Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2009, 20:34
Hantje
Hantje is offline
Hallo allemaal,

Om gelijk met de deur in huis te vallen: Er is een meisje op het werk die ik èrg leuk vind, maar ik ben gewoon heel erg onzeker over de situatie.

Haar signalen zijn erg positief, dat merkten ook andere mensen op. Alleen soms had ze dagen/momenten, dat haar signalen weer niet positief waren. De ene keer wel, de andere keer niet. Ik ben nooit zo zeker als ik iemand leuk vind, laat staan als ze afwisselende signalen geeft. Het is niet dat ze me dan negeert ofzo als haar signalen dan anders zijn, ze zijn gewoon minder positiefen dan voel ik me meer een gewone collega.

Ik heb haar ongeveer 2 weken terug persoonlijk (!!) gevraagd of ze iets met mij wilde gaan doen. Dat vond ik al een hele stap van mezelf en haar antwoord was gelukkig positief. Anderhalve week geleden heb ik dan een sms gestuurd waarin ik om een datum vroeg, maar ik kreeg geen reactie.
Dit maakte mij helemaal onzeker en nu vind ik het hélemaal eng om haar naar dat sms'je te vragen...

Nu is er ook nog een collega die mij vaak tegen mij zegt dat ik een bepaald meisje (ik noem haar wel voor het gemak Nicole) leuk vind. Dit heeft hij meerdemalen tegen mij gezegd (terwijl hij weet dat dat niet waar is), ook in het bijzijn van het meisje dat ik erg leuk vind. Het viel me op dat ze, iedere keer als die jongen over Nicole begon, dat meisje wat sipjes werd.

Zou ze me soms niet terug sms'en omdat ze denkt dat ik achter 2 meiden aanzit? Of zou ze soms toch niet geïnteresseerd zijn?

Bedankt voor het lezen!

Groetjes Hantje

Laatst gewijzigd op 02-12-2009 om 19:33. Reden: Nog wat toevoegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2009, 20:44
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Jongen, dit was nogal een lap tekst, en ja, ik denk dat ze je wel heel leuk vindt, maar vanwege die Nicole denkt ze dat je haar niet leuk vindt, spreek een keer samen af, zonder anderen en zeg dat je haar heel leuk vindt enzo, dan krijg je hoogstwaarschijnlijk hetzelfde te horen van haar kant dus fiets een keer met haar mee na school ofzo en dan gaat het wel goed.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 20:45
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Bovenstaand verhaal kan voor de inhoud echt vele malen korter, als je veel reacties wil, raad ik je aan dat dan ook te doen, want de meeste mensen hebben geen zin om daar zoveel moeite voor te doen.

Wat ik er tot nu toe van denk: Zeg haar gewoon dat je haar leuk vindt, is moeilijk, snap ik, je kunt afgewezen worden, maar aangezien zo'n jongen de hele tijd loopt te klieren als je bij elkaar in de buurt bent, kan dat gewoon veel twijfels bij haar geven. Uit haar reactie blijkt ook duidelijk dat ze je leuk vindt. Dus waag het erop.
Maar meisjes zijn zelf ook superonzeker, en durven soms niet duidelijk te zijn in hun signalen. Jij bent de man en moet jagen, ik zou zeggen, neem meer initiatief. Als je haar later kwijt bent terwijl je haar had kunnen krijgen, voel je je meer klote dan dat je nu afgewezen wordt.

Wie is die Nicole eigenlijk? Een fictief persoon of bestaat ze echt?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 20:50
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Jezus wat een scriptie.

Ik denk dat ze je leuk vind en dat je die kleuter die steeds begint over die Nicole (die hij ongetwijfeld zelf wel ziet zitten) maar even goed moet vertellen dat ie een eind op moet zouten.

En niet zo watje zijn vraag dr mee uit. Ik háát persoonlijk smsjes, maar ik haat ze niet meer dan dat ik krabbels op Hyves haat dus dat valt mee. En als jij denkt dat zij denkt dat wat die kerel zegt over nicole waar is, dan vertel je haar duidelijk (maar wel lief ) dat je haar leuk vind want ze had zelf al geraden dat je d'r leuk vond zoals blijkt uit je essay hierboven. Wél eerst die kerel vertellen dat ie maar even snel volwassen moet worden.
Citaat:
en sorry dat ik zo onzeker overkom en ben, ik vind het zelf ook heel lastig
NEE. geen reden om sorry te zeggen want het is niet ons probleem maar dat van jou dus eerst sorry tegen jezelf zeggen. dan zeg je 'geen probleem joh gaan we aan werken' en dan ben jij allebei blij.

