Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 16:31
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
Situatieschets:

Een jongen is verliefd verschrikkelijk verliefd op een meisje (ze is bloedmooi, lief, grappig, ...) en zij voelt ook wel iets voor hem. Ze zijn daarom ook een koppel en alles gaat heel goed. Zo goed zelfs dat beide verliefden sex met elkaar willen hebben. Zij is al met enkele andere jongens geweest en is ook al een tijdje geen maagd meer, hij wel !!! Na al de 'fuss' rond de SOA's en voorral rond AIDS, wil hij toch eigenlijk wel weten of ze geen aids heeft. (wie weet heeft ze dit gekregen van één van haar vroegere vriendjes) Maar hoe vraagt hij nu:

1) Simpelweg of ze geen AIDS heeft ?
2) Of ze een AIDS-test af wil leggen ? (misschien beweert ze wxel dat ze het niet heeft en denkt ze dat ook, maar daarom heeft ze het inderdaad nog niet.)

Wat moet hij doen ? Hij wil haar totaal niet kwetsen ofzo en vragen of ze een AIDS test af wil leggen zou misschein een teken zijn van geen vertrouwen in haar.

Hoe vraag je het nu aan je vriendin of ze een AIDS-test af wil leggen ?


thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2004, 16:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Heeft ze onveilig gevreeën?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 16:40
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
nou zo:

hi mooi, leuk geweldig meisje...heb je onveilig seks gehad met een ex?? ja? wil je dan een aids test doen?

like, als ze je echt zo leuk vindt zal ze daar wel niet zon probleem van maken..
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 17:01
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
grl schreef op 11-06-2004 @ 17:33 :
Heeft ze onveilig gevreeën?
Inderdaad. Heeft ze altijd een condoom gebruikt? Is ze aan de pil? Zo niet, dan zou ik ook meteen heel subtiel aan haar vragen of ze dan misschien niet een test wil laten doen.
De kans is denk ik klein dat ze aids heeft, maar het is wel goed dat je beseft dat de kans wel bestaat
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 17:10
Verwijderd
Nou, waarom alleen aids-test? Dan kan ze toch beter een hele soa-test doen, lijkt me.. als je de ene soa hebt dan kun je net zo goed ook een andere hebben.

Maar verder: vraag gewoon eens of ze weleens onveilig heeft gevreeën en of ze weleens een soa-test heeft gedaan. Praat er dus een tijdje samen over, niet meteen zo van: "heb je een aids-test gedaan, zoniet, ik wil graag dat je er 1 doet". Misschien heeft ze het wel altijd veilig gedaan.
Niet bang zijn, vraag het gewoon lief.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 17:31
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Ik heb zoiets aan mijn vriendje gevraagd.
Eerst vroeg ik of hij ooit seks zonder condoom had gehad, naja dat was het geval, dus toen zei ik; ik wil dat je naar de huisarts gaat voor een soatest
Hij vondet best onzinnig en was niet erg enthousiast, maar ik stond er op en want kan hij dan nog doen he
Heb gezegd; het hoeft niet van me maar als jet niet doet ook geen seks Dat hielp
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 17:41
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Iemand die niet altijd veilig seks heeft gehad kan van zichzelf nooit zeker weten dat zij/hij geen soa heeft. Om te vragen om een test is dus ook geen teken van geen vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 18:33
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
ok, bedankt allemaal ik zal dat dan maar doen:

eerst vragen of ze onveilig seks gehad heext en zoja toch erop aansturen om een aids - of soa test te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 18:37
Verwijderd
Geen aids óf soa test, gewoon allebei.

Afspraak bij GG&GD, die testen dan alles in een voor je. Ik zou echt niet beledigd zijn als mijn vriendje dat van mij zou eisen hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 20:16
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Wil je een AIDS-test afleggen schat?
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 20:32
justlikeme!
justlikeme! is offline
inderdaad, gewoon eerst subtiel vragen of ze al eens onveilig heeft gevreeen, en als dat het geval is gewoon vragen of ze zo'n test wil doen.. Als ze van je houdt zal ze dat, misschien wel met een beejte tegenstribbeling, maar toch, zeker doen.. Tenmisnte.. ik zou het wel doen als mijn vriendje zou willen dat ik het deed.. Is voor jezelf waarschijnlijk ook wel een verstandig besluit, toch?!
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 02:13
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Hey lief. Ik wil je iets vragen. Voordat we gaan sexen, wil ik toch eerst ff dat je een AIDS test doet, want ik vertrouw je sexuele verleden niet. Je bent een schat :*

