Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2007, 15:48
Drlove
Drlove is offline
Een tijdje terug heb ik een leuk meisje leren kennen. Ik heb haar via bekenden ontmoet en de afgelopen tijd hebben we heel veel gechat. De gesprekken werden ook steeds intiemer en ik merkte dat ze me leuk begon te vinden(en ik haar). Ze hoopte altijd dat ik op msn was, verzon allerlei bijnaampjes voor me en als ik online was wilde ze dat ik zolang mogelijk bleef. Ik had er een heel goed gevoel bij en zij ook (dacht ik). Ik vond het alleen raar dat ik geen telefoon nr van haar kreeg. Ik heb ook aan haar gevraagd waarom dat was en ze vertelde dat ze gestalked was en ook met een mes bedreigd was door een andere jongen. Daarom was ze voorzichtig geworden met het geven van haar nummer. Ze had het hier heel moeilijk mee want aan de ene kant vertrouwde ze me voor de volle 100% maar toch durfde ze het niet.

Vorige week heb ik met haar afgesproken om vandaag samen naar de danceparade te gaan. Ze was heel enthousiast en zij dat ze dat heel leuk zou vinden. Donderdag hebben we alles doorgenomen waar we zouden afspreken en moest het goed komen. Ik heb haar mijn nummer gegeven en gezegd dat als ze me niet kon vinden dat ze me dan anoniem moest bellen.

Vandaag was het dus zover en op de afgesproken tijd was ik er. Alleen heb ik haar niet gezien. Ik heb ongeveer een half uur op de plek gestaan, maar geen spoor van haar. Het was natuurlijk erg druk in de stad ( we hadden afgesproken bij NN) dus het kan best dat ze me niet gezien heeft. Ik weet alleen niet wat ik ervan moet denken. Is ze wel geweest en heeft ze me inderdaad niet gezien? Of heeft ze me laten zitten? Of is er iets anders gebeurd? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze expres niet is gekomen. Hebben jullie een idee? Ik zal proberen een stuk van msn het gesprek te plaatsen .
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2007, 16:18
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Ik snap dat dit je verward heeft en dat je zo snel mogelijk duidelijkheid wilt, maar het is gewoon een kwestie van wachten tot je 'r weer spreekt.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 16:34
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Wat Antoni zegt. Alleen zíj kan je vertellen waarom ze er niet was..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 16:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
eigenlijk is het een dikke man van 40+ die geilt op dat soort dingen?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 16:42
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Drlove schreef op 11-08-2007 @ 16:48 :
Een tijdje terug heb ik een leuk meisje leren kennen. Ik heb haar via bekenden ontmoet en de afgelopen tijd hebben we heel veel gechat. De gesprekken werden ook steeds intiemer en ik merkte dat ze me leuk begon te vinden(en ik haar). Ze hoopte altijd dat ik op msn was, verzon allerlei bijnaampjes voor me en als ik online was wilde ze dat ik zolang mogelijk bleef. Ik had er een heel goed gevoel bij en zij ook (dacht ik). Ik vond het alleen raar dat ik geen telefoon nr van haar kreeg. Ik heb ook aan haar gevraagd waarom dat was en ze vertelde dat ze gestalked was en ook met een mes bedreigd was door een andere jongen. Daarom was ze voorzichtig geworden met het geven van haar nummer. Ze had het hier heel moeilijk mee want aan de ene kant vertrouwde ze me voor de volle 100% maar toch durfde ze het niet.

Vorige week heb ik met haar afgesproken om vandaag samen naar de danceparade te gaan. Ze was heel enthousiast en zij dat ze dat heel leuk zou vinden. Donderdag hebben we alles doorgenomen waar we zouden afspreken en moest het goed komen. Ik heb haar mijn nummer gegeven en gezegd dat als ze me niet kon vinden dat ze me dan anoniem moest bellen.

