen met mij hebben is dat mensen mijn opmerkingen of reacties te serieus nemen, en dat ik de neiging heb om bevestiging te zoeken bij anderen dat ze me mogen. Dat wordt irritant, I know, maar ik kan het niet helpen.
ik ben idd altijd van de extreme stellingen, en mensen hebben nooit door dat ik dat vaak doe om een discussie uit te lokken. ze denken meestal dat ik dat echt ook zo vind.. en bevestiging zoeken... doet niet iedereen dat?
Oud 30-03-2007, 23:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 30-03-2007 @ 22:02 :
Ik zou mezelf vooral omschrijven [...] En verder.. geen idee.
Hey, jij bent mij!
Oud 30-03-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2007 @ 00:04 :
Hey, jij bent mij!
Wanneer is het huwelijk gepland?
Oud 30-03-2007, 23:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-03-2007 @ 00:11 :
Wanneer is het huwelijk gepland?
Zie jij nou maar dat je zelf eens aan de man komt voordat je opmerkingen maakt over anderen.
Oud 30-03-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2007 @ 00:17 :
Zie jij nou maar dat je zelf eens aan de man komt voordat je opmerkingen maakt over anderen.
Deze opmerking doet suggereren dat je zelf ook aan de man wil! Markje toch, wat ben je verrassend progressief vandaag.
Oud 30-03-2007, 23:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-03-2007 @ 00:18 :
Deze opmerking doet suggereren dat je zelf ook aan de man wil! Markje toch, wat ben je verrassend progressief vandaag.
Deze opmerking suggereert dat, voor een 'taalwetenschapper', je verrassend weinig van begrijpend lezen kent.
Oud 30-03-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2007 @ 00:19 :
Deze opmerking suggereert dat, voor een 'taalwetenschapper', je verrassend weinig van begrijpend lezen kent.
Als je ook maar enig idee zou hebben van wat 'taalwetenschap' is zou je weten dat begrijpend lezen voor neerlandici is die toch niets beters met hun tijd te doen hebben.

Maar goed, je bent wel verdacht met je Disneyobsessie!
Oud 30-03-2007, 23:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-03-2007 @ 00:21 :
Als je ook maar enig idee zou hebben van wat 'taalwetenschap' is zou je weten dat begrijpend lezen voor neerlandici is die toch niets beters met hun tijd te doen hebben.

Maar goed, je bent wel verdacht met je Disneyobsessie!
Ja, Disney is immers zoooooooooo gay, jeweettoch?
Oud 30-03-2007, 23:27
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2007 @ 00:26 :
Ja, Disney is immers zoooooooooo stoer, jeweettoch?
disney
ik ben echt geobsedeerd door dingen die ik niet ken/weet. Ik ben heel nieuwsgierig en probeer altijd het beste uit mensen te halen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 30-03-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2007 @ 00:26 :
Ja, Disney is immers zoooooooooo gay, jeweettoch?
Disney is heel erg gay. Ik weet het, het is moeilijk te accepteren, maar eens kom je er wel!

De blaadjes zijn altijd groener
In andermans zeewierwoud
Maar als je daarvan gaat dromen
Bega je een grote fout
Waarom ben je niet tevreden
Met al wat de zee je biedt
Het is hier zo mooi beneden
Dat vind je daarboven niet

Diep in de zee
Diep in de zee
Ik zal je zo missen
Tussen de vissen
Blijf toch benee
Daar werken zij de hele dag
Nooit hoor je eens een schaterlach
Laat ons maar drijven met onze lijven
Diep in de zee

Bij ons is een vis gelukkig
Al krijgt hij hier niet veel zon
Aan land heeft de vis de pest in
Want daar zwemt die in een kom
De vis in de kom zal denken
Wat duurt hier het leven kort
Algauw krijgt het baasje honger
En belandt hij op een bord
O, jee!

Diep in de zee
Diep in de zee
Niemand hier kwelt ons
Niemand bestelt ons
Voor zijn diner
Wij zijn bij de mensen in de smaak
Toch krijg je ons niet aan de haak
't is veel gezonder
Niets geen gedonder
Hier in de zee

Diep in de zee
Diep in de zee
Ik zeg het je eerlijk
Hier is het heerlijk
Diep in de zee

Moet je die rog zien en die steur
Die zijn in een razend goed humeur
Kijk nou die heren
Mooi musiceren
Diep in de zee

Vooruit met de fluit
De karper die harpt
En dat is dus de bas
Die klinkt lekker luid
Koperkwartetten
De schol trommelt dol
De poon op de saxofoon
De rog speelt ook nog
Die grind h die swingt
Die gaan aan de zwier
Die griet daar die zingt
De spiering, de sprot
O, wat een genot
Die blaast de borsten bol

Diep in de zee
Diep in de zee
Al die sardientjes
Zijn ook mijn vriendjes
Jippie ja jee!

Hier in de zee heb ik het best
Wij hebben zelfs een kreeftenorkest
Zorgen vergeet je
Altijd een beetje
Diep in de zee
Net als de slakken
Blijven we plakken
Hier in de zee
Kijk hem eens blazen
Als in extase
Waar wij naar streven
Is een goed leven
Wij zijn tevreden
Heel ver beneden
Diep in de zee

Ik bedoel, 'al mijn sardientjes dat zijn ook mijn vriendjes'? Hoe gay is dat?
Oud 30-03-2007, 23:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-03-2007 @ 00:29 :
Disney is heel erg gay. Ik weet het, het is moeilijk te accepteren, maar eens kom je er wel!
Nah, die films als The three caballero's vol 'echte' Zuid-Amerikaanse schonen waar Donald botertjegeil achteraan rent vind ik toch niet echt gay.

Citaat:
Ik bedoel, 'al mijn sardientjes dat zijn ook mijn vriendjes'? Hoe gay is dat?
Gayer dan Ariël die een kwartier lang feitelijk in d'r blote muts rondloopt (zonder dat dat te zien is, overigens), dat wel, maarre begrijp ik goed dat jij opgewonden wordt van sardientjes?
Oud 30-03-2007, 23:33
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-03-2007 @ 00:29 :
Disney is heel erg gay. Ik weet het, het is moeilijk te accepteren, maar eens kom je er wel!
*knip diep in de zee liedje*
Ik bedoel, 'al mijn sardientjes dat zijn ook mijn vriendjes'? Hoe gay is dat?
Ga jij je eens snel schamen!

OT:
ik ben heel geduldig en heb altijd het gevoel dat ik dingen kan veranderen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 30-03-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2007 @ 00:32 :
Nah, die films als The three caballero's vol 'echte' Zuid-Amerikaanse schonen waar Donald botertjegeil achteraan rent vind ik toch niet echt gay.


Het gaat om de sfeer!

Citaat:

Gayer dan Ariël die een kwartier lang feitelijk in d'r blote muts rondloopt (zonder dat dat te zien is, overigens), dat wel, maarre begrijp ik goed dat jij opgewonden wordt van sardientjes?
Oh uiteraard, sardientjes zorgen bij mij voor een ongekend extase. Hun gladde lijven, rrr.

Je zit in de ontkenningsfase, arme jongen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe ben jij nou echt? [Reloaded]
Verwijderd
82 22-08-2009 20:38
Beleidszaken De kantine
Dark Phoenix
126 15-07-2007 16:40
Psychologie geef eens een punt voor WIE jij bent
miss-suus
40 04-01-2004 14:20
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Liefde & Relatie Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :(
Verwijderd
11 29-07-2002 08:31
Psychologie Hoe zou jij dat doen?
Juliah
14 12-07-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.