__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 08:54
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind het een hele normale zaak dat je een soa test laat doen als je al meerdere vriendjes hebt gehad en het is nu tijd om met het nieuwe vriendje naar bed te gaan. Maar ik zou niet botweg om een AIDStest vragen. Je moet het er eens fatsoenlijk met elkaar over hebben. Duidelijk maken dat je pas verder wil als je zeker weet dat het veilig is. Vragen om een soatest klinkt trouwens al anders dan vragen om een AIDStest trouwens vind ik (word je dan ook automatisch op aids getest). Ik vind het een normale zaak waar met fatsoen over gepraat kan worden iig.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 08:56
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
VELOCITY schreef op 11-06-2004 @ 19:33 :
ok, bedankt allemaal ik zal dat dan maar doen:

eerst vragen of ze onveilig seks gehad heext en zoja toch erop aansturen om een aids - of soa test te doen.
Dr zijn ook zat mensen die zéggen dat ze altijd veilige sex hebben gehad omdat ze een soatest domweg eng vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:02
Vissertje
Vissertje is offline
gewoon zeggen, dat je bang bent dat ze misschien iets opgelopen heeft bij haar vorige vriendjes, en dat het misschien een goed idee is om dat uit te sluiten. Dat het niet is dat je HAAR niet vertrouwt, maar wie weet wat die jongens waar ze mee naar bed is geweest allemaal gedaan hebben.

het is heel makkelijk hoe ze dat doen, gewoon bloed afnemen en binnen een week weet je het. (je kan tegelijk voor aids en chlamidia testen, de rest heeft duidelijke symptomen)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:53
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
shit, eigenlijk nog niet bij stil gestaan, maar wat als ze nu (wel heel onwaarschijnlijk) AIDS of een andere SOA heeft !!!

dan ben ik sowieso geneukt of ik nu me haar aar bed ga of nie ... (grapje, niet op lette )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:06
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
de kans is sowieso mss niet zo groot dat ze een SOA heeft.. en zijn er tegen sommige soa's geen medicatie? Noujah, ik weet het eigenlijk niet
maar ik zou het er toch sowieso eens met haar over hebben, ze zal je wel begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:17
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Gah ik heb dat ook gevraagd aan mijn vriendin het ging gewoon heel simpel, eerst ging het erover of ze wel eens onveilig bladiebla had gevreeën, nope.. En een paar weken later zei ik dat het mij leuker (lekkerder) leek om zonder condoom te doen, omdat het zo een spelbreker is en dat vond zij ook.. Nou toen zei ik van ja ik vertrouw je wel dat je veilig heb gevreeën en ik heb sowieso nog nooit iemand voor je gehad, maar ik zou toch graag een geslachtsziekte-test willen doen, vind je dat erg?! Gewoon om mij zeg maar gerust te stellen, en ze vond het helemaal niet erg.. "Doe maar hoor zei ze"... Voila.. Daarna naar de dokter geweest en toen wisten we het zo, van haar zou nooit mijn piemel eraf vallen, of ze zou vreemd moeten gaan ofzo ... Maar moet je maar eens naar de site gaan, want HIV kan alleen gecontroleerd worden van iemand die 6 maanden terug gevreeën heeft en niet daarna meer, dat is volgens mij nog niet controleerbaar.. En wees er gewoon voorzichtig meej doe zo`n test, want meestal als je een geslachtsziekte heb gaat het niet zomaar meer weg..