Vandaag was het dus zover en op de afgesproken tijd was ik er. Alleen heb ik haar niet gezien. Ik heb ongeveer een half uur op de plek gestaan, maar geen spoor van haar. Het was natuurlijk erg druk in de stad ( we hadden afgesproken bij NN) dus het kan best dat ze me niet gezien heeft. Ik weet alleen niet wat ik ervan moet denken. Is ze wel geweest en heeft ze me inderdaad niet gezien? Of heeft ze me laten zitten? Of is er iets anders gebeurd? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze expres niet is gekomen. Hebben jullie een idee? Ik zal proberen een stuk van msn het gesprek te plaatsen .
Voor iemand die zichzelf Dr Love noemt doe je een hoop dingen verkeerd. Misschien is er wel een goede reden waarom ze niet kwam opdagen. Een goede reden is bijvoorbeeld dat haar moeder bij het naar binnen dragen van de boodschapen haar heup brak, en niet iets als dat ze een vriendin met liefdesverdiet absoluut moest bijstaan. Ze heeft je niet gebelt..niet goed. Er moet wel iets heel sicks gebeurt zijn wil ze geeneens even afbellen. Ze kon het ook vergeten zijn of genegeerd hebben omdat ze geen romantische interesse in je heeft. Het is even afwachten.

Daarnaast is het een belachelijk idee voor een date. Een evenement waar zo'n 350.000 man worden verwacht en dan ook nog eens 's middags. Typisch iets waar meisjes heen agan met vriendinnen, niet in hun eentje met een of andere dude die ze nauwelijks heeft ontmoet. Dramatisch. Wat had je in gedachten? Samen lekker dansen terwijl de regen op je kop klettert? Veel beter is het om 's avonds iets te drinken in een cafe. Gezien het weer en de mensenmassa was het dus gewoon een waardeloos voorstel voor een date.

Maar waarom chat je zo eindeloos met haar? En als zij wilde dat je lang bleef, dan bleef jij natuurlijk braaf. Doe maar niet.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 17:38
Verwijderd
Misschien vond ze het gewoon leuk om met je te chatten en had ze de aandacht nodig.

Hoe dan ook, wacht het even af. Als ze weer met je gaat chatten, vraag dan wat er gebeurd is.

Als je meer wil dan alleen chatten, raad ik je ook aan om niet zo vaak met haar te blijven chatten. Kom eens niet online, misschien gaat ze je dan missen en gebeurt er eindelijk eens iets.

Voor de rest: spreek idd niet op een groot evenement af, zoals Smokin' al schrijft. Dat is veel te onpersoonlijk. Je kunt het beter laagdrempelig maken voor haar en bij haar in de buurt af te spreken. Dan kan ze ook met weinig excuses komen.

Succes.

Laatst gewijzigd op 11-08-2007 om 17:48.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 17:53
Drlove
Drlove is offline
Juist vanwege dat incident met dat mes, wilde ze in de drukte afspreken. Vond ze een veiliger idee. Ik had liever iets anders gedaan maar dit wilde zij graag. Ze heeft volgens eigen zeggen wel romantische interesse, ze wilde bijv dat ik van de week bij haar kom eten.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 18:47
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik herken dit wel een beetje. Veel mensen gaan alsnog overstag als je op een openbare plek afspreekt. Als je wat verder uit elkaar woont is bijvoorbeeld een treinstation uitermate geschikt als meetingplek (niet dat je daar blijft hangen natuurlijk . Dan ga je de stad in ofzo, daar zijn ook veel mensen te vinden). Anders kun je gewoon vragen of je bij haar langs mag komen, desnoods waar haar ouders bij zijn. Dan is de drempel voor de volgende keer al een stuk lager

Als het antwoord nee blijft, dan kun je wel blijven vragen, maar het antwoord blijft dan nee. In dat geval: tevreden zijn met wat je hebt. Als je dat niet kunt, dan heb je wat met elkaar te bespreken. Als je er dan nog niet uit komt; contact breken voordat de teleurstelling groter wordt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 19:10
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Daboman schreef op 11-08-2007 @ 19:47 :
Ik herken dit wel een beetje. Veel mensen gaan alsnog overstag als je op een openbare plek afspreekt. Als je wat verder uit elkaar woont is bijvoorbeeld een treinstation uitermate geschikt als meetingplek (niet dat je daar blijft hangen natuurlijk . Dan ga je de stad in ofzo, daar zijn ook veel mensen te vinden). Anders kun je gewoon vragen of je bij haar langs mag komen, desnoods waar haar ouders bij zijn. Dan is de drempel voor de volgende keer al een stuk lager

