Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2009, 13:33
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
nou om mee te beginnen ben ik dus een 15 jarige metalhead en lijd aan autisme(asperger syndroom) al sinds een week geleden begon ik een beetje sjans te krijgen met een hele leuke meid maar mijn probleem is ik kan heel moeilijk emoties uiten (is wel wat minder als ik bij mijn vrienden ben) ik ben dan vrijwel ''emotieloos'' en ik weet dus niet wat ik hiermee aan moet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2009, 13:54
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Heb je deze vraag een week geleden ook niet gepost?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 13:56
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
ja hoor daar is ie al. staat nog niet eens op de 2e pagina..

Citaat:
nou laten we het bij het begin beginnen ik ben een jongen 15 jaar circa 1.85meter
luister naar rock en metal en niet zo populair en qua persoonlijkheid ben ik nogal stil en rustig (dit leg ik uit zodat je er een beetje een idee van heb van hoe ik er voor sta) op school ben ik ook echt de enige jongen uit de klas (al dacht ik iets gehoord te hebben van een nieuwe jongen in de klas?) in ieder geval ik heb het meerdere malen gehad dat ik een meisje leuk vond maar ik dus echt gewoon extreem verlegen werd als het om meisjes ging nou ontedekte ik dus 2 jaar geleden dat ik een handicap blijk te hebben genaamd: het asperger syndroom zo bleek dus uit onderzoek nou de problemen die ik hiermee heb zijn dus het moeilijker contact maken met andere personen en dat ik heel moeilijk emoties vertoon en het is dus voor mij erg moeilijk om iemand die ik leuk vind aan te spreken ik zou hier graag hulp bij willen
ik heb ook echt geen ervaring met een vriendin ik heb er dan nooit een gehad nooit ontgroend en (nogal logisch) geen seks dus zoals jullie al begrijpen geen ervaring

dus alsjeblieft iemand help?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 14:31
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
juist maar de situatie is al veranderd ik heb dus al contact met die meid en ik heb nou dus sjans met haar maar het uiten van mijn gevoelens gaat nog steeds heel moeilijk
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 14:57
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
ja dat is lastig voor je als je autistisch bent. ik zou zeggen overdrijf gewoon een beetje in je reacties, of leg het haar uit.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 15:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
leg het haar uit
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 15:14
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
om te beginnen betekent het niet dat als je situatie is verandert, je ook een nieuw topic aan moet maken .je had daar óók in kunnen posten.

wat je probleem betreft: begin eens over je autisme. dat je dat hebt betekent niet dat je niet aan een vriendin zou kunnen komen. oftewel: blijf met haar omgaan, blijf actie ondernemen en zie maar wat ervan komt. als je haar langer kent wordt dat sowieso minder.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 18:55
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
nou ze zit bij mij in de klas en de hele klas weet dus dac ik t heb >.<
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 10:52
boet
Avatar van boet
boet is offline
Ik heb er ook last van, gewoon vertellen en doorzetten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Praten over gevoelens..
KiMZz
33 24-10-2005 23:13
Psychologie bang voor mijn gevoel
moon
7 07-09-2005 21:28
Liefde & Relatie vriend doodt mijn gevoelens
Tiga
22 12-08-2004 21:16
Liefde & Relatie mijn gevoelens in de relatie
Sentingua
53 26-10-2003 10:27
Verhalen & Gedichten Mijn gevoelens PLEAZZZZE reageer, dan weet ik of het nog wat wordt!!
Liever anoniem
6 12-12-2001 12:01
Verhalen & Gedichten Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom
louis84
1 07-11-2001 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.