@ simoen: ja het is veel text maar nu krijgt ie tenminste reacties van mensen die geintresseerd zijn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Bovenstaand verhaal kan voor de inhoud echt vele malen korter, als je veel reacties wil, raad ik je aan dat dan ook te doen, want de meeste mensen hebben geen zin om daar zoveel moeite voor te doen.

Wat ik er tot nu toe van denk: Zeg haar gewoon dat je haar leuk vindt, is moeilijk, snap ik, je kunt afgewezen worden, maar aangezien zo'n jongen de hele tijd loopt te klieren als je bij elkaar in de buurt bent, kan dat gewoon veel twijfels bij haar geven. Uit haar reactie blijkt ook duidelijk dat ze je leuk vindt. Dus waag het erop.
Maar meisjes zijn zelf ook superonzeker, en durven soms niet duidelijk te zijn in hun signalen. Jij bent de man en moet jagen, ik zou zeggen, neem meer initiatief. Als je haar later kwijt bent terwijl je haar had kunnen krijgen, voel je je meer klote dan dat je nu afgewezen wordt.

Wie is die Nicole eigenlijk? Een fictief persoon of bestaat ze echt?
EENS!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 23:12
gWn Ward
gWn Ward is offline
Je hebt quasi de zekerheid dat ze jou leuk vind (anders was ze niet verontwaardigd by die Nicole-heisa)
dus moet je geen schrik hebben om haar face to face mee uit te vragen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 00:44
Verwijderd
1. Leg die chick uit wat er aan de hand is en dat nicole je koud laat.

2. Vraag haar nogmaals uit en dan doe je wat spannenders dan met 2 randoms naar de bioscoop gaan.

3. Zeg tegen die idioot op je werk dat hij een idioot is, eventueel met voorbeelden, en dat hij zijn bek moet houden.

4. profit

Als die chick een beetje normaal is digt ze je nog sowieso. Als ze afgaat op wat de werkvloer clown roept heb je te maken met een laag I.Q. chick en die gaan na pak 'm beet 15 seconden toch vervelen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 09:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat Reverend zegt

Het is wel duidelijk aan haar signalen dat ze je interessant vindt, dus vraag haar gewoon in persoon weer mee uit op een date, dit keer echt met zijn tweeën!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 19:12
Hantje
Hantje is offline
Dankjulliewel voor de reacties!

Oke, ik zal mijn bericht dan inkorten. Ik wilde namelijk ook graag weten of jullie dachten dat ze me zag zitten of niet, vandaar dat het zo uitgebreid was.

Morgen zie ik haar weer, dan zal ik het aan haar gaan vragen. Als ik het aan haar vraag, zal het wel een steun in mijn rug zijn aangezien jullie zo positief zijn.

Maar nog steeds zal ik het hartstikke eng vinden om te vragen. Waarom ik het zo eng vind weet ik niet precies, maar flirten vind ik dan niet eng, raar
Maar ik moet het toch vragen, als ik tenminste nog kans wil maken op haar. Het moet maar en ik zal het morgen vragen! Vanzelfsprekend zal ik hier vertellen wat haar antwoord was.

En Nicole bestaat echt. Nicole is een heel erg knappe meid. Ik ken haar van het vakantiewerk van mij afgelopen zomervakantie en soms komt ze nog in de winkel (gewoon als klant, niet voor mij ofzo). Wij hebben nooit iets gehad en wij zullen ook nooit iets krijgen, we kennen elkaar, meer niet.
Toen ze bij ons in de winkel kwam, groette ze mij. Toen zij die jongen voor de grap dat ik niet zo moest flirtten en zo begon het eigenlijk.
Ik ben ook erg boos op hem geworden. Ik zei dat als hij niet ophoud, dat de consequenties voor hem zijn. Wat die consequenties inhouden weet ik niet, maar hij houd nu gelukkig wel op, beter laat dan nooit.

Nogmaals, bedankt voor de reacties!

Laatst gewijzigd op 02-12-2009 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 17:40
Hantje
Hantje is offline
Geen goed nieuws helaas

Ik wilde vandaag beginnen over dat afspraakje. Alleen ze was vandaag erg afstandelijk tegen mij en deed nogal ongeïnteresseerd. Ze gaf korte antwoorden en had helemaal geen initiatief. Ik heb meerdere malen geprobeerd een gesprekje te beginnen, maar dat lukte gewoon niet. Ik voelde ook spanning tussen ons (dat begin ik de laatste tijd steeds meer te voelen) terwijl er eerst helemaal geen sprake was van spanning tussen ons.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil haar nergens de schuld van geven.