Als het antwoord nee blijft, dan kun je wel blijven vragen, maar het antwoord blijft dan nee. In dat geval: tevreden zijn met wat je hebt. Als je dat niet kunt, dan heb je wat met elkaar te bespreken. Als je er dan nog niet uit komt; contact breken voordat de teleurstelling groter wordt.
Foute shit, eerste keer meteen al in bijzijn van ouders afspreken....
Ouders zouden ouders niet zijn als ze meteen dingen gaan denken, dat je verkering hebt, met elkaar gaat oid... Zelfs nadat je gezegd hebt dat dat absoluut niet zo is!
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 20:20
Drlove
Drlove is offline
Heb er vandaag op msn gesproken. Ze heeft heel erg getwijfeld maar ze durfde niet ( door haar verleden/ verlegenheid). Ze vond dat ze had moeten bellen/smsen/mailen maar ze heeft pas op het allerlaatste moment besloten niet te komen. |Daarna durfde ze me niet te mailen en was ze bang voor mijn reactie.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 20:42
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Drlove schreef op 14-08-2007 @ 21:20 :
Heb er vandaag op msn gesproken. Ze heeft heel erg getwijfeld maar ze durfde niet ( door haar verleden/ verlegenheid). Ze vond dat ze had moeten bellen/smsen/mailen maar ze heeft pas op het allerlaatste moment besloten niet te komen. |Daarna durfde ze me niet te mailen en was ze bang voor mijn reactie.
Something smells fishy here and you know it.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 21:02
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Drlove schreef op 14-08-2007 @ 21:20 :
Heb er vandaag op msn gesproken. Ze heeft heel erg getwijfeld maar ze durfde niet ( door haar verleden/ verlegenheid). Ze vond dat ze had moeten bellen/smsen/mailen maar ze heeft pas op het allerlaatste moment besloten niet te komen. |Daarna durfde ze me niet te mailen en was ze bang voor mijn reactie.
ze had minstens even kunnen smsen, wat een rare
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 22:12
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Haha ze hebben je te pakken gehad
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 22:23
Vox Populi
Vox Populi is offline
Is ze heel knap dan?

Foto?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 22:28
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ah shit het waren je vrienden ofzo, ik ben net zo dom als jij
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 23:45
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Drlove schreef op 11-08-2007 @ 16:48 :
Een tijdje terug heb ik een leuk meisje leren kennen. Ik heb haar via bekenden ontmoet en de afgelopen tijd hebben we heel veel gechat.
Hij schrijft dat ie der ontmoet heeft, en wie gaat er nou een emailadres faken om urenlang met een vriend te chatten en die ergens heen te sturen?
Nee, het meisje zal wel echt zijn, maar het zou best kunnen dat ze hem gewoon flink aan het naaien is.
Aan de andere kant, ik ken genoeg andere mensen waarvan ik zoiets zou verwachten, dus het kan ook de waarheid zijn.
Ook die iemand zouden kunnen naaien, maar goed, je weet het gewoon niet.

Tis nu eigenlijk haar beurt om, als ze de waarheid sprak, initiatief te tonen en het goed te maken. (als ze nog wat wil)
Als je der (nog) leuk vind kun je daarop ingaan en weer wat afspreken in de buurt, maar ik zou laten merken dat ze wel wat goed te maken heeft.

Als je het gevoel heb dat ze je voor de gek houdt zou ik geen contact met haar opzoeken.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 02:39
Verwijderd
Ik denk niet dat ze hem voor de gek houdt, maar dat ze gewoon ergens last van heeft, om het maar even zo uit te drukken. Noem het maar anti-sociale trekjes, rare hersenspinsels, etc.

Het feit dat ze al niet even belt of smst 'ik durf niet' zegt al genoeg. Iemand die redeneert dat ze niet even contact opneemt omdat ze 'bang is voor je reactie', is sowieso al niet geschikt om iets mee te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Inderdaad. Als iemand niet even het fatsoen heeft je te SMSen kun je d'r beter in d'r eigen sop gaar laten koken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2007, 10:57
Drlove
Drlove is offline
Goed even een aanvulling:

