Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2009, 14:33
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
@ Skyblue: is het niet ook een ex van je? of ben ik nu in de war?

De date was echt heeel erg leuk We kunnen zo leuk praten. Hij is ook blijven slapen en dat was ook heel gezellig. En wat is hij anders dan andere jongens, als ik met andere jongens in bed lag probeerden ze me meestal al na 5 sec uit te kleden, en hij was alleen maar lief en aan het aaien haha. En hij zoent ook echt te schattig. Op een gegeven moment ging het toch wat verder maar ik zei dat ik wilde wachten, goed he Weet alleen niet hoelang ik dat nog volhoud, want het is gewoon te sexy en leuk met hem,
Morgen naar beste vriendin!!
Goed van je! En ook lief dat hij gewoon lief deed . Ik zou lekker genieten van hoe het nu is, zonder meteen verder te gaan .

@ Skyblue, thx voor de virtuele knuf !

Ot: Het gaat alweer een beetje, alhoewel het nog steeds heel slecht gaat met mijn broer..eigenlijk krijgt nu iedereen pas door hoe ernstig het is met hem, zelfs mijn vriend had het niet in de gaten..maar nu 'gelukkig' wel, dus ik kan er goed met hem over praten . Hij is gelukkig ook niet meer zo in de ban van zijn werk, dus minder afwezig met zijn gedachten.

En nu weer door met studie, er komt geen eind aan..
Advertentie
Oud 25-11-2009, 16:06
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
allemachtig wat kan hij toch dom doen. Ik probeer weer energie dr in te steken en ik doe alllless fout volgens hem. Als hij vanavond nog zo doet en hij thuis is of in zn net gebouwde huis, dan ga ik mn spullen halen en de zijne terugbrengen.
Ik snap best dat je van je vriend houdt en dat hij ook leuke kanten heeft waar je minder over vertelt. Maar denk je niet dat het beter zou zijn om alleen te zijn... en op den duur weer eens een andere (leuke!) jongen te ontmoeten?
Ik heb het gevoel dat jij steeds je best aan het doen bent. Ondertussen blijft je vriend constant moeilijk doen over niks, vertrouwt je niet, beschuldigt je van vanalles. Hoe leuk hij dan ook is als het wel goed gaat, dat weegt niet op tegen de momenten waarop het niet goed gaat. Je verdient beter.
__________________
To eu zèn
Oud 25-11-2009, 16:39
Verwijderd
hahaha feministe
Oud 25-11-2009, 16:43
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@Xentric: Betekent dit dat je definitief bij hem weg gaat? Ik raad je aan dan ook echt geen contact meer met hem te hebben. Er zijn genoeg voorbeelden van sterke vrouwen die bij een man blijven die niet goed voor ze is. Misschien hoop je dat hij nog zal veranderen? Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Alvast veel plezier met uitgaan
__________________
To eu zèn
Oud 25-11-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
precies, ik lach mezelf ook uit
nee shit dame, het is een heel vervelende situatie,maar bedenk goed dat je een relatie hebt voor je eigen plezier. Dit betekent natuurlijk niet dat je bij elke tegenslag het erbij moet laten zitten, maar ik krijg ontzettend het gevoel dat het bij jullie wel heel ongelijk verdeeld is.
Oud 25-11-2009, 17:27
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik krijg het idee dat het bij jullie in de relatie van zijn kant alleen nemen en niet geven is en bij jou andersom. Dit kan niet goed gaan en ik vind het een goede stap van je dat je er een punt achter gaat zetten.
Oud 25-11-2009, 17:52
Juana__
Juana__ is offline
@ Xentric
Héél veel sterkte!!!
Het lijke me een goede beslissing. En als je een ietswat leuke jongen tegenkomt, gewoon er mee flirten... daarvoor niet om je in een relatie te storten, maar om het gevoel te krijgen dat er jongens zijn die beseffen wat je waard bent en wat moeite voor je willen doen!

@Skyblue
Het lijkt me nodig eens met hem te babbelen. Ik kan me inbeelden hoe gefrustreerd je je vaak moet voelen. Dat om elkaar heen draaien zonder dat het duidelijk is wat er precies is... Ik hoop dat het gesprek verloopt zoals jij wilt!

On topic:
Ik ha hem zo héél erg verschrikkelijk hard missen.
En ik besefte dat ik boos word op mensen die ik graag zie als ze voor lange tijd weggaan... rare emotionele reactie van mij.
Maar hij begreep het wel, en hij deed echt zijn best gisterenavond. En ik heb hem uitgelegd hoe ik me voelde onder heel de situatie, hoe ik tijd nodig heb om weer vertrouwen te hebben, en hoe moeilijk ik het vind om te weten dat hij vorige zomer, ook al was het uit, met een ander meisje samen was. Hij zei het allemaal te begrijpen, en dat hij echt de moeite wil doen voor ons.