Aids test

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 12:35.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2004, 12:30
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 12-06-2004 @ 13:17 :
want HIV kan alleen gecontroleerd worden van iemand die 6 maanden terug gevreeën heeft en niet daarna meer, dat is volgens mij nog niet controleerbaar.. En wees er gewoon voorzichtig meej doe zo`n test, want meestal als het er is gaat het niet meer weg..
het kan na 3 maanden getest worden, dan zijn er al antilichamen aanwezig.
en hoezo niet daarna meer? of bedoel je als je korter dan 3 maanden hebt gevreeen?

en hoezo gaat het niet meer weg als je zo'n test doet?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:39
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 12-06-2004 @ 13:30 :
het kan na 3 maanden getest worden, dan zijn er al antilichamen aanwezig.
of bedoel je als je korter dan 3 maanden hebt gevreeen?
Jep dat bedoel ik als je vriendin bijvoorbeeld 5 maanden geleden met iemand heeft gevreeën kunnen ze daar nog geen duidelijk uitslag over geven of ze er iets aan over heeft gehouden.. En volgens mij kunnen ze pas na 6 maanden een test geven met 100% duidelijkheid...

Ja sorry ik vind het heel moeilijk om dit zo uit te leggen, niet zo`n heel makkelijk onderwerp, geef mij maar het onderwerp "relaties"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 13:13
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 12-06-2004 @ 13:39 :
Jep dat bedoel ik als je vriendin bijvoorbeeld 5 maanden geleden met iemand heeft gevreeën kunnen ze daar nog geen duidelijk uitslag over geven of ze er iets aan over heeft gehouden.. En volgens mij kunnen ze pas na 6 maanden een test geven met 100% duidelijkheid...

Ja sorry ik vind het heel moeilijk om dit zo uit te leggen, niet zo`n heel makkelijk onderwerp, geef mij maar het onderwerp "relaties"
het is 3 maanden, want heb mezelf ook laten testen namelijk
en tis iid zo hoe langer je wacht hoe meer antistoffen er in je bloed zitten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 14:26
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Sade schreef op 11-06-2004 @ 18:01 :
Inderdaad. Heeft ze altijd een condoom gebruikt? Is ze aan de pil? Zo niet, dan zou ik ook meteen heel subtiel aan haar vragen of ze dan misschien niet een test wil laten doen.
De kans is denk ik klein dat ze aids heeft, maar het is wel goed dat je beseft dat de kans wel bestaat
meisje de pil helpt ook niet tegen hiv hoor.
alleen het condoom.
ik vind dit een beetje overdreven, waarom laten testen? Hoelang heb je met haar een relatie, je bent namelijk nog maar 17 en zij is met meerdere en anderen naar bed geweest?
Ik zou het niet vragen, ik zou het ook niet doen zonder aanleiding.

maar jah als je het echt wilt. Moet je haar niet alleen een test laten doen maar zelf ook een test doen!
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 12-06-2004 @ 15:26 :
meisje de pil helpt ook niet tegen hiv hoor.
alleen het condoom.
ik vind dit een beetje overdreven, waarom laten testen? Hoelang heb je met haar een relatie, je bent namelijk nog maar 17 en zij is met meerdere en anderen naar bed geweest?
Ik zou het niet vragen, ik zou het ook niet doen zonder aanleiding.

maar jah als je het echt wilt. Moet je haar niet alleen een test laten doen maar zelf ook een test doen!
Waar moet hij zich op laten testen dan? Maagdelijkheidssyndroom?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 15:09
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-06-2004 @ 18:10 :
Nou, waarom alleen aids-test? Dan kan ze toch beter een hele soa-test doen, lijkt me.. als je de ene soa hebt dan kun je net zo goed ook een andere hebben.

Maar verder: vraag gewoon eens of ze weleens onveilig heeft gevreeën en of ze weleens een soa-test heeft gedaan. Praat er dus een tijdje samen over, niet meteen zo van: "heb je een aids-test gedaan, zoniet, ik wil graag dat je er 1 doet". Misschien heeft ze het wel altijd veilig gedaan.
Niet bang zijn, vraag het gewoon lief.
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 21:48
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 12-06-2004 @ 14:13 :
het is 3 maanden
Met andere woorden geen sex met een 'ervaren' jongen of meisje voor je 3 à 4 maanden samen bent en een SOA test hebt laten doen.