Na de vorige afspraak hebben we het uitgesproken en besloten het nog een kans te geven. Het ging daarna echt super: veel gemsnt en na ongeveer 1,5 week begon ze me spontaan te smsen. Elke dag ontving ik wel 10 a15 smsjes van haar en daarnaast was ze bijna dagelijks op msn. Op een dag moest ik bij haar in de buurt voetballen en ze beloofde om langs te komen als het kon. Sochtends voor de wedstrijd ontving ik een smsje dat ze ruzie had gehad met haar ouders en dat ze niet meer naar buiten mocht die dag. Savonds laat opnieuw een smsje gekregen waarin stond dat haar ouders ook haar mobiele telefoon vervolgens hadden afgepakt en dat ze niet op internet mocht. Daarna weer veel gesmst en besloten om afgelopen zondag af te spreken ( wat eten op haar verzoek). Donderdag, vrijdag en zaterdag had ze introductiedagen op school, waardoor we voor zondag hebben gekozen. Donderdagavond laat smste ze me nog, maar toen sliep ik al. Vrijdag heb ik haar gesmst waar we precies gingen eten. De afspraak was dat ik haar op zou halen, maar had geen adres van haar nog. Sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord. Omdat ik vrijdag, zaterdag en zondag vrijwel nooit thuis ben, heb ik haar niet meer op msn gesproken. Zelf was ik zaterdagnacht ziek geworden, waardoor ik de date wilde afzeggen. Ik heb haar zondag gesmst maar kreeg hier op geen reactie. Ik besloot om haar te bellen, maar haar telefoon staat al ruim een dag uit. Ik krijg direct voicemail.

Ik weet nu niet wat ik met haar aan moet. Ik heb haar maar een mailtje gestuurd gisteren en een offline bericht gestuurd. Na al die tijd die we hebben gemsnt en de woorden die ze tegen me zei, aangevuld met de vele smsjes die ze stuurde kan ik me niet indenken dat ze doet alsof. Ik denk dat er net als verleden keer een soort angst bij haar naar boven is gekomen. Wat ik wel raar vind, is dat haar telefoon zo lang uit staat. Aan de ene kant wil ik haar evt de tijd geven die ze nodig heeft om de gebeurtenissen in het verleden te vergeten. Aan de andere kant weet ik nu niet meer wat ik aan haar heb. Ik vind haar echt heel leuk en weet bijna zeker dat dat ook het geval is bij haar ( door alle gebeurtenissen ga je toch een beetje twijfelen). Wat denken jullie?
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nu niet wat ik met haar aan moet.
Niks natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:35
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Hoe kan ze je nou sms'en als haar ouders haar telefoon hebben

En wat een raar verhaal. Je vindt haar dus heel leuk dus zomaar contact verbreken zie je vast niet zitten. Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn:
1) alles wat ze zegt is waar en het is gewoon pech dat jullie elkaar steeds mislopen: blijf proberen (maar stel een grens).
2) haar verleden zit gewoon nog teveel in de weg waardoor ze je steeds laat zitten: praat erover, en zeg dat je begrip hebt voor haar situatie maar niet steeds voor niks wil komen opdraven. Vraag duidelijkheid, en wees zelf ook duidelijk in wat je wilt (en wees daarin consequent).
3) ze vindt je niet echt leuk en durft dat niet te zeggen: laat haar voortaan alle initiatief nemen, daar zal ze wel mee stoppen als dit het geval is.
4) ze vindt je niet leuk maar houdt je graag aan het lijntje: kun je niets mee natuurlijk, vraag is hoe je hier achter komt. Stel je onafhankelijker van haar op.

Door steeds opnieuw met haar af te spreken geef je haar steeds een nieuwe kans, misschien denkt ze 'hij vindt me toch wel leuk, ik kan dit wel maken'.
Wat ik je zeker zou aanraden is een duidelijke afspraak maken: spreek bijvoorbeeld nog één (1!) keer ergens af, gaat het dan weer niet door, jammer dan. Je kunt achter haar aan blíjven hobbelen.
Als ze je écht heel leuk vindt, kan ze altijd nog contact met je opnemen als ze het wel weer aankan.

Laatst gewijzigd op 11-09-2007 om 11:36. Reden: typfout :(
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:01
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Goed even een aanvulling:

Na de vorige afspraak hebben we het uitgesproken en besloten het nog een kans te geven. Het ging daarna echt super: veel gemsnt en na ongeveer 1,5 week begon ze me spontaan te smsen. Elke dag ontving ik wel 10 a15 smsjes van haar en daarnaast was ze bijna dagelijks op msn. Op een dag moest ik bij haar in de buurt voetballen en ze beloofde om langs te komen als het kon. Sochtends voor de wedstrijd ontving ik een smsje dat ze ruzie had gehad met haar ouders en dat ze niet meer naar buiten mocht die dag. Savonds laat opnieuw een smsje gekregen waarin stond dat haar ouders ook haar mobiele telefoon vervolgens hadden afgepakt en dat ze niet op internet mocht. Daarna weer veel gesmst en besloten om afgelopen zondag af te spreken ( wat eten op haar verzoek). Donderdag, vrijdag en zaterdag had ze introductiedagen op school, waardoor we voor zondag hebben gekozen. Donderdagavond laat smste ze me nog, maar toen sliep ik al. Vrijdag heb ik haar gesmst waar we precies gingen eten. De afspraak was dat ik haar op zou halen, maar had geen adres van haar nog. Sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord. Omdat ik vrijdag, zaterdag en zondag vrijwel nooit thuis ben, heb ik haar niet meer op msn gesproken. Zelf was ik zaterdagnacht ziek geworden, waardoor ik de date wilde afzeggen. Ik heb haar zondag gesmst maar kreeg hier op geen reactie. Ik besloot om haar te bellen, maar haar telefoon staat al ruim een dag uit. Ik krijg direct voicemail.