Ik heb het een beetje moeilijk nu, gelukkig ga ik vanavond naar de cinema met een paar vriendinnen, dat zal me wel opvrolijken
Oud 25-11-2009, 18:21
Verwijderd
@ Xentric: no offense maar: hehe. Ik hoop dat je achter je beslissing blijft staan. Je hebt hem al zo vaak het voordeel van de twijfel gegeven en steeds gedacht: misschien deze keer toch echt.. Maar hij verandert niet en op een gegeven moment moet je hem ook niet weer kansen geven, omdat je helemaal nie tin de positie moet staan dat je hem een nieuwe kans móet geven. Als iemand na zoveel kansen nog niet genoeg heeft geleerd, is alle gelijkwaardigheid in een relatie ook weg. Sterkte!
Oud 25-11-2009, 18:44
Verwijderd
oke, hoe bot en ongevoelig kun je zijn? het is over, klaar, heb t nou wel gehad (hoe vaak heb ik dat nou al niet gezegd?) maar nou meen ik t.. ik laat me niet zo gebruiken
Oud 25-11-2009, 18:47
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Xentric: sterkte en ik hoop ook dat het nu echt menens voor je is *knuf*

Bleh, het gaat niet goed met m'n beste vriendinnetje En vriendje is nu aan het verven met wat vrienden in zijn appartementje (ik heb vrijdag een deadline dus kon echt niet mee) maar het voelt echt raar dat we nu weer apart gaan wonen na bijna een jaar. Maarja, komt wel goed
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 25-11-2009, 20:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
@ Xentric: no offense maar: hehe. Ik hoop dat je achter je beslissing blijft staan.
succes!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-11-2009, 22:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Allemaal bedankt! Heb tot nu toe niets meer gehoord en heb hem op msn geblokt. Wil alleen nog van hem weten wanneer ik mn sleutels en schuurmachine terug krijg en verder is er geen contact meer nodig.

Iedereen thnx. K Weet dat ik slap van geest ben wat hem betreft en jullie reacties helpen echt!

*kusjes uitdeel*
*kusjes terug*

Goed zo
Oud 25-11-2009, 22:08
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Allemaal bedankt! Heb tot nu toe niets meer gehoord en heb hem op msn geblokt. Wil alleen nog van hem weten wanneer ik mn sleutels en schuurmachine terug krijg en verder is er geen contact meer nodig.

Iedereen thnx. K Weet dat ik slap van geest ben wat hem betreft en jullie reacties helpen echt!

*kusjes uitdeel*
Echt heel erg sterk van je. Ik heb zelf een aantal keer in jouw plek gestaan, maar bij mij modderde het nog veeeeel langer door. Dus hardstikke goed van je dat je voor je eigen geluk kiest, daar heb je meer dan alle recht toe! Maar sterkte, want leuk is het nooit in het begin.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 25-11-2009, 22:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Xentric, ondanks al onze misschien lullige reacties, ben ik blij dat je de keuze voor jezelf hebt kunnen maken! Als buitenstaander is het sowieso makkelijk oordelen, maar ik weet uit eigen ervaring dat het heel moeilijk is om voor jezelf te kiezen als je nog van iemand houdt. Ik vind het in ieder geval dapper van je en wens je veel sterkte
__________________
<):o)
Oud 25-11-2009, 22:39
Verwijderd
@ Ster: nee dit is niet mijn ex, das al meer dan 1,5 jaar echt over (inclusief negeren van zijn kant).

@ groovy: fijn dat je er wel met je vriend over kunt praten, hoop dat het snel beter gaat met je broer!

@ Juana: ik hoop het ook, maar ik ben zo slecht in dat soort gesprekken. Hopelijk krijg ik wel wat reactie, anders wordt het helemaal niks vrees ik.

En Xentric: ga zo door!

OT: Moest vandaag onverwacht werken omdat er zoveel mensen ziek waren. Maar morgen of vrijdag moet het toch wel een keer ervan komen. Zie 'm namelijk het hele weekend en wil het daarvoor eigenlijk wel besproken hebben.
Oud 25-11-2009, 23:29
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik vind het maar saai!
Oud 26-11-2009, 06:47
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Wauw, doe je goed meid
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-11-2009, 07:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Xentric: wow, grote stap. Sterkte, zal toch wel even doorbijten zijn nu .

OT: wauw . Vriendje is zo schattig en lief en het is fijn om hem te zien <3. Ik baal alleen soms dat ik zoveel leerwerk heb en hij helemaal niet, dan voelt het net alsof hij op mij zit te wachten... maarja.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 26-11-2009, 07:56
Verwijderd
@ Xentric: Wauw, echt goed van je, dat je het gedaan hebt . Succes!
Oud 26-11-2009, 08:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
keep it up
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-11-2009, 08:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Xentric, supergoed. Nou sterk blijven hè maar het klinkt alsof je goed bezig bent. Uiteindelijk zul je zo blij/trots zijn op jezelf dat je niet in zo'n verziekte relatie bent blijven zitten.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-11-2009, 08:46
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Ik denk vaker aan het feit dat ik bijna zeker weet dat als ik ooit weer een relatie krijg dat het veel beter zal zijn als dit.
Keep that in mind
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.