O en, er zijn inderdaad vele middeltjes tegen allerlei soa's, de meeste zijn gewoon vervelend om te hebben maar doen geen echt kwaad (wel als ze lang blijven ...)
Dan is er natuurlijk AIDS, dat is al veel erger. Maar troost je, binnen 3 à 4 jaar is er een VACCIN !!! (ik meen het)

thx y'all voor jullie positieve inbreng
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2004, 21:51
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
VELOCITY schreef op 12-06-2004 @ 22:48 :
Met andere woorden geen sex met een 'ervaren' jongen of meisje voor je 3 à 4 maanden samen bent en een SOA test hebt laten doen.
ligt eraan
als hij op de dag dat jullie het kregen voor het laatst seks heeft gehad met een ander meisje dan wel ja
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:29
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
Iemand die nog maagd is of altijd met condoom gevreën heeft kan zeker wel een soa hebben.

Bijvoorbeeld Hepatitis-B wordt vaak overgedragen door de moeder aan de baby, terwijl deze daar geen last van hoeft te hebben. Als de baby opgroeit tot man hoeft deze er niks van te merken dat hij geïnfecteerd is met het sluimerende virus. Toch is hij een carrier van dat virus, terwijl hij er geen last van hoeft te hebben.

Zelfs als hij nog nooit eerder seks heeft gehad, kan hij kan met onveilig vrijen het virus overbrengen, omdat hij wellicht onbewust toch een SOA heeft.

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 23:32.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 08:04
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Waarom doe je het gewoonweg niet veilig ipv onveilig , niet zoveel gevaar dna en dan maakt het niets uit ?
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:11
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-06-2004 @ 15:37 :
Waar moet hij zich op laten testen dan? Maagdelijkheidssyndroom?
Lekker gevat.
Wie zegt dat jij wel helemaal schoon bent.
je kunt ook wel ziektes krijgen van bv. je moeder met je geboorte, wc en andere dingen.
enjah dan ben je ook gewoon eerlijk.
waarom moet zei alleen dan weet zij toch ook nog niets over jou?
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 13-06-2004 @ 20:11 :
Lekker gevat.
Wie zegt dat jij wel helemaal schoon bent.
je kunt ook wel ziektes krijgen van bv. je moeder met je geboorte, wc en andere dingen.
enjah dan ben je ook gewoon eerlijk.
waarom moet zei alleen dan weet zij toch ook nog niets over jou?
Ziektes krijgen via de wc is dus echt een fabeltje. Over hepatitis B en dergelijke heb ik verder weinig verstand. Ik weet alleen wel dat mijn huisarts me in ieder geval geen soa-test zou geven terwijl ik geen enkele reden heb om te denken dat ik er een heb.

Maar goed. Als bepaalde mensen het alleen 'eerlijk' vinden om je samen te laten testen, kan dat ook geen kwaad.. Behalve dat het wat geld kost.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:13
Verwijderd
Maar ehm, mensen, als je moeder hepatitis-b had terwijl ze zwanger was van jou, en je kent je moeder nu nog steeds, dan is zo ondertussen echt wel duidelijk of zij hepatitis heeft of heeft gehad, en dus ook of jij het zou kunnen hebben gekregen. Zelfde voor HIV of syfilis.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:37
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Je vraagt of ze weleens onveilig heeft gevreeën. Zo ja dan kan je vragen of ze een test wil laten doen. Zo nee, maar je wilt toch graag dat ze een test doet kan je aan haar vragen hoe ze daarover denkt en of ze dat voor jou over heeft. Allebei rustig blijven helpt ook Jouw standpunt duidelijk maken.
Je kan aids en soa's tegelijke tijd laten afnemen, zijn ongeveer 6 buisjes.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:58
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat moet je er allemaal voor doen? Liters bloed en vrwachtwagens pis offf? (als je zeg maar "voor alles" geonctroleerd wil worden)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-06-2004 @ 18:58 :
Wat moet je er allemaal voor doen? Liters bloed en vrwachtwagens pis offf? (als je zeg maar "voor alles" geonctroleerd wil worden)
Ik heb alleen algemene soa-test gehad (dus niet op aids) en daarvoor haalde ze met een soort wattenstaafje wat vocht uit mijn vagina, that's it.