Ik weet nu niet wat ik met haar aan moet. Ik heb haar maar een mailtje gestuurd gisteren en een offline bericht gestuurd. Na al die tijd die we hebben gemsnt en de woorden die ze tegen me zei, aangevuld met de vele smsjes die ze stuurde kan ik me niet indenken dat ze doet alsof. Ik denk dat er net als verleden keer een soort angst bij haar naar boven is gekomen. Wat ik wel raar vind, is dat haar telefoon zo lang uit staat. Aan de ene kant wil ik haar evt de tijd geven die ze nodig heeft om de gebeurtenissen in het verleden te vergeten. Aan de andere kant weet ik nu niet meer wat ik aan haar heb. Ik vind haar echt heel leuk en weet bijna zeker dat dat ook het geval is bij haar ( door alle gebeurtenissen ga je toch een beetje twijfelen). Wat denken jullie?
Ha een beetje twijfelen. Ik denk het volgende..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:10
Verwijderd
Hoe oud is ze dat haar ouders haar telefoon afpakken, ze het huis niet meer uit mag en niet op internet mag? 14?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:20
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
het zal echt wel een extreeeeem leuk meisjes zijn...anders wat een gedoe, ik krijg meer het idee dat je dik aan het lijntje word gehouden, maarja..ik zou het persoonlijk ook NEVER zo ver laten komen en wat Nala zegt..jij bent 23, de kans is zeer groot aanwezig dat het meisje ook ouder is dan 20 lijkt me beetje raar dat haar ouders haar mobiel afpakken dan xD ik vind het allemaal heel scheel maarja..suc6 dermee,
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoevaak heeft ze je al laten zitten? Ik zou er maar mee kappen. Zonde van je tijd.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2007, 14:24
Verwijderd
Is wel beetje té toevallig allemaal, inderdaad eens wat dingen gaan checken en zo....En je niet aan het lijntje laten houden, want ook meisjes zijn daar verschrikkelijk goed in..Ik had het optijd door gelukkig een paar jaar terug Dus ga ff wat dingen na..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:35
Drlove
Drlove is offline
ze is 18. Ze had sochtends ruzie gehad ( ik moest vroeg uit spelen en ze was speciaal voor mij vroeg op gestaan) en vlak daarna ( nadat ze smste) is haar telefoon afgepakt tot savonds laat. Ik vind haar inderdaad erg leuk en dat weet zij ook. Ik weet dat ze mij ook heel leuk vindt. Ik heb echt veel moeite doen om haar telefoonnummer te krijgen. Daarnaast begon zij altijd met smsen en zei ze bijvoorbeeld dat ze een eigen kledingkast in mijn nieuwe huis wil. Wat ik denk, is dat er iets met haar telefoon is gebeurd en omdat we niks concreets hadden afgesproken ( alleen een dag geprikt) heeft ze niet gemaild. Vrijdag tot zondag was ik niet op msn dus heeft ze het gewoon over laten gaan. Hoe moesten we immers verder afspreken als ik niet op msn ben en zij geen tel heeft? Ik heb geen zin om er eindeloos achteraan te lopen. Door alles vertrouw ik het steeds minder en merk ik dat mijn aandacht ook vermindert. Haar telefoon staat nog steeds uit en op msn is ze nog niet geweest.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ze is 18. Ze had sochtends ruzie gehad ( ik moest vroeg uit spelen en ze was speciaal voor mij vroeg op gestaan) en vlak daarna ( nadat ze smste) is haar telefoon afgepakt tot savonds laat. Ik vind haar inderdaad erg leuk en dat weet zij ook.
Als je moeite moet doen voor een telefoonnummer, vindt ze je volgens mij niet zo bijzonder leuk.

