Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2009, 20:47
Daanoné
Daanoné is offline
Dag mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb nu zo'n anderhalve maand heel goed contact met een meisje waar ik helemaal dol op ben. We hebben al 3 dates achter de rug en we hebben elke dag veel contact via msn/sms. Dit laatste is mijn probleem. We hebben zoveel ge-msn'd en ge-sms't dat ik nu bang ben nog maar vrij weinig te kunnen vertellen bij onze volgende date omdat ik bijna niets meer weet wat ik haar nog zou kunnen vragen omdat ik al zoveel weet Hopelijk kan iemand mij wat advies geven?

Bij voorbaat dank

MvG, Daan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2009, 21:10
Juana__
Juana__ is offline
Gedachten, dromen, verhalen uit je kindertijd? (dit laatste doen mijn vriendje en ik graag, we hebben heel verschillende ervaringen en een heel verschillen achtergrond)

Als je al alle algemene informatie (om het zo te noemen) van elkaar kent, zou ik verwachten dat je op een punt bent waarbij je over van alles en nog wat kan vertellen? Je beste vrienden weten waarschijnlijk ook alles over jou?

Vertel iets dat je zelf boeiend vindt, iets dat je gedaan hebt dat je leuk vond... ook al denk je van 'het heeft niet echt veel betekenis', als je het zelf leuk vond en dat overbrengt zal ze wel willen luisteren.
En er zijn altijd nog wel vragen te stellen, maar je moet er ook geen intervieuw van maken

Ik raad veel msnen trouwens af... tenzij je elkaar praktisch nooit kan zien.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 21:13
Verwijderd
Dat gaat gewoon vanzelf als het goed zit
Ik ben nu zeven jaar samen met mijn vriend maar we kletsen elkaar regelmatig de oren van het hoofd hoor
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 21:27
Daanoné
Daanoné is offline
Bedankt voor de snelle reacties

Citaat:
Ik raad veel msnen trouwens af... tenzij je elkaar praktisch nooit kan zien.
Ik denk dat ik jou raad langzaamaan ga opvolgen. Sowieso goed voor die stapel huiswerk die mij hier zit aan te gapen


Ik denk zelf ook wel dat het vanzelf goed gaat, maar ik word er toch wel een klein beetje onzeker van als ik er nu al over nadenk.
Vandaar dit topic zodat ik misschien wat backupjes kan opdoen zoals die over de kindertijd
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 21:56
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Je kunt altijd nog terugkomen op de dingen die ze je eerder heeft verteld. Daarmee laat je zien dat je hebt geluisterd en daarmee toon je ook meteen interesse in de dingen die zij belangrijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 23:27
Verwijderd
Als je gespreksstof echt op kan (in de zin van dat je helemaal niiiiks meer weet, niet in de zin van, vandaag heb ik genoeg gepraat en is het gewoon fijn om samen niet te praten), pas je imho niet goed bij elkaar. Je raakt met goeie vrienden toch ook niet uitgepraat? Of misschien wel en ben ik gewoon teveel gewend aan mijn eigen kletsneigingen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 02:36
Verwijderd
^ Dat! Plus, ik denk dat veel mensen de fout maken door te denken dat het altijd 'ergens' over moet gaan. Je moet ook gewoon lekker dom kunnen ouwehoeren en sowieso is het helemaal niet slecht om stiltes te hebben (als ze maar niet vervelend zijn).
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 06:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn ouders zijn na 32 jaar huwelijk nog steeds niet uitgepraat
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 09:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, maar toch kan ik me voorstellen dat als je eerst al urenlang hebt gemsn'd en al je belevenissen van de afgelopen dagen al uitvoerig besproken hebt, dat je dan eventjes niet zoveel meer weet te zeggen, terwijl dat op zich wel handig is op een afspraakje. Als je een relatie hebt en je praat urenlang met elkaar op msn, komt er ook een punt waarop je er wel klaar mee bent, denk ik, maar dan ga je het hebben over wat je vanavond gaat eten of je gaat even wat anders doen, dat is toch wel anders. Ik kan het niet precies uitleggen

In elk geval kan je altijd gaan discussieren over televisieprogramma's of muziek of zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 10:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik kan me niet voorstellen dat je elkaar echt helemaal niks te vertellen hebt. En zelfs als dat wel zo is is het eigenlijk helemaal niet erg om samen stil te zijn. Ik kan me wel voorstellen dat je dat niet wilt op een date. Minder praten op msn lijkt me dan een goeie. Maak haar wel duidelijk dat de reden dat je minder op msn zit niet is dat je haar niet wil spreken. Zeg dat je huiswerk moet maken.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 15:26
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Ja, dat je computer in de maak is en je alleen soms op de computer van je vader kunt msnen, dus elkaar minder vaak op msn spreken. Dan is het in het echt bijzonderder en heb je meer gespreksonderwerpen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 19:31
simpleasy
simpleasy is offline
of de gazet lezen voor een date kan ook helpen, er gebeuren altijd nieuwe dingen in de wereld waar je het daarvoor waarschijnlijk nog nooit over hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 19:45
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik en mijn vriendin praten ook niet zoveel als we bij elkaar zijn hoor
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat je computer in de maak is en je alleen soms op de computer van je vader kunt msnen, dus elkaar minder vaak op msn spreken. Dan is het in het echt bijzonderder en heb je meer gespreksonderwerpen.
nee geen doorzichtig leugentje verzinnen. gewoon zeggen 'oh ja ik spreek je liever in het echt dan op msn'. Of als je toch wil liegen, dan 'ik heb het druk dus ik msn wat minder' of 'ik probeer minder tijd achter de computer door te brengen'.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 23:15
Daanoné
Daanoné is offline
Bedankt voor alle tips

Gelukkig heb ik ze niet nodig gehad(wel eerst die bult huiswerk weggewerkt ipv msn) mijn zorgen waren voor niets.
P.S. We hebben nu officieel wat

MvG, Daan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 10:47
Verwijderd
Zoals eerdere mensen hier zeggen, Ouwehoeren om niks? Kan toch ook leuk zijn....
Of ga iets ondernemds doen op je date, Waar je niet zoveel bij hoeft te kletsen?...
Bij elkaar samen zijn, is al genoeg neem ik aan!

Succes
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 19:42
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
ga naar de bios, en elke keer als je ziet dat er niks te vertellen valt, koop je even een bak popcorn voor haar
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
ga naar de bios, en elke keer als je ziet dat er niks te vertellen valt, koop je even een bak popcorn voor haar
ehm, in de bios kijk je naar de film, als je dan telkens een bak popcorn voor haar haalt, denk ik dat dat geen goeie zet is... iets met kilo's enzo
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 21:18
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
ehm, in de bios kijk je naar de film, als je dan telkens een bak popcorn voor haar haalt, denk ik dat dat geen goeie zet is... iets met kilo's enzo
Ik dacht, dan mis je de film.. maar jij denkt aan de kilo's. :')
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gespreksstof
Prospect
9 30-04-2011 15:27
Liefde & Relatie Open kaart spelen of niet?
Alessandro
4 26-01-2008 09:22
Verhalen & Gedichten Monoloog
Verwijderd
4 20-09-2007 21:02
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #7
Verwijderd
500 16-04-2007 19:26
Liefde & Relatie moeilijk praten
watervlo
18 08-05-2004 19:15
Liefde & Relatie tips gespreksstof
shiningstars
30 21-09-2003 00:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.