Voor aids-test is een paar buisjes bloed nodig.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:26
Verwijderd
"Trouwens, als je toch al gaat, wil je dan gelijk even een AIDS-test laten doen?"
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:32
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-06-2004 @ 19:12 :
Ik heb alleen algemene soa-test gehad (dus niet op aids) en daarvoor haalde ze met een soort wattenstaafje wat vocht uit mijn vagina, that's it.
uh juist ja, en hoe willen ze dat bij de man doen? Als ze in de pisbuis gana zitten wroeten (dat meen ik te herrineren uit een oud topic) dan was dat de reden waarom ik eraan weiger mee te werken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-06-2004 @ 19:32 :
uh juist ja, en hoe willen ze dat bij de man doen? Als ze in de pisbuis gana zitten wroeten (dat meen ik te herrineren uit een oud topic) dan was dat de reden waarom ik eraan weiger mee te werken
Ja, daar gaan ze dus wel in ja. Maar ja. Liever even gewroet in je pisbuis dan een soa, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:23
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Nou...die soa heb je dan toch al

Maareh, kun ej niet gewoon een potje afgerukte uitscheiding geven? :] (om het maar eens zo plat mogelijk te omschrijven )
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-06-2004 @ 20:23 :
Nou...die soa heb je dan toch al

Maareh, kun ej niet gewoon een potje afgerukte uitscheiding geven? :] (om het maar eens zo plat mogelijk te omschrijven )
Ja, maar bepaalde soa's kunnen hoe langer je ze hebt hoe vervelender worden + dat je je soa misschien doorgeeft aan iemand anders. Ik bedoel, voor je ooit nog seks gaat hebben met iemand, eerst die soa genezen.

Daarbij. Als je mans genoeg bent om onveilig te neuken, moet je ook maar mans genoeg zijn om een soa-test te laten doen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:12
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Hoezo?! Ik weet niet hoever jij in je SM-praktijken gaat, maar Daarin gaan wroeten is niet echt fijn volgens mij ghehe.

Neh, maar je hebt verder wel gelijk hoor, ik vind het alleen zo hmm gaar om te doen Zo'n gare lul als huisarts...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 19:48
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-06-2004 @ 20:46 :
Daarbij. Als je mans genoeg bent om onveilig te neuken, moet je ook maar mans genoeg zijn om een soa-test te laten doen.
Een vagina is euhm wel gemaakt om er iets in te steken, un penis niet !!! Het is niet echt fijn om er iets in te stoppen (zacht uitgedrukt). Zie het als een volledige banaan in je neusgat proppen, dat lijkt mij ook niet echt leuk.
=> dus toch liever effe trekken in de wc ... (jah der zit niets anders op)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
VELOCITY schreef op 15-06-2004 @ 20:48 :
Een vagina is euhm wel gemaakt om er iets in te steken, un penis niet !!! Het is niet echt fijn om er iets in te stoppen (zacht uitgedrukt). Zie het als een volledige banaan in je neusgat proppen, dat lijkt mij ook niet echt leuk.
=> dus toch liever effe trekken in de wc ... (jah der zit niets anders op)
dat is alleen maar als ze er niks uit geknepen krijgen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 23:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Dus je kan jezelf daar toch lokaal even afsjorren en dan dat geven? Of vatte ik die zin verkeerd op spacegirl?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 00:13
Verwijderd
Citaat:
VELOCITY schreef op 15-06-2004 @ 20:48 :
Een vagina is euhm wel gemaakt om er iets in te steken, un penis niet !!! Het is niet echt fijn om er iets in te stoppen (zacht uitgedrukt). Zie het als een volledige banaan in je neusgat proppen, dat lijkt mij ook niet echt leuk.
=> dus toch liever effe trekken in de wc ... (jah der zit niets anders op)
Ja, wat doet dat ertoe?
Had je maar moeten bedenken voor je je geile piemeltje helemaal in z'n blootje in een eerder geneukt kutje stopte.

Maar als rukken en sperma afgeven ook kan, doe maar hoor.

En een vriend van me heeft een soa-test gedaan, zonder rukken, en het was erg vervelend maar heus wel te overleven.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-06-2004 @ 00:02 :
Dus je kan jezelf daar toch lokaal even afsjorren en dan dat geven? Of vatte ik die zin verkeerd op spacegirl?
nee ze knijpen gewoon in je lul een paar keer en proberen er zo iets uit te krijgen, anders gaan ze er met een wattestaafje in geloof ik
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 09:19
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Stelletje sadomasochisten ok dank je voor je info
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:22
angel-nieke
angel-nieke is offline
condoom gebruiken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.