Anyway, kennelijk vindt je dit zelf de moeite waard, lekker doorgaan dan. Blijf vooral posten, de verhalen zijn enorm vermakelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:06
Drlove
Drlove is offline
Haar telefoonnummer gaf ze moeilijk omdat een jongen haar ooit heeft bedreigd met een mes en haar stalkte. Ze heeft het mes ook daadwerkelijk op haar keel gehad. Ik kan me voorstellen dat je dan wat voorzichtiger wordt. Ze zei ook op een gegeven moment ik heb een verrassing voor je en toen kreeg ik dus een smsje van haar. Dit was voor haar echt een grote stap.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:31
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat een leuke smoesjes allemaal ! En het lijkt me sterk als er ook maar iets van klopt. Wat zou haar volgende smoesje worden? Ik gok op 'ik moest even boodschappen doen, het moest echt van mijn mama en papa, en daardoor was er niemand thuis toen je aan de deur stond om me op te halen'.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:36
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik weet dat ze mij ook heel leuk vindt.
Dat basseer je op jullie vele dates die eindigden in een tongzoen en haar suggestie om een slaapkamer op te zoeken? Nee. Je hoopt dat zij jou ook heel leuk vind. En dat weet ze. Ze geniet ervan. Maar zij vind jou niet zo leuk, maar misschien wel aardig. Je staat immers voor haar klaar als een echte vriend behoort te doen. Als een broer bijna.

Je gelooft bovendien alles wat ze zegt, zonder dat je ooit langere tijd met haar bent omgegaan. Erg onverstandig. Liefde maakt inderdaad blind. Maargoed; stel haar telefoon is inderdaad stuk. Ze mailt dan niet omdat er geen concrete afspraak is? Als ze je leuk vind wil ze die date doen plaatsvinden en zal ze dus mailen. Ja, misschien was de stroom uitgevallen. Dan kan ze desnoods een mail sturen van de pc van een vriendin. Misschien houd Al-Qaida haar familie in gijzeling en is hun enige wens dat ze geen contact met jou heeft. Het kan allemaal als je verliefd bent. Elke toevalligheid vind plaats.

Citaat:
Het ging daarna echt super: veel gemsnt en na ongeveer 1,5 week begon ze me spontaan te smsen. Elke dag ontving ik wel 10 a15 smsjes van haar en daarnaast was ze bijna dagelijks op msn.
Dit betekent voor jou dat het super gaat? Wat voor feesten vinden er dan plaats als je met haar zoent? Maar; dit is dus gewoon helemaal niks. Dit is crap. Het betekent allemaal niks als je haar niet zoent of iets ander concreets. Sms-en.. so what..meisjes doen dat nou eenmaal. Ze houden van de aandacht van eenzame jongens. Als die MSN en SMS hoeveelheden zijn totaal nietszeggend, maar jij ziet er heel veel in. Uit armoede, want voor de rest is er werkelijk geen enkel signaal dat zij jou wil. Er zijn enkel de afwijzingen, de smoesjes.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
1. Hoe moesten we immers verder afspreken als ik niet op msn ben en zij geen tel heeft?

2. Ik heb geen zin om er eindeloos achteraan te lopen. Door alles vertrouw ik het steeds minder en merk ik dat mijn aandacht ook vermindert. Haar telefoon staat nog steeds uit en op msn is ze nog niet geweest.
1. Ze had makkelijk een mailtje kunnen sturen. Als je echt graag wil afspreken zorg je er wel voor dat je iemand kunt bereiken. Ze heeft je nummer en e-mail adres, ze regelt het maar.

Men denke aan internetcafe, telefooncel, etc.

2. Ga dan ook iets voor jezelf doen. Dit meisje bezorgt je nu al hoofdpijn terwijl je haar amper kent!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Dat basseer je op jullie vele dates die eindigden in een tongzoen en haar suggestie om een slaapkamer op te zoeken? Nee. Je hoopt dat zij jou ook heel leuk vind.
Ik moest hier zo hard om lachen .

OT: sja, ik zou het nog een keer proberen en iets afspreken en dan over. Weetje, ik weetn atuurlijk niet hoe dat is, maar als ze echt bang is voor dingen etc omdat ze bedreigd is, kan ik me er wel weer iets bij voorstellen. Maarja, je moet je niet aan het lijntje laten houden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Beetje jammer allemaal... Ik weet niet of ik het nog zou vertrouwen Misschien het verstandigst om het gewoon te laten gaan ff, alles even laten afkoelen. Daarna kan je altijd nog zien, maar zoals het nu gaat is het echt zonde van je tijd.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Het betekent allemaal niks als je haar niet zoent of iets ander concreets.
Kanttekening: en zelfs dán hoeft het nog niet eens iets te betekenen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:01
Yolcu
Yolcu is offline
She's just not that into you!

