Oud 08-02-2018, 21:19
jack5545
jack5545 is offline
zou je het aanraden?, vindt namelijk dat mn tanden goed genoeg staan en wil m eruit halen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 21:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat zou ik zeker niet zelf doen! Vaak wordt er een nachtbeugel oid voorgeschreven door de orthodontist omdat tanden makkelijk terug kunnen draaien als ze recent in beweging zijn geweest. Als je vindt dat je klaar bent met je beugel zou ik een afspraak gaan maken met de orthodontist en haar vragen naar de mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 21:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou het afraden! Als je tanden goed staan moeten ze nog een tijd "wennen" aan die plek, daarom gaat er vaak ook een metalen draadje achter je tanden om te zorgen dat ze blijven staan zoals ze moeten. Op het moment dat je een beugel hebt is het inderdaad irritant, maar achteraf ben ik alleen maar blij dat ik een beugel gehad heb!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 21:35
jack5545
jack5545 is offline
Citaat:
Dat zou ik zeker niet zelf doen! Vaak wordt er een nachtbeugel oid voorgeschreven door de orthodontist omdat tanden makkelijk terug kunnen draaien als ze recent in beweging zijn geweest. Als je vindt dat je klaar bent met je beugel zou ik een afspraak gaan maken met de orthodontist en haar vragen naar de mogelijkheden.
ik wil ook een afspraak maken bij the ortho
Met citaat reageren
Oud 09-02-2018, 06:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee, de laatste subtiele veranderingen vallen lang niet zo op maar zijn wel belangrijk.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 11:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, want je hebt je beugel niet voor niets. Je kan het wellicht bespreken met je ortho, maar ik zou er niet op rekenen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.