Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2011, 17:28
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
De afbraak van cannabis verloopt langzaam. Dat komt omdat THC wordt opgeslagen in je vetweefsel en niet direct wordt afgebroken door de lever (zoals bij alcohol, xtc of cocaïne).
Als je af en toe gebruikt zijn hasj en wiet één tot drie dagen aantoonbaar.
Als je regelmatig hasj of wiet gebruikt, dan is dat nog zo’n 1 - 2 weken aantoonbaar in je bloed of urine, soms zelfs nog langer
.

De bron klikkerdeklik.

Maar nu bedacht ik me dus he. Want nou als je een langere periode heel veel blowt, dus zeg maar de zomervakantie, iedere dag een aantal joint's. Door die joint's krijg je continue een vreetkick. Daardoor kom je aan. De THC word opgeslagen in het aangekomen vet.

Maar zou je dan als je na de zomervakantie weer gaat afvallen de THC weer vrijlaten in je lichaam, waardoor je zomaar weer stoned word? Zou dat kunnen? Een stoneheid voorraad opbouwen, zodat je in de dagen dat je geen geld hebt alsnog stoned kunt worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2011, 22:27
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Als het zou kunnen zou dat echt awsum zij
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:43
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
.

De bron klikkerdeklik.

Maar nu bedacht ik me dus he. Want nou als je een langere periode heel veel blowt, dus zeg maar de zomervakantie, iedere dag een aantal joint's. Door die joint's krijg je continue een vreetkick. Daardoor kom je aan. De THC word opgeslagen in het aangekomen vet.

Maar zou je dan als je na de zomervakantie weer gaat afvallen de THC weer vrijlaten in je lichaam, waardoor je zomaar weer stoned word? Zou dat kunnen? Een stoneheid voorraad opbouwen, zodat je in de dagen dat je geen geld hebt alsnog stoned kunt worden?
Kan niet, voor zover ik weet is de afbraak van vet een proces dat het vet omzet in Rans (vandaar ook ranzig). De vitaminen en voedingsstoffen die vet bevatten worden afgebroken en dus zou dit betekenen dat ook de THC op den duur - en dit kan een tijd duren - afgebroken wordt en in het proces tot Rans als zure, stinkende sappen je lichaam verlaten!
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:46
Verwijderd
Ik heb weleens van iemand gehoord die nadat ze vrij veel geblowd had ging sporten, en die toen inderdaad weer een stoned gevoel kreeg.
Dus het kan blijkbaar wel, maar of zoiets altijd werkt vraag ik me af.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 11:41
Pyro Power
Pyro Power is offline
http://www.cannabis-belgie.com/modul...r=asc&start=15
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.