Lees dit verhaal nou zelf nog eens door.. denk je zelf nou echt dat ze je leuk vindt? Of probeer je jezelf dat wijs te maken door alles maar zo positief mogelijk te bekijken? Want eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ze zei dat ze met je af wilde spreken, maar als puntje bij paaltje kwam wilde ze het toch niet. Dat zegt toch genoeg?

Je schrijft dat je haar via via ontmoet hebt, maar heb je haar wel eens daadwerkelijk gezien?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2007, 21:23
Drlove
Drlove is offline
Het is dat ik de msn gesprekken hier niet kan plaatsen maar anders had ik het laten zien. Ik heb het vandaag aan een goede vriendin van me laten lezen en die zei dat al het iniatief van haar kant kwam.

Donderdag, vrijdag en zaterdag was ze met school weg, dus kon ze niet mailen. Ze wist dat ik zondag mijn mail niet zou lezen, dus het mailen had geen zin. We hadden ook afgesproken na de vorige keer dat we eerlijk tegen elkaar zouden zijn en indien het weer verkeerd ging er mee kappen. Hier kan ze nu ook bang voor zijn. Het is allemaal puur suggestief, alleen zij kan echt bevestigen wat er aan de hand is. Ik denk dat ik van de week maar naar haar huis nummer bel om te vragen wat er aan de hand is, alhoewel dit wel erg pusherig is.

En wat betreft de reactie van Smokin: kom eens met een inhoudelijk verhaal. Je loopt een beetje de macho uit te hangen, maar inhoudelijk vind ik het vrij slap. Een zoen met een sletje zegt mij dus helemaal niks en juist de gesprekken die ik met haar heb gehad bevestigen het beeld dat ze me leuk vond. Als ik ga stappen en ze zegt dat het vreemdgaan is als ik een ander meisje zou zoenen, dan lijkt me dat dit weinig tot de verbeelding over laat.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:33
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
het is niet pusherig om haar nu eens te bellen en te vragen hoe het precies zit, jij hebt _RECHT_ op duidelijkheid, zeker omdat je zo graag wilt en je best doet.

waar je ook eens over na moet denken is, wil je wel een relatie met zo iemand..eerst kost het rete veel moeite om haar uberhaupt te zien, maar dat is natuurlijk pas het begin he. Als je eenmaal wat hebt word echt niet alles in 1 keer totaal anders, trust me.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:55
Drlove
Drlove is offline
oke thanks. Dan ga ik haar morgen bellen.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:39
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
neeeeee niet bellen.
stuur haar een bosje rozen van een anoniemen afzender en ga haar dan elk uur met een geheim nummer bellen na 00.00 !
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:40
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Heb je haar wel eens in het echt gezien vriend? Of zit je een beetje op msn avatars te geilen?

Wat een grap dit topic, damn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 00:38
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
En wat betreft de reactie van Smokin: kom eens met een inhoudelijk verhaal. Je loopt een beetje de macho uit te hangen, maar inhoudelijk vind ik het vrij slap.
Ik begrijp dat wel.

Citaat:
Een zoen met een sletje zegt mij dus helemaal niks en juist de gesprekken die ik met haar heb gehad bevestigen het beeld dat ze me leuk vond.
Wie heeft het over sletjes? Ook nette, fatsoenlijke, conservatieve of verlegen meisjes zoenen met jongens die ze erg leuk vinden. Maar voor ze dat doen hebben ze eerst een of meerdere ontmoetingen met de persoon die ze leuk vinden, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:36
Mephisteus
Mephisteus is offline
Citaat:
neeeeee niet bellen.
stuur haar een bosje rozen van een anoniemen afzender en ga haar dan elk uur met een geheim nummer bellen na 00.00 !
*hijg* *hijg*

__________________
Don't worry about what people think, they don't do it very often.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 11:04
Verwijderd
En? Al gebeld?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 12:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Haar telefoonnummer gaf ze moeilijk omdat een jongen haar ooit heeft bedreigd met een mes en haar stalkte. Ze heeft het mes ook daadwerkelijk op haar keel gehad. Ik kan me voorstellen dat je dan wat voorzichtiger wordt. Ze zei ook op een gegeven moment ik heb een verrassing voor je en toen kreeg ik dus een smsje van haar. Dit was voor haar echt een grote stap.
Wat een gelul zeg. Als je iemand leuk vindt durf je echt wel gewoon een 06 nummer te geven, het is niet alsof je daarmee iemands huisadres kunt vinden ofzo.