De gelegenheid om het te vragen is er niet geweest. Ik voelde me ontieglijk onzeker, maar toch wilde ik het het vragen, die zenuwen hadden me al genoeg problemen bezorgd.
De gelegenheid om het te vragen kwam niet, wilde ik die gelegenheid zelf creëren, dan hapte ze niet toe (door bijvoorbeeld te vragen of ze even mee wil komen).

Ik besloot na werktijd in de kantine op haar te wachten, maar ze kwam maar niet. Hoofdcassiere opgebeld en die zei dat ze langer moest blijven. Ik ergens met een jongen te gaan praten waardoor ik de kassa van haar in de gaten kon houden. Als er niemand stond kon ik naar haar toe lopen. Helaas was het erg druk en stond er steeds een rij bij de kassa. Opeens belde ons pap mij op en vroeg waar ik bleef, normaal gesproken was ik allang thuis....

Ik ging toen maar naar huis. Ik weet niet zeker of ze morgen moet werken. Zo niet, dan bel ik haar morgen op. Als ze wel moet werken, dan ga ik aan haar vragen of er iets aan de hand is, omdat ze zich opeens anders opstelt ten opzichte van mij. Morgen ga ik dat koste wat het kost vragen. Als ze moet beginnen met werken, ben ik gewoon 'toevallig' in het magazijn bezig, daar zorg ik dan wel voor en als ze mij dan tegenkomt, dan ga ik vragen of er iets is. Aan de hand van haar antwoord kijk ik wel wat ik daarna ga zeggen...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 22:40
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Top plan! heel goed van je .
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 23:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
1. Leg die chick uit wat er aan de hand is en dat nicole je koud laat.

2. Vraag haar nogmaals uit en dan doe je wat spannenders dan met 2 randoms naar de bioscoop gaan.

3. Zeg tegen die idioot op je werk dat hij een idioot is, eventueel met voorbeelden, en dat hij zijn bek moet houden.

4. profit

Als die chick een beetje normaal is digt ze je nog sowieso. Als ze afgaat op wat de werkvloer clown roept heb je te maken met een laag I.Q. chick en die gaan na pak 'm beet 15 seconden toch vervelen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 23:15
Verwijderd
Dat ge-chick is echt vreselijk. Lmao.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 00:08
Verwijderd
Ik ga er maar vanuit dat het geen bitches zijn, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 00:49
Verwijderd
Ja want dat zijn natuurlijk de enige twee mogelijkheden? Chick en bitch?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 17:19
Hantje
Hantje is offline
Sorry dat ik zo laat reageer, internet deed het even niet meer.

Maar aan mijn onzekerheid is een einde gekomen, ik heb mijn gevoelens geuit.
Ik fietste met haar mee naar huis en op een gegeven moment vroeg ik of ze wilde stoppen. Gelukkig stribbelde ze niet tegen en stopte. Ik stapte van mijn fiets af, pakte haar handen vast en zei:"Weetje, ik vind jou een heel erg leuke meid en zou dolgraag willen dat ik jou voortaan 'mijn vriendin' kan noemen"
Ze antwoordde:"Sorry"

Ze zei dat ze mij de allerliefste collega vond, maar een relatie wilde ze niet.

Jammer maar helaas. Ik heb het gevraagd en ben ook blij dat ik het heb gevraagd.

Dankjulliewel voor de hulp, hopenlijk is het volgende keer beter.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 17:20
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je hebt het in elk geval geprobeerd en zo gaat het de volgende keer weer beter
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 18:49
Hantje
Hantje is offline
Citaat:
Je hebt het in elk geval geprobeerd en zo gaat het de volgende keer weer beter
Inderdaad. Volgende keer ga ik er weer voor en hopenlijk is het antwoord dan anders
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2009, 19:16
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
That's the spirit
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 10:52
Verwijderd
Well done,
Dat is nou eens lef..

Niet lullen, maar gewoon doen!

Helaas voor haar antwoord, Maar de onzekerheid is verdwenen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 19:40
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
goed werk jonge


nu weet je ook hoe het moet voor de volgende keer
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt?
Magaline
5 20-06-2010 12:39
Psychologie Mijn vriend, hoe ga ik hier mee om?
Fish!
17 08-09-2008 13:26
Psychologie moeite met mezelf
C-Cee
2 24-08-2005 20:47
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Psychologie Ik voel me zo onzeker...
Winney
43 03-07-2002 12:04
Liefde & Relatie ik word ontzettend onzeker van zijn gedrag.
Mutsjuh
6 05-02-2002 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.