Citaat:
Het is dat ik de msn gesprekken hier niet kan plaatsen maar anders had ik het laten zien.
Wat een gelul. Ze vertelt je wat je horen wil zodat je haar aandacht blijft geven. Ze geilt op aandacht, een vriendinnetje geilt op jou.

Citaat:
En wat betreft de reactie van Smokin: kom eens met een inhoudelijk verhaal. Je loopt een beetje de macho uit te hangen, maar inhoudelijk vind ik het vrij slap.
Itt tot jou heeft hij tenminste door dat ze niks met je wil.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 12:24
Verwijderd
Ze is 18, haar ouders nemen haar mobiele telefoon in beslag, ze mag niet meer naar buiten, ze mag niet meer op internet... Ik vind het te bizar...
Geef haar nog een kans, spreek duidelijk een tijd en een plaats af, bv. in de stad, voor een café'tje ofzo, maar wel een duidelijke locatie. Geef aan dat ze moet bellen als ze niet kan. Komt ze weer niet en laat ze weer niets van d'r horen? Dan houdt ze je gigantisch voor de gek.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 20:01
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ten eerste vind ik het echt idioot dat ze 18 is en haar mobiel LAAT afpakken door haar ouders. Dat haar ouders dat überhaupt zouden willen is al belachelijk, maar ze kunnen dit toch zeker wel als normale volwassenen uitpraten? Ik vind het een beetje puberaal klinken allemaal. Als het hele verhaal waar is natuurlijk.

Maargoed, even over de angst van haar om af te spreken. Het kan zijn dat ze echt bang is, en dat kan ik me goed voorstellen nadat ze op zo'n manier is bedreigd. Maar er is maar één manier om daar achter te komen: praten. Je moet eens op MSN gewoon vertellen wat je hier vertelt aan ons. Dus simpelweg dat je het idee krijgt dat ze niet met je wilt afspreken, dat je dr erg leuk vindt etc. etc. Niet eromheen draaien. Desnoods stuur je een mailtje, dan kan je je verhaal meestal wat makkelijker overbrengen.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste vind ik het echt idioot dat ze 18 is en haar mobiel LAAT afpakken door haar ouders. Dat haar ouders dat überhaupt zouden willen is al belachelijk, maar ze kunnen dit toch zeker wel als normale volwassenen uitpraten? Ik vind het een beetje puberaal klinken allemaal. Als het hele verhaal waar is natuurlijk.

Maargoed, even over de angst van haar om af te spreken. Het kan zijn dat ze echt bang is, en dat kan ik me goed voorstellen nadat ze op zo'n manier is bedreigd. Maar er is maar één manier om daar achter te komen: praten. Je moet eens op MSN gewoon vertellen wat je hier vertelt aan ons. Dus simpelweg dat je het idee krijgt dat ze niet met je wilt afspreken, dat je dr erg leuk vindt etc. etc. Niet eromheen draaien. Desnoods stuur je een mailtje, dan kan je je verhaal meestal wat makkelijker overbrengen.
Ja, vraag inderdaad ook of er misschien meer speelt.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 11:37
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
.

Anyway, kennelijk vindt je dit zelf de moeite waard, lekker doorgaan dan. Blijf vooral posten, de verhalen zijn enorm vermakelijk.

dat zeker
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 19:00
strigoii
strigoii is offline
dude,
volgens mij is dat meisje gewoon 13 jaar ofzo en durft ze steeds niet omdat ze alleen maar dieper in der leugens verdrinkt, als dit zo is niks mee beginnen dus.
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het is eindelijk saai weer #1831
Miekje*
500 30-05-2013 15:41
De Kantine De wereld is weer plat ja, op je bolle saai na! #1270
Verwijderd
500 06-01-2011 17:59
Liefde & Relatie Wat was jouw ergste date ooit?
@Moon
461 20-04-2007 19:56
Levensbeschouwing & Filosofie Het kleine vraagjes over geloven topic
T_ID
501 29-06-2006 23:21
Liefde & Relatie Eerst wel verliefd, daarna niet meer..
gR..
28 10-01-2006 16:08
Liefde & Relatie 1e date mislukt --- > 2e?
break of dawn
7 14-03-2003 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.